Oceny (12)

Edward
Termin usługi: kwiecień 2023

Najlepszy sklep w okolicy.Miła i fachowa obsługa .Będę tu robił zakupy zawsze.

Markety budowlane

6.0
kaz
Termin usługi: maj 2021

Nieporozumienie. Fatalna obsługa - ludzie w większości z łapanki, nieprzeszkoleni albo mający gdzieś klienta. Nigdy nie ma nikogo a jak już jest to nie z tego działu. Staram się unikać tego miejsca jeśli chodzi o poważne zakupy. Asortyment bardzo przeciętny doradztwo na poziomie gazetki reklamowej. Zdecydowanie na nie jeżeli nie chcemy się denerwować.

Markety budowlane

2.0
Emilia
Termin usługi: marzec 2020

Pani która dzisiaj nas obsługiwała z fochem i jak się nie mylę kierownik obsługi bardzo nie miła ja rozumiem że jest koronawirus ale taka praca nigdy nie spotkałam się z taką obsługa paragon to zucila jak psu chociaż ja naszemu psu jedzenia nie zucam zero szacunku do klienta my jesteśmy dla Was nie Wy dla nas jeżeli nas nie będzie to Wy też pracy nie będziecie mieć pozdrawiam

Markety budowlane

3.2
Jl
Termin usługi: maj 2019

Obsługa sklepu fatalna, a szczególnie pan z brodą w długich włosach . Arogancki, niemający szacunku do klienta. Proszę takie osoby trzymać jak najdalej od kontaktu z klientami.

Markety budowlane

2.0
Anna
Termin usługi: czerwiec 2018

Bricomarche w Szperku ,obsługa skandaliczna ,kupiłam szlifierkę chciałam ,żeby mi sprawdzono sprzęt ,sprzedawca powiedział ze mogę sprawdzić na spokojnie w domu jak będzie coś nie tak to mogę przynieść i wymienią.Szlifierkę kupiłam na prezent .na 6 dzień od zakupu zaniosłam do zwrotu bo okazało się ze nie działa ,kiedy obdarowany chciał sprawdzić,pani kierownik powiedziała że sprzętu używanego nie wymieniają ,i nie docierało do pani ,że sprzęt nie był używany tylko próbowaliśmy go włączyć.Jedynie mogą przyjąc do reklamacji do naprawy.Nie po to kupuję nowy sprzęt ,żeby mieć naprawiany .

Materiały budowlane i wykończeniowe

1.0
mat
Termin usługi: listopad 2017

W żadnym sklepie spotkałem się z większą niekompetencją pracowników niz w Brico na Pogórzu. Niestety blisko mieszkam i jak nie mam czasu jechać do Castoramy to niestety jestem zmuszony czasem tam zaglądać. Mam wrażenie że pracownicy pracują tam za karę. Podejście do klienta jest tragiczne. Znalezienie kogoś z obsługi graniczy z cudem. Ostatnio pytam się jednego asa o jakiś istotny dla mnie element z działu drzewnego to odsyła mnie do obsługi działu drewna. Proszę o kogoś z obsługi działu drewna i okazuje się że kto przychodzi po długim czasie? Ten sam pacan. I jakby nigdy nic udziela odpowiedzi. Paranoja po prostu. Miny goście maja w tym sklepie jakby mieli nakaz pozbycia się wszystkich klientów. Odradzam zakupy w tym sklepie.

Jacek
Termin usługi: 01.03.2017 

Bezczelna obsluga informacji. Na sklepie brak możliwości kogokolwiek z obsługi zero doradzctwa

Wyposażenie mieszkań

1.0
klient
Termin usługi: lipiec 2016

Kupilamdrzwi i zamowilam futryny w lipcu......jest poczatek grudnia i do tej pory nie mam tych futryn... robilam kilka razy reklamacje...maja oddzwaniac itd itd... albo nie ma kierownika a dyrektor ma zebranie, albo jakas panienka przy telefonie nic nie wie.... pisalam juz do firmy ...i tak nic sie nie zmienilo nie mam futryn ani odpowiedzi...........rece opadaja..... SKANDAL!!

Materiały budowlane i wykończeniowe

1.0
Klient
Termin usługi: Tydzien temu 

Witam, jestem jednym z klientów Brico od początku powstania sklepu na Pogorzu. Nie miałem daleko, ceny nawet ok, obsługa różna - raz mieli dzień lepszy a raz dzień gorszy. Jednak za każdym razem wracałem ze względu na przesympatyczna Panią Marzenka- kierownik działu ogrodu i dekoracji. Nie było rzeczy niemożliwych dla owej Pani. Zawsze fachowo doradziła, pomagała w kontakcie z drugim kierownikiem gdy chodziło o coś z innych działów. Zawsze uśmiechnięta, życzliwa. Nie raz pomagała w zamówieniu specjalnym. Pomogła też w reklamacji gdy drugi kierownik kręcił nosem. A teraz wracam i co??? I owej Pani Marzenki nie ma! Jest jakaś inna Pani- kompletna pomyłka... szkoda słów... Chamska i wyniosła, we wszystkim widzi problem. Szkoda, naprawdę wielka szkoda dla Bricomarche, że Pani Marzenki już tam nie ma. Pewnie gdzies Pania jeszcze spotkam bo taki pracownik w każde kierowniczka to skarb. Pozdrawiam Panią gorąco.

Wyposażenie mieszkań

4.0
Ola
Termin usługi: co tydzien

Bardzo lubię robić zakupy w Briko, jest duży wybór towarów, bardzo uprzejma obsługa, zawsze chętnie pomagają :)

Markety budowlane

6.0
Beata
Termin usługi: 25.04.2016

W dniu dzisiejszym wybrałam się po lampy do mieszkania. Nie miałam sprecyzowanych wyboru co do modelu lampy. Chodziłam i oglądałam lampy i nagle podeszła do mnie Pani z obsługi. Doradziła mi i pomogła w wyborze lamp i żarówek. Polecam miłą obsługę Pani Angeliki, która ułatwiła mi zakupy na dziale oświetlenie. Z Brico wyszłam z czterema lampami do mojego nowego mieszkanka. Polecam tak miłą doradczynię.

Markety budowlane

5.2
Jan Tarka
Termin usługi: 14.03.2016

Od października ub. roku mamy w Gdyni następcę po markecie NOMI. Marzy mi się market gdzie znajdę wszystko co najpotrzebniejsze, otrzymam odpowiedzi na interesujące mnie pytania. Z każdą wizytą nabieram przekonania że to już się dzieje .Przeżyłem momenty „załamania” kiedy przyszło mi zwrócić niektóre materiały zakupione do oceny w domu przed zakupem pełnej ilości po pozytywnej ocenie. Dotąd nie było takiej możliwości. Po wymianie korespondencji mailowej dyrektor placówki Korina zmienił decyzję i od dziś można zwracać zachowując zasadę pełnej wartości sprzedażnej zwracanego towaru. W bezpośredniej rozmowie wyraził postawę otwartości na wszystkie kierowane uwagi dotyczące lepszej obsługi klientów i funkcjonowania placówki. To cieszy biorąc pod uwagę, że mamy tu kontakt z miłą obsługą, czeka na nas ciekawy asortyment i dzięki zmianie nielicznych, kłopotliwych zasad obsługi powstaje przyjazne miejsce do zakupów. Gorąco polecam Państwu ten market, na pewno oprócz zakupów wyniesiecie miłe wrażenie. A jeśli będą jakieś uwagi to śmiało je zgłaszać do Dyrektora, wiem co piszę bo to zrobiłem - pro publico bono.

Markety budowlane

5.2