DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45

Oceny (512)

Max
Termin usługi: lipiec 2018

Paczka zmienia codzień status na: Przesyłka dotarła do Terminala DHL Parcel Kowale. W dniu dzisiejszym zostanie przekazana Kurierowi DHL Parcel do doręczenia. Planowane godziny doręczenia: od 13:00 do 22:00. i tak któryś dzień z kolei... Pamiętajcie, że przysługuje Wam odszkodowanie za każdy dzień zwłoki.

Andrzej
Termin usługi: czerwiec 2018

Codziennie sprawdzam status przesyłki i codziennie DHL zmienia datę na dzień następny. I tak już prawie tydzień. Przesyłka kosztowała 160 zł

Kariomari
Termin usługi: czerwiec 2018

Czekam na paczke od tygodnia, codziennie zmieniana jest data planowanego doreczenia. Kompletna kpina. 19 czerwca zadzwonił kurier ze on zostawi sobie paczke pod klatka i odjedzie a ja mam sobie ja wniesc ale nie mam sie co martwic bo ona wazy tylko 5-8 kg. Odmówiłam bo za cos do cholery zapłaciłam!!! Od tamtej pory przekładają datę planowanego doreczenia z dnia na dzien. Ciekawe czy kiedykolwiek dostnę swoje zamowienie ...

Anonymus
Termin usługi: czerwiec 2018

Zamawiałem paczkę. Dziś otrzymałem wiadomość, że kurier dostarczy dzisiaj paczkę. Po co wysyłać wiadomości z automatu, że dziś dostanie dostarczona skoro tak nie jest? Po co nawijać makaron na uszy? Zero słowności, zero jakiekolwiek kontaktu z kurierem bo oczywiście nr nigdzie nie jest dostępny. Jesli chcecie zamawiać jakieś paczki to omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Żenada, kpina i lekceważenie klientów. Ogarnijcie swoją firmę i swoich kierowców bo to co się dzieje to przechodzi wszystko.

pablo
Termin usługi: czerwiec 2018

Paczka miała być dostarczona w godzinach 18-22. Cytat ze strony https://sprawdz.dhl.com.pl/ " Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia. Planowane godziny doręczenia: od 18:00 do 22:00." Tymczasem kurier przyjechał sobie o godzinie 16.35 i "nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia". Skoro czytanie ze zrozumieniem stanowi dla takiego kuriera problem, to niech może zmieni zajęcie na wymagające mniejszego wysiłku umysłowego.

Krzysztof Kiżewski
Termin usługi: czerwiec 2018

Totalna pogarda dla klienta - dzisiaj dowiedziałem się że mam minutę na zejście do kuriera który czekał pod klatką dwupietrowego bloku żeby odebrać przesyłkę. Kurier z 3 kg paczką nie musi dostarczyć pod drzwi dodam że zapłaciłem prawie 40 zł za dostarczenie w sobotę a on zadzwonił na domofon i po minucie odszedł zgłaszając próbę dostarczenia.

Marta
Termin usługi: czerwiec 2018

Zarówno we wt 12.06, jak i w czw 14.06 otrzymałam od DHL smsa, iż nie udało się doręczyć paczki. W obydwa te dni byłam w domu od rana do wieczora. Zero telefonu, nic! Dzisiaj dzwonię i okazuje się, że moja paczka jest w magazynie na Kowalach. Mieszkam na Żabiance, więc jutro będę musiała dylać na drugi koniec Gdańska. Firma nie poważna, nieprofesjonalna, juź nigdy z niej nie skorzystam. Nie po to człowiek dopłaca do kuriera (choć może wybrać pocztę czy paczkomat przy domu), aby ktoś go robił w tzw. wała.

Ja
Termin usługi: czerwiec 2018

W skrócie mówiąc, paczka miała być dostarczona 14.06 m/y h 12-16 niestety mamy 15.06 a ja nie otrzymałem telefonu od kuriera ,dlaczego nadal nie dojechał, co było problemem, infolinia tego oddziału DHL to po prostu gówno. Zero pomocy z ich strony. Na dodatek nie mogę zmienić możliwości dostawy na odddział w sklepie Żabka, bo jest w drodze... OD DWÓCH DNI ?!?!?!?

Hanka
Termin usługi: czerwiec 2018

Od 30 maja wożą moją przesyłkę. Raz ją zniszczyli i musieli wymienić. Wpisują że odmówiłam odebrania. Zarząd do którego piszę ma to w nosie. Tylko przepraszają. Dzisiaj jest 14 czerwca a paczka nadal do mnie nie dotarła. Codziennie na stronie śledzenia przesyłek zmieniają datę na kolejny dzień... i nic. Nie wysyłajcie przesyłek tą firmą!!!

Klient
Termin usługi: czerwiec 2018

Ta firma to jest jedna wielka porażka. Nawet nie chce mi się opisywać swojego przypadku bo jak czytam poniższe komentarze to mnie wydarzyło się to wszystko na raz. No może bez policji. Następnym razem gdy sprzedawca zaproponuje mi DHL to zrezygnuje z zakupu. DNO !

Janusz
Termin usługi: lipiec 2018

W dniu 05.06.2018zostala wyslana do mnie paczka z roslinami do oczka wodnego. DHL powiadomil mnie sms-em, ze paczka dotrze w dniu 06.06.2018.Na stronie dhl-u w zakladce sledzenie przesylek kurier rano pobral przsylke i caly dzien z nia jezdzil,lecz do mnie nie dotarl. Sytuacja taka powtarzala sie przez nastepne dwa dni. Myslalm, ze frma zrobi zwrot do nadawcy, ale sie mylilem. W dniu dzisijszym kuier ponownie pobdal paczke z magazynu i jak zwykle nie dotarl.

Witold
Termin usługi: czerwiec 2018

Ogólna ocena gorzej niż fatalna . Kurier miał być w poniedziałek w godzinach 11-13. Cały czas czekam w domu. Po 16.00 otrzymuje maila, ze paczka nie mogła zostać doręczona z powodu nieobecności odbiorcy. Mam budynek monitorowany cala dobę, a wiec kłamstwo można udowodnić. DHL podaje kolejny termin - środa godz 11 -13. Kurier dociera po 16.oo - przyjmuje należność i bez jakiegokolwiek pokwitowania odbioru paczki przeze mnie odchodzi . Pozwoliłem sobie zwrócić uwagę na temat pracy DHL odbiło się to pisemna uwaga zamieszczona na stronie śledzenie przesyłki - cytuje "przesyłka została doręczona do Odbiorcy. Odebrana przez KRZYKLIWY " - Na złożona mailem uwagę w dniu 06.06 (zgłoszenie internetowe nr 09524) - nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi Reasumajac na cztery dni planowanego pobytu w Polsce - dwa dni straciłem - oczekując na kuriera. Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy, a i znajomym tez odradzać będę.

Paweł
Termin usługi: czerwiec 2018

od 30 maja czekam na przesyłkę, która leży w Gdańsku w magazynie. Jest 8 czerwca, cały czas nie dostarczona i nie są w stanie powiedzieć kiedy dostarczą. Można dodzwonić się jedynie do infolinii, na której nic nie mogą konkretnego powiedzieć.

Lukasz
Termin usługi: czerwiec 2018

Trzykrotnie korzystalem w ostatnim czasie z uslug firmy DHL. Niestety za kazdym razem konczylo sie to reklamacja. Przesylki nie sa dostarczane na czas, sa gubione, kontakt bardzo utrudniony. Zdecydowanie nie polecam!

gretchen
Termin usługi: czerwiec 2018

mieszkam w Kowalach i dhl też mieści się w kowalach i czekam na paczkę drugi dzień.odebrać sama nie mogę, bo nie i już.. a dziś idę do szpitala.. pełna profesja

Plexxa
Termin usługi: czerwiec 2018

Czekałam na paczkę cały dzień która nie dotarła. Później dostałam sms-a że zostanie dostarczona jutro. Gdy paczka przyszła, kurier oznajmił mi że za 2 zł nie będzie jeździł (dostają 2 zł za paczkę) do tego nie wydał reszty i sobie poszedł. Według mnie jak nie podoba mu się jego praca to niech się zwolni.

Wiesława Strekowska
Termin usługi: czerwiec 2018

Nie polecam! Moja paczka z Hamburga do Gdańska idzie już prawie 2 tyg i nie dotarła. Niby kurier nie zastał adresata. (Bujda, mama czekała na tą paczkę w domu) Pod nr tel tylko infolinia. Magazyn poza Gdańskiem. Nikt nie zadzwonił do mamy żeby ponownie umówić się na odbiór. Skandal, opłata za 4 kg prawie 20 Euro. Szkoda moich pieniędzy i nerwów. Tu w Niemczech DHL działa sprawnie. 1-2 dni idzie paczka. Daleko naszym do sprawnej obsługi. Jestem rozgoryczona taką usługą. Pierwszy i ostatni raz. Wolę zapłacić więcej i korzystać z tradycyjnej poczty- Klientka

Patrycja
Termin usługi: czerwiec 2018

Zapłaciłam 100 zł za szybszą i lepszą przesyłkę w dhl. Nie polecam, kurier nie podjął nawet próby kontaktu, mimo, że cały czas byłam pod telefonem. Zostawił awizo bez podania swojego numeru więc nie mogłam się z nim skontaktować, chciałam nawet podjechać do niego (ważna przesyłka). Dlatego wybierajcie nawet tańsze przesyłki z innych firm, bo to już jest szczyt nieprofesjonalizmu. (Jabłoniowa, Gdańsk)

Ewa
Termin usługi: kwiecień 2018

Czuję się bezsilna. Moje zamówienie jedzie do mnie nie dwa (jak obiecano) a kilkanaście dni. Nie wiem czy wgl je dostarczą. Codziennie słyszę obietnice bez pokrycia. Osoby zajmujące się odbieraniem reklamacji przez telefon każą mi przyjechać pod wskazany adres w celu odebrania paczki. No ale chwila... To jakaś farsa ! Nie po to zamawiam transport bym zmuszona była po to jechać i odbierać !!!

Piotr
Termin usługi: czerwiec 2018

System pokazuje swoje, kurierzy swoje a infolinia swoje. Na co komu tona smsów i emaili z potwierdzeniami jak i tak przesyłka nie dociera w danym terminie.