aktualno¶ci 24h

Kocham Sopot chce budowaæ szpital w formule PPP (95 opinii)

Tunel przy dworcu w Gdañsku bez kramów w dni meczowe (120 opinii)

Podró¿ kibiców przez Gdañsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Wê¼le Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spó³ka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w pi±tek w Gdyni (319 opinii)

Trzy samoobs³ugowe toalety stan± w centrum Gdañska (268 opinii)

sport

W Gdañsku ma byæ trener g³odny sukcesów (119 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przysz³ych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdañsk i rezerw Arki (26 opinii)

Po¿egnanie sezonu w Starogardzie Gdañskim (18 opinii)

¯ó³to-niebiescy nie odpuszcz± Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich by³o ju¿ stosowaæ (52 opinie)

Klub nie przed³u¿y umowy z trenerem (239 opinii)

Ma³aszewska poprowadzi grê koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdañsku (3 opinie)

IX Gdañskie Otwarcie Sezonu ¯eglarskiego (3 opinie)

historia

¯eglarscy celebryci najstarszego gdañskiego jachtklubu (8 opinii)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spe³niaj± marzenia dzieci wideo (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, wiêc rusza sezon w Teatrze Le¶nym (9 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzieñ: rozmai³o siê imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedzia³ek poznamy nowe w³adze Energi (15 opinii)

TPI: gie³da w dó³, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami ¿eglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pu³apki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zak³ad (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwyciêstwa w Gdyni

rowery

Rower znikn±³, bo monitoring to atrapa? atryku³ czytelnika (88 opinii)

kultura

O czym ¶ni± mieszkañcy Dolnego Miasta? (22 opinie)

Jak siê odnale¼æ w ¶wiecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wygl±damy (97 opinii)

Oberwa³ siê sufit w szpitalu na Zaspie (79 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atryku³ sponsorowany

Wolontariusze pomagaj± w gdañskich ¿³obkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

B³êkitne flagi zawisn± na siedmiu k±pieliskach w Trójmie¶cie wideo (75 opinii)

fakty i opinie

podziel siê na Facebooku dodaj kana³ RSS prze¶lij artyku³ drukuj artyku³
Wybrana ma³a czcionka

Wypadek na ul. S³owackiego

Do wypadku dosz³o oko³o godz. 17:30.

fot. £ukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Do wypadku dosz³o oko³o godz. 17:30.

fot. £ukasz Unterschuetz/Trojmiasto.pl

Oko³o godziny 17:30 na ul. S³owackiego zobacz na mapie Gdañska dosz³o do zderzenia motocykla z samochodem osobowym.



Aktualizacja godz. 19:29 Poszkodowany motocyklista trafi³ do szpitala. Wed³ug policji najbardziej prawdopodobn± przyczyn± wypadku by³a nadmierna prêdko¶æ, z któr± porusza³ siê motocykl oraz fakt, i¿ kieruj±cy nim mê¿czyzna nie zachowa³ bezpiecznej odleg³o¶ci od jad±cego przed nim samochodu.

***

Wed³ug relacji ¶wiadków, którzy poinformowali nas o zdarzeniu, motocyklista wjecha³ w ty³ samochodu. ¦wiadkowie twierdz± te¿, i¿ zosta³ on powa¿nie ranny.

Na miejscu jest pogotowie i stra¿ po¿arna. Lada chwila na miejsce powinna dotrzeæ te¿ policja. Ruch ul. S³owackiego jest utrudniony.

sortuj: rosn±co  | poka¿ widok standardowy

opinie (razem: 285)

zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435113 2011-04-09 17:54 Tragedia [*] (16)

Wspó³czujê rodzinie.

Paula

popieram opiniê 27 / nie zgadzam siê 207
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435119 2011-04-09 18:03 .. (4)

no ³adnie... ju¿ ch³opa pochowa³a¶ :/

b..

popieram opiniê 77 / nie zgadzam siê 2
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435200 2011-04-09 20:05 nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz, Paula nie napisa³a ze on nie ¿yje, a jedynie (3)

¿e wspó³czuje rodzinie, bo z pewno¶cia powa¿ny wypadek jest dla cz³onków rodziny tragedi±. To Ty go pochowa³e¶.

And¿elika

popieram opiniê 6 / nie zgadzam siê 41

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435212 2011-04-09 20:20 ..

hm... to sk±d ten symbol ? Chyba nie dla ¿ywego?

b..

popieram opiniê 44 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435263 2011-04-09 22:08

a znicz to jest oznaka powa¿nego wypadku??

popieram opiniê 18 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435295 2011-04-10 07:09 wspolczujecie ludziom, ktrorym brak oleju w glowie? Swietnie...

asik

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435141 2011-04-09 18:29 a ja dziecko wspólczujêTwoim rodzicom....

popieram opiniê 44 / nie zgadzam siê 3

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435164 2011-04-09 19:20 Reklama ... :)

To jest reklama Srebrnego M³yna. Wypadek to pewnie ukartowa³ w³a¶ciciel. To jego motor :)

slavos1

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 16

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435172 2011-04-09 19:29 Hehehe...

Jajcara.

;DD

Pypek

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 4
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435214 2011-04-09 20:21 Jeszcze nie umar³, a rodzinie mo¿na wspó³czuæ takiego nieodpowiedzialnego g³upka. (2)

Musi siê zawsze o niego martwiæ i denerwowaæ. Wiadomo, jak motocykli¶ci je¿d¿± i jak zabijaj± siê.

popieram opiniê 27 / nie zgadzam siê 5

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435296 2011-04-10 07:10 a moze chcial popelnic samobojstwo....

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 4

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435335 2011-04-10 12:53 Je¿d¿± jak wariaci?

Po S³owackiego? Masz poczucie humoru!!!

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 5

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435336 2011-04-10 13:06 pierwi do pisania komentarzy, ostatni do czytania artyku³u

brawo, we¼ pomy¶l czasem, jak dasz rade.

ta jasne

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435345 2011-04-10 15:23

nie jest napisane ze umarl

M.

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435360 2011-04-10 17:52 Mam na imie Pawe³ i kierowalem tym pojazdem (1)

ZYJÊ jestem troche pobijany

kierowca motocykla

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 7

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435389 2011-04-10 22:21

poje..ny chyba

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435380 2011-04-10 19:57

przecie¿ nikt nie zgin±³

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435114 2011-04-09 17:55 Kolejny sezon tzw. "dawców" (31)

Czy oni nie maj± wyobra¼ni jad±c motorem i do tego nara¿aj± innych??

Ania

popieram opiniê 210 / nie zgadzam siê 69
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435120 2011-04-09 18:05 (3)

co Ty pierdzielisz nie je¼dzisz nic nie wiesz a piszesz g³upoty!!!

KK

popieram opiniê 19 / nie zgadzam siê 62
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435267 2011-04-09 22:30 jcw (1)

Kolejny obtoñca motocyklistów których nie obowi±zuje kodeks drogowy

jcw

popieram opiniê 27 / nie zgadzam siê 4

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435362 2011-04-10 18:14 "Jest wiosna, bêd± warzywa"

co w³a¶nie daje siê zauwa¿yæ.

.

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435327 2011-04-10 11:29

po co to chamstwo? Ona napisala, co mysli w trosce owszystkich. Po co to wulgarne chamstwo wobec grzecznej i myslacej kobiety?

k.

popieram opiniê 7 / nie zgadzam siê 2
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435123 2011-04-09 18:06 (4)

Czy samochody nie maja wyobra¼ni ze przed skretem zawsze patrzy sie w lusterko?

popieram opiniê 17 / nie zgadzam siê 40
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435285 2011-04-10 00:21 (1)

Tak, na pewno wszyscy motocykli¶ci gin± dlatego, ¿e kierowcy nie patrz± w lusterko. Absolutnie jest to jedyny powód. Sorry, mia³em na my¶li "puszkarze" z "blachosmrodów".

rrr

popieram opiniê 19 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435322 2011-04-10 10:59

Motocyklista to taki sam u¿ytkownik drogi jak kierowca auta wiêc ma takie same obowi±zki i prawa na ulicy. Kierowca ma obowi±zek zasygnalizowaæ skrêt migaczem, niestety motocykli¶ci czêsto nie zwracaj± uwagi na takie b³ahostki. Co ciekawe wypadek na S³owackiego o tej porze przez nadmiern± prêdko¶æ to jaki¶ cud :) Przecie¿ w tych godzinach jest korek od Galerii Ba³tyckiej do Potokowej. Musia³ motocyklista nie jeden przepis z³amaæ.

Quick

popieram opiniê 15 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435337 2011-04-10 13:10 (1)

przedwczoraj jecha³em autem i chcia³em zmieniæ pas . Patrz±c w lusterko boczne nikogo za mn± nie widzia³em a lusterka wstecznego nie mam gdy¿ jest to s³u¿bowy furgon bez szyby z ty³u wiêc przyst±pi³em do zmieniania pasa w³±czaj±c kierunkowskaz i nagle mi wyskakuje taki pajac na motorku nie wiadomo sk±d i mnie wyprzedza a¿ mi by³o przykro ¿e go nie pier..... bo zd±¿y³em odbiæ w lewo . I kto tu nie my¶li i nie ma wyobra¼ni ?

hahaha

popieram opiniê 10 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435398 2011-04-11 06:59 Pomy¶l trochê

Tylko kierunek siê w³±cza wcze¶niej zanim przyst±pisz do zmiany pasa,
powiadamiaj±c innych u¿ytkowników drogi o chêci zmiany a nie na odwrót.
W³a¶nie przez takie manewry potem s± wypadki.

kierowco

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435135 2011-04-09 18:21 Czy ka¿da Ania to blondi?

Jo Andzi ty¿ ze wsi

popieram opiniê 15 / nie zgadzam siê 20
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435149 2011-04-09 18:56 Osoba po wypadku (4)

nie mo¿e byæ dawc±.

NN

popieram opiniê 14 / nie zgadzam siê 2
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435158 2011-04-09 19:07 W³a¶nie - do niczego sie to nie nadaje. (3)

popieram opiniê 13 / nie zgadzam siê 2
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435173 2011-04-09 19:29 mielone raz i flaczki raz... :) (2)

vvti

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 13
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435213 2011-04-09 20:21 jednak jeste¶ pusty jak te twoje 16 zaworów w wy¶cigowej Toyotce taty. (1)

popieram opiniê 12 / nie zgadzam siê 8

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435317 2011-04-10 10:13 Wspania³e, ale

nie w wy¶cigowej Toyotce, a w Lexusie i nie taty, tylko w moim w³asnym - tata je¼dzi autobusem, bo go nie staæ na auto.

A vvti to tylko pierwszy lepszy nick :)

vvti

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435178 2011-04-09 19:41 Kierowcy samochodów - patrzcie w lusterka! (7)

Mnie narazili na wielkie niebezpieczeñstwo odniesienia obra¿eñ kierowca-uczeñ i instruktor grafitowego Fiata Punto L-ki, gdy pod koniec sierpnia ubieg³ego roku zajechali mi nagle mój pas ruchu. Mia³o to miejsce na Alei Zwyciêstwa, na wysoko¶ci mniej wiêcej Teatru Miniatura, w kierunku na Gdyniê. Musia³am nagle hamowaæ, ¿eby nie rozbiæ siê o ty³ tego ¶lepego samochodu lekcyjnego, skuterem niestety mocno zarzuci³o (jezdnia by³a ¶liska po deszczu) i wyl±dowa³am na jezdni, zatrzymuj±c siê po kilku metrach przeszorowania prawym bokiem asfaltu przy lewym krawê¿niku. Szczê¶cie w nieszczê¶ciu, ¿e nic powa¿nego mi siê nie sta³o, poza st³uczonym ³okciem i kilkoma drobnymi otarciami naskórka ma biodrze. L-ka w ogóle nie zatrzyma³a siê po ca³ym zdarzeniu. Jak gdyby nigdy nic, pojecha³a dalej, by spokojnie skrêciæ sobie w Do Studzienki. Szybko sie podnios³am - najwiêkszym zagro¿eniem chyba by³a mo¿liwo¶æ najechania przez pojazd nadje¿d¿aj±cy z ty³u. ¯aden z omijaj±cych mnie kierowców nie zatrzyma³ siê, nie zapyta³, czy potrzebujê pomocy - kompletna znieczulica... Pewno my¶leli, ¿e dobrze mi tak, bo sama sobie jestem winna - wy³o¿y³am siê na prostej. Skoro nie by³o widaæ ¿adnej przeszkody - przyczyny zdarzenia - widocznie wg nich nie umia³am je¼dziæ, a mo¿e by³am pijana... dlatego wyglebi³am. Próbowa³am zorientowaæ siê, czy kamery monitoringu na skrzy¿owaniu z Miszewskiego mog³yby mnie uj±c na dalszym planie, ale niestety - nie maj± takiego zasiêgu. Ja do dzi¶ nie wiem, czy instruktor feralnej nauki jazdy widzia³ w lusterku wstecznym, ¿e jaki¶ jedno¶lad cwilê "potañczy³", a pó¼niej le¿a³ przewrócony. Nie chcê oskar¿aæ go o to, ¿e zrobi³ to celowo - odjecha³ z premedytacj±, zadecydowa³, ¿eby siê nie zatrzymywaæ, bo przestraszy³ siê konsekwencji sprawstwa. Pewne jest to, ¿e skubaniec musia³ g³êboko spaæ, skoro nie kontrolowa³ manewru zmiany pasa przez kursanta.

JM

popieram opiniê 21 / nie zgadzam siê 14
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435254 2011-04-09 21:27 (1)

Ciekawe z jaka predko¶cia jechalas.

a ja sie nie przedstawie

popieram opiniê 6 / nie zgadzam siê 6

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435260 2011-04-09 22:01

z jak± prêdko¶ci± mo¿na jechaæ skuterem? ;/

alex

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435258 2011-04-09 21:44

Niestety, motocykli¶ci uwielbiaj± jechaæ w najgorszym mo¿liwym miejscu-przy tylnej krawêdzi samochodu, kierowca po spojrzeniu w lusterka boczne nie widzi nic(bo oni s± ZA samochodem), nawet jak obróci g³owê to nic nie zauwa¿y, bo motocyklista bêdzie ukryty za s³upkiem C(który w nowoczesnych samochodach jest okrutnie gruby, w L-punciakach te¿), co chwilê widzê takiego geniusza czekaj±cego na szparê do wyprzedzenia.

Jakubcio

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 2
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435273 2011-04-09 23:04 (2)

Bardzo mi przykro z powodu zachowania kierowców, ale... Wy te¿ nie jeste¶cie bez winy. Ostatnio modna sta³a siê akcja pt "patrz w lusterka, motocykle s± wszêdzie". Wszystko fajnie, tylko o co w tym chodzi? Jad±c samochodem, muszê patrzeæ przede wszystkim na drogê a nie rozgl±daæ siê dooko³a i patrzeæ non stop w lusterka w oczekiwaniu czy przypadkiem ze szczeliny miêdzy autami nie wyskoczy z ogromn± prêdko¶ci± motocykl. Oczywi¶cie, staram siê na bie¿±co kontrolowaæ to co siê dzieje dooko³a mnie, ale szanowni motocykli¶ci - dajcie siê zauwa¿yæ! To chyba nie jest takie trudne. Je¼dzicie czêsto z bardzo du¿± prêdko¶ci±, skaczecie pomiêdzy samochodami, wykonujecie gwa³towne manewry. W lusterkach nie wszytko widaæ, samochód ma martwe pola (z reszt±, wielu z Was masz te¿ i samochody, wiêc t³umaczyæ chyba nie muszê). Sumuj±c wszystkie te rzeczy, bardzo czêsto doprowadzacie do tego ¿e kierowca po prostu nie ma szans Was zauwa¿yæ.

Volvofan

popieram opiniê 24 / nie zgadzam siê 3

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435280 2011-04-09 23:24 Volvofan oni sa jak ma³e do tego debilowate dzieci oni tego nie zrozumiej±

nie wiem jakim cudem zdali w ogóle prawko kat A, wiêc daruj sobie bo oni tego nie zrozumiej±. We ³bie ¶cigacza (nie myliæ tu z motocyklist± bo to co innego), jest siano i trociny do tego prze¿arte czêsto drugami, gdzie taki patrzy tylko na licznik a nie na drogê i nie kuma nic co w oko³o jego siê dzieje a jak siê w³aduje w kogo¶ to oczywi¶cie p³acz bo mu krzywdê zrobili. Oni nawet nie maj± honoru aby przyznaæ siê do b³êdu tak wiec nie ma sensu z nimi to gadaæ bo najwy¿ej zza komputerka zwyzywa kogo¶ taki bo wtedy jest odwa¿ny tak jak w realu gdzie jego broni± jest manetka a orê¿em puszka na gwintowanym ³bie

Dziedzic

popieram opiniê 16 / nie zgadzam siê 6

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435353 2011-04-10 16:45 Ciekawe za co minusy? Drogi tylko do motyklistów nale¿± czy jak? A samochody to przeskody?

Popieram. Motocykli¶ci dajcie siê zauwa¿yæ poczekajcie sekundê na wyprzedzenie a nie ciach slalom miedzy puszkami. To wasze ¿ycie jest zagro¿one bardziej!

3C

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435328 2011-04-10 11:32

duzo zdrowia i wszystkiego dobrego w przyszlosci.

k.

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435217 2011-04-09 20:23 Na motocyklach nie maj± wyobra¼ni. Ale, przynajmniej inni maj± po¿ytek z ich narz±dów. (1)

Kto¶ musi umrzeæ, aby kto¶ móg³ ¿yæ.

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 14

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435228 2011-04-09 20:39 Poczytaj sobie o tym w ksi±¿kach i wpisz siê jeszcze raz.

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 4

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435264 2011-04-09 22:09

niepotrzebna sensacja codziennie jest kilkadziesi±t kolizji z udzia³em samochodów i o nich siê nie pisze... jeden motocyklista zaliczy dzwona i wielki raban

popieram opiniê 12 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435297 2011-04-10 07:44 (1)

Po pierwsze Baranie jak by¶ nie wiedzia³ to po wypadku motocyklowym organy raczej nie nadaj± siê do przeszczepu !!! Raczej ka¿dy z Motocyklistów ma wyobra¼nie 80 % wypadków z udzia³em Motocyklistów spowodowane s± przez kierowców samochodów.

xxx

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 7

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435316 2011-04-10 10:09 A te 80% to sk±d?

Akurat jest odwrotnie, ale co mo¿e wiedzieæ motocyklista z inteligencj± na poziomie ma³py, który czytaæ ze zrozumieniem nie potrafi. Pisaæ zreszt± te¿, jak widaæ w Twej opinii.

vlad

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435364 2011-04-10 18:19

Czemu mnie tak pochowali¶cie to nie samobójstwo tylko brak patrzenia kierowców po lusterkach jestem po obijany ale ¿yje i ka¿dy kto je¼dzi na plastiku to wie czemu do tego dosz³o. pozdrawiam wszystkich i dziêkuje wszystkim za pomoc na miejscu wypadku i przepraszam za utrudnienia w ruchu . Pawe³

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 4

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435387 2011-04-10 22:07

motor to jest w samochodzie a jezdzi siê motocyklem, a o wyobra¼ni to ma³o siê wie siedz±c przed kompem;) aco do dawców to po takim wypadku z cia³a motocyklisty nic nie zostaje, nic co by siê nadawa³o do transplantacji...

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435399 2011-04-11 07:03 Co ty wiesz o je¼dzie na motocyklu?

Artyku³ jest tendencyjny, a twoje wypowiedzi absurdalne. Jak kole¶ móg³ jechaæ z nadmiern± prêdko¶ci± skoro wyje¿dza³ z posesji. (wtf) Winny jest kierowca samochodu, który gwa³townie zachamowa³, a motocyklista ju¿ nie zd±¿y³ ani go wymin±æ ani siê zatrzymaæ.

fallen

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435117 2011-04-09 17:57 (4)

Kurcze nieciekawie zacz±³ sezon,oby powa¿nie nie ucierpia³. Zaraz naczytamy siê komentarzy o dawcach je¿d¿±cych ''czysta'' na jednym kole.

gsx 750 r

popieram opiniê 56 / nie zgadzam siê 39

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435150 2011-04-09 18:59 Komentarze wpisuj± najczê¶ciej znawcy tematu

tzw. Fachowcy od pchania karuzeli.

cb 750

popieram opiniê 14 / nie zgadzam siê 4
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435154 2011-04-09 19:04 (1)

zesz³a sobota na drodze z Gdañska do Elbl±ga jecha³o dwóch palantów na motorze na oko ko³o 200 km/h jeden wyprzedza³ wszystkich praw± stron± drugi poboczem. Nastêpnym razem po prostu takiemu pajacowi zajadê drogê i niech siê martwi czy wyhamuje.

ja

popieram opiniê 16 / nie zgadzam siê 16

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435160 2011-04-09 19:10 To ja, powiniene¶ napisaæ z du¿ej litery.

A oko normalnie masz jak sokó³.
Ciekawe ile u ciebie by³o ? Z pewno¶ci± 90km/h - tak jak przepisy nakazuj±.

qwerty

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 8

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435340 2011-04-10 13:53 Chcesz zobaczyæ

To przyjed¼ po po³udniu na na AK, to siê napatrzysz na idiotów na jednym kó³ku!

her

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435118 2011-04-09 17:58 :) (20)

Prawda jest taka ze 70% wypadków z udzia³em motocykli jest niestety spowodowane przez nierozwagê kieruj±cych autami.Puszkarze patrzcie czasem w lusterka a do goscia co mowi o dawcy nerek puknij sie w leb kolego.Amen

the bill

popieram opiniê 89 / nie zgadzam siê 251
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435125 2011-04-09 18:07 to nie przekraczajcie dopuszczalnej prêdko¶ci i wyprzedzajcie tam gdzie wolno (1)

to wtedy bêdê patrzy³ w lusterka

popieram opiniê 67 / nie zgadzam siê 11

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435259 2011-04-09 21:54 a zadaj sobie pytanie

czy sam zawsze je¼dzisz zgodnie z przepisami, czy nigdy nie przekraczasz prêdko¶ci i czy zawsze wyprzedzasz tylko tam gdzie wolno? Bo ja jestem przekonany nawet nie w 99 tylko w 100% ¿e nie, pomimo tego ¿e cie nie znam. Ale w internecie taki jeden z drugim bêdzie siê kreowal na ¶wiêtszego od papie¿a niewiadomo po co. Ja te¿ poruszam siê autem po mie¶cie ale staram siê uwa¿aæ na motocyklistów, zw³aszcza na tych idiotów bez wyobra¼ni bo na normalnych to specjalnie nie trzeba uwa¿aæ. Tak czy siak trochê pokory panowie, bo ja je¿d¿±c autem od zdania prawka nie przypominam sobie ¿ebym chocia¿ jeden dzieñ w ca³o¶ci przeje¼dzi³ ca³kowicie zgodnie z przepisami.

tomek

popieram opiniê 6 / nie zgadzam siê 14

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435126 2011-04-09 18:08 z calym szaconkiem

ale kolego nie masz racji pare razy zdarzy³o mi sie ze kolo na motorze wje¿d¿al mi pod sam zderzak ale to moze tylko moje przepuszczenie? pozdro

kosgda

popieram opiniê 34 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435128 2011-04-09 18:09 :( (1)

ej stary....... ale my na motorach ¶wiêci te¿ nie jeste¶my - ja lubie sobie np. z zielonego na jednym kole ruszaæ no to to lubie jak cholera albo z kolegami maly konkurs kto przejedzie z czeronego do nastepnych ¶wiate³ na jednym kole. Ty te¿ tak lubisz....

Ramzes

popieram opiniê 9 / nie zgadzam siê 8

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435133 2011-04-09 18:19 W³adek,ale w tym miejscu robisz opinê wszystkim - w³±cz mózg.

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 6
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435136 2011-04-09 18:22 interesuj±ce, baardzo interesuj±ce... (10)

Ciekawe sk±d siê wziê³o to 70%? Podasz ¼ród³o?

Z moich do¶wiadczeñ: na 10 spotkanych motocyklistów, 5 trzasn±³bym czo³owo po tym jak przekroczyli podwójn± ci±g³± i jechali pod pr±d, bo im siê nie chcia³o zaczekaæ w korku!

A co do lusterek - zawsze patrzê, ale jak imbecyl raz jedzie po lewej stronie, po kilku sekundach z prawej, po kilku kolejnych znowu z lewej, bo przecie¿ musi wyprzedzaæ wszystkich innych uczestników drogi i robi to jad±c zygzakiem przez wszystkie pasy z prêdko¶ci± 2 razy wiêksz± od dozwolonej, to sam jest sobie winien i jakby co¶ siê wydarzy³o to on ucierpi najbardziej! Dlaczego mia³bym siê martwiæ o idiotê, który sam o siebie siê nie martwi?

Pozdrawiam wszystkich rozs±dnych motocyklistów. Na szczê¶cie tacy jeszcze s±!

vvti

popieram opiniê 66 / nie zgadzam siê 3

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435147 2011-04-09 18:54 Statystyki s± bezlitosne dla motocyklistów!

Sprawd¼cie sobie sami na stronach KGP.

Za KGP: w roku 2008 85% wypadków z udzia³em motocykli wynika³o z winy kieruj±cego motocyklem! Najczêstsze przyczyny to nadmierna prêdko¶æ (ponad 50% wszystkich wypadków z udzia³em motocyklistów), nieprawid³owe wyprzedzanie (oko³o 14%), nie zachowanie odstêpu od pojazdu poprzedzaj±cego (oko³o 8%).

Nie wierzê, ¿e w kolejnych latach (2009, 2010, 2011) co¶ siê radykalnie zmieni³o.

vvti

popieram opiniê 31 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435183 2011-04-09 19:49 polecam zapoznanie sie ze statystykami z zesz³ego roku z Poznania (8)

w skrócie
- kilkana¶cie tysiecy miej wypadków z winy motocyklisty ilo¶ciowo - to normalne bo jest mniej motocykli :), ale:
- prawie 20x (2000%) mniej ni¿ auta, w przeliczeniu procentowym na ilo¶æ motocykli i aut
w Gdañsku dostepne sa statystyki z 2008 roku (policja nie opublikowa³a nowszych statystyk)
jest troche gorzej niestety:
procentowo 6x mniej spowodowanych przez motocyklistow

ceiszy mnie to, bo przy dzisiejszych cenach paliwa, korkach, rozkopanym dokumentnie calym mie¶cie, to chyba jedyna opcja zeby jakis wiekszy skuter albo male moto kupiæ

drax

popieram opiniê 3 / nie zgadzam siê 9

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435193 2011-04-09 19:56 ale to niczego nie wyja¶nia...

Nie poda³e¶ ile wynosi procentowy udzia³ winy kieruj±cego motocyklem w odniesieniu do wszystkich wypadków z udzia³em motocykli.

vvti

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435265 2011-04-09 22:12 (4)

we¿ pod uwagê, ile razy jest wiêcej samochodów w stosunku do motorów oraz to, ¿e motorem nie je¼dzi siê co najmniej pó³ roku w roku ( jesieñ, zima, wiosna) oraz to, ¿e w deszczu te¿ je¼dzi zdecydowanie mniej motorów ni¿ w such± ciep³± pogodê.

marcepan

popieram opiniê 7 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435303 2011-04-10 08:36 To tak jak z twierdzeniem, ¿e kobiety s± lepszymi kierowcami, bo powoduj± mniej wypadków. (3)

Nikt nie liczy procentowo, a wystarczy stan±æ na ulicy i policzyæ, ¿e kobiet jest za kó³kiem 3 razy mniej ni¿ facetów.

Snoopy

popieram opiniê 3 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435313 2011-04-10 10:00 no z matm± to jeste¶ na bakier (2)

jezeli kobiet jest 3x mniej,
i co 10 kobieta i co 10 mê¿czyzna powoduje wypadek,
to ilo¶ciowo masz masz 3,3 kobiety i 6,6 mê¿czyzny na 100 ,
ale procentowo masz dokladnie t± sam± liczbê , wiec s± kjednakowo 'skuteczni'
wlasnie dalgeo sie liczy procentowo

wyobra¼ sobie ¿e ¶w Miko³aj mia³ wypadek ...
ilo¶ciowo: 1 do 100 000
procentowo 100% ¶w miko³ajów ma wypadki :)

drax

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435338 2011-04-10 13:21 Kto tu jest z matm± na bakier drax

Je¶li ¶w. Miko³aj mia³ wypadek (czyli jak piszesz 100% ¶w. Miko³ajów)
i trzech przeciêtnych, statystycznych mê¿czyzn (spo¶ród kilkunastu milionów w Polsce), to kto powoduje wiêcej wypadków? Miko³aje czy mê¿czy¼ni? Odpowied¼ statystyczna - mê¿czy¼ni powoduj± dwa razy wiêcej wypadków ni¿ ¶w. Miko³aje. A jaka jest prawda? Nie rozumiesz procentów to siê nie odzywaj. Procenty mo¿esz sobie zastosowaæ jak wiesz ile w danym momencie jest kobiet i mê¿czyzn za kierownic± (a tego nie jeste¶ w stanie policzyæ). Dziêkujê, dobranoc Panie matematyku z podstawówki.

matematyk Snoopy

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435397 2011-04-11 06:15 drax, powinno siê liczyæ w taki sposób jak napisa³e¶

czyli ilo¶æ wypadków w stosunku do osób na drodze, np. 10 kobiet spowodowa³o wypadek spo¶ród 1000 obecnych na drodze, ale statystyka nie obejmuje ilo¶ci odób na drodze (bo tego nie policzysz).
Wygl±da to w ten sposób - ilo¶æ wypadków i rozbijane jest ile procent z ilo¶ci wypadków spowodowali mê¿czy¼ni a ile kobiety, bez wnikania w to ile jest ich w tym momencie na drodze.

matematyka jest królow± nauk

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435323 2011-04-10 11:01 (1)

"prawie 20x (2000%) mniej ni¿ auta, w przeliczeniu procentowym na ilo¶æ motocykli i aut"
Drax ale musisz wzi±æ pod uwagê ¿e przez pó³ roku motor stoi w gara¿u a samochodom przez ten okres (najbardziej wypadkowy) statystyki bij±

teeeeen

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435339 2011-04-10 13:23 On nie rozumie procentów

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435142 2011-04-09 18:30 rzeczywiscie wjechal w tyl auta z winy prowadzacego auto, nie zachowal odstepu zwyczajnie

popieram opiniê 14 / nie zgadzam siê 3

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435268 2011-04-09 22:38 jcw

Taak ? Poczytaj sobie wcze¶niejsze komentarze. Mo¿e zrozumiesz. A jak nie to trudno. Pamiêtaj ! Kodeks drogowy obowi±zuje wszystkich i nie wolno przeje¿dzaæ motocyklistom lini ci±g³ej, lepiæ siê boku auta poprzedzaj±cego, stawaæ przed ¶wiat³ami przed lini±, wymijaæ z prawej itd.

jcw

popieram opiniê 3 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435278 2011-04-09 23:17 Jako¶ motocykle je¿d¿± normalnie. Scigacz to nie motocykl tylko jelop

.

Dziedzic

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435375 2011-04-10 19:17 lusterko

Kto tu powinien puknac sie w glowe? patrzenie w lusterko nic nieda skoro motocyklisci z namietnoscia wyprzedzaja po prawej czy to uznasz za normalne bo ja uwarzam ze problem tkwi po jednej jak i drugiej stronie juz nieraz idjoci wyprzedzali nas przy prawym boku

..

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435122 2011-04-09 18:06 oczywi¶cie stra¿ i karetka stanê³y tak (6)

aby czasami kierowcy jad±cy t± ulic± nie mieli za lekko...

popieram opiniê 55 / nie zgadzam siê 29

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435139 2011-04-09 18:24

dobrze ze ten chlopak troche ogarnal bo wszyscy by stali do teraz :)

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 3
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435179 2011-04-09 19:41 Co by¶ na przysz³o¶æ zrozumia³. (1)

Karetka stanê³a tak a nie inaczej, poniewa¿ ratownicy martwili siê równie¿
o to, aby ¶lepy, najlepszy polski kierowca nie rozjecha³ le¿±cego na ulicy.
Kumasz intrygê?

R

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 3

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435276 2011-04-09 23:12 dlatego zajmuje te¿ czê¶æ przeciwleg³ego pasa?

aha

Marek

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435333 2011-04-10 12:35 (2)

postawili tak ¿eby ¿aden z idiotów jak ty nie wjecha³ im na plecy

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435343 2011-04-10 14:36 dlatego karetka zajmuje te¿ czê¶æ przeciwleg³ego pasa (1)

aha

Marek

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435350 2011-04-10 16:32 Dalej nie rozumiesz?

A mo¿e mia³ zaparkowaæ t± karetk± pod piekarni±, a ty jak hrabia,
kawalkad± w korku przejecha³ by¶ dalej na skuterze.

PORD

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435124 2011-04-09 18:07 jezdze raczej przepisowo i ostro¿nie... ale nie znoszê motocyklistów bo najzwyczajniej w ¶wiecie siê a¿ tak nie rzucaj± w oczy (2)

w lusterkach jak samochód

popieram opiniê 72 / nie zgadzam siê 26

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435130 2011-04-09 18:15 Ja te¿ je¿d¿ê przepisowo i ostro¿nie...

ale jak widzê dziesi±tki tumanów i gamoni w swoich Pandach i innych
wynalazkach w kredycie 50/50- to siê scyzoryk otwiera.
I nawet lusterka od autobusu nie pomog±.

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 12

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435186 2011-04-09 19:51 ja wam proponuje jechac na d³ugich albo swiatlach awaryjnych

mo¿na dostaæ mandat -wiadomo
ale mo¿na te¿ uratowaæ ¿ycie ...

drax

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435127 2011-04-09 18:08 motocyklista przykozaczy³ (1)

popieram opiniê 60 / nie zgadzam siê 5

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435382 2011-04-10 20:11

przyaktorzy³

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435129 2011-04-09 18:13 Niech zgadnê (6)

Niech zgadnê pewnie motocyklista zap........la³ bo sprawdza³ motor tzn jakiego ma kopa na wiosnê.

Szkoda ¿e my¶l± tylko o sobie a jak dziecko by potr±ci³ ?

Niech sobie jedzie na obwodnice poszaleæ a nie po mie¶cie !!!

HONDA

popieram opiniê 94 / nie zgadzam siê 29
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435131 2011-04-09 18:16 Gdyby To siê sta³o na obwodnicy te¿ by¶ zgadywa³. (1)

cb 750

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 6

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435146 2011-04-09 18:53 Na obwodnicy to raczej nie by³o by co z Nigo zbieraæ i po sprawie.

Na obwodnicy to raczej nie by³o by co z Niego zbieraæ i po sprawie.

HONDA

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 4
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435222 2011-04-09 20:31 (1)

"A jakby tam by³a wasza matka?"

Hilary

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435229 2011-04-09 20:41 Ale matka siedzi w samochodzie - z nami.

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435294 2011-04-10 03:30

ta jasne o 17.45 namierna predkosc na slowaku to marzenie :)

popieram opiniê 4 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435381 2011-04-10 20:01 no tak

tak móg³ napisac w³asciciel hondy. golfiarze nie zd±¿yli maja zlot hehe

oct

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435132 2011-04-09 18:17 .... (1)

"Ci, którzy siê boj±, umieraj± codziennie. Ci, którzy siê nie boj±, umieraj± tylko raz."

kanton

popieram opiniê 60 / nie zgadzam siê 13

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435286 2011-04-10 00:27

Mo¿e jeszcze nie je¼dzisz szybciej ni¿ swój anio³ stró¿? to takie romantyczne zgin±æ z wiatrem we w³o... we w³asnych odchodach, krwi i moczu, z papk± zamiast mózgu i bebechami wokó³ latarni. Tylko potem smutno, jak ch³opak namówi³ dziewczynê na motocykl i to ona zginê³a. Jak spotkania z kumplami zaczyna siê od wspomnieæ tych którzy "odeszli". Jak na forach motocyklowych s± osobne dzia³y o trupach. Itd.

rrr

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 0
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435144 2011-04-09 18:46 Tych którzy tak tu radz± na temat dawców na motocylkach, (17)

zapraszam na wiosenn± przeja¿d¿kê. Bêdziemy jechaæ przepisowo 50km/h
np. Al. Niepodleg³o¶ci, ¶rodkiem prawego pasa. Mo¿e wtedy dostrze¿ecie
kto stwarza sytuacje wypadkowe. Tylko koniecznie zabierzcie ze sob± ogromne lusterka.

kirowca bombowca

popieram opiniê 39 / nie zgadzam siê 70
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435148 2011-04-09 18:56 To sobie sam sprawd¼ statystyki na stronach policji... (9)

Za KGP: w roku 2008 85% wypadków z udzia³em motocykli wynika³o z winy kieruj±cego motocyklem! Najczêstsze przyczyny to nadmierna prêdko¶æ (ponad 50% wszystkich wypadków z udzia³em motocyklistów), nieprawid³owe wyprzedzanie (oko³o 14%), nie zachowanie odstêpu od pojazdu poprzedzaj±cego (oko³o 8%).

vvti

popieram opiniê 16 / nie zgadzam siê 7
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435153 2011-04-09 19:02 statystyki klamia (1)

wiadomo to od lat:)

Johnny

popieram opiniê 3 / nie zgadzam siê 14

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435156 2011-04-09 19:06 w³a¶nie czeka³em na tak± ripostê :)

To ¼li policjanci nie rozumiej±, ¿e motocyklista zawsze ma racjê i jest gatunkiem chronionym :)

vvti

popieram opiniê 21 / nie zgadzam siê 9
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435155 2011-04-09 19:04 A najbardziej przepisowi s± kolesie w Toyotkach VVTi w gazie z (6)

Kartuskim tuningiem i podskakuj±c± g³ow± od za mocnej "gleby".
Oni w ¿yciu nie jechali po mie¶cie wiêcej ni¿ 50km/h.
Co na to statystyki?

kirowca bombowca

popieram opiniê 7 / nie zgadzam siê 12

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435157 2011-04-09 19:07 e tam od razu

bardziej passaty b3 b4 b5 i stare t4 ze zjednoczonych emiratow kaszubskich GKA

statystyki klamia

Johnny

popieram opiniê 5 / nie zgadzam siê 5
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435159 2011-04-09 19:08 a mo¿e co¶ na temat? (3)

Argumenty siê skoñczy³y? Dane policji s± niewygodne, bo obalaj± mity na temat jak¿e bezpiecznej jazdy fanów gniecionej na siode³ku prostaty?

vvti

popieram opiniê 11 / nie zgadzam siê 3
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435162 2011-04-09 19:16 Ale ch³opaku ze statystyk± z 2008 roku - udajesz oczytanego czy (2)

zagl±dasz w Google? Cytujesz nam tu g³odne kawa³ki z policj± w tle
i czekasz na oklaski, czy jaki diabe³?

hemi

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 11
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435166 2011-04-09 19:23 nikogo nie udajê (1)

A co do roku 2008 to pierwsza strona jaka mi siê otworzy³a. I nie wierzê w bajki, ¿e w ci±gu 3 lat wszystko siê tak pozmienia³o, ¿e biedni, niewinni motocykli¶ci s± zabijani przez tych wstrêtnych kierowców samochodów.
Zw³aszcza, ¿e kilka razy dziennie widzê jak je¿d¿± wariaci na motocyklach.

Nie czekam na ¿adne oklaski, czekam kiedy czê¶æ motocyklistów doro¶nie i zacznie je¼dziæ rozs±dnie.

vvti

popieram opiniê 13 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435329 2011-04-10 11:47 no to siê nie doczekasz

taka prawda, co pod kask nie dociera

offline

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435161 2011-04-09 19:14 A co do ludzi spoza miasta...

.. to Ty jad±c w obcym mie¶cie i szukaj±c jakiego¶ adresu jedziesz najszybciej jak siê da?
Mieszkam w Gdañsku i czasem mnie to denerwuje jak kto¶ z "obc±" rejestracj± wlecze siê po ulicach, ale rozumiem, ¿e nie zna miasta i próbuje trafiæ pod jaki¶ adres.

vvti

popieram opiniê 8 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435163 2011-04-09 19:19 niez³e, popieram, czekam

Ale tym samym siê przyzna³e¶, ¿e nie je¼dzicie przepisowo:)

vvti

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 1
zobacz ca³y w±tek ukryj w±tek

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435165 2011-04-09 19:21 No proszê, okazuje sie ¿e przepisowa jazda zas³uguje tylko na minusy. (1)

Co na to statystyki, policja i kapelusznicy ?

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435174 2011-04-09 19:30 Okazjonalna przepisowa jazda zas³uguje na minusy.

kalik

popieram opiniê 2 / nie zgadzam siê 1

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435167 2011-04-09 19:24 Nie dyskutuj z idiot±, bo sprowadzi ciê do swojego poziomu

i przegrasz brakiem do¶wiadczenia.

popieram opiniê 3 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435224 2011-04-09 20:32

kirowca bo nie kierowca, to kiedy ta ustawka?

d

popieram opiniê 1 / nie zgadzam siê 0

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435238 2011-04-09 21:06 @@@@

Sluchaj Kolego kierowca motocykla ma drodze takie samo prawo jak kierowca pojazdu czterokolowego i jak bedzie normalnie jezdzil to nic mu sie nie stanie,a jak ktos jezdzi na motorze jak debil to juz inna sprawa.Nie mowie ze kierowcy samochodow jezdza bezpiecznie,bo tez baranow nie brakuje

kierowca

popieram opiniê 15 / nie zgadzam siê 2

zg³o¶ do moderacji opiniê 3435378 2011-04-10 19:44 rozum

Jeste¶ po prostu ¶mieszny.Codziennie widzê w³a¶nie na Al. Niepodleg³o¶ci idiotów jak ja ich nazywam, jak jeste¶ wyj±tkiem w co nie wierzê to przepraszam. ¯yczê powodzenia i przyjemno¶ci z jazdy.

Franek z Kaszub

popieram opiniê 0 / nie zgadzam siê 0

dodaj swoj± opiniê

Warte uwagi: