Botanica Asian Spa

Botanica Asian Spa

Wybierz numer

696-642-752
b...@gmail.com pokaż
Otwarte do 20:00 więcej
  • Zdjęcie 1/12 - Botanica Asian Spa Sopot 4
  • Zdjęcie 2/12 - Botanica Asian Spa Sopot 3
  • Zdjęcie 3/12 - Botanica Asian Spa Sopot 2
  • Zdjęcie 4/12 - Botanica Asian Spa Sopot +9 1
 

O nas

PROMOCJA 25% NA MASAŻE CAŁEGO CIAŁA!!
Botanica Asian Spa zabierze Cię w podróż po Azji dzięki starannie dobranym zabiegom i masażom, których techniki dla niektórych wciąż pozostają tajemnicą.
Zapraszamy na zasłużony relaks ♥

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć Państwa ofertę?
Z naszą ofertą mogą Państwo się zapoznać na naszym Facebooku w zakładce "Usługi" https://www.facebook.com/BotanicaAsianSpa/
lub na Instagramie w wyróżnionej relacji "Menu"
https://www.instagram.com/botanicaasianspa/
Ile czasu wcześniej przyjść przed zabiegiem/masażem?
Proponujemy przyjść na umówioną wizytę 5 minut wcześniej w celu wypełniania kwestionariusza zdrowotnego i zapoznania się z przeciwwskazaniami, aby nie stracić czasu zarezerwowanego na sam zabieg i w pełni wykorzystać czas.
Co zrobić jeśli wiem, że spóżnię się na zabieg?
Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej, ponieważ rozwiązanie tego problemu zależy od rezerwacji w danym dniu oraz czasu powiadomienia nas.
Możliwe rozwiązania to skrócenie zabiegu o czas spóżnienia, lub przełożenie go, o ile istnieje taka możliwość.
Co mam zrobić, jeśli wiem, że nie uda mi się dotrzeć na umówiony zabieg?
Prosimy o poinformowanie nas w jak najszybszym czasie.
Do 24h przed zabiegiem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji na bardziej dogodny dla Państwa lub tymczasowo odwołać wizytę.
*Jeśli chcą Państwo nas poinformować o takim przypadku w godzinach wolnych dla nas od pracy, prosimy o napisanie smsa na numer +48 696642752 lub kontakt mailowy pod adresem botanicaasianspa@gmail.com)
Prosimy o wyrozumiałość i uszanowanie naszego czasu, tak samo jak my szanujemy Państwa.

Dziękujemy.
Choruje na przewlekłą chorobę, czy mogę się umówić na masaż?
Prosimy o konsultacje z lekarzem w razie jakichkolwiek wątpliwości.
W naszym SPA znajduję sie wykaz przeciwskazań do wykonywania masaży i zabiegów*, aczkolwiek zaświadczamy, że pełną odpowiedzialność za problemy zdrowotne spowodowane zabiegiem ponosi klient, dlatego prosimy o świadome podejmowanie decyzji.
Nie chcemy, tak samo jak Państwo, żeby ktoś ucierpiał podczas wizyty u nas, dlatego tak ważne jest, aby zasięgnąć opinii medycznej.

*Jeśli chcą Państwo zapoznać się z wykazem przed wizytą, prosimy o kontakt mailowy pod adresem botanicaasianspa@gmail.com.
Co zrobić jeśli jestem przeziębiony/a lub towarzyszą mi inne dolegliwości np. grypa, zatrucie alkoholowe?
Wykonywanie zabiegów w momencie kiedy Państwo nie czują się najlepiej, może spowodować rozwój choroby przez podniesienie temperatury ciała podczas masażu.
Ze względów epidemiologicznych, również prosimy o pozostanie w domu dla bezpieczeństwa naszych pracowników.

Prosimy o kontakt z nami, w celu przełożenia wizyty.

Dziękujemy.
Czy mogę płacić u Państwa kartą?
W naszym SPA mogą Państwo zapłacić kartą, przelewem lub gotówką.
Czy można u Państwa kupić voucher na prezent?
W swojej ofercie posiadamy vouchery, które możemy wypisać odpowiednio na kwotę lub wybrany zabieg.
Czy istnieje możliwość wystawienia faktury?
W naszym SPA istnieje możliwość wystawienia faktury, aczkolwiek prosimy pamiętać o zgłoszeniu takiej potrzeby przed wydrukowaniem paragonu, abyśmy mogli dodać na nim Państwa NIP.