- 1 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (242 opinie)
- 2 Paraliż drogowy na północy Gdyni (59 opinii)
- 3 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (29 opinii)
- 4 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (192 opinie)
- 5 Przestępca seksualny wpadł w porcie (91 opinii)
- 6 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (325 opinii)
Zatrzymanie po morderstwie na Przymorzu
Zwłoki mężczyzny w średnim wieku znaleziono w sobotę w mieszkaniu na Przymorzu. Ofiara została zamordowana. W niedzielę zatrzymano podejrzanego o to 21-latka.
Aktualizacja, niedziela, 12 stycznia: Jeszcze w nocy z soboty na niedzielę zatrzymano mężczyznę, który jest podejrzewany o zabójstwo 38-letniego Jakuba P. z Przymorza. Ma on 21 lat, w poniedziałek zostanie przesłuchany w prokuraturze. Tego samego dnia przeprowadzona zostanie sekcja zwłok ofiary.
Policja nie udziela na ten temat praktycznie żadnych informacji. W biurach prasowych Komendy Wojewódzkiej i Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku udało nam się jedynie potwierdzić, że gdańscy policjanci dostali w sobotę sygnał o śmierci mężczyzny.
Na miejscu jest prokurator.
- Mogę potwierdzić, że doszło do zdarzenia, w wyniku którego śmierć poniósł mężczyzna. Prawdopodobnie doszło do zabójstwa - informuje prokurator Cezary Szostak z Prokuratury Rejonowej w Oliwie.
Mimo tak skromnych informacji udzielanych przez organy ścigania, nam udało się poznać nieco więcej szczegółów.
Ustaliliśmy, że ok. południa w jednym z mieszkań na Przymorzu znaleziono zwłoki 38-letniego Jakuba P. Z informacji, do jakich dotarliśmy wynika, że został on ugodzony nożem i prawdopodobnie zmarł od odniesionych ran.
Jak dotąd nie zatrzymano sprawcy.
Opinie (332) ponad 20 zablokowanych
-
2014-01-11 16:35
piastowska (23)
A może napiszecie o zabójstwie na piastowskiej gdzie niby ,19 latek został zadzgany nożem ?
- 92 9
-
2014-01-11 17:24
"Mimo embarga informacyjnego nałożonego przez policję udało nam się" (2)
kolejne wnikliwe i wartościowe "śledztwo" przeprowadziliście. Po dyszce podklatkowym pijaczkom daliście, czy może pytaliście sąsiadów. A może w pobliskim sklepie ludzie coś gadali, a wy, "detektywi" coś usłyszeliście?
Poza tym, profesjonalizm polega na tym, aby pisać informacje POTWIERDZONE, a nie ploteczki z klateczki.
CIENIASY.- 73 11
-
2014-01-11 17:32
typowe (1)
połowa tematów tu jest niepotwierdzona. Za rozpowiadanie wiadomości niepotwierdzonych, tym bardziej przy sprawie kryminalnej, można otrzymać zarzut wprowadzania Policji w błąd.
informacja niepotwierdzona = kłamstwo- 21 17
-
2014-01-12 04:59
a to policja czyta w necie co ma robić :D
spoko koko
- 10 1
-
2014-01-11 18:00
38 lat to "Pan w średnim wieku "? (16)
Ile lat ma autor artykułu, ze zdjęcia wnoszę, że kryzys wieku średniego zbliża się wielkimi krokami :)
- 102 16
-
2014-01-11 18:29
(8)
na to samo zwrocilam uwage..cholercia to ja zblizam sie do sredniego wieku, a dopiero co dzieciaka urodzilam...stara baba;)
- 54 8
-
2014-01-11 19:50
(3)
No niestety, to właśnie jest średni wiek.
Młodym to można być przed 30tką, ewentualnie kilka lat po.- 15 26
-
2014-01-11 19:57
(1)
Kilka lat po.... czyli np. 38 lat....
- 16 4
-
2014-01-11 21:43
35+ to wiek średni
- 13 17
-
2014-01-12 02:43
zależy czy mowa o kobiecie, czy mężczyźnie
młoda kobieta to ma 20 lat :)
- 7 18
-
2014-01-12 02:40
38 to u kobiety już bardzo średni wiek (3)
kobieta po 30 nie ma już 90% swoich "jajek", to o czymś świadczy
- 10 24
-
2014-01-12 12:29
(1)
I wszystko jej zwisa, bleeeeeee
- 4 14
-
2014-01-12 22:17
Chyba tobie
- 5 1
-
2014-01-12 14:14
oczywista bezedura
a "jajka" to mają niektórzy faceci w przeciwieństwie do większości bezjajecznych :) Odsyłam do podstawówki na lekcję biologii.
- 6 2
-
2014-01-11 19:10
pan wyliczył to następująco: przeciętny Polak dożywa do 76 lat więc podzielił to na pół (4)
i wyszedł mu wiek średni człowieka: 38 lat
- 47 2
-
2014-01-11 19:30
To kim ja jestem - mam 3/4 średniej długości życia (1)
Na rynku pracy - trupem (mimo różnorodnych kwalifikacji), w łóżku - ok, choć lepiej bywało, sportowcem nigdy nie było, choć kondycję mam dobrą. Wnuków jeszcze nie mam.
- 37 2
-
2014-01-12 00:12
Pan.
- 11 0
-
2014-01-12 18:17
Niestety przeciętny Polak dożywa zaledwie 72 lat :( (1)
Polki żyją sporo dłużej
- 2 2
-
2014-01-12 22:20
pijawki i tyle...
bezalkoholowe
- 2 1
-
2014-01-12 18:37
a co, 38 lat to może młody? (1)
Młodym się jest tak do 30-stki
- 3 3
-
2014-01-13 06:36
staruchy dzielnie minusują
- 0 1
-
2014-01-12 10:57
... (1)
w falowcu pomiędzy piwnicą a ostatnim piętrem
- 3 1
-
2014-01-13 10:59
w falowcu
w 90-ce czy 100-ce ???
- 0 0
-
2014-01-13 14:06
tak
nwm ale na pewno
- 0 0
-
2014-01-11 16:35
Obstawiam falowiec (8)
- 92 18
-
2014-01-11 17:29
ale profesjonalne... no brawo (2)
niepotwierdzone wiadomości, mówią baby w warzywniaku i plotkary. Jeśli jesteście portalem, a nie słupem z tandetą, to piszcie o czymś co jest potwierdzone. Za dużo już spaliliście tematów i zbyt wiele plotek rozgłosiliście.
Pokazujecie, że moje życzenie noworoczne co do tego "portalu" nie zostanie zrealizowane.- 14 7
-
2014-01-11 17:37
tandeta
"Z informacji, do jakich dotarliśmy wynika, że został on ugodzony nożem i
p r a w d o p o d o b n i e
zmarł od ran odniesionych w ten sposób."
artykuł ocieka konkretami, nie ma co.
Ja za to słyszałem, że to nie morderstwo, tylko www.trójmiasto.pl znalazło manekina, który się przewrócił pod wpływem przeciągu w domu i że to manekin płci żeńskiej. Manekin ma się już dobrze, słyszałem jak ktoś mi powiedział to, gdy szedłem wyrzucić śmieci.- 13 11
-
2014-01-11 17:38
co jest nie potwierdzone .Chłopak dostał nożem i zmarł i to jest wiadome.
- 9 1
-
2014-01-11 19:56
Buraku od ponad 20 lat niebyło ani jednego morderstwa w Falowcu ciebie nawet wtedy na swiecie niebyło (1)
ale ty zapewne mieszkasz w jakimś zadupiu na końcu miasta i zawsze się chwalisz ze mieszkasz w Gdańsku
- 31 9
-
2014-01-12 22:20
albo jeszcze lepiej - gdyniaaa
ahahaaaaa
- 1 0
-
2014-01-11 21:41
a może,.,
a ja kawalerowiec na chlopskiej:)
- 3 0
-
2014-01-11 23:12
falowiec? (1)
ale który?? hahaha
- 3 0
-
2014-01-12 12:08
dosc spekulacji, gdzie...Chłopska 24
- 1 0
-
2014-01-11 16:36
(1)
Współczucia dla rodziny
- 77 6
-
2014-01-12 00:00
Do debili
Dokładnie wyrazy współczucia dla rodziny i bliskich Ludzie a właściwie niewiem czy można was tak nazwać!Zajmijcie się swoimi sprawami a nie pisać zbedne komentarze !Stała się tragedia a nie sensacja.Tyczy się ludzisk żałosnych komentarzy.
- 10 2
-
2014-01-11 16:37
Bez obaw, mordercy są tu aktywni tylko w nocy i nad ranem, za dnia jest troche lepiej. (10)
- 62 26
-
2014-01-11 16:41
Noc długich noży.
- 11 4
-
2014-01-11 16:44
Bo kto na strzelanine przychodzi z nożem?
- 18 1
-
2014-01-11 17:02
ESZE zaciukali? (5)
Esza to patol nr1 na jagielonskiej
- 19 1
-
2014-01-11 17:04
Niestety nie jego lecz siwego jakuba :-(
- 12 3
-
2014-01-11 18:38
matołku , patol to nie zawsze zabójca
- 3 1
-
2014-01-11 19:59
przecież oni juz dawno tu niemieszkają
- 1 1
-
2014-01-12 18:10
esza siwy i kowalski z chłopskiej - pierwsza trójka (1)
dorzucicie kogoś z naszych roczników
- 2 3
-
2014-01-12 23:21
budrys?
- 3 0
-
2014-01-11 19:58
dlaczego wyzywasz od patalogi skoro udowodniłes ze sam do niej należysz
- 3 0
-
2014-01-13 14:11
tak się sklada, ze morderca jest z Nowego portu
- 0 2
-
2014-01-11 16:39
(17)
Siwy (*) (*) (*)
- 32 11
-
2014-01-11 16:47
Siwy...
Za dużo wałków robił... Szkoda, Jakuba.
- 15 4
-
2014-01-11 16:48
(1)
Zostawił 4 dzieci, straszne co się dzieje jak głowniarze naćpane bawią się w Boga (*)
- 21 4
-
2014-01-11 18:59
czwórka dzieci? gdzie były gdy ktoś im wlazł do chaty i ojca zaciukał?
- 8 5
-
2014-01-11 16:48
Siwy zszedł...
- 10 2
-
2014-01-11 16:58
który Siwy??!! (3)
z jakiej ulicy? Nie ten z Lechii??
- 7 10
-
2014-01-11 17:08
z sezamkowej
- 29 4
-
2014-01-11 17:15
z chłopskiej
- 4 1
-
2014-01-11 17:37
Siwych jak psów
- 18 0
-
2014-01-11 17:39
siwy w takim wieku? (1)
szok... nie farbował włosów?
Ricz z Mody na sukces farbuje.- 29 7
-
2014-01-11 18:25
Eryk też farbuje na siwo, bo jest starszy od Ricza tylko o 7 lat, a jest przecież serialowym ojcem (tzn okazał się nim nie być po ponad 3 tys. odcinków)
- 25 1
-
2014-01-11 18:27
Pod_ _ _ _ _ _ _k? (4)
Zwany siwym od zawsze?
- 7 2
-
2014-01-11 18:39
NIE ten (2)
- 2 1
-
2014-01-11 18:50
Dzięki. Już sobie wkręciłam (1)
że to kumpel z klasy, b. fajny zresztą.
Zmarłemu -- 3 4
-
2014-01-11 18:54
(*)(*)(*)
- 3 4
-
2014-01-11 20:03
Tak to ten
- 3 3
-
2014-01-11 18:32
Ej!
Tylko nie Siwy!
- 8 1
-
2014-01-13 14:09
niko współczuję
- 3 0
-
2014-01-11 16:39
te nury z ławek przy klombach pewnie wiedza kto to zrobił (8)
- 58 9
-
2014-01-11 17:19
Jeden z nurów ma chyba dostęp do neta bo zaczął minusować.
- 25 3
-
2014-01-11 17:25
Siedzą całymi dniami na ławkach, walą "Leśne Dzbany" i patrzą co tu komu zawinąć. Reprezentacja dzielnicy. (1)
- 40 2
-
2014-01-16 17:56
Narkomani i dilerzy.....
Ci tam przesiadujący koło warzywniaka na ławeczkach - to spece od różnych robót, ale prawdziwą pracą nie zhańbili się jeszcze, no bo po co ????????????, skoro mają o wiele łatwiejszą pracę w rozprowadzaniu prochów, policja powinna tam wziąć ich pod ścisłą obserwację, oni na pewno też coś wiedzą, dlaczego SIWY musiał zginąć...,
- 0 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2014-01-11 21:02
Sam jesteś nurem knucie !!
Sam jesteś nurem knucie !!
- 1 21
-
2014-01-12 01:02
(2)
kim Ty ku..o jesteś żeby oceniać ludzi !!!!!!! bardzo dobrze znam wszystkich i chciałabyś lub chciałbyś mieć takich przyjaciół !!!!!! a te według ciebie ( nury ) to mają rodziny, bardzo dobrze zarabiają, a siedzą tam dlatego bo wszyscy jesteśmy tam wychowani i to jest nasz taki punkt spotkań !!!!!!!!!1 tylko co ty mozesz o tym wiedzieć jak Ty przyjaciół nie masz !!!!! szmato !!!!
- 5 28
-
2014-01-12 01:34
No na bank.
- 10 1
-
2014-01-12 18:28
To ześ pan inteligentnie stereotyp obalił!
- 6 1
-
2014-01-11 16:42
Pewnie samobójstwo. (7)
Nie ma co nawet śledztwa rozpoczynać i angażować ludzi, którzy w tym czasie mogli by wstawiać mandaty, np za picie piwa w parku.
- 46 21
-
2014-01-11 16:41
Pewnie psychicznie nie wytrzymał na naszej "Zielonej Wyspie" (3)
Nasuwa się tylko jedno pytanie: "Jak żyć???"
P.S. Jak tak dalej pójdzie, to ludzie nie wytrzymają biedy, będzie więcej samobójstw, morderstw, napaści, kradzieży, podpalonych aut itd. itp.- 18 32
-
2014-01-11 17:20
Kolejny oszołom który zawsze musi wspomnieć o Tusku i zielonej wyspie? Znaleźli zwłoki, zakładają zabójstwo, ale nie, ten napisze że sam się zabił i to oczywiście przez Tuska. Ludzie, co wam się stało z mózgami?
- 33 16
-
2014-01-11 21:03
ja mam mysli samobojcze gdy slucham bzdur maciara i kaczora (1)
- 16 7
-
2014-01-12 09:24
Mgła?
A mgły nie było tego dnia? Brzoza kiedyś tam rosła... Ręce opadają
- 4 0
-
2014-01-11 16:43
zasztyletował się przy goleniu (1)
- 17 4
-
2014-01-12 10:30
to co on
sobie golil ?
- 1 1
-
2014-01-12 01:05
jak dla ciebie zabójstwo jest mniej ważne od pop..niu po parku to podbij do mnie jak Ci to wszystko dokładnie wytłumaczę :)ja
- 0 2
-
2014-01-11 16:46
A podobno nożownicy są tylko w Krakowie .... (2)
- 21 6
-
2014-01-11 20:39
krakowiak (1)
a może zabójca z Krakowa...?
- 2 2
-
2014-01-12 15:01
krakowiakow jest 2 duzy i mały
- 1 0
-
2014-01-11 16:59
Przymorze stało się bardzo niebezpieczne. Dużo patologii (15)
pijacych ludzi, którzy wystają na skwerkach. Najgorzej jest w okolicach falowca na jagiellońskiej. Wieczorem kręci się pełno szemranych typów w dresach.
- 125 28
-
2014-01-11 17:26
(1)
tam zawsze tak było ale nigdy nikt nikogo nie zabił
- 28 1
-
2014-01-11 17:28
prawie
- 15 3
-
2014-01-11 17:34
B Z D U R Y (1)
Bzdury !!!! Mieszkam od 15 lat na gdańskim przymorzu w falowcu , Przymorze nigdy nie było niebezpieczne a już na pewno nie jest w tych czasach . Patologia jest jak na każdym innym osiedlu , ale przestępstw mniej niż na innych dzielnicach . Wystarczy spojrzeć w policyjne statystyki , a nie pisać bzdury.
- 38 36
-
2014-01-11 17:59
Co za ignorant.
kolejny zamordowany na przymorzu, a ten sieje coś o bezpieczeństwie. Gimbaza powinna mieć szlaban na komp.
- 28 20
-
2014-01-11 19:04
taaa a Kamień Pomorski to mieścina samych alkoholików-morderców (1)
bo akurat jakiś debil zabił przy popijawce drugiego debila to ty już lamentujesz, że Przymorze to dzielnica bandytów? taniej sensacji szukasz? z TVN24 jesteś?Marcin Wrona z "pod napięciem"?
- 16 8
-
2014-01-11 19:35
Akurat w Kamieniu Pom. parę dni temu znowu ktoś po pijaku kogoś zabił
Więc zostaw to miasto w spokoju.
Przymorze nigdy nie było bezpieczne, ale też nie odstawało od średniej.
Zresztą w ostatnich latach zmieniła się geografia bezpieczeństwa - dawne kultowe dzielnice bandziorów stały sie znacznie spokojniejsze. Kiedy ostatnio były jakieś morderstwa na Stogach, Przeróbce, Olszynce czy Oruni?- 7 5
-
2014-01-11 22:11
re (1)
Chyba Cie p******o. Mieszkam na Przymorzu 40 lat i nie zauwazylem zeby tu bylo niebezpiecznie.
- 16 11
-
2014-01-12 08:35
No ba
Bo ty Stivie Wonder jestes
- 11 4
-
2014-01-11 22:35
Przymorze się zmienia coraz więcej mieszka (6)
tam słoików z Warmii i Mazur oraz z Kujawsko-pomorskiego. Gnieżdzą się po 3-4 na mieszkaniu i zastawiają parkingi swoimi starymi samochodami. W weekendy zalewają gębę alkoholem po tygodniu pracy za marne 2 tyś zł.
- 20 14
-
2014-01-11 23:01
(3)
Ja jestem sloikiem z wielkopolski. Zarabiam 5tys zl netto i mieszkam z zona i dzieckiem bez zadnych dodatkowych lokatorow we wlasnym mieszkaniu. Samochod mam z salonu.
- 21 11
-
2014-01-11 23:48
Z zarobkami 5tys. zł netto miesięcznie auto z salonu? To masz pewnie Fiata Pandę na gaz i kozaczysz? Śmiech na sali. I nie wiedziałem, że dzisiaj na wynajmowaną kawalerkę mówi się "własne mieszkanie".
- 20 24
-
2014-01-12 03:41
przeciez Rafal okreslil sloikami tych przyjezdnych z warm-maz. po co sie pieklisz? poza tym skoro tu jestes zameldowany to jaki z ciebie sloik??
- 7 6
-
2014-01-12 15:04
chwalisz sie czy zalisz ?
ja tez mam z salonu tylko kiedy to było ?
- 5 0
-
2014-01-12 00:26
nie no
2000 za tydzień to krzywdy nie ma....
- 10 1
-
2014-01-12 02:17
zazdroscisz jak baba
- 2 3
-
2014-01-11 17:31
... (42)
Mieszkam piętro niżej od miejsca, gdzie to się wydarzyło.
1. Zjeżdżając windą ok.13.40, "dosiadł się" lekarz pogotowia i osoba znająca ofiarę. Z rozmowy wynikało, że lekarz był tam już 4 raz wzywany, ostatnim razem stwierdził zgon.
2. Miedzy 15 a 16 kryminalni chodzili po mieszkaniach i dopytywali, czy nic, ani nikogo podejrzanego nikt nie widział. Na pytanie do policjanta, czy jest się czego obawiać usłyszałem odpowiedź: "jest, bo to jakiś przypadkowy szaleniec z nożem"; co zresztą można było usłyszeć od lekarza czas wcześniej zjeżdżając z nim windą.
Policja prasie nic nie powie, ale mieszkańcom można??- 163 10
-
2014-01-11 17:38
Adam B.?
siema
- 11 1
-
2014-01-11 17:39
ale farmazony (3)
opowiadasz:) Byłem tam i nic co piszesz nie zostało powiedziane:)
- 8 4
-
2014-01-11 17:43
widziałem cię, miałeś gumowe ucho nie?
- 10 3
-
2014-01-11 18:17
... (1)
Skoro byłeś tam, to pod jakim adresem miało miejsce całe to wydarzenie??
- 4 1
-
2014-01-11 18:39
pod jakim dresem? pod Adidasem
- 7 6
-
2014-01-11 17:42
ile konkretów...
teraz czuję się wreszcie doinformowany
- 9 5
-
2014-01-11 18:11
"lekarz był tam już 4 raz wzywany, ostatnim razem stwierdził zgon." (12)
A co to za bełkot?
- 19 5
-
2014-01-11 18:16
... (11)
Pisałem na szybkiego... "lekarz był tam wzywany czwarty raz, podczas ostatniej wizyty stwierdził zgon." Lepiej???
- 10 5
-
2014-01-11 19:24
Wcale nie lepiej. Nie chodzi o styl wypowiedzi, a o sens informacji. (10)
W jakim celu lekarz był tam czwarty raz? A co stwierdził w czasie trzech pierwszych wizyt? Zapalenie wyrostka robaczkowego? ;-)
W jakim okresie czasu był wzywany, bo przecież chyba nie w dniu morderstwa? Jaki to ma związek ze sprawą i z samym morderstwem?- 36 4
-
2014-01-11 19:29
... (9)
"okres" to już jest pojęcie "czasu", także radzę zainteresować się słownikiem języka polskiego zanim napiszesz "okres czasu":-)
Pytania, które zadajesz raczej powinny być skierowane do oficera prowadzącego, niż do przypadkowego świadka TYLKO NIEKTÓRYCH zdarzeń.
Dla Twojej wiadomości: w dniu "morderstwa" lekarz był wzywany pod dany adres 4 razy- słowa samego doktora.- 13 12
-
2014-01-11 19:38
To chyba powinien być głównym podejrzanym ;-D (8)
Albo coś źle zrozumiałeś albo działasz na zasadzie głuchego telefonu.
Nie rozumiesz, że twoje informacje nie mają sensu i brzmią co najwyżej humorystycznie? Trudno.- 21 2
-
2014-01-11 20:00
...
Konkretnie która sentencja brzmi humorystycznie i nie ma sensu??
- 4 9
-
2014-01-11 20:04
... (6)
Doktor - "już czwarty raz byliśmy wzywani tutaj"
Os.znająca ofiarę: - "a co się stało?"
Doktor: - "no co, zgon"
To nie są moje słowa i raczej trudno jest nie zrozumieć kogoś, kto stoi metr od Ciebie...- 11 7
-
2014-01-11 20:49
tylko te słowa albo twój przekaz brzmi nielogicznie (5)
"byliśmy czwart raz wzywani tutaj" - może oznaczać, że w ciągu np miesiąca pod ten adres było wzywane pogotowie
albo
cztery osoby(sąsiedzi lub bliscy) dzwonili jednego dnia w odstępach kilkuminutowych prosząc o przyjazd karetki
nie oznacza to że sam pan doktor był pod tym adresem cztery razy
bo niby jak by to miało wyglądać? że co? przyjechał na wezwanie raz, zbadał i uznał że trup.... odjechał karetką po czym zawrócił i przyjechał po raz drugi upewnić sie czy aby na pewno dobrą diagnozę postawił, aaaa faktycznie nie oddycha, to jadę. Potem wracał jeszcze dwa razy????
coś bredzisz Adamie- 24 3
-
2014-01-11 20:54
No masz rację
Bredzę
- 8 0
-
2014-01-11 21:02
..... albo jeszcze inaczej ;-) (3)
1. cztery ekipy z różnych karetek nie były w stanie stwierdzić czy zgon nastąpił czy też nie i dopiero ta czwarta podjęła ryzyko autorytarnego potwierdzenia tegoż faktu
2. trzeba było przyjeżdżać cztery razy, aby stwierdzić zgon, bo w ciągu trzech pierwszych wezwań niesforna ofiara wciąż jeszcze żyła ;-/
Plotka i relacja z ust osób trzecich zawsze jest obarczona błędem i subiektywną interpretacją faktów ;-)- 16 3
-
2014-01-11 21:08
No i jeszcze jedna możliwa interpretacja słów usłyszanych od lekarza - w realiach NFZ -
karetkę wzywano czterokrotnie, ale dyspozytornia odmówiła wysłania ambulansu i dopiero czwarte wezwanie (już za późno dla delikwenta) odniosło skutek.
Koniecznie trzeba wyjaśnić co też Adam usłyszał.- 12 1
-
2014-01-11 21:11
Adam jednak jadąc w windzie z doktorem podsłyszał rozmowę i resztę (1)
podpowiedziała mu wyobraźnia.....sensacyjnie uznał, że doktorek był na miejscu zbrodni cztery razy. Poza tym istotne jest to kto wezwał pogotowie: albo ofiara, resztką sił wykonała telefon albo ktoś z sąsiadów słyszał za ściana jakąś szamotaninę czy może strzały ale prędzej by dzwonili na policję a ci dopiero po karetkę. Poza tym nie wiadomo gdzie była reszta domowników i skąd ta pogłoska, że po falowcu grasował jakis zabójca, że dzielnica jest mroczna bo zabijają ludzi w domach seryjnie. może faceta zabiła żona? takie przypadki też się zdarzaja. Może chlop sam się zabił? A tu w artykule zero faktów a w komentarzach mnóstwo domysłów
bezsensownych- 10 2
-
2014-01-12 18:26
"a może.... " wyprostuję Twoje domysły
nie miał żony i nie podejrzewałabym raczej samobójstwa.
- 1 0
-
2014-01-11 18:28
to niby co? Nożownik akurat zapukał do ofiary, zadźgał go nożem? Czy tak samo mógł zapukać do Ciebie i Cię dźgnąć?
- 8 0
-
2014-01-11 18:43
czytam ze to jakiś Siwy z Chłopskiej a na tej ulicy nie ma bloków z windami (17)
a ty piszesz, że mieszkasz piętro niżej i windą jechałeś.
W falowcach przy windach oraz w windach są kamery więc może policja by sprawdziła monitoring i będzie jasne kto sie przewijał w klatce- 15 4
-
2014-01-11 18:54
... (10)
Na pewno nie na Chłopskiej, bo tam falowców nie ma.
Zgadza się, przy każdej windzie jest kamera i to policja powinna sprawdzić od razu. Gorzej jak sprawca ewakuował się schodami, tam już kamery nie sięgają. Jest tylko podgląd na wejścia do wind.- 7 0
-
2014-01-11 19:15
wnioskuje zatem, że to miało miejsce w falowcu (9)
kamery w falowcach sa zamieszczone przy wejściach do piwnic i obejmują drzwi wejściowe do klatki, to że zabójca mógł nie korzystać z windy w której też jest kamera to nie znaczy, że nie uchwyciła go kamera skierowana na wejście do klatki, no chyba, że właził po rynnie i po niej potem schodził
- 6 3
-
2014-01-11 19:25
... (8)
Akurat w tej klatce, gdzie miało miejsce w/w zdarzenie, kamera jest kierowana tylko na wejście do wind i niestety nie obejmuje wejścia głównego do budynku. Może w pozostałych klatkach kamery są zamontowane tak jak to opisałeś, nie wiem, nie sprawdzałem, jednak w tym wypadku nie wiem, czy monitoring budynku coś pomoże.
- 5 0
-
2014-01-11 19:31
skąd twoja pewność, że nie obejmuje wejścia do klatki? (7)
pracujesz w firmie monitorującej ? Czy może sam przekręciłeś kamerę i teraz wiesz na 100% że jest skierowana wyłącznie na windę?
Pomyśl, gdyby obie kamery: ta w windzie i ta przy piwnicy mieły wyłącznie śledzić osoby jeżdżące windą to byłoby trochę idiotyczne z założenia :)
Obie te kamery są zamontowane po to by obserwować kto dewastuje windę i kto włazi do piwnic, bo piwnice są okradane albo też zbiera się w nich motłoch handlujący narkotykami albo popijający tam alkohol- 5 1
-
2014-01-11 19:39
... (6)
Tak się składa, że osoba/firma, która montowała kamery w "mojej" klatce, to mój dobry kumpel, z którym znamy się od ponad 20 lat. Na danej klatce jest jedna kamera monitorująca wejście do wind, nie obejmuje wejścia głównego. W samych windach ( w lewym górnym rogu patrząc od wejścia) znajdują się atrapy, a nie kamery.
Nawet jeśli byłoby tak jak piszesz: "Obie te kamery są zamontowane po to by obserwować kto dewastuje windę i kto włazi do piwnic"- wytłumacz mi jakim cudem kamera umieszczona "nad wejściem do piwnic", która nie obejmuje samych drzwi wejściowych do piwnic, oraz kamera w windzie ( gdzie przez większość czasu drzwi do windy są zamknięte) mają obserwować dewastatorów???- 6 1
-
2014-01-11 20:06
w takim razie jeśli to prawda co powiedział ci kumpel od monitoringu (2)
powinniśmy razem w następnym tygodniu udać się do ADMu z żądaniem wyjaśnień co za dekiel zamontował atrapy w windach oraz dlaczego kamera znad piwnicy nie obejmuje wejścia do klatki a jedynie "gapi się na czekających na windę ! My jako mieszkańcy płacimy za ten monitoring i nie taka była istota jego założenia.
Wyjaśnienie na twoje pytanie może nam udzielić kierownik administracji bo może jest bardzo prozaiczne: ktoś spartolił robotę i coś co ma kontrolować wchodzących do klatki oraz ruch w obrębie windy i schodów. Profesjonalnie to tak powinno wyglądać, no ale jeśli ADM zaoszczędził na kamerach montując w połowie atrapy a gość od ustawienia kamer zawiesił je zwyczajnie na kołku mając w dvpie jaki obraz chwytają to wydaje mi się że ktoś powinien za to beknąć, sorry ale twój kolega chyba częściowo za ten chory bajzel też ponosi odpowiedzialność- 17 1
-
2014-01-11 20:48
... (1)
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Nie mam zamiaru wnikać w ustalenia między firmą instalującą monitoring a ADM, ani w to, jak prace zostały wykonane. To nie leży w mojej kompetencji. Jednak jestem pewny tego, jak wygląda monitoring akurat w mojej klatce.
~~do "wiedza"
Ciekaw jestem z jakiej klatki i z jakiej windy widziałaś ten film.- 3 0
-
2014-01-11 20:54
w mojej windzie również są prawdziwe kamery, więc zależy w którym falowcu
mieszkasz, może u ciebie akurat są atrapy, ale nie zgadzam się że to nie twoja brocha co ADM zamontował i jak. Przecież jesteś mieszkańcem który płaci czynsz i masz prawo wymagac by wszystko co robi za nasze pieniądze administracja było zrobione porządnie. Chyba, że sam urzędujesz w piwnicy podkradając sąsiadom słoiki z dżemem albo rzeźbisz w windzie scyzorykiem po ścianach, to by wyjaśniało twój obojetny stosunek i tumiwisizm w sprawie jakości funkcjonowania monitoringu klatkowego
- 5 0
-
2014-01-11 20:06
atrapy ?? (2)
Widziałam filmy z windy i powiem szczerze że jakość jest bardzo dobra !!
- 5 0
-
2014-01-11 22:32
(1)
A zgłoś kolego kradzież... nagle się okazuje, że akurat kamera nie działała i zgłoszono ją do serwisu. Niestety 90% kamer NIE DZIAŁA i wszyscy mają to w "zapleczu". U mnie w windzie wisi atrapa odwrócenia soczewką do ściany pół roku!! nawet o pozory nie dbają.. żenada i nic więcej.
- 5 0
-
2014-01-11 23:25
co wy pieprzycie wszystkie kamery działają ten kolega co Ci tak gadał to chyba jedna wielka atrapa :D
- 2 1
-
2014-01-11 20:02
na przymorzu jest mnustwo nowych bloków z windami !!!Wiec jak widac na przymorzy to byliscie ale 20 lat temu (3)
- 2 5
-
2014-01-11 20:07
owszem, jest ich mnóstwo ale nie ma ich mnóstwo przy chlopskiej - tam jest (2)
tylko jeden osiemnastopiętrowiec koło urzędu skarbowego
- 8 1
-
2014-01-12 09:47
A wieża Leszka? (1)
Na rogu Chłopskiej i Pomorskiej?
- 2 0
-
2014-01-12 20:37
to juz jest żabianka
- 2 2
-
2014-01-11 23:23
Dlatego z Chłopskiej bo mieszkal do niedawna w bloku na chlopskiej na przeciwko falowca gdybys go znal nie zadawal bys takich glupich pytan!!!!!!!!!!!
- 4 2
-
2014-01-12 14:07
koles z klabow
Ludki. po pierwsze s.p Siwy nie mieszkal w falowcu po drugie krecil, kabinowal i jeszcze z ucha strzelal to sie doigral! Niema tak tez przypadkowo dostajesz kose. Szkoda goscia.
- 3 2
-
2014-01-11 19:34
Słusznie...
Możnaaa... bo to w obawie o Twoje ( mieszkańca ) zdrowie... abyś się na tę kosę nie nadział! I z Tobą najprawdopodobniej owy nożownik będzie miał mniejszą szansę się spotkać niż... przeczytać gazetę lub obejrzeć teleexpress czyż nie?
- 4 2
-
2014-01-11 20:56
a to nie posel janusz p, biegajacy po osiedlu z gumowym dildo? (1)
- 11 3
-
2014-01-11 23:22
Żałosny jesteś człowieku ...
- 5 2
-
2014-01-11 23:28
gdzie to bylo?
?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.