Oceny (9)
Odradzam. Oddałem do serwisu tablet. Po tygodniu oddali go, twierdząc, że nie wiedzą dlaczego nie działa. Skasowali 80 zł. Zapytałem czy otrzymam jakiś protokół, listę czynności, które wykonali, zdjęcia... cokolwiek co świadczyłoby o tym, że coś robili. Odmówili. Równie dobrze tablet mógł przeleżeć nietknięty przez tydzień. odradzam - tak nie robi profesjonalna firma.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Super polecam wszystko sprawnie i na najwyższym poziomie!
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Usługa wykonana szybko i w dobrej cenie.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Szczerze odradzam punkt na Podwale Grodzkie 1. Wyrzucając telefon zaoszczędzicie na kosztach naprawy.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Miła obsługa. Szybka i profesjonalna naprawa w dobrej cenie. Zostawiłam telefon rano ponieważ telefon nie ładował. Po 2 godzinach juz mogłam odebrać telefon. Konektor ladowania został wyminiony szybko i sprawnie. Moj telefon ładuje się i działa bez zarzutu. Jestem bardzo zadowolona!
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Odradzam wszystkim. Wzorcowy przykład jak nie powinien działać serwis. Niekompetencja !
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Dziękuję przesympatycznemu chłopakowi, który był na tyle miły, że naprawił mój telefon mimo, iż właśnie zamykał serwis. Za zbitą szybkę wymienioną w ekspresowym czasie zapłaciłam mniej o 50zł niż mój znajomy w innej firmie. Fajnie, przyda się w obecnej sytuacji.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Pierwszy raz korzystałam z usług AvantiGsm i jestem bardzo zadowolona. Świetna lokalizacja, wymiana wyświetlacza wykonana przez specjalistę, szybkość równa jakości usługi - super!! Na pewno zajrzę tam ponownie, ale nie za szybko, bo Panowie założyli mi od razu szkło hartowane, wszystko w super cenie! Polecam!
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Nie polecam punktu przyjęć w tunelu dworca PKP. Oddałem telefon Samsung S5 na wymianę zbitego szkiełka aparatu , po odbiorze będąc w domu stwierdziłem zabrudzenie od wewnątrz . Następnego dnia gdy przyszedłem do punktu , zostałem potraktowany jak intruz blokujący kolejką , padło też stwierdzenie , że sam mogłem w domu zdemontować szkiełko i je pobrudzić. Prosząc o nr telefonu do właściciela punktu został mi wskazany nr do osoby która mnie obsługiwała. Gdy nie dałem się "spławić" telefon został przyjęty, po trzech dniach zostałem poinformowany , o wymianie szkiełka powstałej z winy serwisu bez słowa przepraszam.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych