homoseksualista - archiwum wiadomości

Dotyczące miasta:
Data publikacji:
do (format daty rrrr-mm-dd)
Związane z tematem:

rss

Znaleziono 5 artykułów

• 30 tysięcy gejów i lesbijek w Trójmieście

19 listopada 2007   (1046 opinii)

30 tysięcy gejów i lesbijek w Trójmieście Plakaty nowej akcji informacyjnej Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam! Nie jesteś sama!" pojawią się w poniedziałek w całym Trójmieście. Plakaty wydrukowane zostały w trzech różnych wersjach; dla Gdańska, Sopotu i Gdyni. U góry znajduje się na nich jeden z napisów: "Jestem nauczycielką. Jestem lesbijką. Agata, Gdynia Witomino", "Jestem lekarzem. Jestem gejem. Leszek,...

• Plotka w Teatrze Miejskim w Gdyni

28 grudnia 2006   (2 opinie)

Plotka w Teatrze Miejskim w Gdyni - To nie jest spektakl o gejach - zastrzegają realizatorzy komedii "Plotka" Francisa Vebera. Prapremiera planowana jest w sylwestrowy wieczór w Teatrze Miejskim w Gdyni.- "Plotka" w arcyzabawny sposób pokazuje, jak zmienić nudne życie porządnego księgowego w pasmo zaskakujących sukcesów - zapowiada Sabina Czupryńska, sekretarz literacki Teatru Miejskiego w Gdyni, który w...

• Sędzia: pederasta nie obraża

25 października 2006   (117 opinii)

Sędzia: pederasta nie obraża Sąd Okręgowy w Gdańsku stwierdził, że "pederasta" to inaczej "męski homoseksualista", a nie osoba o upodobaniach do kontaktów z małoletnimi chłopcami. Tym samym sąd oddalił wniosek, jaki przeciwko działaczowi LPR Grzegorzowi Sielatyckiemu złożył do sądu Artur Czerwiński.Szef kampanii Przeciwko Homofobii domagał się przeprosin i tysiąca złotych na cele charytatywne za to, że...

• Przeciw homofobii

21 marca 2003   (230 opinii)