Oceny (44)

Magda
Termin usługi: grudzień 2023 

Nie polecam. Niestety rozczarowałam się kupując i projektując kuchnię z BRW. Wydawało się, że mieli największy wybór materiałów, ale ostatecznie po montażu wyszły konieczne przeróbki, aby wszystko pasowało (sprzęty, głębokość szafek). Dodatkowo serwis montujący ma podejście rodem z PRL, totalny brak poczucia odpowiedzialności i zdrowego rozsądku ("my tak zawsze robimy", "to trzeba przyciąć po prostu"..itp.). Jeśli nie patrzy się na ręce na każdym z etapów lub nie ma się osoby, która podobny proces przechodziła bądź jest fachowcem... to zakup mebli w BRW to duże ryzyko. Dziś żałuję, że ostatecznie nie zdecydowałam się jednak na meble na wymiar od solidnego stolarza. BRW to sieciówka, która zakłada margines niezadowolenia klienta i nawet nie kwapi się, aby zebrać opinię po.

Wyposażenie mieszkań

2.0
Wykiwany klient
Termin usługi: grudzień 2023

Ten JEDEN przydzielony punkt przeznaczam dla pani obsługującej klienta na piętrze. A poza tym zakupy w salonach BRW to horror. Wybraliśmy mebel, zostawiliśmy przedpłatę i miał być do odbioru po trzech tygodniach - pierwszego grudnia. Czekaliśmy do szóstego grudnia na jakąkolwiek informację - nie było. Próbowaliśmy się dodzwonić, ale można TYLKO na infolinię, gdzie nikt nic nie wie. Pojechaliśmy (60 km) do sklepu. Okazało się, że już w listopadzie dotarł mebel do magazynów, ale nie wiadomo, kiedy będzie w sklepie. Ponadto aktualna cena mebla jest niższa niż ta z listopada, ale my mamy zapłacić wyższą. i być może ktoś z centrali wyrazi zgodę na aktualną cenę, ale nikt z pracowników salonu nie był w stanie tego zagwarantować . Nikt też nie chciał podać nam numeru służbowego telefonu do osoby decyzyjnej ani nie chciał do niej zadzwonić. Nazwiska decydentów też są okryte tajemnicą. Wobec braku konkretnych informacji, nieudzielania odpowiedzi na konkretne pytania, utrzymywania klientów w niepewności radzę omijać salony BRW wielkim łukiem.

Salony meblowe

1.0
Łukasz
Termin usługi: sierpień 2022

Czekam już 2 miesiące na komodę która miała być w ciągu 7 dni nie polecam tego sklepu już nigdy więcej nic tam nie kupię nie polecam tam robić zakupów

Salony meblowe

1.0
Ania
Termin usługi: październik 2021

Mija 3 tydzień od wyznaczonej daty dostawy mebli a nikt się ze mną nawet nie kontaktował. Na infolini każdy z konsultantów mówi co innego, producent nie udziela informacji odnośnie dostawy. Nie polecam kupowania mebli w tej właśnie firmie,szkoda nerwów. W odpowiedzi piszecie o kontakt, już 3 tydzień wydzwaniam na infolinię i nikt nie potrafi udzielić mi informacji, może szanowny salon się do mnie odezwie i powie jaka jest moja sytuacja?

Salony meblowe

1.0
Jagoda
Termin usługi: wrzesień 2021 

Jednym słowem dramat!!! Omijać szerokim Łukiem!!! Meble opóźnione 1,5miesiąca!!!. Zero kontaktu ze strony sklepu odnośnie opóźnienia w realizacji, ciągle musiałam wydzwaniać i dopytywać kiedy towar przyjedzie. Totalnie mają gdzieś klienta. Odradzam. Szkoda nerwów. Do tego meble kiepskiej jakości.

Wyposażenie mieszkań

1.0
Sławek
Termin usługi: listopad 2020

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Przysyłają uszkodzony towar i winę zwalają na klienta. Życzę im rychłej plajty.

Salony meblowe

1.0
Karol
Termin usługi: marzec 2020

UWAGA - Sklep przyjmuje zamówienia i zaliczki, przeciąga dostawę towaru a następnie po zapłacie całości zamówienia przelewem udaje że nie otrzymał zapłaty. Brak kontaktu ze strony sklepu przy przekroczeniu terminu, brak jakiejkolwiek informacji - można dodzwonić się wyłącznie na infolinię ogólnopolską, która usiłuje rozwiązać problem kontaktując się ze sklepem. Jeśli nie chcecie mieć problemów stanowczo odradzam firmę BRW i ten sklep.

Salony meblowe

1.0
Henryk
Termin usługi: luty 2020

W styczniu kupiłem sypialnie komplet dostawa terminową. Jakość wykonania ok za to dużo brakuje elementów potrzebnych do skręcenia tych mebli, jedna półka uszkodzona. Nadmieniam że kilka lat wstecz też kupiłem u Państwa meble i byłem bardzo zadowolony nawet inny kolor zaślepka dostałem innych, ogólnie jestem rozczarowany jakością tych mebli

Janis
Termin usługi: grudzień 2019

Totalna porażka. Opóźnienie odbioru stołu i krzeseł dwa miesiące. A zapłaciłem 40% wartości przy podpisaniu umowy. Co ciekawe, nikt nie zamierzał poinformować mnie o opóźnieniach. Musiałem dzwonić i za każdym razem słyszałem zapewnienie o nowym terminie i miałem być informowany o postępach. Nikt nigdy do mnie nie zadzwonił. Działają jak w latach 90-tych. Wziąć pieniądze od klienta i jakoś to będzie. Jak ktoś ma słabe nerwy to lepiej unikać B R W.

Salony meblowe

1.0
Grzegorz
Termin usługi: grudzień 2019

Łóżko przyjechało uszkodzone! Czas na wymianę 1 miesiąc. Materac przyjechał za wąski czas oczekiwania na nowy 1 miesiąc! Ogólnie sklep porażka! Zastanówcie się dwa razy przed kupnem jak coś pójdzie nie tak.

Salony meblowe

1.0
Grazka
Termin usługi: maj 2019

Reklamacja szafy kaspian przyjęta 30.05. Do tej pory, chociaż minęło prawie 7 tygodni, o uszkodzonych 2 elementach ani widu ani slychu. Zapewniano mnie w rozmowie telefonicznej ze to potrwa 2 do 3 tygodni. Salon w Gdańsku Osowej ignoruje klienta, który zapłacił z góry i za meble i za montaż. Nigdy więcej niczego tu nie kupię gdyż trzeba mieć nieludzka cierpliwość by to przetrwać.

Salony meblowe

3.0
Niezadowolony
Termin usługi: czerwiec 2018

Nasze zamówienie kuchni okazało się kompletna pomyłką. Meble razem ze sprzętem miały przyjechać po 8 tygodniach a spóźniły się ponad miesiąc. Obsługa nie była w stanie wskazać ile dokładnie mamy czekać. Jak już meble przyjechały na ekipę która miała zamontować meble oraz sprzęt trzeba było czekać prawie tydzień. Pierwsza Ekipa chciała dodatkowych pieniędzy za montaż mimo że zapłaciliśmy już BRW. Kolejna zamontowała meble lecz z szeregiem usterek, fronty od szafek okazały się inne niż zamówione, część szafek nie była przygotowana pod nasze zamówienie. Kolejne ekipy montażowe przyjeżdżają średnio co 4 miesiące. Mimo iż od zamówienia kuchni minął rok nadal nie została ukończona w stu procentach w szczególności nie zostały naprawione wszystkie usterki zgłoszone w reklamacji odkąd przyjechały meble.

Salony meblowe

1.0
md
Termin usługi: październik 2018

odradzam zakup mebli! W 08.18 kupione meble tapicerowane z transportem, w dokumentach przekazanych przez prac. salonu pomylone miasto dostawy (prac. wprowadzając dane do systemu nie słuchała uważnie). Przy dostawie okazało się, że brak części wkrętów mocujących, co pomimo zgłoszenia tel. -cudem udało się przy prac-ach transportu i przez nich potwierdzonego w rozmowie z prac. dz. "wsparcia sprzedaży" BRW (czytaj: reklamacje) wymagało 2 tyg. procedury reklamacyjnej i przyjazdu serwisanta (też błędnie skierowanego przez salon, pomimo mojej wcześniejszej interwencji). Już przy zakupie w Osowie prac. dz. meblowego sama proponowała dokupienie dodatkowych akcesoriów do wybranego mebla, w sprawie ceny odsyłając do ww. prac. dz. wsparcia. On też nie znał cen i polecił przesłanie zapytania mailem (procedura wymaga pisemnego zapytania o cenę dodatków!), rezolutnie mówiąc, żeby "poszukać w internecie odnośny adres". Po wysłaniu ww. zapytania zapadła długa cisza. W końcu samodzielnie odszukaliśmy kontakt do producenta (BRW Comfort należący do tej samej grupy). Teraz od 1,5 m-ca czekamy na zamówione dodatki (miały być po 4 tyg),które od razu powinny być w komplecie. 0 szans na kontakt telefon.!

Salony meblowe

2.8
Hmmm.
Termin usługi: kwiecień 2017

Kupione w kwietniu ubiegłego roku meble są w ruinie. Płyty, w większości elementów, w których montowane są zawiasy nie trzyma tych zawiasów, kruszy się. a reklamacja to klęska. Jeżeli kupujesz usługę montażu (ok. 10% wartości mebli), to zapomnij, że przy reklamacji uzyskasz również darmowy montaż (argument: to firma zewnętrzna, trzeba się dogadywać). Zabawna część: - obsługujący reklamację pracownik, dowcipkował, że "przecież zawiasy są niezniszczalne"; zawiasy tak, ale płyta wiórowa już nie. - inny pracownik użył argumentu, że dzieci tak zniszczyły (niespełna roczny mebel), wiec zapytałem, co to za firma, która produkuje meble, które kilkuletnie (4,6 lat) dzieci są w stanie zniszczyć w niespełna rok? Odpowiedziała cisza.

Salony meblowe

2.7
Patrycja
Termin usługi: luty 2018 

Miła obsługa, fachowa pomoc i doradztwo - polecam!!!!!

Wyposażenie mieszkań

5.6
Wojtek.
Termin usługi: styczeń 2018 

Polecam dział Oświetlenia w Gdańsku na ul: Odyseusza Mają najlepszy asortyment w całym Trójmieście porównaniu do innych Firm jak Castorama czy Obi. Panowie na dziale posiadają naprawdę dużą wiedzę o swoim asortymencie i polecają naprawdę fajne lampi w fajnej cenie. Jeśli o mnie chodzi to z moją dziewczyną jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu na oświetleniu.

Wyposażenie mieszkań

5.2
Darek
Termin usługi: listopad 2017

1. Pan przyjmujący zamówienie narzekał otwarcie na klientów i dziwnie się zachowywał 2. Na zamówiony narożnik oczekiwałem bardzo długo - do końca maksymalnego terminu 3. Do sklepu nie można się dodzwonić 4. Faktury zaliczkowe nie są czytelne (faktura opłacona i nieopłacona - za transport - wyglądają identycznie i przy dużej ilości dokumentów - nie trudno o pomyłkę) 5. Meble są słabej jakości (w BRW narożnik, który kosztował tyle samo, co wersalka i łóżko z materacem w Agacie razem, jest tandetnej jakości - obicie się marszczy i naciąga, mimo że płaciłem za nie dodatkowo) 6. Transport jest drogi (Agata ma dużo tańszy, sklepy budowlane również, mimo przewożenia cięższych rzeczy) 7. Mebel przyjechał uszkodzony (ubita nóżka, rozdarte obicie), a dodatkowo odsłonięta śruba od nóżki uszkodziła panel (nie była widoczna - przebiła opakowanie) 8. Był problem ze złożeniem reklamacji (formularz zgłoszeniowy jest dysfunkcjonalny, a skrzynka mailowa za mała, żeby załączyć zdjęcia) 9. Serwisant przyjechał spóźniony i naprawiał wersalkę od godziny 21 do 22; do tego naprawa została wykonana topornie i na siłę; ponadto serwisant uszkodził inną część i próbował to ukryć w protokole

Salony meblowe

2.3
K.J.
Termin usługi: sierpień 2017

Meble przyszły uszkodzone, wyszczerbione.. Na reklamację czeka się 3 razy dłużej niż na dostarczenie nowego kompletu. Kontakt w sprawie reklamacji żaden, brak zupełnie! Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy!

Salony meblowe

1.0
Alex
Termin usługi: sierpień 2017

Zamówiliśmy meble dla dzieci, z dwóch różnych serii.. Meble z obu serii były uszkodzone, poszczerbione na rogach. 50 % zamówienia uszkodzone!! Na wymianę elementów BRW daje sobie 3 tygodnie!! 3 tygodnie trzymania rzeczy w kartonach!! Pan przyjmujący reklamację, chyba na pocieszenie powiedział nam, że jak kupił sobie meble z BRW to też były uszkodzone.. Dodatkowo panowie, którzy przywieźli meble byli bardzo nieuprzejmi (delikatnie rzecz ujmując). NIGDY WIĘCEJ BRW!!!

Salony meblowe

1.2
I. Misiewska
Termin usługi: maj 2017

Dnia 23.05.2017r chciałabym serdecznie podziękować za profesjonalną obsługę dwóm panom ,którzy w dniu 23.05.2017r przywieźli i wnieśli mi meble. oby wszystkim tak zależało !!!! Gdynia ,Irena Misiewska

Salony meblowe

5.8