DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45

Oceny (512)

Kk
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier nie dostarcza przesyłek, zero kontaktu z kimkolwiek. Brak profesjonalizmu i poważnego podejścia do klienta.

Jacek
Termin usługi: kwiecień 2018

Z daleka!przez 2 dni nikogo nie było w domu do odbioru paczki rzekomo.kontaktu z kurierem nie ma bo ma pryw telefon. Teraz muszę odebrać paczkę sam z magazynu

Bernadeta
Termin usługi: kwiecień 2018

Nie polecam tej firmy to jest jedna wielka masakra! Kurier przyjechał po paczkę do mojej mamy i nie wiedziała co za papiery im dać bo pierwszy raz składała reklamacje i co kurier był nie miły i powiedział ze czasu nie ma! I odjechał z piskiem opon! Takich młodych zatrudniają gdzie to za grosz szacunku nie ma do starszej osoby !To był ostatni raz korzystania z ich usług!

Piotr
Termin usługi: kwiecień 2018

Kolejny raz jak kurier twierdzi, że nie zastał odbiorcy pod adresem. KŁAMIE bo w ogóle tu nie był, adres to baza autobusowa czynna całą dobę siedem dni w tygodniu, wszyscy wiedzą o przesyłce i są uprawnieni do odbioru a "kurier" zostawia wiadomość na wyłączonym telefonie bez wizyty na miejscu. Dzięki takim "pracownikom" likwiduje się firmy i dobrze!!! Nazwał bym to wszystko po "imieniu" ale takich określeń operator by nie opublikował.

Ewelina
Termin usługi: kwiecień 2018

Pomimo, że cały czas ktoś był w domu kurier twierdzi, że był dwukrotnie i nikogo nie zastał. Pojechałam do siedziby, żeby odebrać paczkę. Na miejscu Pani poprosiła o poczekanie ok. 15 min, bo paczkę trzeba było przynieść z magazynu. Paczkę otrzymałam dopiero po prawie godzinie! Ta firma to jakieś nieporozumienie, nie dbają o klienta i jego czas. Na taką firmę i dzień (sobota), gdzie dużo osób ma wolne, 1 osoba obsługująca i 1 magazynier to zdecydowanie za mało.

Pawel
Termin usługi: kwiecień 2018

Czekalem na wazna przesylke ktorej nie otrzymalem. Skarga tel wniosla jedynie zapewnienie ze w ciagu 3godz ktos skontaktuje sie lecz tego tez nie doczekalem sie.

Iwona
Termin usługi: kwiecień 2018

Nie pierwszy raz sie zdarzyło,że kurier nie dotarł,a na 100% byliśmy w domu.Podali informacje tuż po 16.00 ,że nie zastał kurier nikogo w domu-KŁAMSTWO.Nie pierwszy raz to sie zdarzyło dlatego ten negatyw.Kolejna ważna przesyłka na którą czekałam,nie dotarła w wyznaczonym terminie.Kierowca zwyczajnie nie dojechal do wyznaczonego obszaru-Chwaszczyno k.GdyniByła też adnotacja by przed dostarczeniem zawiadomić.Zdecydowany minus...raz można wybaczyć ale kolejny brak doreczenie...?

Anna
Termin usługi: marzec 2018

Firma to jedna wielka porażka .Nie liczą się z niczym i nikim.Przesyłka która miała trafić do mnie jest u nich od poniedziałku nocy.Co dzień piszą ze dostarczenie planowane na jutro ....i to jutro się przeciaga. Po interwencji tel i mailowej żadnych zmian.Dziś to już przełom ,procedury nagle ze nie mogą mnie połączyć z panią od interwwncji...Wczoraj mogli ,dziś już nie...Nigdy więcej. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy. Paczkę odbieramy sami w koncu bo liczyc na pracowników firmy z wywiązania się swojej pracy nie ma co...

Arek
Termin usługi: marzec 2018

Kurier dzwoni, że o 14 będzie z przesyłką. O godz.18 ani śladu kuriera. Nie odbiera telefonów, zgłasza się poczta głosowa. BOK to totalna porażka, nie da się porozmawiać z człowiekiem, tylko automat. Nie polecam, firma do bani.

Bartek
Termin usługi: marzec 2018

Cały dzień byłem w domu, a jednak jakimś cudem kurier nie zastał mnie w domu - o 18:15. Zostawił awizo, więc przesyłkę mogę sobie odebrać w Kowalach. Nigdy więcej nie zdecyduję się na usługi tych oszustów.

Jakub J.
Termin usługi: marzec 2018

Zamówiłem transport DHL dla towaru zakupionego w sklepie internetowym. Wybrałem opcję dostawy wieczornej, w godz. 18:00 - 22:00. Pani kurier zadzwoniła wybranego dnia o ok. godzinie 13:00 z informacją, że czeka pod drzwiami i nie może mnie zastać Po nieudolnej, nieterminowej (-5h) próbie odstawiła paczkę do terminalu w Kowalach. Umówiłem więc dostarczenie dnia następnego w godz. 13:00 - 15:00. Jak się okazało po oczekiwaniu i moim telefonie o godz. 15:30, dowiedziałem się, że kurierowi nie chciało się tego dnia zabierać paczki z terminala, więc przełożył bez mojej wiedzy dowóz na dzień następny. Identyczna sytuacja wydarzyła się kolejnego dnia, więc pojechałem na miejsce osobiście, aby wyręczyć kurierów/terminal w ich nieprofesjonalnej roli i odebrać paczkę.

Stanisław
Termin usługi: marzec 2018

Kurier próbował doręczyć przesyłkę, nie zostawił żadnej informacji, nie było żadnego SMS'a czy maila. Dzwoni ambasada, że grozi powrót paszportu do Warszawy, bo nie odebraliśmy przesyłki. Dopiero miła pani w biurze obsługi klienta pokierowała jak zapewnić, żeby w końcu doręczyli. Rozumiem, początkujące firmy tak by zrobiły ale nie międzynarodowy tytan!

Kobieta
Termin usługi: marzec 2018

Brak kontaktu z kurierem ,nie wiadomo kiedy przyjedzie caly dzien w domu .Do tej pory zostawial przesyłkę u sąsiada ,ale dzis nawet tam nie zajrzał.Na Kowale ma 60 km napewno tam nie pojade.

Totalnie Zawiedziony
Termin usługi: marzec 2018

Korzystam w usług wielu firm kurierskich. Nie zawsze ja mam na to wpływ, na przykład przy zakupach internetowych. Ale jak widzę, że ktoś ma mi przysłać paczkę przez DHL, to już się boję - będą kłopoty z odbiorem. Nieterminowość. Brak Informacji o przesyłce. Zaskakiwanie decyzjami pracowników, którzy kierują się niewiadomo czym, ale na pewno nie logiką działania i dobrem klienta. Podobne zdarzenia jak u osób, które już zamieściły swoje uwagi, są nagminne. I po co takiej firmie powierzać przesyłki? I tak ostatecznie prawie po każdą muszę jechać szmat drogi do ich regionalnej placówki. Czy to nie straszne?!!!

Wściekły
Termin usługi: marzec 2018

Przychodzi mail, że paczka do odebrania w piątek 02.03. Paczki ani widu ani słychu. Kontaktu ze strony kuriera zero, trudno się gdziekolwiek dodzwonić. Z 3 paczek, które zamówiłem wcześniej wszystkie miały przyjść w godzinach 8-12. Przyszły w godzinach wieczornych bez wcześniejszego kontaktu (jeden z kurierów co dwie godziny dawał znać, że będzie w przeciągu dwóch godzin). Człowiek traci tylko czas i nerwy.

Duży33
Termin usługi: marzec 2018

Dwa dni czekania od 16tej do 22iej na kuriera wieczornego i dwa razy podobno nie było mnie w domu. Muszę jechać po paczkę osobiście. Skarga na pewno pójdzie.

Karolina
Termin usługi: marzec 2018

żenada. Firma o całkowicie żenującym podejściu do klienta. Zamówiłam usługę dostawy paczki miedzy 16 a 22 wiedząc o tym że w ciągu dnia nie jestem dostępna pod adresem na który paczka miała zostać dostarczona. 3 dni kurier próbował dostarczyć mi ją w godzinach 11 - 14. (????) tłumacząc się że nie mają kuriera popołudniowego i w innych godzinach jak te w których ON pracuje nie ma szans na dostawę. Zaproponował mi przekierowanie paczki na moje miejsce pracy. Paczkę przekierowałam telefonicznie po czym i tak następnego dnia została wydana kurierowi do dostarczenia na pierwotny adres (???). Ponieważ zależało mi na odbiorze tej paczki przed weekendem (miał to być prezent) poprosiłam kuriera o spotkanie się z nim w miejscu dla niego dogodnym w momencie jak będę wracać z pracy. Niestety kurier o bardzo niskiej kulturze osobistej nie chciał poczekać 5 minut (a były to jeszcze jego godziny pracy), nie przebierał w słowach po czym rozłączył rozmowę. Moja ocena firmy jak i samego kuriera jest bardzo negatywna. Osobiście odradzam korzystanie z tego przewoźnika.

Marcin
Termin usługi: marzec 2018

Paczka od tygodnia nie ruszała sie z miejsca po czym okazało sie że sam muszę po nią jechać !!! Juz nie wspomnę że za kuriera zapłaciłem 120 zł Nigdy w życiu nie skorzystam z usług tej firmy !!!

Ania
Termin usługi: luty 2018

Najgorsza firma kurierska w Gdańsku-w moim mieście działa bez zastrzeżeń w Gdańsku kurier wpisuje ,że nie ma nikogo w domu choć tak naprawdę siedzę i czekam w wyznaczonych godzinach i nawet nie zadzwoni by poinformować kiedy będzie .DHL "sugeruje "zostawienie paczki w różnych punktach -już tak zrobił i zlew dotarł do mnie pobity-od miesiąca czekam na kuriera by sporządził protokół szkodowy i NIC!!!!!!!! Żenada nie firma!!!!!!!!

Dzejkop
Termin usługi: luty 2018

Żenada, czekam 4 dzień na paczkę, łżą w tym swoim śledzeniu paczki że odbiorcy nie ma w domu... W tym że jestem od tygodnia na L4 i nie ruszam się wcale z domu!!! Dawno nikt mnie tak nie wkur..., nie po to pokrywam dodatkowe opłaty by teraz mnie w kule robić, że mnie w domu nie ma jak jestem! Rozumiem jeden dzień poślizgu ale nie 4. Niech tylko się pojawi, to ja już mu wiązankę sprzedam...