Bar Bistro Bristol

81-450 Gdynia, Legionów 107A Mapka
506-212-512
www.bistrobristol.pl
 
zgłoś do aktualizacji
Godziny otwarcia
pn-pt11:00 - 22:00
sob11:00 - 22:30
nd12:00 - 22:00

Opinie + Oceń

opinia

6.0

w kategorii

Bary

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • wygląd i czystość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Karol - opinia

Jestem stałym klientem już od dobrych paru lat. Jedzenie pychotka :) pizza włoska na cieńkim cieście wymiata na terenie Gdyni jak nie na całe trójmiasto, pasta z owocami morza rewelacja a krem z pomidorów u mnie wśród znajomych zrobił furorę :) chylę głowę właścicielom za ogrom pracy i obsłudzę która również robi kawał dobrej roboty i to z uśmiechem na twarzy. Dobry klimat robi swoje oby tak dalej :) Karol

  • Karol
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2020
opinia

6.0

w kategorii

Bary

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • wygląd i czystość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

SUPER !

Byliśmy ze znajomymi na obiedzie. Pizza najlepsza jaką jedliśmy! :) Dania obiadowe również przepyszne! Przy całej sali ludzi zamówienie było zrealizowane bardzo szybko :) Wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni i na pewno wrócimy większą ekipą!! A lemoniada własnej roboty wymiata :) Pozdrawiam :)

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
opinia

3.7

w kategorii

Pizzerie

  • obsługa:
    2
     
  • menu:
    4
     
  • jakość potraw:
    5
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.7
 

Brak podstawowych standardów

Trochę mi się zbierało z tą opinią, ale dzisiaj czara goryczy przelała się. Pewien czas temu kupowałem pizze i na stronie było napisane iż sosy dają gratis. No oki zamówiłem, patrzę na paragon i sos doliczony. Pracownica rozłożyła ręce mówiąc, że taka jest dyrektywa szefa. Ok, pomijam już prawo konsumenta, że generalnie nie mogli naliczyć opłaty niezgodnej z ofertą , ale zdając sobie sprawę że to nie wina pracownika odpuściłem. Natomiast dzisiaj moja żona zamówiła sobie rosół, ale po chwili zmieniła zdanie na żurek. Grzecznie poprosiła, chciała dopłacić różnice i pojawił się problem z cofaniem paragonu i tym podobne rzeczy. Już nie wspomnę, że jest w 8 miesiacu ciąży .... Pracując całe życie w handlu, szkoląc pracowników między innymi ze standardów obsługi klienta wystawiam szefowi 1. Niestety stracił Pan stałych klientów, tak trzymać.

  • Tony
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »