aktualności 24h

Kocham Sopot chce budować szpital w formule PPP (94 opinie)

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (120 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (319 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (117 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (22 opinie)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu (7 opinii)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym (9 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (15 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (85 opinii)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (22 opinie)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (96 opinii)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie (79 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (75 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Wrzeszcz: kierowca zginął w wypadku

Skutki wypadku na al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. Samochód z tablicami rejestracyjnymi z Międzyrzecza uderzył w drzewo.



Na al. Grunwaldzkiej we Wrzeszczu, na wysokości Klubu Żak, w kierunku centrum Gdańska, samochód osobowy uderzył w drzewo. Strażacy wycinali drzwi, by wydostać trzy młode osoby podróżujące samochodem. Kierujący pojazdem zmarł.



Aktualizacja 14:56. Dotarła do nas smutna informacja. - Kierujący samochodem marki bmw, 22-letni mieszkaniec Tczewa, nie przeżył wypadku. Dwie pasażerki nadal są w stanie ciężkim - informuje podkom. Magdalena Michalewska, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

Mężczyzna nie posiadał prawa jazdy, nie miał też zapiętych pasów bezpieczeńśtwa.

Aktualizacja 11:30. Nie ma utrudnień na al. Grunwaldzkiej. Droga w kierunku Gdańska jest przejezdna.

Po godz. 9 kierowca samochodu marki bmw, jadący lewym pasem al. Grunwaldzką zobacz na mapie Gdańska w kierunku centrum Gdańska, stracił panowanie nad pojazdem, opuścił jezdnię z prawej strony i uderzył w drzewo.

- Stan trzech młodych osób podróżujących samochodem jest ciężki, zostali przewiezieni do szpitala. Z powodu wypadku ruch w kierunku centrum odbywa się tylko lewym pasem, do momentu zakończenia czynności na miejscu wypadku - wyjaśnia Magdalena Michalewska rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

By wydobyć osoby z samochodu strażacy musieli wycinać drzwi. Świadkowie twierdzą, że auto jechało bardzo szybko - ok. 100 km/h.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 1168)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088290 2012-02-03 10:07 (88)

bmw i 3 młodych, sprawa jasna

mich

popieram opinię 1047 / nie zgadzam się 90
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088300 2012-02-03 10:09 (15)

szkoda drzewa :/

pl

popieram opinię 180 / nie zgadzam się 25
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088768 2012-02-03 14:44 kierowca samochodu marki bmw, jadący lewym pasem , stracił panowanie nad pojazdem (7)

Czyli inaczej mowiac KOPIUJ/WKLEJ.

ryju

popieram opinię 30 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089005 2012-02-03 18:55 BMW + GTC + młodzież (5)

= patrz materiał filmowy.

hy

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089025 2012-02-03 19:23 rownie dobrze mogl byc to stary kierowca.. (2)

kazdy madry.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 35
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089047 2012-02-03 19:59 stary kierowca szanuje życie, młody ma fantazję i jest nieśmiertelny (1)

a kończy się jak na obrazku wyżej

popieram opinię 37 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3089246 2012-02-04 00:38 przykro mi ale jesteś w błędzie

Mam 25 lat prawo jazdy kat. B uzyskałem w 2005r. Cztery lata później kat C. Rok później B+E oraz C+E. Szanuje życie swoje i innych. Dysponuje samochodem szybkim i jeszcze szybszym. Czuje respekt przed prowadzeniem pojazdów i nie uważam że jestem najlepszy, co najwyżej przeciętny. Mimo wszystko potrafię się powstrzymać i jeździć zgodnie z przepisami. Z doświadczenia można ocenić że nawet Ci najlepsi popełniają błędy więc to jak kto jeździ to "tylko" indywidualna kwestia, a nie wrzucanie do jednego worka młodych, wraz z mordercami i piratami drogowymi.
Ta opinia i tak zginie między tysiącami innych, ale przynajmniej parę osób, przeczyta to i spostrzeże że nie każdy "młody" to gnój i pirat.
Ci którzy zginęli zostaną osądzeni przez śledztwo a ocena Przez was jest upustem emocji.

Marek 206club.net

popieram opinię 32 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089235 2012-02-04 00:25 taka sama młodzież niedawno w gdyni się rozbiła i zapewne w gdańsku (1)

i w wawie i w krakowie. Pochodzenie o niczym nie świadczy.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089271 2012-02-04 04:21 pochodzenie nie

ale marka samochodu tak
wszedzie sa debile w weiku do 25lat ktorzy kupuja bmw i szaleja frajer chcial sie popisac przed kolezankami i na szczescie zabil tylko siebie a kolezanki moze zmadrzeja i z kretynami zadawac sie nie beda same dobre strony

gardze BMW

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089367 2012-02-04 12:47

"Kierowca BMW był bez pasów i nie miał prawa jazdy" i wszystko jasne - Tczewski głupek

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088952 2012-02-03 17:41 (4)

idiota szkoda ze to nie byles Ty ...

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 38
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088997 2012-02-03 18:37 (3)

Takim asom co lecą 100 po mieście mówię tylko krzyż na drogę. Albo latarnia albo drzewo. Wszystko jedno. Szkoda tylko dziewczyn.

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089135 2012-02-03 21:30 (1)

za ~300 metrów miał światła gdzie mu się tak spieszyło???

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089465 2012-02-06 15:47 jakto zolte juz mialo gasnac wiec zredukowal jadac 100 km/h i wcisnal do deski...

j.w.

Spokojny

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089452 2012-02-05 22:03 brednie

a ja mówię krzyż na drogę takim co lecą po mieście 30 na godzinę lewym pasem

JA

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089354 2012-02-04 11:40 na miejscu 10.10 (1)

munyo

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088331 2012-02-03 10:16 (37)

dziwi mnie to że ludzie dalej myślą jakby od 20 lat nic się nie zmieniło. teraz, w drugiej dekadzie XXI wieku nawet w Polsce BMW to jest samochód jak każdy inny, jak Ford czy Opel, to ani jakiś synonim luksusu ani wielkiego bogactwa. tak było jakieś 15-20 lat temu gdzie 3 młodych ludzi w BMW oznaczało mafiozów bo tylko takich młodych ludzi było stać na BMW, ale teraz? na byle szrocie jest więcej BMW niż samochodów innej marki więc bez przesady z tym stwierdzeniem "jasna sprawa"

DArek

popieram opinię 81 / nie zgadzam się 111
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088365 2012-02-03 10:29 Ty chyba po mieście nie jeździsz (4)

popieram opinię 80 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088384 2012-02-03 10:35 Rozbicie się BMW to dowód bezmyślności... (3)

...trzeba być świadomym co znaczy mieć tylną oś napędzaną! BMW dobre auta, ale nie dla amatorów wiejskiej szkoły jazdy!

Koksu

popieram opinię 135 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088422 2012-02-03 10:50 laurka dla "miszczuf prostej"? (2)

tył i moc nie dla "miszczuf prostej" - autem trzeba umieć poszaleć.
Depnąć na gaz na prostej każdy potrafi - trzeba jeszcze zachamować i pokonac zakręt...

I którą "normalną" młodzież stać na taką w sumie wypasioną furę? Z kieszonkowego? he?

Czy ABS/ ESP było sprawne?
Czy pasy były zapięte
etc..

ZDROWIA i BEZPIECZEŃSTWA dla wszystkich

PS
Jazdy "tyłem" najlepiej na gokartach się podszkolić - może nie tanio ale bezpiecznie i przyjemnie...

miłośnik tylnego napędu i kontrolowanych poślizgów

popieram opinię 48 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088683 2012-02-03 13:09 jeszcze (1)

zaCHamować przez samo H to też niekażdy potrafi xD

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088873 2012-02-03 16:20 NIE każdy :P

no wiadomo, że niekażdy nie potrafi powyłamywanymi

rzuf

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088366 2012-02-03 10:30 (4)

no ale własnie z powodu ich dawnego statusu aut luksusowych sa kupowane przez młodych chcących sobie i wszystkim na około udownodnić jacy z nich 'goście'. Kupuja i potem sie rozbijają nie zwazając na warunki;/ I tak całe szczęście że nikogo innego nie zabili.

popieram opinię 79 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088380 2012-02-03 10:34 (3)

tak, ale czy naprawdę sądzicie że już normalny, zrównoważony młody człowiek nie może kupić samochodu tej marki? ja tam fanem BMW nie jestem, jak dla mnie to szroty, ale ocenianie kogoś po marce samochodu jest lekko mówiąc żałosne

DArek

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 37

zgłoś do moderacji opinię 3088423 2012-02-03 10:51

Może, ale tacy są chyba w mniejszości. Ilośc wypadków które zaczynają się w ten spoosób mówi sama za siebie, to nie jest pierwszy taki przypadek

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088638 2012-02-03 12:40 nie chodzi o ocenę ludzi

ale o ocenę stylu jazdy - który nie pasuje do warunków miejskich.

bywalec internetu i szos

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089272 2012-02-04 04:23 czy jest zalosne?

zalsone jest to ze stereotyp panuajcy jest jednak prawdziwy nie kazdy mlody z bmw to idiota ale za to kazdy idiota ma bmw
przypadek?
marka ulubiona przez dresiarzy zuplenie jak dresy pojdizez pobiegac w dresie to momentalnie kazdy ma cie za dresa bo czesc kretynow nie potrafi sie inaczej ubierac

ja

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088372 2012-02-03 10:31

w 3/4 starszych modeli bmw siedzą dresy i inne tego typu elementy. to nie statystyki z d.py wzięte tylko fakt.

monik

popieram opinię 94 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088375 2012-02-03 10:32 (18)

Dokładnie, sam jeżdżę BMW i to wcale nie najnowszym (E46 coupe z 2000 roku) ale jeżdżę nim bo po prostu lubię:) mam jeszcze 2 inne autka (nowsze ale "zwykłe") ale przyjemność jazdy BMW jest ogromna...prowadzę firmę , mam Rodzinę , dom , jestem grzecznym chłopcem:) i dlatego drażnią mnie te opinie typu "BMW i wszystko jasne"...

popieram opinię 44 / nie zgadzam się 57
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088392 2012-02-03 10:39 (12)

Ta, firmę, pewnie nakradł i tera bmw się rozbija.

Polak

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 52
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088403 2012-02-03 10:43 (10)

jasne. bo lepiej być życiowym nieudacznikiem który narzeka że nie ma tego i tamtego, niż zaradnym człowiekiem sukcesu który ma to i tamto?

Co ta komuna przez 45 lat zrobiła z ludźmi? Zamiast podziwiać zaradnych gardzimy nimi, za to użalamy się nad życiowymi nieudacznikami, którzy zazwyczaj mają pretensje do całego świata o własne porażki

DArek

popieram opinię 35 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3088419 2012-02-03 10:48

nie karm trola, a jak nie trola to zgorzkniałego bezrobotnego.

monik

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088465 2012-02-03 11:07 ..... jeżeli miara zaradności i nieudacznictwa... - jest posiadanie bmw,złodziejstwo,szpan i .... można jeszcze troche (8)

powymieniać ! - to ja szczerze współczuję temu krajowi i normalnym żyjacym tutaj .............. będę powtarzał do znudzenia ! NA GŁUPOTĘ !!! - nikt lekarstwa nie znalazł ! - a to zdarzenie to.... taka "naturalna selekcja" - słabi i nie przystosowani poprostu są eliminowani ze społeczności. Przyroda (drzewo) - sobie z tym doskonale radzi. Mam ZERO !! szacunku dla debilizmu, szpanu i durnoty!. siema.

turysta przejazdem

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088476 2012-02-03 11:10 (7)

a kto mówi o BMW? masz nowe BMW - mówią złodziej. Masz Mercedesa - złodziej. Budujesz wypasioną chałupę - złodziej. Ubierasz się u Armaniego - złodziej. Jadasz w drogich restauracjach - złodziej. Taka mentalność.

Dla niektórych każdy kto nie jest pokraką życiową jest złodziejem.

DArek

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088553 2012-02-03 11:53 (4)

powiedziałbyś co innego jakby Ci jeden prywaciarz z drugim zaproponował 1200 zł pensji, a sam jeździł Mecedesem i ubierał się u Armaniego... niezła "zaradność" ;)

Agent

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088573 2012-02-03 12:04 (1)

Ale kto Ci zabrania założyć firmę i samemu oferować innym 1200 zł pensji? Czy Ty może należysz do tego grona WIELKICH dobroczyńców co jakby mieli firmę to ludziom dawali by zarobić krocie, a sami grosze zarabiali co? Jeśli piszesz takie opinie to popatrz najpierw na siebie i na to jak Ty byś postępował w danej sytuacji.

Adrian

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3089401 2012-02-04 16:16 kolego

Jakbym urodzil sie 20 lat wczesniej kiedy rynek nie byl taki zapchany to chetnie bym cos otworzyl. Od konca 16 roku zycia mysle nad wlasna dzialanoscia ale niestety konkurencja jest przeolbrzymia. Realia sa proste internet i klasyczny handel sa przepchane konkurencja i naprawde ciezko wyjsc z oryginalnym pomyslem.

ksksksx

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088574 2012-02-03 12:04 (1)

hehe no i właśnie o tym pisałem. cóż, skoro jego firma to co w tym dziwnego że on zgarnia jej zyski? a tobie PROPONUJE nie nakazuje. Jeżeli nie chcesz to nie musisz podejmować pracy za taką stawkę, nikt ci przecież nie każe. skoro uważasz że to za mało to szukaj pracy za wyższą stawkę.

cóż za bolszewicka mentalność. i totalna ignorancja. kolego, pensja to nic innego jak CENA. taka sama cena jak cena pralki, samochodu czy komputera i rządzą nią te same mechanizmy co innymi cenami. cenami, czy to produktów, usług czy pracy steruje wolny rynek. a cena jest wynikiem kompromisu między sprzedającym a kupującym.

skoro ludzie są gotowi pracować za 1200zł to pracodawcy proponują 1200zł. Tak samo jak ty idziesz do tego sklepu gdzie jest taniej, aby nie przepłacać za te same produkty. to zupełnie naturalne.

więc socjalisto przestań wypominać "prywaciarzowi" że sam ubiera się u armaniego i jeździ mercedesem, bo skoro na to zarobił to ma. za to może spójrz na siebie dlaczego ty jesteś zmuszony pracować za 1200zł zamiast tak jak on jeździć mercedesem i ubierać się u armaniego

DArek

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3088928 2012-02-03 17:06 Przyznam szczerze:

Nie jestem tak obrotny, żeby w wieku 22 lat mieć na tyle sprawnie funkcjoującą działalność gospodarczą, aby zarobić z niej na nowe BMW. Jeśli wiesz o czym mówię...

Agent

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088665 2012-02-03 12:56 ............ MIARA POKRACTWA !!!! BRAWO !! (1)

2012-02-03 11:10
CYTAT : .... "a kto mówi o BMW? masz nowe BMW - mówią złodziej. Masz Mercedesa - złodziej. Budujesz wypasioną chałupę - złodziej. Ubierasz się u Armaniego - złodziej. Jadasz w drogich restauracjach - złodziej. Taka mentalność."

TAKA MENTALNOĆ ?????? !!!!! ............. ciesz sie młotku... ! ,że w Zanzibarze nie mieszkasz !!
Ci o których tak namiętnie piszesz dochodzą do tego CIĘŻKĄ PRACĄ !! ( i tych popieram !! ) albo jest tak jak opisuje twoj obraz mentalności ( i niestety tych jest więcej - i to zdecydowanie) SIEMA !

turytsta przejazdem

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3089009 2012-02-03 18:58 Tusk też jeździe BMW z BORowikami

...a jak o nim mówią to nie powtórzę.
:D

meee

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088805 2012-02-03 15:19 ...

jo jo..

klick

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088436 2012-02-03 10:55 (2)

No czyli cierpisza za miliony. Pewnie że wyjątrki sie zdarzają asle te szczeniaki co rozbiły swoje beemki nie są bez winy, moze należałoby ich zapytać czemu je kupili

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088446 2012-02-03 10:58 (1)

a golfów to mało było rozwalonych przez młodych kierowców?

DArek

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3088676 2012-02-03 13:03

Nie, to kolejna kategoria 'przeklętych' aut. Tu pewnie porządnych kierowców jest nawet więcej bo golfy są tansze.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088584 2012-02-03 12:10 (1)

również jeżdzę bmw i również nie należy do najmłodszych i w dodatku nie jestem "dresiarą". Dla mnie sprawa nie jest "jasna" :|

kobieta w BMW

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3088602 2012-02-03 12:21 bedziesz następna

BMW + kobieta = KŁOPOTY!

gentleman

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3088404 2012-02-03 10:43

Nie chodzi o to czy stać kogoś. Większość BMW w Polsce to używane tanie auta którymi poruszają się wieśniaki w sensie dresy. Żaden to luksus w każdym bądź razie.

fred

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3088426 2012-02-03 10:52 sałatka

jak najprościej zrobić sałatkę z buraków - wrzuć granat do przejeżdżającego BMW

dziadek teny

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3088494 2012-02-03 11:19 no o to chodzi, ze bmw i mlodzi w srodku kojarza sie wlasnie z

jakims gratem ledwo zipiacym.. tak samo golfy.. stereotyp stereotypem, ale nie bez powodu istnieje wciaz zywy.

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088651 2012-02-03 12:48 Tu nie chodzi o (2)

luksus, bogactwo i mafię, tylko o to, że teraz "BMW POWER" jest łatwo dostępny i za stosunkowo niewielkie pieniądze, co skłania takich małolatów do zakupu takiego auta i szpanerstwa szybką i niebezpieczną jazdą.

meping

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089398 2012-02-04 15:41 glowe z zadem zamieniles? (1)

najpierw sprawdź ile kosztuje e39 M5, a nie banialukii pleciesz, ze wszystkich stać!

ps. w wypadku nie brała udziału em piątka, także nie wiem skąd wzięło ci się to empałer

Kasia

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3089421 2012-02-04 19:34 Kasia - chrzanisz jak poparzona i popadasz w skrajności,

jakie M i dlaczego zaraz e39? Mam okazję często obserwować popisy rajdowców w "trójkach" - e30, e36. Większość o prawdziwej M-ce może pomarzyć.

meping

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089411 2012-02-04 17:56

kolego sporo jeżdże autem i z tego co widze to młokosy w bmkach szaleją na potęge niestety tak jest sa może i normalni wśród nich ale bardzo mało niestety

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088361 2012-02-03 10:29 sprawcy albo ich rodziny powinny teraz pokryć wszystkei koszta (15)

związane z hospitalizacją tych wszystkich ludzi, oraz z pracami mającymi na celu usunięcie wraku, oraz pokryć wszystkie szkody jakie spowodował wypadek.

tylko upr

popieram opinię 42 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088373 2012-02-03 10:31 (7)

a z jakiej racji rodziny? zdaje się że to byli dorośli ludzie, a raczej dorosły człowiek - kierowca. z jakiej racji szkody spowodowane przez niego mają pokrywać inni?

upr? to właśnie pokazuje różnicę między UPR a liberalizmem. UPR to zwykli konserwatywni bojownicy ubrani w strzępki wolnorynkowych poglądów, a nie prawdziwi liberałowie

DArek

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088431 2012-02-03 10:54 Rodzina tak czy siak zapłaci (6)

bo wszystko opłacane jest zgodnie z ohydnym bolszewickim mechanizmem - jeden za wszystkich wszyscy za jednego. Jeśli jednak sprawca umrze - musi tu zadziałać zabezpieczenie - takie jak w przypadku kredytu - przechodzi on na najbliższych. Dlaczego społeczeństwo ma być stratne, dlatego że rodzina nie potrafiła wychować swoich pociech ?

tylko upr

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088469 2012-02-03 11:08 (5)

wybacz ale dorosły człowiek sam odpowiada za swoje czyny, wychowanie nie ma tu nic do rzeczy. nie można starego pryka i jego zachowania tłumaczyć tym jak go wychowywała matka.

poza tym zdaje się te szkody pokryje ubezpieczalnia. a nawet jakby nie pokryła... to z jakiej racji niewinni ludzie mają pokrywać straty społeczeństwa?

Wyobraź sobie że masz walniętego brata który zabija samochodem kilku innych ludzi, odszkodowania dla ich rodzin rosną np do miliona. Brat sam w tym wypadku mocno ucierpiał, nie może pracować więc nagle obowiązek płacenia odszkodowań spada na ciebie. i teraz przez całe życie spłacasz szkody spowodowane przez dorosłą osobę w momencie w którym ty byłeś zupełnie gdzie indziej i robiłeś zupełnie coś innego.

Fajna perspektywa?

DArek

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088617 2012-02-03 12:26 Dlatego należy się odciąć sądownie od nieodpowiedzialnej rodziny (1)

Jeśli w grę wchodziłby milionowy spadek, to krewni zlecieli by się jak muchy do miodu. Ale jak trzeba coś zapłacić, to niech płaci społeczeństwo, bo czemu my? Gdzie tu logika ?

tylko upr

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3088781 2012-02-03 15:07

Minusujecie, bo nie wiecie w jakim świecie żyjecie. A prawda jest niestety taka jak "tylko upr" napisał.
Jak się nie odetniesz sądownie od rodziny, to albo ją obciążysz, albo ona obciąży ciebie.
Spadek może być zyskiem lub stratą. Ale "polaki" tego nigdy nie zrozumieją, jeśli dla kogoś edukacja kończy się na tej koniecznej, a prawo na kodeksie drogowym.

lex

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088802 2012-02-03 15:17 (2)

Ależ tak właśnie jest :), nie życzę Ci tego żebyś musiał się osobiście o tym przekonywać.
Jeśli ubezpieczenie brata nie pokryje z jakiś powodów strat, a sam brat zginie to roszczenie przechodzi na najbliższą rodzinę -> żonę, jeśli nie miał żony to szukają dalej -> matka/ojciec, jeśli ich też nie ma to wtedy rodzeństwo.
Wszystko zależy od postępowania spadkowego.

lex

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088835 2012-02-03 15:48 jest taka instytucja jak przyjęcie spadku z dobrodziejstwem inwentarza (1)

nie pamiętam czy dokładnie tak to się nazywa ale jeśli długi przekraczają aktywa to nie przyjmuje się wtedy spadku - nie zostajesz obciążony

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089044 2012-02-03 19:52

Super, ale czasami o długach można dowiedzieć się znacznie później, po postępowaniu spadkowym. Przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem inwentarza (zgadza się, tak to się nazywa) a po roku-dwóch odzywa wierzyciel. Ok, odpowiedzialność spadkobiercy jest ograniczona do wysokości przyjętego spadku, ale jeśli spadek został roztrwoniony to trzeba płacić już z własnej kieszeni.

p jak patrycja

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088407 2012-02-03 10:44 z tymi rodzinami to chyba przegiales

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088434 2012-02-03 10:54 (5)

Po to jest OC.

m.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088470 2012-02-03 11:09 Oc zpłaci za holowanie wraka, za pracę policji, za miejsca w szpitalu i leczenie? (4)

Chyba jednak nie. A kto zapłaci? Pan zapłaci, Pani zapłaci, my zapłacimy - społeczeństwo. Precz z socjalizmem!

tylko upr

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3088490 2012-02-03 11:16

tylko zauważ że za pracę policji i za miejsca w szpitalu płacimy w podatkach. Ja, Ty, ale oni także...

Wiesz, ja jestem nastawiony bardzo liberalnie. Ale jak czytam takie tanie hasełkarstwo spod znaku UPR to przestaje się dziwić że ludzie w tym kraju liberalizmu nie akceptują.

DArek

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088562 2012-02-03 11:58 ale niedouczony typek z Ciebie (2)

OC właśnie po to jest, to że ubezpieczalnie ściemniają i nie wypłacają odszkodowań to inna kwestia. Bierzesz prawnika i masz wypłacone za wsyztsko i nawet z górką :)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088649 2012-02-03 12:47 (1)

Leczenie pasażerów będzie z NNW, jeśli miał oczywiście wykupione.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088698 2012-02-03 13:20 leczenie pasażerów będzie z OC

natomiast kierowca NIE będzie miał odszkodowania z OC tylko z NNW - oczywiście jeśli wykupił bo to nie jest obowiązkowe ubezpieczenie.

Juras

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088411 2012-02-03 10:46 no to tata miał furaka

szkoda ;-/ pewnie umrą ..szok

pesymistycznie

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088421 2012-02-03 10:50 Sam mam BMWu. (5)

Mam 23 lata i sam mam BMWu E91 z 2007. I nie wiem skad pomysl, ze glupole jezdza tymi autami. Studiuje i pracuje, wiec mam. Nikt innym nie zabrania tez kupowac BMWu. Takie komentarze to zazdrosc, ze Ciebie samego na takie auto nie stac. Idz do pracy i studiuj i wtedy sam sobie kupisz i nie bedziesz juz taki rzeczy mowil.

Posiadacz E91

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 39

zgłoś do moderacji opinię 3088761 2012-02-03 14:31 Niby student, a jednak nie kuma...

Nie wiesz, że stereotypy traktują o statystycznej większości i to o niej jest tu rozmowa?
Skąd też wniosek, że Twojego przedmówcę nie stać na to auto? Trochę to dziecinne. Nie podoba się to nie kupił. Proste.

Stopgap

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088895 2012-02-03 16:35

A ja 39 lat i też wybujałą fantazję, zwłaszcza kiedy tikusa nie udaje się odpalić bo pod klatkoską minus trzydzieści i uszka do kaptura przymarzają a łysa czaszka do białej czapeczki :)

trollencio młodszy technik informatyk

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089155 2012-02-03 21:41

dobrze wiedzieć że są jeszcze nadziani rodacy co płacą podatki zawarte w paliwku na moją babcię emerytkę i mamę co jest na wcześniejszej emeryturze :)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089165 2012-02-03 22:04 E91 ? Hahaha

przeciez to g.owno jest :)

siwy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089412 2012-02-04 18:00 kolego ot pomysł taki ze młokosy w bmkach szaleją na potęge może nie wszyscy...

ale kto dużo jeżdzi po polskich drogach to wie jak jest i nie chodzi tu o żadną zazdrość...o to czy kogoś stać czy nie... mówisz że studiujesz a taki płytki komentarz napisałeś że aż wstyd się przyznawać do tych studiów

karol

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088488 2012-02-03 11:16 To się nazywa seleksja naturalna. (1)

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089392 2012-02-04 13:56 SELEKCJA!!

pomyśl, czy w Twoim przypadku by się nie przydała mistrzu języka polskiego!!

t

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088556 2012-02-03 11:55 (2)

Poje*&^@(*ło cie po pierwsze to osoby były w wieku 30-35 lat ! A wasze komentarze są zbedne bo nie byliscie i nie widzieliście co sie stało !

Michuu

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088738 2012-02-03 13:58 Michuu (1)

Po czym poznałeś że mają 30-35 lat, byłeś tam?

?

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089000 2012-02-03 18:43

koleś jedzie 100 po mieście w mega ch....ch warunkach pogodowych. nCzy ma 12 21 35 42 czy 89 lat dla mnie jest poje.....em.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088581 2012-02-03 12:08

jak sie nie umie to sie nie jezdzi, moje pierwsze auto to bylo bmw, 200konne i od 4 lat (od kupna) zero wypadkow ;]

asdf

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3088820 2012-02-03 15:37

I OCZYWISCIE TCZEW:(

JONASZ

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3089037 2012-02-03 19:41 Ja mam prawo jazdy 10 lat i przy lekkich opadach sniegu jezdze max 60 km/h - moze dlatego że nie mam BMW

Szkoda że tym razem ta lekcja pokory wobec natury kosztowała życie. Niech bedzie to nauczka dla młodych gniewnych kierowców.
Szpan to wciąż mniej niż swoje życie a tym bardziej pasażera.

Przestrzegajacy

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089128 2012-02-03 21:16 a było...

A było tak zasuwac w takich warunach???

tomAk

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089162 2012-02-03 21:58

a moze pomyslcie oni sie spieszyli do pracy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089389 2012-02-04 13:48 brakuje tylko info:

do zdarzenia doszlo w sobotnia noc lub niedzielny poranek...

Johnny

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088291 2012-02-03 10:08 Młody kierowca BMW plus 2 kolejne młode osoby (19)

i nie mam więcej pytań

popieram opinię 669 / nie zgadzam się 46

zgłoś do moderacji opinię 3088318 2012-02-03 10:13

jeden byczek i dwie kozice :)

obywatel traojmiasta

popieram opinię 39 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088322 2012-02-03 10:14 PRAWO JAZDY (7)

najwcześniej od 23 roku życia, a pełnoletność jak w Stanach od 21 i będzie lepiej

Zaostrzyć prawo

popieram opinię 37 / nie zgadzam się 17
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088340 2012-02-03 10:22 (5)

pełnoletność w stanach jest może od 21 lat ale prawa jazdy tam dają od 16 czy 17. więc może nie bądź tak hop do przodu. bo tam byle smarkacz ma prawo jazdy.

poza tym naprawdę sugerujesz że nieodpowiedzialny kierowca mający 20 lat po 3 latach już będzie odpowiedzialnym? myślisz że przesuwanie granicy wieku tu cokolwiek zmieni? jedynie utrudni ludziom życie bo nieodpowiedzialny kierowca się nie zmieni w ciągu paru lat

DArek

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088381 2012-02-03 10:34 (4)

Chodziło mi raczej o samą pełnoletność jak w Stanach, a nie prawko, bo to, że oni mogą za guaniarza to wiem, z tym, że tam jest inna mentalność, inne auta, inne drogi. Co do przesunięcia wieku, to tak, myślę, że 3 lata robi różnicę w umyśle człowieka (są wyjątki, ale to zawsze i wszędzie). Generalnie człowiek 20 letni, a 23 letni to jest róznica. Jakim trzeba być osłem, żeby próć samochodem w taki mróz, po dziurawych ulicach miasta??

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088390 2012-02-03 10:38 (3)

no właśnie, trzeba być osłem a nie młodym osłem. 3 lata tu nic nie zmieni, bo to jest kwestia mentalności i wyobraźni a nie wieku.

nie można podnosić wszelkiego minimalnego wieku bo to tylko robi z naszej młodzieży niezdarne d*py i życiowe pokraki którym wcześniej nic nie wolno.

DArek

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088735 2012-02-03 13:54 Ale przez to "podnoszenie wieku" można uratować życie wielu ludziom. (2)

Różnica 3 lat u młodych ludzi to bardzo dużo. Naprawdę, świadomość jest nieco inna. Nie mówię, że u wszystkich oczywiście, bo tępy drechol zawsze będzie miał zryty mózg.

oj zmieni!

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089032 2012-02-03 19:31 (1)

akurat tepe drechole sa najmniej problematycznymi kierowcami,
problemu bym szukal u slepych dziadkow i niepewnych tego czy moga jechac panius

asdf

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3089413 2012-02-04 18:02 z tym że ani jedni ani drudzy nie prują na sniegu 100km/h

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088655 2012-02-03 12:50

Pełnoletność jest od 18 lat. Prawojazdy (w większości stanów) od 16 lat. Spożywanie mocnych alkoholi od 21 lat. Tak w ramach wyjaśnienia.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088325 2012-02-03 10:14 Młody w takim aucie? z pensji raczej na to nie zarobił (7)

popieram opinię 42 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088342 2012-02-03 10:23 (1)

... a po co nos wtykasz w takie sprawy?...

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 25

zgłoś do moderacji opinię 3088531 2012-02-03 11:40

co sie dziwisz tu sami spoleczni

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3088360 2012-02-03 10:28

takim tzn jakim? auto jak każde inne, porównaj sobie ceny. co za zawistne polactwo. "Polska zawiścią stoi. Sąsiada któremu się powiodło zamiast naśladować staramy się ściągnąć do swojego poziomu."

Jak ktoś ma droższe auto to oczywiście złodziej, cwaniak i w ogóle za sam fakt posiadania czegoś droższego najlepiej zamknąć do więzienia. Niech się nauczy że w tym kraju społeczne akceptowana jest bieda a nie sukces.

DArek

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088726 2012-02-03 13:49 ten model mozesz juz kupic ponizej 20 000zl (2)

za 30 dostaniesz w dobrym stanie. za 15... sam sobie dopowiedz. tak czy siak akurat na ten model stac nawet mlodego czlowieka. egzemplarze z poczatku produkcji maja juz 15 lat :)

greg

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088855 2012-02-03 16:08 (1)

no, widać jak się znasz, BMW 5 E60 produkowane było od 2003 do 2009, chyba, że liczyć nie umiesz.

hah

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3088957 2012-02-03 17:44 tyle ze to jest E39

ktore bylo produkowane do 2003 roku od 1995 wiec sa juz nawet 17 letnie egzemplarze.
fajnie ze sie pochwaliles zdolnoscia liczenia na poziomie podstawowki (bo musze potwierdzic ze potrafisz liczyc, co najmniej do 10) ale nie znasz sie na modelach BMW. zobacz sobie filmik, ja to poznalem po rozbitym przodzie i ksztalcie reflektorow, ale na filmiku widac tyl tego BMW. to E39

greg

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088809 2012-02-03 15:22 za oceny

tata mu kupil za oceny zeby wreszcie jakas lalke sobie wyrwał ale on zachłanny i wziol od razu dwie a tu taki klops

Ramzes

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3089026 2012-02-03 19:25 chciał zaimponować

to się kolega kierowca chciał przypodobać laskom, efekt taki że sam już się nikomu nie spodoba a laski ledwo żywe w szpitalu leżą. myślcie faceci nie tylko przyrodzeniem

Carlos

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089192 2012-02-03 22:42

Pierdzielisz....

alex

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088292 2012-02-03 10:08 (16)

ostry ten "Wpadek" :)

okularnik

popieram opinię 139 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088337 2012-02-03 10:19 (9)

Popatrzcie na zdjęcia. Beemka tej klasy powinna mieć kurtyny, poduszki powietrzne.. A tam nic. Pewnie kupiony jako bezwypadkowy.

młody buk

popieram opinię 36 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088452 2012-02-03 11:02 Trzeba też pogratulować kierowcy wyobraźni... (5)

100km/h? Pewnie jeszcze na letnich był... egoista:/ Gdyby jechał sam to nie szkoda palanta a tak i ludzi za sobą pociągnie..

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088487 2012-02-03 11:15 wczoraj widziałam (1)

takie bmw jak kręciło bączki na parkingu a potem z piskiem opon wyjechało na ulicę prawie powodując wypadek. Popisówki walą dzieciaki na śniegu.

emilia

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088680 2012-02-03 13:06 ehhhh stare dobre czasy

jak maluchem matki na pasie startowym w zimie sie baczki krecilo.... I dzieki temu wiem jak zachowac sie na sliskiej nawierzchni!!! jestem za tym aby istnialy takie place, raz, mlodziez sie wyszaleje, dwa, nabeda umiejetnosci.

MJ

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088776 2012-02-03 15:01

Po małym dochodzeniu mogę cię zapewnić że opony miał zimowe,gdyż na 3 zdjęciu po powiększeniu widać prawe przednie koło i napis na oponie "sottozero". Wklepanie w google drugi link i mamy " Pirelli Sottozero" w rubryce sezon napisane jest że są to opony zimowe. Co oczywiście życia nie uratuje jak ktoś jeździć nie potrafi i musi kolegom pokazać jaki jest kozak. Pozdrawiam

Wredny Albert

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088799 2012-02-03 15:17 hmm 100km/h to stosunkowo wolno!! (1)

ja tam jeżdżę ze 140-160! dziwne że przy takiej prędkości go wywaliło!!!

speed89

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 15

zgłoś do moderacji opinię 3089437 2012-02-05 15:01 mało

100? bmw seri 5 się tak nie rozpada przy 100, zresztą100 to tam sie jezdzi w ciagu dnia. Gość leciał pewnie ze 170, Grunwaldzka jest prosta i kusi...

dadada

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088661 2012-02-03 12:55 (2)

Przypatrz się pożądnie. Widać poduszkę powiętrzną u kierowcy i pasażera. Dlatego pewnie jeszcze żyją.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088810 2012-02-03 15:23 miał poduszki (1)

Przejeżdżałam obok (jako pasażer) jakieś 5 min po wypadku, po przyjeździe karetki a przed przyjazdem straży pożarnej i wyraźnie widziałam, że kierowca leżał na poduszce powietrznej... Zdjęcia do artykułu były chyba robione już po interwencji straży, to auto było tak zmasakrowane że bez pomocy straży nie mogli wyciągnąć kierowcy i (chyba) po prawej stronie pasażera z tyłu.
Do tej pory nie mogę wyjść z szoku, że można tak rozbić duży samochód i zabić się w godzinach szczytu na grunwaldzkiej... Jeżdzę tą trasą codziennie i rzadko można przyspieszyć do 50km/h w tych okolicach.

pasażer

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088922 2012-02-03 16:54 prawdziwy talent i na pustyni drzewo znajdzie

jh

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088706 2012-02-03 13:25 BMW (2)

B-olid
M-łodych
W-ieśniaków

gp

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088721 2012-02-03 13:46 gp (1)

g...i p...ał

do gp

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 3088782 2012-02-03 15:08 jak on to zrobił?

na prostej drodze, 3 pasy w drzewo przywalić!!!

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089109 2012-02-03 20:56

to jechał "bardzo szybko" - czy "ok. 100 km/h" ???

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089310 2012-02-04 10:06

ciekawe kiedy redaktorzy zrobia prawo jazdy i odroznia "bardzo szybko" od "okolo 100km/h", bo to co zostalo z auta wskazuje ze samo uderzenie bylo przy takiej albo wiekszej predkosci.a w tym mijescu 100 to jada nawet emeryci w swoich matizach. musial miec grubo ponad 150, co i tak nie tlumaczy jak mozna wyladowc w drzewo na prostej drodze... chyba driftu chcial sie pouczcyc... oby tylko dziewczyny wyszly z tego calo, jemu juz wasze gderanie nie zaszkodzi a dziewczyny maja tragiczna zyciowa nauczke....

realista

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088296 2012-02-03 10:09 BMW i wszystko jasne ! (20)

Zdelegalizować BMW i Golfy a wzrośnie przyrost naturalny !!!

popieram opinię 353 / nie zgadzam się 135
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088305 2012-02-03 10:10 dlaczego? (1)

jest to naturalna selekcja idiotów

profesor Kupelweiser

popieram opinię 42 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3088387 2012-02-03 10:37

ale mogą przy okazji zginąć niewinni profesorze

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088359 2012-02-03 10:28 Czemu?

Jak umiesz jeździć i robisz to z rozwagą to są bardzo dobre auta.

sopociak

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088430 2012-02-03 10:53 Też mam taka bmw, i co jest gorsze? debil w bmw czy debil w tico jak twoje? (3)

BMW m chocciaz systemy bezpieczenstwa

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088472 2012-02-03 11:09 (1)

A jakie systemy bezpieczeństwa ma pieszy idący spokojnie po chodniku?

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3088708 2012-02-03 13:29 a co za roznica

czy go potraci bmw czy tico. skutek ten sam

greg

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3089414 2012-02-04 18:07

moze i tak ale statystyki są okrutne zniestety marka bmw wygrywa

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088579 2012-02-03 12:07 przyrost naturalny z debili, świetnie

Będzie więcej durniów takich jak ty.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088710 2012-02-03 13:31 wtedy sie przesiada do toyot (2)

i trzeba bedzie je tez zdelegalizowac. normalni ludzie jezdzacy toyotami tez ucierpia i wtedy zrozumiesz ze kiedys oponowales za tym by inni normalni tyle ze w bmw cierpieli przez idiotow w takich samochodach.

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088758 2012-02-03 14:20 Mam 290KM, napęd na tył i cieszę się, że nie miałem go jak byłem młody. (1)

BMW to dobre samochody. A prawa młodości są takie, że myślimy, że jesteśmy najlepsi, najwspanialsi i w ogóle - i bardzo dobrze tak było jest i będzie.
Za moich czasów człowiek uczył się na fiacie 126p i popełniał błędy które nie były tak straszne w skutkach.

Teraz młodzież jest taka sama ale do dyspozycji ma potężne maszyny które tak łatwo nie wybaczają.

ignorant

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088960 2012-02-03 17:47 i ja cie popieram

co prawda nawet za mlodu nie szalalem ale kilka bledow popelnilem. tez najslabszego auta nie mam (330 Ci) ale nie oponuje by zdelegalizowac jakis pojazd, przeciez to irracjonalne. co najwyzej mozna zakazac mlodziakom poruszac sie pojazdami mocniejszymi niz powiedzmy iles tam koni na tone np. nie wiecej niz 80hp / tone - to tylko przyklad

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088770 2012-02-03 14:45 a ty czym jezdzisz, mistrzu kierownicy? (1)

lanosem?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3088827 2012-02-03 15:41 Wiesniak

Odczep sie od Lanosow golfiarzu, 106KM wystrczy na wiekszosc takich jak ty i tobie podobni.

017

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088885 2012-02-03 16:30

Jak Ty cymbale marke winisz to dobrze musisz mieć skopaną psychikę. Bo faktycznie np nissanem nie można mieć wypadku. Wracaj na drzewo ...

Szef

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089034 2012-02-03 19:33

przeczytaj definicje przyrostu zanim coś powiesz ;]

asdf

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089098 2012-02-03 20:47

sam sie zdelegalizuj baranie... Wszystko jest dla ludzi a nie dla debili i już

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089168 2012-02-03 22:05 debil

wiesz co idioto to jechała mojz koleżanka do pracy bo samochód jej nie odpalił i poprosiła chłopaka zeby ja zawiózł z kumpela i sie spieszyli anie dresy i nie niewiadomo po czym

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089193 2012-02-03 22:43

napisal posiadacz fiata punto...

alex

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089267 2012-02-04 01:30 marka to nie wszystko

Marka samochodu nie ma nic do tego, ja też mam samochód(Golfa) ale wszystko zależy od wyobraźni kierowcy

mała

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089435 2012-02-05 10:41

raczej nauczyć ludzi używać mózgu gdy wsiadają za kółko

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088297 2012-02-03 10:09 (12)

szczęście, że nikogo nie zabili na chodniku w tym Bolidzie Młodzieży W.... dopowiedźcie sobie sami

awer

popieram opinię 394 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3088398 2012-02-03 10:40

Wiejskiej?

:)

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088719 2012-02-03 13:42 czym jeździsz? (5)

masz w ogole auto?

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088729 2012-02-03 13:50 bardzo bezpieczne auto (2)

sądząc po tym, że przeżyli i jak fura wygląda po strzale.

a

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3088744 2012-02-03 14:01

a kto normalny za..dala przez miasto z taką prędkością w takich warunkach, szczeście że nikogo nie było na chodniku

selekcja natura;lna

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089485 2012-02-07 15:56

Bardzo bezpieczne auto - stan tylnych kół jest lepszy od kierowcy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088963 2012-02-03 17:49 do godziny 17:48 3 osoby nie zgadzaja sie (1)

z pytaniem "czym jeździsz?" :D:D:D

roman

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089484 2012-02-07 15:55

Nie zgadzają się z sugestią łosia, że przedmówca nie ma samochodu. Jak ładnie poprosisz to tabliczki mnożenia też Cię nauczymy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088736 2012-02-03 13:55 Bolid Młodzieży Wiejskiej to raczej golf IV, passat B5 tdi albo audi B4. BMW nie jest dobre bo ma droższe części, (1)

inny soft do diagnostyki, mechanicznie jest bardziej skomplikowane i niż audi, passaty i vw z analogicznego okresu. Więc nie wypisuj bzdur

Automaniak

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3088772 2012-02-03 14:57 ...

Bo w Trójmieście takie auta wcale nie jeżdżą... I kto tu kogo oszukuje...

abc

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3089430 2012-02-05 03:14

Czasami chodzę tam z niemowlęciem w wózku na spacer... Chyba będę przemykał pod samym murem budynków, może mnie nie dosięgnie. Pomijając okoliczności, współczucie dla rodziny i życzenia powrotu do zdrowia dla dziewczyn.

Lutek

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089457 2012-02-06 13:49 szczęście, że nikogo nie zabili na chodniku w tym Bolidzie Młodzieży W.... dopowiedźcie sobie sami

oni czy kierowca? czemu winne sa dwie dziewczyny ?

anka

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089486 2012-02-07 15:58

Jestem za tym żeby tam posadzić więcej drzew.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088298 2012-02-03 10:09 wiek pasażerów bmw - 19 - 21 lat (35)

ubrani w dresy, jechali na "akcję" bądź wracali z "akcji"
szkoda tylko drzewa ...

profesor Kupelweiser

popieram opinię 477 / nie zgadzam się 109
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088518 2012-02-03 11:33 ja to się zastanawiam ile on musiał zapier*alać (24)

średnio ludzie tam jadą te 70-90km/h jak jest pusto i nikomu się nic nie dzieje.

Musieli grzać ze 140-150km/h,

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088521 2012-02-03 11:35 przy 140, to by się na jednym drzewie nie zatrzymali (23)

wystarczyło nawet te 70, chłopak za mocno docisnął, tyłem mu rzuciło i bez hamowania w drzewo przypierdzielił. niestety ale duży silnik i napęd na tył w zimę to niebezpieczna mieszanka.

140

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088569 2012-02-03 12:02 (18)

Tyle, ze w tym miejscu to musial przeleciec przez torowisko tramwajowe, zciąć po drodze płot, przelecieć przez 3 pasy z przeciwnej strony i dopiero zatrzymać się na drzewie. Nawet przy odruchowo wciśniętym hamulcu do dechy wytracili by jakieś 60km/h zanim przyrąbali w drzewo (w sumie jezdnie nie są śliskie - jest sucho). A auto wygląda jakby w momencie zderzenia miało jeszcze jakieś 70km/h na liczniku. Tak więc 130km/h jest raczej realne.

ML

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088627 2012-02-03 12:32 czytamy i ogladamy:) a pozniej stwierdzenie (7)

Na al. Grunwaldzkiej we Wrzeszczu, na wysokości Klubu Żak, w kierunku centrum Gdańska, samochód osobowy uderzył w drzewo!

gdzie masz torowisko??(wysokosc szkoly)
gdzie masz plot na srodku badz na poboczu grunwaldzkiej??
Co do predkosci troszke przyciskal, mimo ze 50m dalej stoi fotoradar.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088663 2012-02-03 12:56 miejsce i opinia (5)

Zdarzenie miało miejsce na wysokości Zespołu Szkół Elektrycznych (widać bramę) czyli naprzeciw Top Meble.
Może i jechał szybciej , a może ktoś mu drogę zajechał zmieniając pas. On jechał BMW i od razu wszyscy na NIE , a pewnie drogę mu zajechał super kierowca w Fabii z zaj...tym doświadczeniem 25letnim tylko ,że raz w miesiącu na sumę.
Tak samo teksty typu koleś w dresie, w pracy mam koszulę i dżinsy po ubieram dres bo lubię jak mi ja...jka falują. Dajcie spokój stereotypom z ocenieniem ludzi po dresie i bmce. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia.

slaw_gda

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 3088715 2012-02-03 13:40 uwazaj bo ci dadza spokoj

tez jezdze bmw mimo ze jestem lagodnym, spokojnym, swietnie wyksztalconym (nie boje sie tym chwalic szczegolnie w tym wypadku gdy kierowcow bmw uwaza sie za troglodytow) gosciem. ale dam glowe ze gdy jade moim autem to nikt nie powie "patrz wporzo koles w bmw" tylko "debil w bmw, pewnie mu tata kupil" :)

i co? mam sie tym przejmowac? a moze sprzedac auto i kupic cos przecietnego na co nikt nie psioczy typu corolla albo octavia. przeciez nie bede uszczesliwial innych bo niby czemu mialoby mi zalezec na ich opinii. nie jestem konformista i nie szanuje ludzi poslugujacych sie stereotypami bo to obraz nedzy intelektualnej.

pozdrawiam

roman

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088764 2012-02-03 14:39 eh (3)

Primo - gdyby jechał wolniej to nawet w przypadku zajechania przez inny samochód drogi tak by nie wyglądał po uderzeniu w drzewo.
Secundo - jakoś większość takich wypadków jest powodowana przez BMW albo inne Audi, gdzie średnia wieku pasażerów oscyluje wokół 25 lat.
Podsumowanie - po co bronisz kogoś kto jechał nieprzepisowo? Tylko dlatego, że ma (a raczej miał) samochód tej samej marki co Ty? Sam przez to się z nim solidaryzujesz...

Stopgap

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088878 2012-02-03 16:22 (1)

ograniczenie w tym miejscu 70km/h , spróbuj jechac tyle grunwaldzką to zobaczysz ,że każdy będzie Cię mijał
pozdrawiam

elixir

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3089223 2012-02-04 00:04

Widać, że nigdy nie jechałeś tam 70 km/h.

Lu

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088967 2012-02-03 17:52 przy 70 w drzewo

chlopie, jak walniesz jak on naroznikiem to nawet w bentleyu ci razem z tym blotnikiem drzwi wyrwie przy 70. to jest bardzo duza predkosc jak na konfrontacje z drzewem. a czy mogl jechac szybciej? mysle ze tak, mnie tam przy 90 wyprzedzaja

alf

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088714 2012-02-03 13:37 Czytamy i widzimy

"jadący lewym pasem al. Grunwaldzką zobacz na mapie Gdańska w kierunku centrum Gdańska, stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w drzewo przy przeciwnym prawym pasie. "
Ja dla mnie to "przeciwny prawy pas" jest po drugiej stronie torowiska. Na miejscu zdarzenia jednak nie byłem, więc możliwe, że autor newsu miał jednak na myśli prawy pas tej samej jezdni, po której jechało BMW tyle, że płacą redaktorom od każdego nabazgranego słowa i stąd ten "przeciwny".

ML

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088631 2012-02-03 12:36 Jezdnia nie jest sucha, jako dobry kierowca powinieneś brak pod uwagę kilka prostych czynników, temperaturę, wilgotność a przez (9)

nią odczuwalne zimno i ukształtowanie terenu, jako możliwe silniejsze podmrożenia drogi ;) Bmw to stary parch, więc żadnych kurtyn jak piszą nie mógł mieć, bo w tym roczniku ich nie było

Co widać na pewno, felgi z modelu E60, a na nich na 99,9 % letnie opony, pewnie kupione okazyjnie, bo ładnie wyglądają

Wczoraj na dole Spacerowej niespodziewanie przy 80 km/h postawiło mi przednionapędowe auto bokiem, mój błąd, ale opanowałem auto, a wiesz czemu ?

Bo mimo, że nie nosze dresów (nie mam ani jednego) jak jest okazja staram się ćwiczyć, trenować, kontrolować swoje emocje za kółkiem, nabierać dobrych nawyków, ale wykonywać wszelkie manewry w sposób płynny i nie przesadzony, to jest klucz do sukcesu zimą

Ps.

Gdyby mieli zimowe świeże opony, 200 km w środę i 150 wczoraj nie robiłoby w tym miejscu żadnego wrażenia, ale podstawa to myślenie i sprawne auto, a w Bmw z tego rocznika większe znaczenie ma wygląd, "lans" i bezmyślne deptanie do podłogi

Nie zabija prędkość, zabija jej niedostosowanie ;)

Niech się kurują :)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088656 2012-02-03 12:52 150 km/h??? (7)

Nie zgodzę się. Niby dobrze piszesz, ale widzę jedną baaardzo poważną lukę. Napisałeś "Nie zabija prędkość, zabija jej niedostosowanie". Uzupełnię - zabija różnica prędkości. Jeśli jeden samochód jedzie wskazane przez Ciebie 150 czy 200 km/h, a pozostałe 70 km/h, to wnet wydarzy się wypadek. Prędkość ma odniesienie nie tylko do stanu nawierzchni (przyczepności), ale również do czasu reakcji własnej i innych użytkowników. Jeszcze spora nauka przed Tobą, Kolego. Poza tym "świeże zimowe opony" - co to są świeże opony? Zimowe? Na suchym asfalcie, albo nawet na wilgotnym? Gdzie korzyści? Nie lubię zimówek pod żadną postacią - są dobre tylko na błoto i śnieg (i to tylko niektóre). Najlepiej czuję się gdy nastaje wiosna, a ja zakładam swoje opony letnie - dość miękkie i z agresywnym bieżnikiem "deszczówki".

bbh

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088671 2012-02-03 12:58 Ojjj... A czy ja mówie, że o 9 jest ok jechać w tym miejscu 150 ??? Zastanów się czy napisałem, że w ruchu jaki jest o 9 rano w (5)

centrum bezpieczne jest jechać 150 ;) Nie jest Kolego ;) Możesz być bardzo pewny siebie, ale nigdy nie bądź pewny innych, zawsze traktuj ich z rezerwą..

Jeśli nie czujesz różnicy między zimówką przy -15 a letnią to spoko ;)

A deszczówki to najgorsze opony jakie można mieć, na deszczu niewiele lepsze od innych (z reguły) A z minusów, za miękkie, w wysokich + temp. płyną, mają miękkie boki, łatwo je uszkodzić na dziurach oraz słabsza sterowność auta, przy naglych zmianach kierunku jazdy

Mam nadzieje, że rozwiałem Twoje wątpliwości

Marcin

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088693 2012-02-03 13:15 Co do pory przejazdu - tak (3)

Co do opon - nie. Przy moim stylu jazdy opony deszczowe mają więcej zalet niż wad. Kiedyś Uniroyal R550 w mniejszym autku, GY Ventura, teraz GY OptiGrip. To są moje typy. Na zimowych oponach auto jak z gumy, na letnich poprawnie. Slalomem nie jeżdżę, ale za to w asfalcie z koleinami owszem. Więc w praktycznym zastosowaniu i "cywilnej" jeździe opona deszczowa ma ewidentne zalety. W wyczynowej i na czas, pewnie niekoniecznie. Przy rozmiarze 225/45 R17 jakoś bez uszkodzeń. Pzdr.

bbh

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088695 2012-02-03 13:18 Przy takim walcu to Cie rozumiem, niestety to nie nasza wina, że mamy drogi jakie mamy ;) Ja stosuje max 205, nie jeżdżę w tym (2)

momencie b. dużymi autami, stąd brak potrzeby Ps.

Dzięki za sensowną dyskusję, ciężko tu o taką ;)

Pozdrawiam
Marcin

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088906 2012-02-03 16:42 (1)

W jednym aucie na 17" miałem seryjnie 225/45 i zostałem przy nich. Na dobrej nawierzchni - bajka. Ale w koleinach zabawa i konieczność wzmożonej uwagi - odczucie, którego nie ma w drugim, mniejszym aucie postawionym na 15" 195/65.

bbh

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088914 2012-02-03 16:48

Deszczówki na 195 mega pływają, kupiłem Rodzicom Uni Rainexpert i mocno żałuję, są trochę niepewne na sucho, ale oni jeżdżą spokojnie :)

Widzę temat zmienił nazwę, współczucia dla Rodziny

Marcin

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088701 2012-02-03 13:22 a mnie uczyli, że nie zabija prędkość..

tylko nagła jej strata.

ot co

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088891 2012-02-03 16:34 Co do opon

Jesteś w błędzie

711mb

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088934 2012-02-03 17:14 tylko że na zdjęciu wyraźnie widać że to opony zimowe

kolejny "mądry znawca"

greg

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088884 2012-02-03 16:29 hamulec to błąd (3)

przy poślizgu wciskanie hamulca to tragedia gotowa proponuję szkołę jazdy na pewno przyda się tobie,mając systemy trakcji tylko dodanie gazu może wyprowadzi się z poślizgu.Ale hamulec to odruch naturalny nic albo mało pomocny

mcm5

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088917 2012-02-03 16:50 To oczywiste, że hamulec tylko pogłębia niekontrolowaną zmianę kierunku jazdy

Szkoda, że na egzaminach nie uczą tak ważnych podstaw

Później kierowca ani nie potrafi jeździć, ani parkować (ale to już chyba często brak wyobraźni i myślenia)

Marcin

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088971 2012-02-03 18:00 zalezy jaki poslizg (1)

jak ucieka przod to lekkie wcisniecie hamulca poprawia jego przyczepnosc bo ow przod dociaza. oczywiscie nie pedal w podloge bo to oczywiscie poslizg poglebi. a przy uslizgu tylu to juz inna sprawa. w aucie FWD przy duzym uslizgu tylu tylko wcisniecie gazu moze pomoc, tak jak mowisz. w aucie z napedem na tyl juz nie. wtedy ujecie gazu spowoduje moment prostujacy bo przod bedzie chcial sie poruszac szybciej od lekko hamujacego tylu. w obu przypadkach hamulec bylby bardzo szkodliwy.

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089363 2012-02-04 12:20 Dla kierowcy z artykułu niestety to już nie ma znaczenia

Ale masz całkowitą rację, również z oponami, powiększyłem zdjęcie i faktycznie są to zimówki

Marcin

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088955 2012-02-03 17:43 Ciebie ciulu nikomu nie bedzie szkoda

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3089016 2012-02-03 19:12

Jechali do pracy! Znam ludzi.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3089158 2012-02-03 21:48 młodzi ale nie dresiarze (1)

jechali do pracy i to był chłopak, który odwoził dziewczyne i jej kolerzankę do pracy nieznasz sprawy więc nie oceniaj, straszna tragedia a ty takie głupoty wypisujesz współczuje głupoty!

dd

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3089182 2012-02-03 22:19 Droga "kolerzanko" - proponuję zamienić dresik na słownik ortograficzny

wbm

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3089173 2012-02-03 22:09 sam jestes drzewem

nic dodać nic ująć

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089269 2012-02-04 02:30

kur*a zastanow sie jak cos napiszesz pustaku. moja przyjaciolka lezy w szpitalu teraz, byla w tym aucie. i nie jest zadnym dresem. to moglbyc kazdy. "szkoda drzewa"? jestes zwięrzęciem !

lol

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3089375 2012-02-04 13:02 ZAMKNIJ SIE

Jesli nie masz co gadac, to sobie wez kartke i dlugopis i sam sobie w domu tworz takie komentarze!
pomyslales sobie co czuje dzis rodzina ? mysle ze nie, wiec lepiej siedz cicho!

kuba

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3089429 2012-02-05 01:59 ...

Takie komentarze prosze sobie oszczędzić ! 'Akcja' , po 'akcji' -każde BMW które widzisz to o nim tak myslisz?.. Znam wielu ludzi którzy nie koniecznie noszą dresy, czy też jeżdża na tzw 'akcje'(jak to okresliłes) a posiadaja samochód marki 'BMW'
Najmniej w tym momencie jest to wazne, skad i jak zdobył Chlopak ten oto samochód!

Dziewczyny walczą o życie... Głupotą jest pisanie 'szkoda drzewa'... Jedynie czego moze być tutaj szkoda , to twojej głupoty, ze masz serce i czelność jeszcze coś takiego pisać! Oszczędź sobie, bo rodzina to też czyta i ludzie którym te osoby były bliskie!

Adrian, fakt przesadził z prędkością ewidentnie... Ale dziewczyny niczemu nie zawiniły! Zycze powrotu do zdrowia!

P.S : Niech to będzie przestogą dla wszytskich mlodych ludzi którzy uwielbiaja brawurową jazdę...

GDAŃSZCZANKA

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3089470 2012-02-06 19:15

szkoda beci :(

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089505 2012-02-09 16:30 Nie oceniaj

Nie znasz faktów, więc się nie wypowiadaj! Nie wiesz, kto jechał i czemu się spieszyli! Nie znasz ludzi, więc nie oceniaj ich w ten sposób. Dziękuje

Magda

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088301 2012-02-03 10:09 Przykra sprawa... (13)

...ale BMW 5 + 3 młodych ludzi = brawura. Tak czuję że 50km/h to nie jechali. ZDROWIA ŻYCZĘ POSZKODOWANYM

GDAŃSZCZANIN

popieram opinię 236 / nie zgadzam się 22
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088345 2012-02-03 10:23 (4)

brawura brawurą, ale czy sądzisz że wszyscy uczestnicy ruchu poza "młodymi kierowcami BMW" jeżdżą 50km/h ?

DArek

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088409 2012-02-03 10:44 choć niewiele widać (3)

to mi akurat wygląda na trójkę, napęd na tył i na śliskiej nawierzchni czasem bywa ciężko. Marka nie ma nic do rzeczy, nie tylko bmw jeżdżą po grunwaldzkiej 100 na godzinę. Z auto nic nie zostało a z drzewa nawet kora nie odpadła ;-)

Zuzi

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088464 2012-02-03 11:07 (1)

a mi to wyglada na starą 5-kę

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088717 2012-02-03 13:41 mi tez

widac po linii niezniszczonego boku i elementach deski rozdzielczej

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089035 2012-02-03 19:34

jak nic auta powinny być z drzewa i pokryte korą dla wzmocnienia

asdf

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088460 2012-02-03 11:05 bankowo ponad 100 (2)

tępe c.kije

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088478 2012-02-03 11:11 taaa

bo że ślisko to za mało, a 100 km/h to za wolno...
wyobraźni, kierowcy,

WYOBRAŹNI!!

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088540 2012-02-03 11:49 może być 100, w koncu to tylny naped tam jest

kierowca młody to pewnie hamulec cisnął w czasie poślizgu

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088550 2012-02-03 11:51 (2)

nie 5 tylko 7 E38

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088575 2012-02-03 12:06 nie E38

E39

.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088868 2012-02-03 16:16 to jest stara 5tka e39

wystarczy spojrzeć na klamki: ani e46, ani e38 takich nie mają. też mam e46 i nie jestem łysym 20sto paro latkiem w dresie. brawurowa jazda nie zależy od marki pojazdu tylko od rozumu kierowcy. ostatnio widziałem starego pierdziela w partnerze na starogardzkich tablicach, który pędził grunwaldzką 120 od świateł do świateł.

sas

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088850 2012-02-03 16:05 (1)

Panie znawca w tamtym miejscu jest 70 Km/h i wiem że ciężko to pojąć ale to jest prędkość dozwolona to raz a dwa spróbuj Pan wjechać swoim cienko cienko czy nawet jakimś kolwiek innym autem czy to BMW czy Jaguarem w grube drzewo jak to z 70 na zegarze zobaczymy jak to pana czy jakie kolwiek inne auto będzie wyglądało po takiej przygodzie.....
Pozdrawiam niżej podpisany...

Konstantynopolitańczyk

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088998 2012-02-03 18:40

Wiesz... tez chcialem to skomentowac ze tam jest 70 a nie 50... ale mysle sobie ze nie chce mi sie walczyc z wiatrakami, tutaj jak napiszesz ze przy ograniczeniu do 70 jedziesz autem tak aby zegary pokazywaly 80km/h to juz powiedza ze jestes zlodziej, pedal i jeszcze na PO glosujesz bo masz szybkie auto...

poprostu mi szkoda mocy....

to w koncu 3 pasmowa droga z sygnalizacja swietlna ile mam tam jechac 30kmh ?!?

Wypadki to brawura a nie predkosc, jakos ich na autostradach zbyt wielu nie ma...

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088302 2012-02-03 10:10 I idź tu człowieku sobie spokojnie chodnikiem. (1)

Strach się bać.

popieram opinię 432 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3088388 2012-02-03 10:37

A tym bardziej jak się jest rowerzystą. Oni wylądowali w głównej mierze na ścieżce rowerowej. Na piechotę nigdy tam nie zasuwałem, ale rowerem, to kilkaset razy.

popieram opinię 29 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088303 2012-02-03 10:10 (2)

ALE W-P-A-D-E-K ktos tu jest na kacu chyba

jawol

popieram opinię 60 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3088328 2012-02-03 10:15

wpadek, czyli bliski kontakt z drzewem ;)

ojoj

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3089519 2012-02-19 21:23

sam na kacu jezdzisz idioto!!!!!!!

Maniek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088304 2012-02-03 10:10 3 młode osoby jadące BMW........ (8)

klasyka gatunku :>

et

popieram opinię 353 / nie zgadzam się 16
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3088374 2012-02-03 10:32 Kupię BMW Seria 5... (3)

...bezwypadowy.

Wąs z Pogórza

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3088485 2012-02-03 11:15 100 % bezwypadkowy

jeszcze nie jeden mechanior go zgarnie i wyklepie.....za tydzien napewno na allegro bedzie....!!!

mech ani ko

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3088504 2012-02-03 11:26 za miesiąc na allegro będziesz miał - zdjęcia dostępne powyżej

tylko to będzie igła. Fajne autko, pierwszy właściciel, bezwypadkowe.

OTO

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3088657 2012-02-03 12:52 BMW 528i 1997rok

na allegro jest jeszcze całe. To se kup.

Grzechu

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3088583 2012-02-03 12:09

pierdoły, po prostu o oplu czy fordzie nikt nic nie napisze

asdf

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 3089171 2012-02-03 22:08 sam jestes klasyka ratunku

przeczytaj i pomyśl co piszesz ludzie do pracy jechali bo w tym mrozie samochód im nie odpalił...........................

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3089502 2012-02-08 08:32 jednego kretyna mniej

Na szczęście jego popisy zakończyły się na drzewie a nie na przechodniach na chodniku.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3089514 2012-02-11 17:14

nie stac Cie na BMW to sie nie udzielaj kierowco skody, czy tam vaga, czyli dziadkowoza! Hahaha

xxx

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 6

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: