Dworzec PKP Gdańsk Oliwa

adres
80-321 Gdańsk, pl. Dworcowy 1
telefon
19-757
www
www.pkp.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Dworzec PKP Gdańsk Oliwa w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


3.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    4
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Bilety

tragedia !!! Kolejka DŁUGA, sporo osób kupuje bilety " do przodu". jedna kasa biletowa!!! W dodatku też są przerwy. Upadek. Kilka razy kupowałam bilet wieczorem na następny dzień, musiałam swoje odstać. Raz zdarzyło mi się kupować bilet przed odjazdem i mimo sporego marginesu czasowego nie zdążyłam kupić biletu, bo pociąg wjechał na peron. Kupiłam w pociągu. telefon do interwencji ciągle zajęty, pewnie słuchawka jest odłożona. Nic nie można zrobić !!! Ta sytuacja trwa dość długo. "Biedaki" megisiedzą w poczekalni i popijają. Jestem mieszkanką Oliwy i żal mi turystów. tragedia. WSTYD. Co PKP zamierza z tym zrobić???

  • Megi
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsługa pasażera-Gdańsk-Oliwa.

Jest 28 sierpień 2019r. Tak 2019 roku. Godzina 14,40 czynna tylko jedna kasa,przed kasą(to koniec sezonu)spora może ze 12 osób kolejka. Pani zdążyła obsłużyć może dwie lub trzy osoby i zamknęła jedyną czynną kasę. ludzie się denerwują,kobiety złorzeczą. Obrazek żywcem wyjęty z postkomunistycznych lat 80 ubiegłego stulecia gdyby jeszcze pociągi zaczęły się spóźniać po150 minut mielibyśmy dopełnienie ówczesnej sytuacji. Ja rozumiem pochmurna pani z okienka też musi mieć przerwę,ale wtedy powinna ją zastąpić inna pani, to jest kpina z pasażerów,to nie jest stacja w Pcimiu czy Koziej Wólce tylko jedna z trzech stacji prawie 500 tysięcznym mieście , tu kasy powinny być czynne całą dobę szczególnie w sezonie!!!! Jeszcze jeden "kwiatek z tej samej łąki".Dwa lata temu zainstalowano na stacji Gdańsk-Oliwa windy dla niepełno sprawnych,matek z małymi dziećmi w wózku,dzisiaj winda na peron PKM jest od dłuższego czasu zepsuta i nikt się tym nie przejmuje.Proponował bym dyrekcji przenieść naczelnika stacji Gdańsk-Oliwa na stanowisko tragarza może by się odnalazł przenosząc niepełnosprawnych i dziecięce wózki!!!!!!!!!

  • Cezary Kryński
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ola - opinia

Jak można pozostawić pasażerów potrzebujących skorzystać z windy z informacją "winda nieczynna-przepraszamy"?!I co dalej? Wózki mają pofrunąć?Wstyd.

  • Ola (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

5.8

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Wszystko ok oprócz kasjerki

Pani kasjerka, naburmuszone i nierozumne monstrum w przetłuszczonych włosach jest złe na cały świat, ze musi coś robić. Dwa razy (wrzesień 2018 i w maju 2019) nie potrafiła (nie mogła? Nie chciała? Bawi się klientami?) sprzedać mi biletu do Wrzeszcza bo twierdzi że nie ma takiej stacji...zła wola i tyle. Dwa razy odwróciłem się na pięcie i poszedłem z niczym bo dyskusja z tą osobą nie miała najmniejszego sensu. Ile osób w ten sposób postąpiło? Bóg raczy wiedzieć. Ja rozumiem, że ktoś choruje i ma problemy z psychiką. Ale na litość boską - nie zatrudniajcie takich osób na stanowiskach wymagających kontaktu z klientem!!! Chyba ze PKP tudzież SKM ma to w nosie...

  • Bartek Trawicki (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019

dramat!!!!

O godzinie 15:52 odjezdza Pociag, przyjeżdżam o 15:35 żeby wcześniej kupić bilet. W kolejce stoja dwie osoby, pani w okienku obsługuje jedną okolo 10-15 min do tego sie myli , np z data odjazdu. Gdy widzę że nie zdążę na pociag zadaje pytanie " z ktorego pero...." Nie zdazylam dokończyć a Pani juz wręcz wrzeszczy ze nie wie - przez taka obsluge musiałam kupić bilet w pociagu - drożej!!!

  • Alicja (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

2.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    3
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Bardzo nie miła obsługa!

Pani w kasie ok.50-60 lat (siwe włosy i okulary) bardzo nie przyjemna w dodatku nie miała jak wydać reszty z 10-ciu zł. Prosząc o bilet na najszybszy pociąg w stronę Gdyni powiedziała, że najpierw mam sprawdzić o której godzinie chcę jechać a dopiero potem do niej przyjść, bo ona nie jest punktem informacji. W sumie wyszło na tym, że bilet zakupiłam u konduktora, a ona tylko pobiera pensje bez wykonywania swoich obowiązków.Z tego co słyszałam dla innych klientów, również nie była uprzejma. Widać, że nie zależy jej na pracy.

  • Dominika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

5.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    5
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

siwowłosa Pani na kasie cały czas krzyczy i wyzywa innych

Dworzec ładny, zadbany, wszystko jasno napisane na peronach, ale jest jeden wielki minus, który powinnien zniknąć w trybie natychmiastowym. Często jeżdżę z Oliwy do Majewa, czasami kupując bilet Pani przy kasie jest bardzo miła, sprzedaje bilet jak powinna z uśmiechem na twarzy. Ale jest jedna Pani, która powinna znikając w trybie natychmiastowym. To już kolejna sytuacja, gdzie zachowuje się zupełnie odwrotnie niż powinna. Dzisiaj jestem wręcz załamana jej zachowaniem. Bylam świadkiem tego jak starsza Pani poprosiła grzecznie o bilet do Redłowa, nie wiedziała na jaki pociąg bo się nie zna, więc poprosiła siłowłosą Panią o poradę, a ta zaczęła krzyczeć, fukać i się rzucać. Po kilku minutach kiedy siwołosa Pani krzyczała na cały dworzec na tą starszą Panią, ludzie zaczęli zwracać jej uwagę, a ta zaczęła jeszcze bardziej wyzywać, krzyczeć, obrazac wszystkich dookoła. A starsza Pani tylko zapytała jakim pociągiem byłoby najkorzysteniej.... To już kolejna sytuacja, kiedy spotyka mnie coś takiego. Ta Pani naprawdę jest niemożliwa. Jak tak można??

  • Maria Piechowska (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

3.8

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    4
     
  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Bardzo miła pani w kasie

Fakt była czynna tylko jedna kasa i 2-3 minuty trzeba było poczekać, ale pani mi pomogła z zakupem biletu, a cała procedura przeszła sprawnie i w miłej atmosferze.

  • Pablo (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

1.3

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    2
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Pomocna dłoń

Mieszkam w Bydgoszczy, dziś jechałam może z drugi raz skmką. Niestety wyzwaniem okazało się kupno biletu u kasjerki... Myślalam, że Pani w kasie okaże pomocna dłoń... Cokolwiek... Nic bardziej mylnego. Niesymatyczna postać z wielkimi pretensji sprzedała mi bilet, a ja jeszcze śmiałam zadać jej pytanie. Pozostało mi życzyć miłego dnia i poprosić o pomoc Podróżnych. Pomogli.

  • B. N. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »