Oceny (2)

Kasia
Termin usługi: listopad 2022

Posiadam kilka stroi marki calzedonia lecz z roku na rok jakość materiału jest coraz to gorsza. Ostatni strój po wyjściu z morza wygląda jakby był wyjęty psu z gardła. Po wyschnięciu na stroju osadza sie sól tworząc białe nieestetyczne plamy. I tak potem człowiek chodzi po plaży w takim poplamionym od soli stroju. Dodam że na stroju zostają również plamy po olejku do opalania. Posiadam stroje z różnej półki cenowej i nie jeden strój o wiele tańszy wygląda o niebo lepiej niż to. Oczywiście reklamacją nie została uwzględniona gdyż nie jest to wada fabryczna. Uważam że wadą fabryczną jest sam materiał z którego wykonany jest strój. Jak można dopuścić do produkcji stroju wykonanego z materiału na którym została plamy nie dość że po kremach i olejkach do opalania to jeszcze po kontakcie z solą morska. Porażka.

Natalia
Termin usługi: kwiecień 2017

Material z ktorego wykonane sa legginsy pęka po 3 miesiacach uzytkowania! Odrzucili moja reklamacje i odwolanie sie od negatynego rozpatrzenia uzasadniajac: "Powstaly wskutek zuzycia materialu bedacego wynikiem uplywu czasu, a nie na skutek wady tkwiacej w produkcie." UWAGA! Pani sprzedajac mi zakupione przeze mnie spodnie(3pary) na laczna kwote 439.70zl powiedziala:"Prosze zachowac paragon, bo firma daje 2 lata gwarancji." Gdy powiedzialam kierowniczce sklepu (mieszacego sie w Galerii Baltyckiej), ze ich uzasadnienie jest sprzeczne z tym co pracownicy sklepu gwarantuja klientom, odpowiedziala ze przeciez nie mam na to dowodu i ze nie przyjmie kolejnego odwolania chyba ze bedzie to opinia od rzecznika... Zenada jakas! Omijajcie ten sklep szerokim lukiem! Niby firmowy sklep ale jakosc towaru i uslug nie idzie w parze z cena. Wydalam 139.90 zl na legginsy, ktore moglam zalozyc tylko kilka razy...