DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (513)

Piotr
Termin usługi: czerwiec 2018

System pokazuje swoje, kurierzy swoje a infolinia swoje. Na co komu tona smsów i emaili z potwierdzeniami jak i tak przesyłka nie dociera w danym terminie.

Grzegorz
Termin usługi: czerwiec 2018

Od tygodnia nie są w stanie odebrać przesyłki. Chyba nie zależy im na zarabianiu.

aw
Termin usługi: czerwiec 2018

Paczka miała dojść 1.06.2018. niestety nikomu nie chciało się powiadomić o swoim przyjściu. Nie wiem po co w takim razie jest tam podawany numer telefonu?! Dziś pojechałam do "punktu" DHL ale paczki też nie mogłam odebrać. Gdzie jest ta szybka obsługa i doręczanie paczek? Firma DPD wykazuje więcej profesjonalizmu. Zawsze dzwonią przed dostarczeniem paczki albo można się z nimi dogadać co do godziny albo miejsca odbioru. Nigdy nie miałam z nimi problemu, a z wami??? MASAKRA

Michał Burczyński
Termin usługi: czerwiec 2018

Czas oczekiwania na palete 14 dni....w koncu decyzja i proba odbioru osobistego na Kowalach. Po zalatwieniu formalnosci w biurze czekam pod brama drugą godzine ,az laskawie dowioza...

Karo
Termin usługi: maj 2018

Zamawiam sporo paczek co wiąże się z tym, ze mam styczność z różnymi firmami kurierskimi.. DHL jest najgorsza firma kurierska pod każdym względem, a sami kurierzy, którzy jakby nie patrzeć tworzą te firmę.. To brak słów! Są to ludzie z pierwszej łapanki, którzy nie maja pojęcia o swojej pracy która wbrew pozorom wydaje się nie być niczym skomplikowanym.. Aczkolwiek dla tych ludzi jest to wyczyn. Procz tego na paczki czeka się dłużej niż zwykle, kurierzy maja problem aby wykonać telefon, aby się umówić, co jest wręcz żenujące, bo z każdej firmy kurierskiej kurierzy dzwonią aby się dogadać względem terminu i godziny doręczenia paczki, aby współpraca przebiegła skutecznie i aby dobrze wykonać swoją prace i przede wszystkim jej sobie nie dokładać i nie jeździć po trzy razy, ale to wynika tylko z braku jakiejkolwiek kompetencji i totalnego braku myślenia :-) Jedyna co pozostaje to omijać te firmę jak i firmy z nią współpracujące szerokim łukiem !

Derri
Termin usługi: maj 2018

Paczka wogóle nie doszła, Czekałem tydzien, zadzwoniłem do sklepu (LeroyMerlin), moglismy tylko anulowac, zero kontaktu ze strony DHL.

Klaudia
Termin usługi: maj 2018

Z DHL skorzystałam pierwszy i ostatni raz, paczka miała dotrzeć w poniedziałek (oczekiwałam cały dzień w domu) po czym dowiedziałam sie ze kurier mnie nie zastał, więc paczka jest awizowana i mam coś z tym zrobić. We wtorek kurier w ogóle sie nie pojawił, więc wieczorem zmieniłam status ze odbiore paczkę osobiście z Kowal, a gdy pojechałam po paczkę następnego dnia rano to sie okazało ze kurier ją zabrał do wydania, po tym jak zaznaczylam ze odbiore ją sama. Jeden wielki harmider.

Witek
Termin usługi: maj 2018

Próby dostarczenia paczki przez kuriera były fikcyjne, po czym paczka została skierowana do odbioru osobistego. Skargi i reklamacje nie przynoszą żadnych efektów, są zamykane bez rozwiązania. Brak jakiegokolwiek kontaktu.

Była klientka
Termin usługi: maj 2018

NASYŁANIE POLICJI NA KLIENTA - tak DHL załatwia dostarczenie przesyłki rękami swoich kurierów !!!!!, gdzie oni są przewoźnikiem towaru opłaconego z góry (nie była to przesyłka za pobraniem, bym miała kogoś z czegoś okraść); brak możliwości dowiedzenia się na przeklętej infolinii czegokolwiek bo Państwo ''nic nie mogą'' siedzące/siedzący po drugiej stronie nie mają żadnych numerów kontaktowych; to w dzisiejszych czasach jakieś nieporozumienie, dopiero niecenzuralne słowa z mojej strony spowodowały dostarczenie mojej przesyłki, która ''leżakowała'' sobie 10 dni, bo jej dowóz był z dnia na dzień przekładany na dzień kolejny. Szkoda nerwów na tą firmę, bo na temat tej całej sytuacji bym mogła książkę napisać; KAŻDEMU ODRADZAM !!!

Joanna Mamcarczyk
Termin usługi: maj 2018

Przesyłka od 10 dni leży w oddziale na Kowalach i codziennie dostaję powiadomienie o kolejnym przesunięciu terminu dostarczenia na następny dzień. Kontakt w biurze obsługi klienta z maszyną. Nie polecam .

Jonas
Termin usługi: maj 2018

żenada i dno paczka w dostawie, w magazynie brak kontaktu, etc.

Piotr
Termin usługi: maj 2018

Masakra, 0 (zero) kontaktu mailem i telefonem. Towar niedostarczony mimo informacji na stronie o terminie - zmiana statusu na 'Klient odmówił odbioru towaru' i 'Towar zostanie zwrócony do nadawcy' . bez jakiegokolwiek kontaktu. Omijać szerokim łukiem.

Joanna Ignaczak
Termin usługi: maj 2018

Od 27.04.2018 moja paczka utkneła w Gdańsku Kowalach.Miala być dostarczona 27.04 2018 I codziennie jest przekładamy termin na następny dzień - na 30.04 , 02.05, 04.05, 07.05, 08.05, 09.05. ABSUD TOTALNY.!!!Zostały zgłoszone 3 interwencje mailowo, oraz 3 telefoniczne cudem zgłoszone gdyż dodzwonić się to Cud ale i tak nic to nie dało gdyż konsultantka nie wie dlaczego magazyn w Gdańsku Kowale nie wydaje paczki do dostarczenia.Malo tego codziennie jest informacja że będzie dostarczona a później następuje zmiana na kolejny dzień.Dla mnie dno totalne.Zostal mi wstrzymany montaż kuchni gdyż brak zmywarki .

Sylwia
Termin usługi: maj 2018

Czwarty dzień z rzędu dostarczają przesyłkę, tylko zmieniają datę w systemie i żadnej informacji. To kolejny raz kiedy są z nimi problemy, w zasadzie nigdy nie są dostarczane ani odbierane w terminie.

Wkurzony
Termin usługi: maj 2018

Brak słów na to co się dzieje w tej firmie. Przesyłka krąży kilka dni i nie może do mnie dotrzeć. Powód nie było mnie w domu. To kpina z ich strony bo jestem opiekunem osoby niepełnosprawnej i jestem cały dzień w domu. Ale oczywiście kurierowi nie chciało się do mnie dojechać więc napisał ze nie było mnie w domu i to aż trzy razy. Ja osobiście nigdy nie skorzystam z tej firmy i nikomu nie polecam.

Agnieszka
Termin usługi: maj 2018

Przesyłka krąży przez kilka dni (codziennie maile informują,że kurier będzie dziś między g. 12 a 16, ale jakoś nigdy nie trafia), po czym przesyłka wraca do nadawcy, który musi ponownie nadać paczkę, zwykle korzystając już z usług innego przewoźnika. Miałam tak dwa razy. Niestety czasami sklepy internetowe nie dają możliwości wyboru kuriera. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie trafię na DHL.

Marcel
Termin usługi: kwiecień 2018

Czas oczekiwania na dostawę przesyłki, która znajduje się już w miejscu docelowym to aktualnie ponad 2 dni robocze, co jest żartem. Aby dodzwonić się do konsultanta trzeba brnąć przez telefony, infolinie z automatycznie nagranymi konsultantami i nie nabić się w trakcie tego na zakończenie rozmowy poprzez odesłanie do internetowego formularza. FIRMA DNO.

brawo
Termin usługi: kwiecień 2018

Przedmiot w paczce uszkodzony mechanicznie, zrobiłem zgłoszenie i wyznaczono termin przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. Czekam 4h - nie przyjechał. Dzwonię ponownie, dostaję nr kolejnej interwencji i kolejny termin. Nie przyjechał. Później jeszcze raz. Znowu nie przyjechał. Dzwonię znowu na infolinię - nie mogą się z kurierem skontaktować. Zakładam kolejną interwencję. Czwarty raz czekam - nie przyjechał! 13 dni od zgłoszenia mam w domu karton z rozwalonym sprzętem, z którym nie mogę nic zrobić, bo kurier ma focha i ma w d... spisywanie protokołów szkody. A do tego cały DHL może go cmoknąć! Niby sprawa po 3 razie trafiła do jakiegoś kierownictwa, ale jak widać kierownicy mogą swoich kurierów jedynie cmokać. Brawo DHL!

Magda
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier był zamówiony do godz. 12, bo tak jestem w domu. o 15.40 dzwoni, że nikogo nie zastaje pod adresem. To tłumaczę, że paczka miała przyjechać do 12 i od 13 jestem w pracy i może przyjechać 2 km dalej do pracy. To otrzymuje odpowiedz: on w rejonie mojej pracy nie obsługuje klientów, a w okolicach zamieszkania jest tylko między 13 a 15 i on robi odmowę przyjęcia lub odebrać na magazynie. Masakra!!!! i skandal!!!! po co wtedy płacić za kuriera i jeździć na kowale.

Marta
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier DHL juz od dłuższego czasu dostarcza paczki z opóźnieniem. Ale ostatnia paczka szła do mnie tydzień. Jednego dnia wyjechała z magazynu i wróciła, po czy leżała i czekała aż się ktoś zlituje i dostarczy. Mimo interwencji, telefonów do nich nic nie skutkowało. Płacę za kuriera a paczka idzie dłużej niż poczta. Porażka!