aktualności 24h

Kocham Sopot chce budować szpital w formule PPP (94 opinie)

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (119 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (317 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (117 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (21 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (7 opinii)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (15 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (79 opinii)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (22 opinie)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (96 opinii)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie (79 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (75 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Wieże widokowe już otwarte

Wieże widokowe górują nad Trójmiastem. Można je już odwiedzać i z "jastrzębiej" perspektywy podziwiać okolicę. Na zdjęciu wieża na Wzgórzu Donas.

fot. Trojmiasto.pl

Wieże widokowe górują nad Trójmiastem. Można je już odwiedzać i z "jastrzębiej" perspektywy podziwiać okolicę. Na zdjęciu wieża na Wzgórzu Donas.

Spacer w lesie, darmowe wejście na wieżę widokową i podziwianie panoramy Trójmiasta oraz Zatoki Gdańskiej. Od 1 kwietnia można już wchodzić na wszystkie trójmiejskie wieże widokowe - zbliżających się świąt nie trzeba spędzać między stołem a telewizorem.



Z Pachołka rozciąga się piękny widok na okolicę, ale...

fot. Trojmiasto.pl

Z Pachołka rozciąga się piękny widok na okolicę, ale...

... na platformie jest wielka dziura, w którą wpaść może nawet dorosły. Na szczęście po naszej interwencji zostanie to naprawione.

fot. Trojmiasto.pl

... na platformie jest wielka dziura, w którą wpaść może nawet dorosły. Na szczęście po naszej interwencji zostanie to naprawione.

Wieża widokowa w Kolibkach.

fot. Trojmiasto.pl

Wieża widokowa w Kolibkach.

Wycieczka na żadną z wież widokowych nie jest zbyt forsowna. Nawet ci, którzy na co dzień muszą podjechać samochodem pod same drzwi sklepu, powinni sobie poradzić. Najdłuższa trasa to nie więcej niż 1,5 km spaceru przez las.

W Gdańsku najbardziej popularną wieżą widokową, jest ta na oliwskim Pachołku zobacz na mapie Gdańska. Można się na nią dostać po 20-minutowym spacerku od ul. Tatrzańskiej zobacz na mapie Gdańska. Malownicza trasa przez las jest wyłożona betonowymi kaflami, dzięki temu pod samą wieżę można wjechać rowerem. Zmotoryzowani mogą zaparkować tuż obok ul. Czyżewskiego zobacz na mapie Gdańska, na niewielkim placu. Stamtąd wystarczy już iść w górę lasem i nie sposób się zgubić.

Wieża jest otwarta przez cały rok, nie jest strzeżona. Kilka lat temu została wyremontowana. Barierki na szczycie nie są zbyt wysokie, a podczas silnych wiatrów jest odwiedzana przez amatorów mocnych wrażeń. Na szczycie czuć bowiem solidne kołysanie.

Nieco trudniej trafić do gdyńskich wież. Na Wzgórze Donas zobacz na mapie Gdynimożna dojść nawet z Dworca Głównego PKP w Gdyni. W lesie należy śledzić drogowskazy i tablice, które postawił pomorski PTTK. Żółty szlak to jednak wyprawa na dobre kilka godzin. Dużo łatwiej, a przede wszystkim szybciej da się tam dojść z pętli przy ul. Miętowej zobacz na mapie Gdyni.

Wzgóze Donas, najwyższe wzniesienie w Gdyni, liczące 205 m n.p.m. wieńczy maszt telefonii komórkowej. Wysokość całości wynosi 70 m, a taras widokowy znajduje się na poziomie 26,5 m. Wejście jest bezpłatne, ale możliwe jedynie od 1 kwietnia do 31 października w godz. 8-18. Wieża na Dąbrowie jest monitorowana 24 godzony na dobę, na miejscu jest też całodobowa ochrona.

Szybko da się również trafić na platformę widokową w Kolibkach. Najłatwiej dojść do niej ścieżką z ul. Spółdzielczej zobacz na mapie Gdyni, za Klifem i kompleksem Golf Park. Po przejściu kilkudziesięciu metrów w stronę Gdańska skrajem lasu, należy skręcić w prawo przy szlabanie. Potem sprawa jest prosta - wystarczy iść pod górę.

Warto obejrzeć się za siebie jeszcze przed dotarciem na wieżę. Ze wzgórza rozciąga się piękny widok na Zatokę Gdańską, a miłośnicy militariów po drodze napotkają otwarty bunkier.

Na platformę można dotrzeć także dłuższymi trasami z dwóch innych miejsc: z przystanku SKM w Sopocie Kamiennym Potoku oraz ul. Wielkopolskiej na Karwinach.

Wieża w Kolibkach zobacz na mapie Gdyni ma 28 metrów wysokości, a na szczyt wiedzie 150 zakręconych schodów. Dzięki usytuowaniu jej na szczycie wzgórza Trójmiasto można podziwiać z ponad 100 metrów. Otwarta jest siedem dni w tygodniu w godz. 8-18, jest całą dobę strzeżona przez ochroniarzy.

To trzy najbardziej znane wieże widokowe, ale w Trójmieście są też inne. Wycieczek na nie nie możemy jednak polecić. Wieża w Oliwie czy podobny do niej obiekt na Witominie są bowiem zaniedbane i wejście na nie wiąże się z dużym ryzykiem. Zniszczone, zbutwiałe schody i przerdzewiałe barierki nie zapewniają bezpieczeństwa.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 170)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287481 2010-04-01 12:01 A to bardzo fajnie (4)

miło...

asik

popieram opinię 53 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 4287507 2010-04-01 12:24 Nie! Nie możesz tam zamieszkać!

.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 4287543 2010-04-01 13:34 polecam wieżę na Witominie, jest extra

lepszej nie widziałem, bardzo hmmmm.......oszczędna w użyciu materiałów, schody nie butwieją wcale, bo ich nie ma

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287582 2010-04-01 15:59 PRIMA APRILIS !!!! (1)

aaa

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287593 2010-04-01 17:22 no coś Ty! naprawde?!

mig

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287483 2010-04-01 12:04 (1)

Fajnie jakby ktoś dodał jaką mapkę jak dokładnie tam dojść ; )

aaa

popieram opinię 39 / nie zgadzam się 28

zgłoś do moderacji opinię 4287491 2010-04-01 12:07 przecież wytłumaczyli jak krowie na rowie

a wieże widać

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287485 2010-04-01 12:04 (3)

Musze kiedyś wziąć się w garść i w jeden dzień dotrzeć na każdą z wież:)

amator

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287488 2010-04-01 12:06 (1)

jest mozliwe, a na pachołek bardzo łatwo dojść, w górę spacerową od Opata Rybińskiego

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4287591 2010-04-01 17:14 Metropolitarny dzienny na wszystko i obskoczysz wszystkie punkty widokowe od Weja do Pruszcza :p

W zeszłe wakacje tak próbowałem i się udało!! :D

Za to rowerkiem nie polecam. Większość trasy w spalinach... Jak spróbowałem "skosić" z Chyloni na Witomino przez las to mimo że prosta ścieżka to jednak leśna i prędkości się tam nie wyciągnie....

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287668 2010-04-06 17:12 TAK

Dobry pomysł!!!

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287486 2010-04-01 12:06 wchodzimy na wieże widokowe i marzymy o lecie

a latem TATRY

już się cieszę

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287487 2010-04-01 12:06 brawo! (3)

Super artykulik, nic tylko chadzac i podziwiac!

Prezes

popieram opinię 31 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287489 2010-04-01 12:07 (1)

jak zwykle na bieżąco :)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287555 2010-04-01 14:20

się staram się:)

pzdr

Prezes

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287584 2010-04-01 16:23

artikuliczeczek?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287490 2010-04-01 12:07 Jest też ,,Oko kaszubskie'' w Gniewinie (3)

Lecz wnioskując ze zdjęc niewiele z tej wieży widać.

tczewianin

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287549 2010-04-01 13:55 chyba "kakaowe oko" (1)

chciałeś powiedzieć

Jurek

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 4287610 2010-04-01 20:51 barczez

nie wiesz, nie oceniaj kolego JUREK> Widok napewno lepszy!

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287637 2010-04-02 13:07 Niewiele ???

Jeśli Bałtyk, j. Żarnowieckie, górny zbiornik EW "Żarnowiec", 18 wiatraków, malownicze lasy i łąki to "nic", to faktycznie - nie ma na co patrzeć ;)

Ika

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287493 2010-04-01 12:08 a co z punktem widokowym na SEA TOWERS w Gdyni? (38)

przed budową było głośno o tym, że na dachu wieżowca będzie ogólnodostępny punkt widokowy, a jak już budynek stoi to...cisza.tematu nie ma...
szkoda.
Ale miło, że inne punkty widokowe są już czynne ! :)
Pozdrawiam

aston

popieram opinię 94 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287497 2010-04-01 12:14 Jest. (13)

... własnością mieszkańców. Z jakiej paki wspólnota ma komukolwiek z zewnątrz cokolwiek udostępniać?

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 40
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287523 2010-04-01 12:59 Bo tak się inwestor umawiał z władzami miasta. A kupujący mieszkania wiedzieli o tym więc co się teraz rzucacie. (12)

Natalia

popieram opinię 37 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287539 2010-04-01 13:26 inwestor mógł się umawiać ale po przekazaniu własności żadnych praw już nie ma (3)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287544 2010-04-01 13:35 czyli mieszkańcy Gdyni zostali, co tu dużo mówić, oszukani (2)

i tyle

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287547 2010-04-01 13:48 a znasz treść uzgodnień? (1)

Masz umowę?

Bo ja mogę powiedzieć, że ktoś mi obiecał 100mln zł i 3mln mieszkań.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 4287561 2010-04-01 14:39 i?

i co dął ci?

ble11

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287550 2010-04-01 13:57 Natalia ja się chętnie z Tobą umówię (4)

i może podywagujmy co z tego spotkania może wyniknąć:))) Ja mam inne oczekiwania Ty pewnie też, a na pewno nasze cele są zbieżne lub też nie:))

W kwestiach własnościowych(najwyższa forma prawna) obowiązują pewne standardy, zapisy itd. Kto tego nie rozumie, trudno.

Przy nowym projekcie istnieje zapis w MPZP i należy przelać go do księgi wieczystej z wpisaniem służebności oraz kto za co odpowiada i finansuje. Nie ma nic za darmo. Kochana komuna się bezpowrotnie skończyła:))

Bezstronny

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287635 2010-04-02 10:58 (3)

co ma komuna do uczciwości? "najwyższa forma prawna" - a dotrzymywanie zobowiązań to nie jest żadna forma kulturowa? No, ale - dziki kraj...

dziki Dzik

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287636 2010-04-02 11:43 a wiesz co to odpowiedzialność??? (2)

Dlaczego wszyscy gdynianie muszą z podatków utrzymywać windziarza, windę, taras, .... wykupić to wszystko dlatego, że Ty chcesz mieć widoczki???

Gdynia jak niewiele miast w Polsce udostępniła wspaniałe wieże widokowe za free, a musi je monitorować, sprzątać, przeglądać itd.
Mało Ci.
Zawiąż stowarzyszenie zbierz środki i wykup w projektowanym takie miejsce. Miasto obowiązują m.in. zamówienia publiczne i cała inna procedura, chcesz to zmienić to do SEJMU i zmieniaj tam"formy kulturowe":))
Po takiej historii jak piszesz pierwszy poleciałbyś z skargą na Szczurka.

Bezstronny

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 4287641 2010-04-02 14:06

ja nie chcę mieć tego sortu "widoczków", jak chcę mieć "widoczki" to kupuje album albo jade do Carcasonne albo Namur, tak, tam są widoczki.

W sprawie nie idzie o mnie, tylko o fundamentalne rzymskie zasady - dotrzymywania umów.

dziki Dzik, bą włajaż

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287660 2010-04-05 10:36 Tak dla ścisłości...

to nie miasto udostępniło wieże widokowe "za free", zrobili to operatorzy sieci komórkowych.
Podobny interes miasto miało zrobić na developerze Sea Towers - w zamian za pozwolenie na skrajnie absurdalną budowlę mieszkańcy mieli bezpłatnie korzystać z jednego, niewielkiego fragmentu infrastruktury budynku. Nawiasem mówiąć na szczycie miała być restauracja panoramiczna, która mogłaby nie tylko sama siebie utrzymać, ale również windę i windowego. Bez przesady, to naprawdę znikome koszty w porównaniu z cała budową i wpływami ze sprzedaży mieszkań.

Jeden mały taras widokowy - tak mała cenę miał IK zapłacić za aprobatę społeczną tego molocha. Tymczasem firma jawnie zakpiła z Magistratu i mieszkańców, nie dotrzymując warunków zabudowy i funkcji pomieszczeń. Dlaczego nikt nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji - możemy się tylko domyślać... Wystarczy wyobrazić sobie co by się stało, gdyby ktoś z nas, szarych obywateli, otrzymał warunki zabudowy budynku z wydzieloną częścią ogólnodostępną, a po zakończeniu budowy wypiął się na urzędników - życzę powodzenia.

spanish.inquisition

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287551 2010-04-01 14:01 rozumiem, że zapoznałaś się ze wszystkimi umowami? (2)

właściciele lokali w ST nie zobowiązywali się do fundowania nikomu wycieczek po ich własności..

cyt

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 4287580 2010-04-01 15:56 a skąd na świecie restauracje widokowe i tarasy na najwyższym poziomie wieżowców ?

...

pytak

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287661 2010-04-05 10:38 posłuchaj, mądralo...

jeśli właściciele nie zapoznali się z warunkami zabudowy, jakie otrzymał developer od miasta, albo nie zostali o nich poinformowani, to niestety ich problem

misiaczek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287498 2010-04-01 12:14 sza. nie wolno o tym mówić i pisać. sza.

popieram opinię 24 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4287508 2010-04-01 12:28 Gdzie nam z brudnymi buciorami na taras widokowy w Sea Towers?

Nie po to płaciliśmy takie sobie pieniądze by nam teraz pospólstwo po domu w buciorach łaziło.

Warszafiak z krfi i kości. ;)

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 17

zgłoś do moderacji opinię 4287522 2010-04-01 12:55 wspaniały widok z Sea Towers dostępny dla mieszkańców to "sukces" UM Gdynia

dzisiaj jest już po sprawie i podzielam pogląd mieszkańców.
nie kupowali mieszkań z turystami w windzie i na piętrach.
był czas, aby to zaplanować vide PAZIM w Szczecinie, ale cóż.....

wacio

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287553 2010-04-01 14:05 (7)

punkt widokowy na dachu Sea Towers, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym jest własnością mieszkańców, którzy nie mają obowiązku fundować nikomu wycieczek..

cyt

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287567 2010-04-01 14:59 (6)

no dobrze, ale jednak obietnica inwestora względem urzędu miasta podobno była! dużo się o tym swego czasu mówiło i z dnia na dzień ucichło...

abc

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287612 2010-04-01 21:37 a to juz nie moja sprawa jako mieszkańca. (5)

szczerze mówiąc mam to w dupie. nie widzi mi się jakoś żeby bydło i kibole z blokowisk hasałi sobie bo klatkach, windach i parkingach z browarami w rączce. zaraz by się tam zrobił taki sam syf jak w blokowiskach z których się te prymitywy wywodzą.

baj

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287619 2010-04-02 00:53 G..o mnie obchodzi co ci sie widzi (1)

Prostaku z budki z piwem.Nie zaslugujesz na namiot bucu parkingowy

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4287649 2010-04-02 18:57 nie frustruj się człowieku.

zapłaciłem za mieszkanie prywatne a nie halę widowiskową dla gawiedzi.

baj

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287633 2010-04-02 10:30 a Twoje "Si Tołers", to też blokowisko, taki falowiec, tylko w górę.... (2)

co z tego, że za dużą kasę i z widokiem - ale to zawsze blokowisko, z widokiem na Dalmor, mewy, koncerty na skwerze, wieczny letni jarmark, brakuje kataryniarzy i kobiety z brodą...

Wieśniak z widokiem na las ;)

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287648 2010-04-02 18:56 i dlatego wađnie nie ma tam wolnego wstpu (1)

jakby to był obiekt użytku publicznego kulturalny człowieczku.

baj

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287667 2010-04-06 14:30 ?! Coś myśl mało klarowna...

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287568 2010-04-01 15:05 pozwolenie na tego szklanego klocka zostało wydane z obietnica ze bedzie to punkt widokowy ogólno dostepny! (2)

jak zawsze mieszkańcy zostali oszukani przez urzedasów władz Gdyni i złodziejskiego dewelopera jak zawsze!! ldtego własnie niebyło protestów mieszkańców Gdyni bo im wmawiano ze napewno bedzie to punk widokowy dla wszystkich.A po wypowiedziach innch odrazu widac ze tam zamieszkała chołota nowo bogadzkie buraki bez rozumu bez kultury! poprostu zwykłe cwaniaki

racja

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 4287574 2010-04-01 15:31

Dawno temu sąd orzekł, że stwierdzenie "ogólnodostępny" nie znaczy, że dla wszystkich z zewnątrz a jedynie, że dla lokatorów a także ich gości.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 4287576 2010-04-01 15:34 nie szklany tylko nagrobkowy

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287596 2010-04-01 18:41 jest dostępny tylko że winda jest wewnatrz i tu jest problem

nastepny budynek ma miec winde na zewnatrz specjalnie przeznaczona na pkt widokowy

ikk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287600 2010-04-01 19:16 jak sobie kupisz tutaj mieszkanie to bedziesz mial widok (1)

zaplacilem bardzo duzo kasy zeby mi zaden biedak nie krecil po domu.

bogacz56tys-netto-m-c

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 4287634 2010-04-02 10:35 nie mam okularów - napisałeś bogacz czy rogacz?!

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287605 2010-04-01 19:31 cyniczni burżuje protestują zeby mieszkańcy nie mieli wstępu (5)

Gdynianin

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287613 2010-04-01 21:39 a chciałbyś żebym z kumplami wpadał do ciebie na chate co piątek z piwkiem (4)

posiedzieć na dachu?

pawiak

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287620 2010-04-02 00:55 Co ma miejsce widokowe do twojej chaty glabie (3)

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287650 2010-04-02 19:12 a to że chioćby wiedzie do niego ta sama winda (2)

którą wjeżdżam do domu. ponadto wejście do domu to samo. Chciałbyś żeby po twojej klatce schodowej przewalały się tłumy bardziej lub mniej kulturalnych zwiedzających?

baj

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287662 2010-04-05 10:45 jest tylko jedna winda w takim wielkim molochu? (1)

nic dziwnego że mieszkańcy są tak sfrustrowani, pewnie muszą godzinami czekać na windę...

pendejo

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287663 2010-04-05 20:03 tak jest tylko jedna

baj

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287644 2010-04-02 14:33 Jakiś ty naiwny...

Pewnie żeś G-dynianin, hę? ;)

Farfała

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287495 2010-04-01 12:13 uwielbiam te wieze...te wymienione to legale,ale jest jeszcze kilka innych, ktore (6)

odwiedzilem,ale polecam tylko zdecydowanym...w Oliwie, prawie,ze na przeciwko Walesy, za czasow studenckich,czlowiek bral ksiazke i tam sie wspinal...drabina oslonieta ,wiec strachu nie ma, na gorze troche przerdzewiala blacha wiec trzeba uwazac, no i troche trzesie:) wiecej emocji jest w Sopocie w okolicy 23 marca, drabina na zewnatrz,wiec strachu troche jest,ale wieza w lepszym stanie niz poprzednia, na gorze spokojnie miejsca na 4 osoby i widok ciekawy:)

obywatel Trojmiasta

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287517 2010-04-01 12:46 (1)

wieża w Oliwie jest najlepsza, ale od połowy zaczyna mocno trząść nią zwłaszcza podczas mocnego wiatru :)

hhhh

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287545 2010-04-01 13:40 byłem, spadłem, nie polecam

słabo

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287519 2010-04-01 12:48 od Wałęsy to ona jest ze 400m w linii prostej (1)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287536 2010-04-01 13:19 no no...

:-)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287538 2010-04-01 13:23

bylem na tej sopockiej :) ale chyba z 20 lat temu . Fajnie trzęsło. Trochę balem sie schodzic :)

MH1

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287653 2010-04-02 22:23

A moge prosic o dokladniejsze namiary na wieze w Sopocie?

adampap

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287496 2010-04-01 12:13 Dlaczego Straż Miejska omija Pachołek? (14)

wozy terenowem quady, rowery podobno mają.

Ostatnio byłem tam z dzieckiem.
No górze siedziało bydło z piwem i puste butelki jak to bydło zrzucało w dół.
Skakali po płytach stalowych aż echo się niosło na Starą Oliwę.

Kiedy będzie w Gdańsku nowy Prezydent, który postawi na prawdziwe bezpieczeństwo i porządek?

rtg

popieram opinię 126 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287499 2010-04-01 12:17 i sam osobiście bedzie sprzątał psie kupy oraz pilnował pachołka (3)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287505 2010-04-01 12:22 od tego ma podległe służby, od których ma obowiązek wymagać efektów i jakości pracy (1)

popieram opinię 24 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287509 2010-04-01 12:30 prezydent się zmienia, służby/urzędnicy zostają

Ci sami od 10-50 lat...

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4287556 2010-04-01 14:21

psie kupy akurat stary prezydent powinien zbierac:)

Prezes

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287503 2010-04-01 12:19 na razie prezydenci miast stawiają na zlodziejstwo

by (im) żyło się lepiej

młody

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287514 2010-04-01 12:41 Ja myślę, że to był Budyń i Lisi razem. (1)

Dlatego służby nie interweniowały.

Paweł Adam Owicz

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 4287541 2010-04-01 13:30 no akurat w Gdańsku

prezydent się nie zmienia, niestety :/

marc dorcel

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287565 2010-04-01 14:52 masz komórkę? (1)

A zadzwoniłes na policję lub do strazy miejskiej? Może by to pomogło?

Wszyscy narzekają na stan bezpieczeństwa, ale jak się coś dzieje złego na ulicy to jakoś nikt nie widzi, nie zadzwoni na policję czy do straży miejskiej, niezareaguje... Tylko potem wypisuje na forach - "prezydent/burmistrz/premier/starosta nic nie robi, policja nie reaguje". A ty zareagowałeś??

TomeK

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4287578 2010-04-01 15:37 Ja dzwoniłam nieraz.

Wszystkie telefony, te do SM w szczególności zawsze są zajęte... Ciekawe dlaczego, bo jakoś tego w działaniu tych służb nie widać.

MOnia

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287569 2010-04-01 15:07 Straz miejska nie moze byc wszędzie. (3)

Zamiast narzekać moze samemu trzeba było zadzwonić!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287572 2010-04-01 15:24 Na temat dzwonienia: (2)

Samochód (niezła fura) zaparkował na chodniku tak, że zostawił jakieś 20 cm miejsca na przejście. Piesi omijali go od strony ulicy. Zadwoniłem na SM.. zero. zadzwoniłem na 112. Powiedzieli, że owszem, dziękują i będą za ok. godzinę. Akurat jechała bryka policyjna. Zatrzymałem, pokazałem, powiedzieli, że ok. ale są z Wrzeszcza i mam się zgłosić do Oliwy. Podziękowałem i poszedłem dalej.
Pozdro.

ixi

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287630 2010-04-02 10:26

Sedno sprawy...

adamda

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4287647 2010-04-02 17:17

trza mu było kluczem grubość lakieru zmierzyć... parę lat koleś by to pamiętał :))

xs

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287670 2011-04-08 13:47 Odpowiedź na powyższy komentarz dot. Pachołka w Oliwie

Proszę nie obrażać bydła, ono się tak nie zachowuje ! Tam były po prostu lumpy czujące się wszędzie bezkarne ,bo od roku 1945 są w Polsce pod ochroną prawa !

Grab

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4287502 2010-04-01 12:19 Ślimaka na Sobótce też można nie polecać (2)

Dopóki brak liści to jeszcze coś niecoś w prześwitach widać.Ale i tak nieprzeliczone ilości kapsli i pobitych butelek liczonych na setki skutecznie odwiodą od rekreacji w tym tak skądinąd dawniej urokliwym miejscu.Nie mam nic przeciwko butelce piwa wypitej pod chmurką ale czemu po spożyciu zaraz tłuc butelkę i rzucać na ziemię kapsel?
Niestety zbydlęcenie trójmiejskich meneli rzutuje na brak komfortu i kultury życia dla ogółu mieszkańców

zee

popieram opinię 52 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4287506 2010-04-01 12:24 to nie były klasyczne "menele", taki odstawi butelkę, kiedyś miała wartość.

to były tzw. gnoje.

rtg

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4287558 2010-04-01 14:36 Bo niektórzy to fleje

Lubię łyknąć piwko na świeżym powietrzu, dlatego po spożyciu zabieram pustą butelkę, kapsel i nie śmiecę kipami dookoła, bo miło jest wrócić do czystego miejsca.
Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: