DEMO Salon komputerowy

adres
81-005 Gdynia, Kcyńska 27

znajduje się w Tesco Extra

telefon
58 663-81-40  fax:  58 663-86-60
www
www.demod.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + Oceń


....

Byłem klientem tej firmy na początku tego roku. Oddałem komputer do diagnostyki z powodu źle działającego systemu operacyjnego. Po ok. 2 tyg oczekiwania na diagnozę okazało się, że uszkodzony jest w laptopie dysk twardy który trzeba wymienić i zainstalować na nowo system. Zgodziłem się wiedząc o kosztach dysku i instalacji systemu. Po kolejnym tygodniu podczas odbierania komputera okazało się , że doliczyli mi dodatkowy koszt 60zł! za wymianę dysku ( odkręcenie 4 śrubek ) a gdy poprosiłem o zwrot poprzedniego dysku usłyszałem , że ma go serwisant , którego nie ma i dysk musi najpierw zostać odnaleziony. Powiedziałem , że przyjdę po niego za parę dni. Po kilku telefonach z pytaniem czy już mogę go odebrać , poszedłem do sklepu , dostałem dysk i jakie było moje zdziwienie jak po jakimś czasie okazało się, że dysk jest całkowicie sprawny ( instalowałem w innym komputerze na próbę ) , nie ma żadnych błędów o których mówił ten serwis.

  • niezadowolony klient 1234
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Totalne dno!

Skorzystałem z serwisu tej firmy jeszcze w zeszłym roku. Oddałem laptopa na diagnozę i wycenę naprawy , zostałem poinformowany , że termin 2-3 dni robocze po których będzie kontakt z informacją o usterce i cenie naprawy. DIAGNOZA ... trwała 3 tygodnie. Kontakt z firmą jest dramatyczny , nikt nie odbiera telefonu a jak uda się dodzwonić lub przejść osobiście na miejsce to za każdym razem dostaje informację " nie ma serwisanta , przekażę Pana informację i serwisant się skontaktuję". Wniosek z tego taki , że te naprawy są zlecane komuś kto nie pracuje na miejscu i nie ma z tą osobą żadnego kontaktu. Po prawie miesiącu i 15 telefonach dostałem informację o konieczności wymiany płyty. Zdecydowałem się, czekałem kolejny miesiąc po którym okazało się , że płyta przyszła uszkodzona i trzeba czekać na nową... która nigdy się nie pojawiła. Po pół roku odebrałem komputer uszkodzony , rozłożony , musiałem jeszcze zapłacić za czyszczenie , które według serwisanta uniemożliwiało diagnozę ( dziwnym trafem ten sam komputer był u nich na czyszczeniu rok wcześniej ). Ogólnie dramat., nie polecam. Ceny sprzętu i usług serwisowych niestety z kosmosu.

  • P.K.
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017

5.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

:))

Składali mi komputer rok temu. Byłem i jestem zadowolony z obsługi. Nie miałem żadnych problemów.

  • Rafał32
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »