aktualności 24h

Zimą jest zimno, a pracować trzeba (65 opinii)

Komunikacyjny czerwiec w Gdańsku, czyli jak pojedziemy podczas Euro (188 opinii)

Nowa Zaspa niepokoi mieszkańców starej Zaspy (399 opinii)

Zatrzymano odpowiedzialnego za ewakuację Galerii Przymorze (155 opinii)

Najsmaczniejsze targi w Trójmieście wideo (103 opinie)

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk? (143 opinie)

Stadion arcydziełem, Krzywy Domek maszkarą? (262 opinie)

Zielone światło dla spalarni w Szadółkach (202 opinie)

sport

Amerykański rozgrywający na testach w Gdyni nowość (18 opinii)

Półfinaliści Ligi Środowiskowej w komplecie (5 opinii)

Wiceprezes Kicior: Jesteśmy na czysto! (31 opinii)

Fort Puente: Trzeba wygrać wszystko (7 opinii)

Czy Gdańsk przejmie mecz Wisły z Legią? (161 opinii)

Rogowska rozpoczęła sezon od trzeciego miejsca (5 opinii)

Litwin zastąpił Kameruńczyka na testach (94 opinie)

Biało-zieloni kończą zgrupowanie w Turcji (107 opinii)

Sopocianki - pokażcie charakter! (33 opinie)

rozrywka

Planuj tydzień: mróz wygrał z imprezami nowość (1 opinia)

Goryl z Kongo w galerii sztuki wideo (15 opinii)

Imprezowy bilet - jedziesz na imprezę, za komunikację nie płacisz (62 opinie)

biznes

Gdyński port wybiera się "na zakupy" w stoczniach nowość (8 opinii)

W grupie raźniej, czyli dotacja na klastry w zasięgu ręki wideo (12 opinii)

Wiosna w ubezpieczeniach, czyli nowy gracz na rynku i plotki o zmianach w Ergo Hestii (92 opinie)

zdrowie

Zakochaj się w czekoladzie. Gdańsk kocha ją od XVIII wieku nowość (17 opinii)

Poprawiamy urodę: ile kosztują operacje plastyczne twarzy nowość (17 opinii)

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (91 opinii)

Przemęczenie ogranicza moje libido. Co zrobić? Ekspert radzi (54 opinie)

historia

Dawny Gdańsk okiem Francuza w podróży nowość (11 opinii)

aktywne trójmiasto

Nie siedź przy świecach w Walentynki (13 opinii)

deluxe

Oldtimer - droga pasja, dobra inwestycja (20 opinii)

komunikacja

Walentynki z ZKM Gdańsk nowość (1 opinia)

kryminalne

Wyłudził pieniądze na obóz. Policja szuka pokrzywdzonych (76 opinii)

praca

Za minimalną pensję nie zajedziemy daleko (119 opinii)

moto

Akumulator kontra mrozy. Co robić, by się nie dać? (139 opinii)

kultura

Wystawa mistrza (anty)fotografii (6 opinii)

Diva do wynajęcia wideo (12 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Zderzenie auta z tramwajem na al. Zwycięstwa

Tramwaj staranował auto na al. Zwycięstwa w Gdańsku.

fot. Justyna Malczewska/czyt. Trojmiasto.pl

Tramwaj staranował auto na al. Zwycięstwa w Gdańsku.

Tuż przed godz. 10 doszło do zderzenia auta osobowego z tramwajem na trasie z Wrzeszcza do centrum Gdańska. Usunięto już skutki wypadku.



Na skrzyżowaniu ul. Traugutta z al. Zwycięstwa zobacz na mapie Gdańska doszło do kolizji tramwaju z autem marki Peugeot.

- Około godz. 10 kierowca jadący w stronę centrum Gdańska postanowił zawrócić i nie ustąpił pierwszeństwa nadjeżdżającemu tramwajowi. W wyniku zderzenia auto zostało staranowane i wepchnięte na torowisko - wyjaśnia st. sierż. Aleksandra Malinowska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

W wypadku ucierpiał kierowca pojazdu. Został już odwieziony do szpitala. Jadący w tramwaju pasażerowie nie odnieśli obrażeń.

Godz. 11:59 ruch tramwajów odbywa się bez zakłóceń. Uszkodzone auto zostało usunięte z torowiska.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 226)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992339 2010-08-30 11:02 Co jest do licha z tymi tramwajami w Gdańsku? (35)

Co chwila jakiś wypadek z udziałem tramwajów.
Może czas najwyższy sprawdzić ich stan techniczny.

popieram opinię 72/nie zgadzam się 385
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992355 2010-08-30 11:06 (3)

kierowca jadący w stronę centrum Gdańska postanowił zawrócić

Tramwaje raczej cięzko zawracają na prostych torach.

szafy_fan

popieram opinię 136/nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993150 2010-08-30 17:12 a mógł zabić (1)

popieram opinię 10/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1993305 2010-08-30 19:34

A ten powożący tym tranbajem to niemuk jak do kunia: dosie albo odsie ino prosto we tego bidnego samochoda?

popieram opinię 4/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1993399 2010-08-30 20:59

...bo to kierowca auta zawracał?

Shortys

popieram opinię 4/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992402 2010-08-30 11:21 Może czas najwyższy sprawdzić (1)

stan techniczny mózgów kierowców samochodów?

Sapphire

popieram opinię 172/nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 1993223 2010-08-30 18:25

Wysłac Pana kierowce na ponowny egzamin. Im mniej takich na drodze - tym lepiej:-)

Eve

popieram opinię 17/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992433 2010-08-30 11:32 (8)

co jest do licha z kierowcami samochodów?? takie pytanie powinieneś zadać!!

wm

popieram opinię 100/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992978 2010-08-30 15:32 Może czas najwyższy sprawdzić (7)

bardzieś by pasowało sprawdzić muzgi kierowców

popieram opinię 9/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993082 2010-08-30 16:32 A co to jest "muzgi"? (6)

Imię misia?

popieram opinię 15/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993630 2010-08-31 01:22 to "coś" co zamiast mózgu ma przeciętny kierowca: (5)

1. kierowca samochodów typu: Golf I, II, III, coraz częściej IV, starych BMW, Audi 80, 100, B, (a więc dresiarz lub ABS);
2. starej Audi A4, czy bitej A6, starej A8 - czyli tani lanser, ABS z podmiejskiej lub wiejskiej grupy przestępczej)
3. Szrotu kopcącego typu "beczka" lub "klin" - taryfiarze za 2 zł i zakompleksieni fani mercedesa, na którego ich nie stać
4. skody felicji lub fabii (stetryczali kapelusznicy z demencją)
5. idioci w Hondach CRX, którzy z fajnych autek próbują robić bolidy F1 z tuningiem wiejskim wydechów i wlewów paliwa
6. kierowca pickupa, który kupił ciężarówkę do wożenia dziecka do przedszkola bo VAT od paliwa sobie odlicza debil
7. kierowca dużego SUVa lub Dodga który kompleksy leczy...
itd. Gdyby usunąc tych kierowców z dróg byłoby i bezpieczniej i spokojniej i mniej korków i lepiej by się parkowało.

Krzywonos

popieram opinię 9/nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993920 2010-08-31 09:11 (1)

Krzywonos, a Ty czym jeździsz- rowerem? Ok wina kierowcy, ale kierowcy tramwaju, jak widzą kogoś na torach to zamiast hamować, to tylko trąbią!!Jak ktoś mi wymusi pierwszeństwo, to nie znaczy, że muszę w kogoś wjechać z impetem, a wielu takich cwaniaczków jest, jak widzi, że jedzie kobieta za kierownicą, to trzeba się jej wepchnąć - już nie jeden przeliczył się ze swoimi umiejętnościami!!!

autorka

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1994173 2010-08-31 10:44

ta bo tramwaj się w miejscu zatrzymuje

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993994 2010-08-31 09:38 tak np. glupiego pokera z bejcy 26letniej

jwt

uk

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1994037 2010-08-31 09:53

zapomniałes jeszcze o folksfagenach Passatach, oni też są chamscy,

3xf

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1994678 2010-08-31 13:10 kierowca ktory nie łapie sie w grupe wyżej ale denerwują go stereotypy

dziwne ze kierowca z ego wypadku raczej nie miesci sie w żadne podane przez ciebie typy z tego co widac to smigał nowym peugotem.:] wiec zastanów się. co ty prowadzisz komis francuskich auto i Ci nie idzie ze probujesz ludziom kit wciskać.??

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992446 2010-08-30 11:43 eeee dlugo juz nie bylo

po tych wielokrotnych przypadkach tramwajarze zaczeli bardizej uwazac. widac to.
moze tym razem kierowca auta przegial grubo.

bleble

popieram opinię 38/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992539 2010-08-30 12:30 pytanie co jest z tymi kierowcami, przepisy mówią wyraźnie, ustąp tramwajowi (1)

a oni jakiś hojraków zgrywają

asik kierowca

popieram opinię 41/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1992566 2010-08-30 12:38 e jego to nie dotyczylo

mial dlugiego... tzn. dluga maske i dlugi tyl ;)

Johnny

popieram opinię 15/nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992565 2010-08-30 12:37 nie prawda (2)

winne sa tory! byly krzywe auto wpadlo w poslizg a nastepnie pod tramwaj ;)

hehe

Johnny

popieram opinię 10/nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993236 2010-08-30 18:35 (1)

tak, tory były złe ;)

popieram opinię 11/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993528 2010-08-30 22:44

i podwozie też było złe ;)

Ala

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992585 2010-08-30 12:45 (3)

lepiej sprawdzić stan UMYSŁOWY tych deb**i co się na torowiska notorycznie wpychają! kto im dał prawo jazdy?!

ann

popieram opinię 28/nie zgadzam się 0

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992943 2010-08-30 15:14 zapewne wydzial komunikacji (1)

danego miasta ;)

Johnny

popieram opinię 8/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993258 2010-08-30 18:52

Tak, za łapóweczkę...

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992601 2010-08-30 12:53 (2)

jaka jest droga hamowania tramwaju? moze motorniczy specjalnie walą żeby mieć potem dzień wolny?

popieram opinię 7/nie zgadzam się 23
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992661 2010-08-30 13:18 (1)

to raczej bardzo mozliwe ;]

popieram opinię 5/nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 1992904 2010-08-30 14:54

ZKM ma jakieś rezerwy trawajowe w postaci 105Na i N8C-NF

popieram opinię 3/nie zgadzam się 2

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 1992909 2010-08-30 14:56 czytaj ze zrozumieniem

Przeciez napisali ze cyt.: kierowca jadący w stronę centrum Gdańska postanowił zawrócić i nie ustąpił pierwszeństwa nadjeżdżającemu tramwajowi.

WIEC CZYJA TO WINA???????

Iza

popieram opinię 14/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993069 2010-08-30 16:25 tramwaje

tramwaje sa sprawne techniczie tylko kierowcy sa niepelnosprawni umyslowo i jezdza jak swiete krowy !!!! maja wszystko i wszyskich gleboko w ......

popieram opinię 13/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1993100 2010-08-30 16:38 POLANDIA

Człowieku, przecież żyjesz w Polandii !!!!! Większość kierowców w tym dziwnym kraju przepisy ruchu drogowego ma za nic, jak za komuny. Przepisy są po to żeby je łamać!!!!!!!! Szkoda mi tylko pasażerów.

Prezes Wujek

popieram opinię 10/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993398 2010-08-30 20:59

o_O CZYTACIE LUDZIE, ŻE TO KIEROWCA AUTA POSTANOWIŁ ZAWRÓCIĆ I WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO?! cO DO TEGO MA STAN TECHNICZNY TRAMWAJU?

SHORTYS

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993448 2010-08-30 21:41 A może być tak sprawdzić stan myślenia kierowców buraków którzy wszystkim się wpychają i zawsze myślą że cały świat się zatrzyma bo oni jadą...

Współczuję motorniczym, że mają potem problemy przez idiotów co nie umieją jeździć.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993460 2010-08-30 21:54 porażka i brak myślenia

pomyśl co piszesz ... czytaj i wyciągaj wnioski ...

Rafi

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992342 2010-08-30 11:03 W Gdyni nie ma tramwajów a więc nie ma takich utrudnień w komunikacji miejskiej :) (14)

popieram opinię 66/nie zgadzam się 148
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992462 2010-08-30 11:54 (2)

w Gdyni nie ma też...
ach, nawet nie wiem od czego zacząć :P

szafy_fan

popieram opinię 26/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992580 2010-08-30 12:42 nie ma gdańskiej patologii (1)

popieram opinię 14/nie zgadzam się 25

zgłoś do moderacji opinię 1992696 2010-08-30 13:34 jest za to gdyńska

gryzoniowata

popieram opinię 25/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992476 2010-08-30 12:01 Nie ma ale za to wiecznie spadające szelki od trojlebusów...i jeszcze większe korki (2)

popieram opinię 29/nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993205 2010-08-30 17:59 chyba w Gdyni nigdy nie byłeś (1)

trzymajmy się faktów

po co się emocjonować niezdrowo

popieram opinię 0/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1993375 2010-08-30 20:42 ja jestem codziennie niestety

i ma racje gość

gdańszczanin

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992745 2010-08-30 13:51 samochód miał rejestracje GA...... :) (3)

samochód miał rejestracje GA...... :) wiec o czym my tu mówimy...

batalia

popieram opinię 14/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992980 2010-08-30 15:32 (2)

a skad to wywnioskowales? na zdjeciach tego nie wypatrzyles, moze doszedles do wniosku ze taki Peugot to napewno nikt z miejscowch, bo malo kogo tam stac

popieram opinię 7/nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 1993325 2010-08-30 19:55

Ciebie za to stać tylko na głupie komentowanie.

cougar

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1999285 2010-09-02 08:14 matole, który nie potrafisz się podpsać!

po prostu przejeżdżałem tamtędy w chwili wypadku i widziałem tablice z tyłu auta

batalia

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

Opinia została zablokowana przez moderatora.

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 1994237 2010-08-31 11:07 W gdyni jest rosyjski wynalazek

W gdyni jest rosyjski wynalazek trolejbuss, ktos kto wprowadzil to dziwactwo do komunikacji miejskiej byl albo pijany albo chory albo rosjanin innych argumentow brak.Blokuje ulice wyprzedzac i tak nie moze i stoi w korku jak wszyscy.
Natomiast tramwaj nie stoi w korku i nie blokuje ulic czyli same korzysci.
Problem wypadkow z tramwajami mozna bardzo latwo rozwiazac albo napewno radykalnie zmniejszyc, wystarczy sygnalizacje dla tramwajow ustawic o sekunde lub dwie szybcie niz dla samochodow, w efekcie tramwaj juz jest na skrzyzowaniu albo je juz opuszcza, w momencie kiedy wszyscy ruszaja razem kierowcy nie zawsze patrza doklanie w lusterka albo wcale i dochodzi do kolozji.
Ale zycie toczy sie dalej a tramwaje jak przecinaki bedza po miescie

Hindenburg

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1994242 2010-08-31 11:08 oczywiście i wszyscy stoją w korku:))

oczywiście i wszyscy stoją w korku:))

Beata

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992345 2010-08-30 11:04 Przestań patrzeć... (1)

...zacznij widzieć!

h@llux

popieram opinię 132/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1993810 2010-08-31 08:28 tramwaje na tory!

Ludzik z LEGO

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992350 2010-08-30 11:05 Kierowca powinien dostać 500 zł mandatu oraz każdemu pasażerowi 10 zł za opóźnienia (10)

popieram opinię 232/nie zgadzam się 24
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992413 2010-08-30 11:24 Pomódl się lepiej o jego zdrowie chrześcijaninie... (3)

ropucha

popieram opinię 10/nie zgadzam się 44
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993280 2010-08-30 19:03 (2)

jedno nie wyklucza drugiego!

żabka

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1994107 2010-08-31 10:17 i lanie na goly tylek (1)

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1995481 2010-08-31 17:47

popieram!

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992418 2010-08-30 11:27 Nie kop leżącego (5)

I tak już cierpi. Popełnił błąd - duży. Ty błędów nie popełniasz, tylko czekasz jak sęp, aby komuś jeszcze dokopać frustracie.

krasnal

popieram opinię 16/nie zgadzam się 35
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992478 2010-08-30 12:02 A czemu nie kopać leżącego? (4)

Przede wszystkim kretyn wyjdzie ze szpitala i dalej będzie jeździł, prawda? A za tramwaj kto zapłaci? A jakby ktoś zginął, to też byś pisał, że nie wolno go pociągać do odpowiedzialności?

V :)

popieram opinię 30/nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992610 2010-08-30 13:02 (2)

Za tramwaj zapłaci ubezpieczenie ty głupi materialisto. Widzę bardzo dużo plusów żeby pasażerowie 10zł dostali... i może dla każdego pięć dni wolnego które odpracuje ten facet jak tylko wyjdzie ze szpitala? Reszty nie skomentuję bo to i tak nic nie da.

kapitan bomba

popieram opinię 14/nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992679 2010-08-30 13:25 Pewnie, że powinien odpracować (1)

Każda kara dobra na leczenie głupoty

popieram opinię 18/nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 1993583 2010-08-30 23:27 no klapsem w pupę głupoty nie wyleczysz..

klocek

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993447 2010-08-30 21:40 kto zapłaci?

Ubezpieczyciel z OC. Jak nie masz zielonego pojęcia na pewne tematy to lepiej wcale sie nie udzielaj.

Style

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992353 2010-08-30 11:06 no jak gosc po torach (5)

jechał to nie ma się co dziwić ze zdrzył się z tramwajem.

gwe

popieram opinię 117/nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992454 2010-08-30 11:46 (3)

hehe ty tluku po torach to tylko moje audi a3 moze jechac

gka (18 lat)

popieram opinię 2/nie zgadzam się 10

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992593 2010-08-30 12:50 (1)

dziecko, nie dotykaj lepiej ty komputera. wszyscy będziemy o niebo szczęśliwsi...

emma

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992608 2010-08-30 13:01 to taka prymitywna prowokacja...

wkrótce się skończą, te LOL-e, zal.pl-e i inne - uczniowie do ławek!!!

popieram opinię 4/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992472 2010-08-30 11:59 Takie, rzeczy tylko u nas

;)

GD

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992354 2010-08-30 11:06 Znowu hamulce w tramwaju na czas nie zadziałały? (3)

popieram opinię 26/nie zgadzam się 178

zgłoś do moderacji opinię 1992358 2010-08-30 11:08

raczej mozg kierowcy nie zadzialal na czas...!

popieram opinię 44/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992449 2010-08-30 11:43 czytać uważnie (1)

Ludzie czytać ze zrozumieniem! Jakie hamulce... ?!

janka Galer

popieram opinię 11/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1993198 2010-08-30 17:55 a no te, które tu wypisują głupoty

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992364 2010-08-30 11:08 Aleja Zwycięstwa drogą szybkiego ruchu (17)

Realizacja tego przedsięwzięcia powinna przebiegać w kilku etapach:
- Budowa "Bulwaru Akademickiego" tzn. drogi dwukierunkowej, której trasa przebiegałaby ulicami: 3 Maja, traktem konnym Al. Zwycięstwa, częścią Traugutta, Bracką, Fiszera i Matejki z późniejszym (po wyburzeniu Manhattanu DDD) przedłużeniem ul. Partyzantów i Polanki.
- Przebudowa węzła drogowego w zbiegu Al. Zwycięstwa i Błędnika (roboczy projekt mam na rysunku DDD).
- Budowa kładek jako przejścia dla pieszych nad jezdnią bez uwzględnienia zejść do zlikwidowanych przystanków tramwajowych. Tramwaj jadący Al. Zwycięstwa miałby przystanki przy Akademii Medycznej i Politechnice Gdańskiej.
- Budowa przystanków autobusowych na wysokości dotychczasowych przystanków tramwajowych na Al. Zwycięstwa w przypadku ruchu w stronę Wrzeszcza i przy trakcie konnym jadąc z ul. Grunwaldzkiej w stronę Dworca Głównego (w moim drugim i trzecim wariancie przy trakcie konnym, Fiszera, Matejki w obu kierunkach). Proponowane linie autobusów, które zamiast na ul. Wałowej miałyby swoje przystanki końcowe przy dworcu PKP "Gdańsk-Wrzeszcz" to 121 i /lub/ 151, i /lub/ 275. Mogą one (albo jeden z nich) tworzyć wspólne linie z autobusami jadącymi ul. Słowackiego (np. 116 i /lub/ 110). Inny nr autobusu (przy założeniu pierwszego wariantu - np. 108) mógłby skręcać na Hallera zawracając ulicami: M. Reja, Kochanowskiego i Mickiewicza.
- Budowa bezkolizyjnego węzła drogowego Al. Zwycięstwa - Hallera w połączeniu z ul Kliniczną i z uwzględnieniem przyszłej trasy do obwodnicy (roboczy projekt mam na rysunku DDD)
- Połączenie linii tramwajowej z trasą na Zaspę w centrum Wrzeszcza (obok dworca PKP), oraz trasą do Brzeźna wzdłuż ul. Uphagena (roboczy projekt mam na rysunku DDD).
Po zrealizowaniu tych inwestycji można:
- zwiększyć częstotliwość kursowania linii nr 2 z trasą: Jelitkowo, Przymorze, Zaspa, Wrzeszcz (w tym dworzec PKP i centrum Wrzeszcza), Gdańsk-Główny, Chełm. Byłaby to główna linia tramwajowa w Gdańsku.
- W przypadku wybrania wariantu 2 węzła drogowego "Błędnik" (mam na rysunku DDD) zlokalizować na Suchaninie autobusową pętle na Powstańców Warszawskich (dla autobusów np. 106, 186) . Tędy też jechałyby autobusy zmierzające na Morenę (184 i 130 tworząc wspólne linie z np. 158 i 151).

Aleja Zwycięstwa byłaby pierwszym etapem w systematycznej budowie drogi szybkiego ruchu przebiegającej przez cały Gdańsk (i dalej Trójmiasto) w zamian za nierealną (przez długie dziesięciolecia) autostradę nazwaną Drogą Czerwoną.

To Ja

popieram opinię 43/nie zgadzam się 48
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992415 2010-08-30 11:26 Ale przecież mamy już w Trójmieście szybki transport między miastami!! (8)

popieram opinię 0/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992417 2010-08-30 11:27 ten transport to ... SKM (7)

Zamiast pchać kasę w drogi (czytaj: kierowców samochodów) może zbudujmy SKM2 do tego 2015, a częstotliwość na SKM1 zwiększmy dwukrotnie

i po problemie!

popieram opinię 8/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992431 2010-08-30 11:32 (2)

I tak właśnie się dzieje: KM to taka SKM2, a poprawa wydajności SKM, to kwestia 1/20 kosztów budowy trasy szybkiego ruchu przez sam środek miasta (pomijając to, że jest to niepoważny pomysł).

popieram opinię 2/nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992468 2010-08-30 11:56 Każdy ma prawo do swojej opinii (1)

Trzeba więcej inwestować w nowoczesny transport publiczny, ale nie będzie rozwoju komunikacji miejskiej, jeśli w parze z unowocześnianiem taboru autobusowego, trolejbusowego i tramwajowego nie będą unowocześniane torowiska i - równolegle - nowoczesne drogi. Wg mnie realizacja omawianej inwestycji w sposób oczywisty usprawniłaby i komunikację miejską, których linie przebiegałyby na omawianej trasie lub ją przecinały.

To Ja

popieram opinię 4/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1993411 2010-08-30 21:08 To Ja, za robotę się weź !!!!!!

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992486 2010-08-30 12:05 (3)

Sama SKM-ka (proponowane tutaj zwiększenie częstotliwości kursowania pociągów) na pewno nie rozwiąże problemów komunikacyjnych.

Skoro mamy najnowocześniejszy i najpiękniejszy stadion w Europie DDD to może warto byłoby wrócić do koncepcji odbudowy i budowy SKM Gdańsk - Główny przez stadion PGE Arena, Zaspę, Przymorze, Żabiankę do Sopotu. Realizacja tej inwestycji byłaby wg mnie bardziej zasadna od planowanej budowy Kolei Metropolitalnej.

To Ja

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992511 2010-08-30 12:15 (2)

Oczywiście masz racje, kluczem do rozwiązania problemów komunikacyjnych jest świadomość i mentalność mieszkańców, a tej nie można współfinansować ze środków UE czy zalać betonem.
Jeśli zaś chodzi o alternatywne trasy kolejowe, to zauważ, że KM będzie biegła po istniejącej trasie, na której na szczęście nic nie ma. Na Żabiance nie można spokojnie poszerzyć jezdni do hali sportowej, jak niby chcesz tam upchnąć linię kolejową? Już nie mówiąc o tym, że najwięksi optymiści nie potrafiliby wyśnić takiej góry pieniędzy.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992824 2010-08-30 14:29

nie przesadzaj, jest wolny pas terenu między morzem a budynkami

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993349 2010-08-30 20:19

KM ma biec po trasie, na której rosną drzewa samosiewki, które trzeba będzie wyciąć. Normalnie to każde wycięte drzewo kosztuje...

Popieram opinię, że "jest wolny pas terenu między morzem a budynkami" i jedyną poważniejszą trudnością byłoby połączenie tej nowej SKM-ki z istniejącą w Sopocie. W ogóle nie pamiętam tego, jak to dawni urbaniści zamierzali zrealizować, ale wg mnie dla chcącego nic trudnego... pytanie oczywiście o zasadność... pomijając dojazd na plażę, do szkół i do pracy, być może ta kolej sprawiłaby, że stadion PGE Arena byłby nie Gdański, tylko Trójmiejski i udałoby się zbudować jedną silną Trójmiejską drużynę... trybuny wtedy byłyby pełne, to i sponsorzy chętniej by inwestowali... puchary, mecze z Barceloną...

Do tej pory próby zbudowania "wielkiej Lechii" i "wielkiej Arki" były nieudane.

To Ja

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992515 2010-08-30 12:16 (1)

Ale się rozpisałeś/łaś... Za dużo czytania...

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993328 2010-08-30 20:01 DDD

Przepraszam. Znam realia i staram się krótko, ale przecież nie zawsze się da. Tutaj i tak ukazałem fragmencik swojej wizji DDD.

To Ja

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992520 2010-08-30 12:17 TO JEST WIZJA!!! GRATULUJĘ!!! (2)

Ja też już to widzę, ale raczej na 30 metrowych słupach, gdzieś wysoko, z windami zamiast podjazdów, bo na ziemi nigdzie się nie zmieści.
Teoria (i praktyka setek bogatszych i lepiej rozwiniętych miast) głosi, że ruch należy z centrów wyprowadzić, a nie go przyspieszać i kumulować.

popieram opinię 6/nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992821 2010-08-30 14:27 (1)

oczywiście że się zmieści po trasie istniejącej, jedynie same skrzyżowania wymagałyby jakichś terenów na połączenie przecinających się dróg, ale przecież niektóre mogłyby się tylko przecinać nie łącząc się bo te połączenia tylko w co drugim skrzyżowaniu że dam taki przykład

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993350 2010-08-30 20:20

Popieram.

To Ja

popieram opinię 0/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993131 2010-08-30 16:51 oj

E tam, za długo by czytac, po postawię minusa :D

oj

popieram opinię 2/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993503 2010-08-30 22:18 za dużo napisałeś kolego:) (1)

wystarczyłoby, że Gdańsk nie posiada takich możliwości infrastruktury i absolutnie nie ma takiej możliwości gdy na tym samym poziomie jest trakt torowy a przecznice są często uczęszczane przez pojazdy plus mamy wyjazd ambulansów z akademii....
Piękny plan ale nierealny.

urzędnik

popieram opinię 1/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1993902 2010-08-31 09:02

To tak jakby powiedzieć że obwodnica południowa czy tunel pod Motławą to piękny plan ale nierealny. Wszystko jest kwestią wyboru.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992368 2010-08-30 11:10 A co ze sprawą wypadku na Wojska Polskiego? (6)

W marcu był wypadek tramwaj uderzył w stojący na przystanku drugi tramwaj. Zwolniono dyscyplinarnie motorniczego, który twierdził że to hamulce nie zadziałały a nie z jego winy. Sprawa poszła do prokuratury i ugrzęzła...
Nagle ucichła - czy kto tu mataczy?

popieram opinię 98/nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 1992390 2010-08-30 11:15 Budyń do dymisji

A9

popieram opinię 18/nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 1992401 2010-08-30 11:20

Przecież poszły czarne skrzynki do badania tak przynajmniej pisali w gazecie w marcu ale faktycznie wyników jeszcze ich nie ma:/

popieram opinię 9/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1992419 2010-08-30 11:27 Proszę usunąc ten wątek. Przed wyborami cicho sza o tamtym zdarzeniu!

Protokolant

popieram opinię 19/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992505 2010-08-30 12:11 anty urzednik

przypadłość tego portalu jak i Polskich wszelkiego typu "urzędow", narobić hałasu...

anty urzednik

popieram opinię 3/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1992989 2010-08-30 15:37

W chwili obecnej prokuratura wysłała dodatkowe zapytania do biegłych w Warszawie, wraz z kopią dokumentacji.

Jostein

popieram opinię 2/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993373 2010-08-30 20:40 OD WIARYGODNEGO ŹRÓDŁA

Czarne skrzynki nic nie wykazały. Dlaczego? Z jednego wagonu rozpłynęła się - albo ufo zabrało, a z drugiego nie można odczytać - bo ZKM wcześniej grzebał. Monitoring z Lechii też nie działał, a wcześniej przecież był sprawny. Jedna wielka ściema.

MEZALIANS z ZKM

popieram opinię 5/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992378 2010-08-30 11:12 Pasażerowie nie odnieśli obrażeń? (5)

A rany na psychice to pryszcz?

Stary satyr

popieram opinię 39/nie zgadzam się 32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992434 2010-08-30 11:34 (1)

to jest wliczone w cene biletu ;)

dorsz

popieram opinię 18/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1992636 2010-08-30 13:08

takie ryzyko:)

ika

popieram opinię 6/nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 1993060 2010-08-30 16:19

pasażerowie mają rany na psychice po każdym kursie gdańskimi tramwajami...

xxo

popieram opinię 11/nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 1993665 2010-08-31 06:08 A rany na psychice to pryszcz?

aby nie mieć ran na psychice nie wychodź z domu. po prostu nie ruszaj sie . bo na ulicy może ktoś Ci ubliżyć . wtedy psyche może siąść.

stary zgred

popieram opinię 1/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1993992 2010-08-31 09:38 Pryszcz

na psychice :)

uczta dla wron

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992383 2010-08-30 11:13 Tramwaj ma tylko jeden tor. (7)

Nie ma wyboru. Kierowca natomiast ma szersze pole do popisu.

Mi tam szkoda kierowców nie jest, gorzej z tymi ludźmi którzy się spieszą do pracy...

ika

popieram opinię 105/nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1992395 2010-08-30 11:18 (1)

ZDiZ zlikwidował ostatnio wszystkie przelotki czyli zwrotnice umożliwiające wjechanie na przeciwny tor tak aby można ominąć remontowany tor lub kolizje

popieram opinię 1/nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 1992447 2010-08-30 11:43 Kiedy usunął???

Można puścig drugim pasem tramwaj albo są też przecież autobusy

Urzędnik

popieram opinię 1/nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993085 2010-08-30 16:32 tramwaj ma dwa tory (4)

prawy i lewy.

znawca

popieram opinię 3/nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993128 2010-08-30 16:50 (3)

Chodziło o to, że nie ma wyboru. Jedzie tylko jednym torem.

I tyle.

ika

popieram opinię 5/nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 1993267 2010-08-30 18:55 (2)

ależ on doskonale wie o co ci chodziło. pisze tak, dla samego bezmyślnego klepania w klawiaturę... musi pokazać, że się ZNA na wciskaniu klawiszy!

w

popieram opinię 4/nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 1993370 2010-08-30 20:38

a ja sie zasmialam.

popieram opinię 3/nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 1995491 2010-08-31 17:50

W końcu zna się tylko na tym...

R.K.

popieram opinię 0/nie zgadzam się 0
Warte uwagi: