TV Filmy

Zabytkowy trolejbus w Gdyni
770

Zabytkowy trolejbus w Gdyni

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Oceny (33)

...
Termin usługi: maj 2023

Pan Kierowca z Linii 26. Jadącym autobusem nr 3088 dnia 31 Maja 2023 był bardzo nie miły w stosunku do mnie jako do matki jadącej z 2 dzieci.. 2 latek siedzący w wózku robił histerię fakt ale niestety przechodzimy ciężko okres.. próbując uspokoić syna nie udawało mi się to , Pan kierowca miał do mnie pretensje że nie może już tego słuchać , mam wziąć dziecko na ręce i uspokoić albo wysiąść... Rozmowa toczyła się dalej bardzo nie miło i inni pasażerowie też byli zdziwieni reakcja kierowcy... Totalny gbur bo nie miał za grosz zrozumienia w takiej sytuacji kiedy dziecko ci płacze i nie możesz go uspokoić

Inez Osińska
Termin usługi: kwiecień 2023

Dzień dobry, chciałam bardzo podziękować Panu kierowcy PKS Gdynia o nr 8228 prowadzącemu autobus nr 6291 z Gdyni do Rewy za jego empatię i życzliwość, bezinteresowną pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu walizek i serdeczny stosunek do pasażerów. Miałyśmy przyjemność podróżować z tym panem również w drodze powrotnej i spotkałyśmy się z taką samą uprzejmością. Prowadził autobus z poszanowaniem pasażerów, ale również innych uczestników ruchu czy pieszych przechodzących na przejściach. Obyśmy mieli więcej takich kierowców! Gratuluje ZKM Gdynia takiego pracownika!

Filip
Termin usługi: kwiecień 2023

Dzien dobry chciałbym bardzo dziękuję kierowcom linii J za pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, a w szczególności dwóm fajnym i miłym kierowcom linii J nr boczny 6298, z którymi mam okazję jeździć od poniedziałku do piątku o 7.28 i mam nadzieję że jeszcze nie raz się spotkamy :) Pozdrawiam pasażer z przystanku "Osiedle Krolewskie"

Niezadowolona
Termin usługi: luty 2023

Kierowca linii 27 o nr 3257 powinien ponownie przejść szkolenie. Przy ogromnych korkach, ułożył się do skrętu w lewo 0,5 km przed nim. Na uwagę zasługuje fakt, że prawym pasem mógł swobodnie jechać dłużej. Ja rozumiem, że nigdzie mu się nie spieszy, ale ludziom w środku już tak, zwłaszcza, że dziś piątek. Gratuluję braku rozsądku.

Dorota z Rodziną z Białegostoku
Termin usługi: styczeń 2023

4.01.2023, trochę po 15-tej, linia 133. Jako turyści (2+2) wyjechaliśmy z przystanku Muzeum Emigracji i mieliśmy ogromną przyjemność spotkania przemiłego Kontrolera, który wytłumaczył nam jak mamy się poruszać po Gdyni i jak sprawnie skomunikować się z innymi pobliskimi miastami. Pełna kultura osobista, wiedza i życzliwość. Serdecznie pozdrawiamy Pana Kontrolera :)

Anonim
Termin usługi: grudzień 2022

22 grudnia 2022, godzina 07:03, przystanek Pierwoszyno - staw. Nadjeżdża autobus 146, ja jestem ok. 3 metrów od autobusu i biegnę. Kierowca ledwo wjechał do zatoczki. Dobiegłam do niego ale widzę, że przyciski do otwierania drzwi się nie świecą a wszystkie drzwi zamknięte. Stoję przy nim chwilę naciskając przycisk i licząc że mnie zauważy i otworzy, a on odjeżdża w najlepsze. Ja rozumiem że na przystanku nikt nie stał i tylko ja biegłam, ale to raczej marna wymówka. Najwyraźniej kierowcy znowu zapomnieli że powinni zauważać pasażerów i czekać te 5 sekund gdy ktoś biegnie.

Dorota
Termin usługi: grudzień 2022

Jak zwykle 141 na tak krótkim odcinku ul Stolarska o godz 6.26 przyjeżdża 3 min spóźniony to taka tradycja narodowa

niestety pasażerka bo nie ma innej firmy z której mogłabym skorzystać oprócz taksówki
Termin usługi: grudzień 2022

Od 1,5 roku kupuję bilet miesięczny za 220zł na autobusy w Gdyni i kolejkę do Gdańska co można sprawdzić na karcie pasażera W tym miesiącu kupując bilet miesięczny przez internet przez swoją nieuwagę zakupiłam bilet na autobusy na Gdańsk i kolej na Gdańsk No i oczywiście otrzymałam mandat za brak biletu w autobusie 160 w Gdyni na nic były moje tłumaczenia że przecież nie chciałam nikogo oszukać bo bym przecież nie kupowała biletu za 220 zł aby otrzymać mandat Niestety ale w tej firmie nie ma miejsca na pomyłki pasażerów zero zrozumienia zero ludzkiego podejścia do tematu tylko kasa kasa kasa oby wam wielmożni decydenci nie zdażyła się żadna pomyłka ... Ale życzmy sobie wszystkiego najlepszego bo przecież święta się zbliżają ... Pozdrawiam kontrolera 67

anonimowy
Termin usługi: listopad 2022

Autobus linii J miał być 7:28. czekam 15 minut i dalej go nie ma. Ta linia zawsze jeździ w kratkę, i albo jest przed czasem, albo się spóźnia.

Boksia
Termin usługi: listopad 2022

Jest 16,26 jadę autobusem nr 190 w kierunku Witomina i słyszę komunikat nie otwierać okien jest włączona klimatyzacja . Faktycznie klimatyzacja działa czuję chłodek, a zdawało by się że zimą powinno być włączone ogrzewanie

Malgorzata
Termin usługi: listopad 2022

84 Rumia, notorycznie sie spoznia, nawet w okolicach 6 godz rano, kiedy ulice sa puste, dojezdza do dworca z opoznieniem i na skm sie nie wyrabiam przez niego. To ewidentnie wina kierowcy bo korkow rano nie ma na tej trasie. Chyba kierowca nie wie ze ludzie do pracy jezdza lub do szkoly

Pasażerka
Termin usługi: listopad 2022

Autobus 32 nie otworzył drzwi na przystanku (chciał sobie dojechać bliżej) aby pasażerowie mogli szybko przesiąść się do autobusu z przodu oraz zatrzymał się na pomarańczowym mimo, że światła już ominął i mógł spokojnie przejechać dalej. Z tego powodu pasażerowie spóźnili się na kolejny autobus a do następnego pół godziny stania na przystanku.

Xxxx
Termin usługi: sierpień 2022

Na Przystanku Gdynia Leśny Zakątek autobusy przyjezdzaja 5 lub nawet 10 minut szybcej .Ludzie spiesza sie rano do pracy lub szkoły i czekaja na dany autobus a okazuje sie ze przyjechał 10 min szybcej skandal!