DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45

Oceny (512)

Ewelina
Termin usługi: grudzień 2017

dwa terminy dostarczenia przesyłki, a paczki brak. dodzwonić się do firmy graniczy z cudem

joanna
Termin usługi: grudzień 2017

kurier mial 3 terminy do dostarczenia od 13-15 godz. mial byc i oczywiscie nie przyjechal

Malgosia
Termin usługi: grudzień 2017

Przesyłka odebrana przez kuriera o godzinie 9..godziny dostarczenia 14.30-16.30...jest 21,30 a kuriera nie ma :( I nie będzie prezentu dla dziecka.

Ewelina
Termin usługi: grudzień 2017

Paczka doszła bez problemów, kontakt z obsługą również szybki :D

Oliwia
Termin usługi: grudzień 2017

Witam wszystkich, tak jak z resztą osób widniała u mnie informacja, że kurier nie znalazł żadnej osoby pod wskazany adres, kiedy na paczkę czekałam cały dzień, gdy zadzwoniłam na infolinie z zapytaniem czemu kurier nie mógł zadzwonić niemiła kobieta odpowiedziała, że nie podałam nr. telefonu, gdy jej ten fakt udowodniłam, że telefon był podany pod wskazanym adresem, odpowiedziała, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia. Pytanie czemu w takim razie podajemy ten numer? Teraz czeka mnie wycieczka pod siedzibę specjalnie po odbiór paczki, gdzie mam blisko 70km, brak prezentu na święta, porażka. Nigdy więcej nie skorzystam z firmy która pracuje z ową firmą kurierską.

Joanna T.
Termin usługi: grudzień 2017

Czekając cały dzień na przesyłkę otrzymałam wiadomość „Kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem” co jest totalną bzdurą jakoś kurier z dpd nie miał z tym żadnych problemów. Pani przełożona E. O. z DHL po tym jak powiedziałam, że przez ich firmę dzieci zostaną bez prezentów na święta powiedziała, że ona by nie zamawiała prezentów na ostatnią chwile. Uważam tą sugestie nie na miejscu. Są różne sytuacje, które uniemożliwiają wcześniejszych zakupów. Kurier nie pierwszy raz tak postąpił i nie tylko z naszą przesyłka. Firma nieodpowiedzialna, pracownicy robią co chcą.

Przemek
Termin usługi: grudzień 2017

Kurier nie przyjeżdża, a status paczki wskazuje "nieudana próba doręczenia". Byłem w domu cały dzień, nikt nie przyjechał z paczką, nikt się nie kontaktował. Na infolinii podczas próby kontaktu z konsultantem system od razu rozłącza połączenie. NIE POLECAM, oddział w Gdańsku to porażka.

Ania
Termin usługi: grudzień 2017

Witam, popieram wszystkie negatywne opinie, zero kontaktu telefonicznego, NIE MUSI - OK, przesyłka pomimo dwóch prób doręczenia w późnych godzinach wieczornych (do firmy z adnotacji do 16 ) nie dotarła, jakby tego było mało mylne informacje w statusie - najpierw otrzymuję wiadomość że mam odebrać osobiście w terminalu - status zaś w internecie po raz trzeci w doręczeniu - w takiej sytuacji nie wiem gdzie jest moja przesyłka, już wolałabym odebrać ją osobiście -, do centrali oczywiście nie można się dodzwonić aby zdobyć nr telefonu do kuriera, aż strach pomyśleć w jakim stanie jest paczka po tylu dniach przerzucania :( oczywiście stres tuż przed świętami :( bo to dość kosztowny prezent jestem bardzo zawiedziona, NIE POLECAM !

margarita
Termin usługi: grudzień 2017

Zero kontaktu z firmą, można dzwonić i dzwonić aż do końca świata ! :/ Kurier nie wysyla wiadomosci o ktorej godzinie będzie aby uprzedzić klienta by byl obecny w domu, zeby sie dowiedziec numer kuriera nie ma takiej mozliwości. Z samą firmą też problem, nie można się dodzwonić ukrywaja kontakt strasznie, jak by tego bylo malo, kłamią że byli i nikogo nie zastali, czekalam od godz 11.30 do 17 w domu na łaskawcę i się nie doczekałam , jak można tak oszukiwać ludzi !!?? nie chce mieć z tą firmą nigdy więcej nic wspólnego !!! będę jej unikać !!

Rozczarowanie
Termin usługi: grudzień 2017

Arogancja i kłamstwa kuriera, że był, nikogo nie było, co jest absolutną bzdurą. Dwa dni z rzędu ta sama sytuacja. Na zapytanie dlaczego nie dzwoni w celu skontaktowania się (jak to robią kurierze większości firm, które mnie obsługiwały ) odpowiada, że nie ma takiego obowiązku. Fatalna firma, obsługa na najniższym poziomie.

Zrozpaczona
Termin usługi: grudzień 2017

Nie będę rozpisywała się. Zgadzam się ze wszystkimi osobami, którzy negatywnie ocenili tę firmę kurierską. DHL - "dziękuję" za brak prezentów na Święta.

Arek
Termin usługi: grudzień 2017

Najgorszy dostawca z jakim miałem kontakt nie dość ze paczka nie dostarczona przez kuriera który zarzekał się ze byl pod adresem co oczywiście jest kłamstwem bo go nie było po drugie dzwoniłem że paczke odbiore sam z kowal gdzie maja baze kiedy chciałem to zrobić okazało się ze kurier zabrał przesyłkę i do tej pory się nie pokazał a mają do mnie zaledwie 3km smiech na sali polecam dpd

kimko
Termin usługi: grudzień 2017

Brak słów żałosna firma ,gdzie jest moja Przesyłka

wioletta
Termin usługi: grudzień 2017

kurier miał przyjechać w czwartek między 10 a 14. , oczywiście go nie bylo. nie ma zadnego kontaktu do firmy procz automatycznej sekretarki. to już nie pierwszy raz kiedy czekam na paczkę i jej nie ma . najgorsza firma z jaką się spotkałam . a zamawiam bardzo dużo paczek przez Internet.szkoda że nie ma możliwości wyboru kuriera przy zakupach.drwina z klienta.dodam tylko za dziś 20 ty grudnia a ja czekam na paczkę z choinka.

klient
Termin usługi: grudzień 2017

Kurier miał dostarczyć paczkę w godzinach 9:30-11:30 nikt się nie zjawił więc ruszyłam załatwiać swoje sprawy.Po czym godzina 15:00 dzwoni że jest i ma Paczkę mówię że będę za 40 min może 1h ale wyskoczyły dodatkowe sprawy i niestety nie zjawiłam się po kilku telefonach byłam w tym samym miejscu. Oczywiście nie mogłam się określić z godziną zjazdu do domu ale niestety interesy zatrzymały mnie dłużej...a nie będę się tłumaczyć. Nie polecam.

Jarek
Termin usługi: grudzień 2017

Powinno się wogóle wymazać DHL z rejestru firm kurierskich.Kpina.Nie szanują klijenta i przesyłek.Nie polecam ich usług.Żadnego dotrzymywania terminu i nienaruszalności przesyłek,obsługa nie miła pod warunkiem,że wogóle odbiorą telefon albo dojadą.Wyznaczają termin dostarczenia i nawet nie próbują dostarczyć.Ogólnie dno

K
Termin usługi: grudzień 2017

w sobotę dostałem sms-a że przesyłkę otrzymam w poniedziałek między 14.00 a 18.30, człowiek tu kombinuje żeby być w domu , z pracy się urywa a kuriera oczywiście jak nie mam tak nie, na infolinii powiedzieli że kurier dzwonił do mnie (albo chyba mu się tylko wydawało że dzwonił) i stwierdził że w systemie jest zły numer telefonu podany, to ciekawe że w sobotę na ten numer otrzymałem sms-a. kpiny do potęgi , a nie rzetelna firma kurierska,

JKowalski
Termin usługi: grudzień 2017

Dostałem SMSa "kurier DHL doręczy dzisiaj przesyłkę ....z firmy... w planowych godz. 11:00-15:00. Szczegóły na :..." no i ok czekałem na tą paczkę bo mam dziś urodziny - jutro wyjeżdżam do innego kraju i co?- czekam ....czekam ... i dostaje na stronie internetowej- "Kurier DHL nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia. Ponowna próba doręczenia nastąpi w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych" dostanę tą paczkę tylko w następnym roku - dzięki DHL!!!!

zawiedzony
Termin usługi: grudzień 2017

Dostawa ustalona na konkretny dzień i konkretne godziny, przez cały dzień oczekiwania NIKT się nie pojawia, kurier nawet nie podejmuje próby doręczenia a na koniec dnia wysyłają komunikat - że nie zastali odbiorcy pod wskazanym adresem. Ciekawe skąd to wiedzą skoro nawet się pod tym adresem nie pojawili! Kurier oszust. Infolinia - tragedia - pełna automatyzacja, nie ma możliwości kontaktu z żywym człowiekiem i zgłoszenia fałszywego statusu. Za to rozmowa z automatem jest bardzo droga! Nigdzie nie ma bezpośrednich numerów telefonów do oddziału, po prostu firma pt. mamy w 4 literach Twoją paczkę i doręczenie, sam se przyjedź za miasto.

Agnieszka Sklep Aleja Kwiatowa
Termin usługi: grudzień 2017

Mam podpisaną z DHL umowę od 2 lat - od dzisiaj dostałam blokadę wypisywania listów dla detalicznych klientów, bo brakuje jednego papierka na stałe odbiory - którym nic nie wiedziałam. Dhl potraktował mnie jako detaliste. Wysyłam miedzy 100 a 200 paczek dziennnie. Przestrzegam firmy które prowadzą e-sprzedaż -straty psychiczne i zamieszanie nie do opisania - przed samymi świętami. Wysłane 2 maile, 4 rozmowy na infolinii , osobista wizyta na Szadółkach nikt sie zemną nie skontaktował . Omijajce DHL szerokim łukiem.