agencja public relation


Od 1996 r. przez 6 lat prowadziliśmy obsługę reklamową firm w zakresie full service. Zespół FM współtworzył sukces Radia PLUS Gdańsk, jak również brał udział w rozwijaniu sieci Radia PLUS, która w 2000 r. liczyła 28 stacji radiowych.

Od ponad 10 lat specjalizujemy się w zakresie:

strategie komunikacji / PR / budowanie wizerunku / zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych


czasem wystarczy niewielka pomoc, by wypłynąć


Wybrane doświadczenia po 2003 roku:

  • NSZZ SOLIDARNOŚĆ – przygotowanie działań PR w rozgłośniach radiowych w Polsce z okazji referendum unijnego
  • PROKOM Software S.A. – współorganizacja imprez firmowych towarzyszących Turniejowi Tenisowemu w Sopocie
  • PZU S.A. i PZU ŻYCIE S.A. – organizacja głównej imprezy dla pracowników z okazji rocznicy 200 lat ubezpieczeń w Polsce
  • MRE Polska sp. z o.o. – współpraca PR w związku z inwestycją METRO REAL i PRAKTIKER
    w Gdańsku
  • Grupa LOTOS S.A – współorganizacja imprezy integracyjnej dla pracowników
  • DALMOR S.A. – obsługa PR w związku z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prywatyzacji
  • LOTOS Partners – organizacja spotkania integracyjnego z kontrahentami w Londynie
  • NDI S.A. – bieżąca obsługa PR + imprezy CSI
  • LEROY MERLIN – współpraca PR - region Trójmiasto
  • KING CROSS – doradztwo PR dot. inwestycji KING CROSS/ GEANT w Poznaniu
  • Fundacja PRO - ARTE SACRA – organizacja wernisażu obrazu „Ostatnia Wieczerza” prof. Macieja Świeszewskiego
  • PEP S.A. – działania PR w związku z inwestycją w farmy wiatrowe koło Pucka
  • MTU S.A. Grupa ERGO Hestia – doradztwo w zakresie PR i komunikacji
  • PRCiP (Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych) – doradztwo w zakresie PR
  • PLAZA CENTERS Polska – strategia komunikacji w związku z inwestycją w Trójmieście
  • GOLAB S.A. – strategia marketingowa w związku z wejściem spółki na NewConnect
  • ERGO ARENA - hala wielofunkcyjna Gdańsk-Sopot – działania PR w związku z otwarciem hali, wycena wartości marketingowej obiektu
  • Millennium Prestige – spotkanie kluczowych klientów z regionu Polski Północnej
  • PROKOM Investments SA – komunikacja w grupie kapitałowej
  • HARVARD Club of Poland – strategia i realizacja działań PR dla stowarzyszenia; koncepcja
    i przygotowanie konkursu Druga na Harvard
  • Fundacji IVY Poland – strategia komunikacji Fundacji organizującej stypendia dla najzdolniejszych Polaków aplikujących na najlepsze uczelnie świata
  • BIOTON S.A. – przygotowanie strategii wizerunku, promocji produktów
  • ETOS S.A. – właściciel marki DIVERSE - doradztwo PR
  • MYKOGEN S.A. – doradztwo PR
  • COMEX S.A. – doradztwo PR
  • Warmińsko - Mazurskie Warsztaty Onkologiczne – organizacja konferencji naukowych (11 edycji)
    - www.warsztatyonkologiczne.pl

CSR, działalność społeczna:

Od 2011 roku pomagamy w budowaniu wizerunku ZWIĄZKU POLSKICH KAWALERÓW MALTAŃSKICH: poprzez organizację w 2013 r. polskiego jubileuszu: „900 Zakonu Maltańskiego”, pod patronatem Prezydenta RP. W 2014 stworzyliśmy program charytatywno – sportowy ZAKON MALTAŃSKI EKSTREMALNIE, którego celem jest zbieranie środków na dzieła Zakony Maltańskiego w Polsce oraz kształtowanie postaw.
Po pięciu akcjach udało się zebrać 483 872 zł oraz pomoc rzeczową.


AGENCJA FM sp. z o.o.
ul. Krótka 4/1, 81-842 Sopot
NIP: 585-10-05-649
REGON: 190842214
TEL. (058) 551 08 48
MAIL: biuro@agencjafm.com.pl