Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Maciej - opinia

Obsługa klienta mierna. Żeby zakupić bilet na pociąg proponuje udać się tam dzień wczesniej. A i tak nie ma gwarancji kupna ponieważ otwarta jest tylko jedna na 3 kasy biletowe. Jesli trafi się na przerwę to można zapomnieć. Pani w okienku raczej z tych, które pracują za karę. Dodatkowo warto wiedzieć l, ze osoby które kupują bilet na pendolino maja pierwszeństwo przed plebejuszami, którzy jadą tańszymi środkami transportu. Jeśli Jest możliwość to radzę omijać szerokim łukiem.

  • Maciej
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

3.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    4
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Bilety

tragedia !!! Kolejka DŁUGA, sporo osób kupuje bilety " do przodu". jedna kasa biletowa!!! W dodatku też są przerwy. Upadek. Kilka razy kupowałam bilet wieczorem na następny dzień, musiałam swoje odstać. Raz zdarzyło mi się kupować bilet przed odjazdem i mimo sporego marginesu czasowego nie zdążyłam kupić biletu, bo pociąg wjechał na peron. Kupiłam w pociągu. telefon do interwencji ciągle zajęty, pewnie słuchawka jest odłożona. Nic nie można zrobić !!! Ta sytuacja trwa dość długo. "Biedaki" megisiedzą w poczekalni i popijają. Jestem mieszkanką Oliwy i żal mi turystów. tragedia. WSTYD. Co PKP zamierza z tym zrobić???

  • Megi
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsługa pasażera-Gdańsk-Oliwa.

Jest 28 sierpień 2019r. Tak 2019 roku. Godzina 14,40 czynna tylko jedna kasa,przed kasą(to koniec sezonu)spora może ze 12 osób kolejka. Pani zdążyła obsłużyć może dwie lub trzy osoby i zamknęła jedyną czynną kasę. ludzie się denerwują,kobiety złorzeczą. Obrazek żywcem wyjęty z postkomunistycznych lat 80 ubiegłego stulecia gdyby jeszcze pociągi zaczęły się spóźniać po150 minut mielibyśmy dopełnienie ówczesnej sytuacji. Ja rozumiem pochmurna pani z okienka też musi mieć przerwę,ale wtedy powinna ją zastąpić inna pani, to jest kpina z pasażerów,to nie jest stacja w Pcimiu czy Koziej Wólce tylko jedna z trzech stacji prawie 500 tysięcznym mieście , tu kasy powinny być czynne całą dobę szczególnie w sezonie!!!! Jeszcze jeden "kwiatek z tej samej łąki".Dwa lata temu zainstalowano na stacji Gdańsk-Oliwa windy dla niepełno sprawnych,matek z małymi dziećmi w wózku,dzisiaj winda na peron PKM jest od dłuższego czasu zepsuta i nikt się tym nie przejmuje.Proponował bym dyrekcji przenieść naczelnika stacji Gdańsk-Oliwa na stanowisko tragarza może by się odnalazł przenosząc niepełnosprawnych i dziecięce wózki!!!!!!!!!

  • Cezary Kryński
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ola - opinia

Jak można pozostawić pasażerów potrzebujących skorzystać z windy z informacją "winda nieczynna-przepraszamy"?!I co dalej? Wózki mają pofrunąć?Wstyd.

  • Ola
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

5.8

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • dodatkowe usługi:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Wszystko ok oprócz kasjerki

Pani kasjerka, naburmuszone i nierozumne monstrum w przetłuszczonych włosach jest złe na cały świat, ze musi coś robić. Dwa razy (wrzesień 2018 i w maju 2019) nie potrafiła (nie mogła? Nie chciała? Bawi się klientami?) sprzedać mi biletu do Wrzeszcza bo twierdzi że nie ma takiej stacji...zła wola i tyle. Dwa razy odwróciłem się na pięcie i poszedłem z niczym bo dyskusja z tą osobą nie miała najmniejszego sensu. Ile osób w ten sposób postąpiło? Bóg raczy wiedzieć. Ja rozumiem, że ktoś choruje i ma problemy z psychiką. Ale na litość boską - nie zatrudniajcie takich osób na stanowiskach wymagających kontaktu z klientem!!! Chyba ze PKP tudzież SKM ma to w nosie...

  • Bartek Trawicki
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
opinia

dramat!!!!

O godzinie 15:52 odjezdza Pociag, przyjeżdżam o 15:35 żeby wcześniej kupić bilet. W kolejce stoja dwie osoby, pani w okienku obsługuje jedną okolo 10-15 min do tego sie myli , np z data odjazdu. Gdy widzę że nie zdążę na pociag zadaje pytanie " z ktorego pero...." Nie zdazylam dokończyć a Pani juz wręcz wrzeszczy ze nie wie - przez taka obsluge musiałam kupić bilet w pociagu - drożej!!!

  • Alicja
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »