Audi Centrum Gdańsk

adres
80-174 Gdańsk, Lubowidzka 44
 
inne oddziały
telefon
58 506-63-00
www
www.audicentrumgdansk.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Likwidacja szkody

Profesjonalna obsługa, zero problemów. Pani Aneta załatwiła sprawę najlepiej jak potrafiła. Dawno nie byłem tak zadowolony z podejścia do klienta. Polecam wszystkim!

  • Wojciech Janczak
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

tragedia

najgorszy serwis w jakim zdarzyło mi się zostawić auto; po przeglądzie sprawne auto było zepsute, a obsługa ma jeszcze pretensje, że mi to nie pasuje; nikt nawet nie zaproponował kawy przy 2 dodatkowych godzinach czekania na auto i to nie z mojej winy... ceny 2 razy wyższe, niż w moim poprzednim aso;

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2017

1.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Audi Centrum Gdańsk

Miałem tę wątpliwą przyjemność skorzystania z w/w serwisu przy okazji usuwania szkody komunikacyjnej z polisy ubezpieczeniowej. Kontakt jest rewelacyjny do podpisania umowy, niestety im dalej tym gorzej. Podczas szczegółowych oględzin przed naprawą znalazłem kilka dodatkowych zniszczeń które audicentrum zobowiązało się zgłosić rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Niestety żadna z nich po rzekomej interwencji "profesjonalistów" z audicentrum została uznana przez ubezpieczyciela. Po osobistej reklamacji zakresu likwidacji szkody ubezpieczyciel uwzględnił wszystkie moje uwagi. Usuwanie szkody zakończyłem w ASO Hondy z powodzeniem. Jak nadmieniłem powyżej obsługa wydaje się spełniać minimalne standardy tylko w fazie wstępnej kontaktu z klientem. Po realizacji usługi odczuwa się diametralnie inne podejście do byłego klienta - "drzwi tędy, a na reklamacje odpowiemy wkrótce". Reklamowałem wyłamaną tylnią wycieraczkę z którą podobno dostarczyłem samochód. Zaznaczam że oględziny jak zwyczajowo odbyły się z serwisantem skupiającym się na każdej rysie, sporządzono protokół a wycieraczka znajdowała się na swoim miejscu- zdaje się że w/g audicentrum powinna być w bagażniku.

  • DZ (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »