O nas
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług
Oceny (33)
Dzień dobry, chciałam bardzo podziękować Panu kierowcy PKS Gdynia o nr 8228 prowadzącemu autobus nr 6291 z Gdyni do Rewy za jego empatię i życzliwość, bezinteresowną pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu walizek i serdeczny stosunek do pasażerów. Miałyśmy przyjemność podróżować z tym panem również w drodze powrotnej i spotkałyśmy się z taką samą uprzejmością. Prowadził autobus z poszanowaniem pasażerów, ale również innych uczestników ruchu czy pieszych przechodzących na przejściach. Obyśmy mieli więcej takich kierowców! Gratuluje ZKM Gdynia takiego pracownika!
Dzien dobry chciałbym bardzo dziękuję kierowcom linii J za pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, a w szczególności dwóm fajnym i miłym kierowcom linii J nr boczny 6298, z którymi mam okazję jeździć od poniedziałku do piątku o 7.28 i mam nadzieję że jeszcze nie raz się spotkamy :) Pozdrawiam pasażer z przystanku "Osiedle Krolewskie"
Kierowca linii 27 o nr 3257 powinien ponownie przejść szkolenie. Przy ogromnych korkach, ułożył się do skrętu w lewo 0,5 km przed nim. Na uwagę zasługuje fakt, że prawym pasem mógł swobodnie jechać dłużej. Ja rozumiem, że nigdzie mu się nie spieszy, ale ludziom w środku już tak, zwłaszcza, że dziś piątek. Gratuluję braku rozsądku.
4.01.2023, trochę po 15-tej, linia 133. Jako turyści (2+2) wyjechaliśmy z przystanku Muzeum Emigracji i mieliśmy ogromną przyjemność spotkania przemiłego Kontrolera, który wytłumaczył nam jak mamy się poruszać po Gdyni i jak sprawnie skomunikować się z innymi pobliskimi miastami. Pełna kultura osobista, wiedza i życzliwość. Serdecznie pozdrawiamy Pana Kontrolera :)
22 grudnia 2022, godzina 07:03, przystanek Pierwoszyno - staw. Nadjeżdża autobus 146, ja jestem ok. 3 metrów od autobusu i biegnę. Kierowca ledwo wjechał do zatoczki. Dobiegłam do niego ale widzę, że przyciski do otwierania drzwi się nie świecą a wszystkie drzwi zamknięte. Stoję przy nim chwilę naciskając przycisk i licząc że mnie zauważy i otworzy, a on odjeżdża w najlepsze. Ja rozumiem że na przystanku nikt nie stał i tylko ja biegłam, ale to raczej marna wymówka. Najwyraźniej kierowcy znowu zapomnieli że powinni zauważać pasażerów i czekać te 5 sekund gdy ktoś biegnie.
Jak zwykle 141 na tak krótkim odcinku ul Stolarska o godz 6.26 przyjeżdża 3 min spóźniony to taka tradycja narodowa
Od 1,5 roku kupuję bilet miesięczny za 220zł na autobusy w Gdyni i kolejkę do Gdańska co można sprawdzić na karcie pasażera W tym miesiącu kupując bilet miesięczny przez internet przez swoją nieuwagę zakupiłam bilet na autobusy na Gdańsk i kolej na Gdańsk No i oczywiście otrzymałam mandat za brak biletu w autobusie 160 w Gdyni na nic były moje tłumaczenia że przecież nie chciałam nikogo oszukać bo bym przecież nie kupowała biletu za 220 zł aby otrzymać mandat Niestety ale w tej firmie nie ma miejsca na pomyłki pasażerów zero zrozumienia zero ludzkiego podejścia do tematu tylko kasa kasa kasa oby wam wielmożni decydenci nie zdażyła się żadna pomyłka ... Ale życzmy sobie wszystkiego najlepszego bo przecież święta się zbliżają ... Pozdrawiam kontrolera 67
Autobus linii J miał być 7:28. czekam 15 minut i dalej go nie ma. Ta linia zawsze jeździ w kratkę, i albo jest przed czasem, albo się spóźnia.
Jest 16,26 jadę autobusem nr 190 w kierunku Witomina i słyszę komunikat nie otwierać okien jest włączona klimatyzacja . Faktycznie klimatyzacja działa czuję chłodek, a zdawało by się że zimą powinno być włączone ogrzewanie
84 Rumia, notorycznie sie spoznia, nawet w okolicach 6 godz rano, kiedy ulice sa puste, dojezdza do dworca z opoznieniem i na skm sie nie wyrabiam przez niego. To ewidentnie wina kierowcy bo korkow rano nie ma na tej trasie. Chyba kierowca nie wie ze ludzie do pracy jezdza lub do szkoly
Autobus 32 nie otworzył drzwi na przystanku (chciał sobie dojechać bliżej) aby pasażerowie mogli szybko przesiąść się do autobusu z przodu oraz zatrzymał się na pomarańczowym mimo, że światła już ominął i mógł spokojnie przejechać dalej. Z tego powodu pasażerowie spóźnili się na kolejny autobus a do następnego pół godziny stania na przystanku.
Na Przystanku Gdynia Leśny Zakątek autobusy przyjezdzaja 5 lub nawet 10 minut szybcej .Ludzie spiesza sie rano do pracy lub szkoły i czekaja na dany autobus a okazuje sie ze przyjechał 10 min szybcej skandal!
nie pamietam kiedy ostatnio te autobusy byly na czas XDD