WYNAJEM KOMFORTOWYCH APARTAMENTÓW W TRÓJMIEŚCIE

WYNAJEM? ZOSTAW TO NAM.

FAQ

Robiąc rezerwację zamówiliśmy śniadania. Kiedy i gdzie możemy się ich spodziewać?
Zamówione przez gości śniadania dostarczane są pod drzwi apartamentu w godzinach między 6 a 8 rano.
Czy mogę się wcześniej zakwaterować?
Wcześniejsze zakwaterowanie zależy od dostępności apartamentu.
W jaki sposób mogę odebrać klucze do apartamentu?
W tej kwestii jesteśmy elastyczni. Dzień przed przyjazdem kontaktujemy się z naszymi gośćmi, aby ustalić szczegóły odbioru kluczy.
Czy mogę się później wykwaterować?
Możliwość późniejszego wykwaterowania uzależniona jest od dostępności apartamentu.
Czy w apartamencie jest suszarka do włosów?
Tak, wszystkie nasze apartamenty zaopatrzone są w suszarki do włosów.
Czy w apartamencie jest żelazko?
Tak, we wszystkich naszych apartamentach mamy zarówno żelazko, jak i deskę do prasowania.
Czy mogę zarezerwować miejsce parkingowe?
Jeżeli dany apartament posiada miejsce parkingowe to jak najbardziej możemy dokonać jego rezerwacji.
Czy przy kwaterowaniu muszę uiścić jakieś dodatkowe opłaty?
Przy kwaterowaniu nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
Jak mogę zrobić rezerwację?
Rezerwację można zrobić na naszej stronie - 3cityrentals.pl lub kontaktując się z nami bezpośrednio.
Skąd mamy wiedzieć, że nasza rezerwacja jest potwierdzona?
Po zrobieniu rezerwacji otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem.
Czy wymagacie przedpłaty?
Tak, do dwóch tygodni przed przyjazdem wymagamy przedpłaty w wysokości 30% całej kwoty.
Do kiedy mogę anulować moją rezerwację bez ponoszenia kosztów?
Rezerwację można bezpłatnie anulować do dwóch tygodni przed przyjazdem.
Czy mogę prosić o wstawienie łóżeczka dziecięcego?
Tak, cena za cały pobyt wynosi 100 zł.
Czy realizujecie bon turystyczny?
Tak, realizujemy Polski Bon Turystyczny. Spełniamy wszystkie wymagane warunki tego programu.