Centrum Zdrowia ETER-MED Sp. z o.o.

adres
80-822 Gdańsk, Żabi Kruk 10

ETER-MED Sp. z o.o. obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
inne oddziały
telefon
58 320-26-00
e-mail
r...@etermed.pl pokaż
www
etermed.pl
Godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 20:00
4 aktywne ogłoszenia zobacz wszystkie
Pracownik biurowy, mile widziani studenci zaoczni
Gdańsk Stare Przedmieście
Sprzątacz/ka w przychodni
Sprzątacz/ka w przychodni Centrum Zdrowia ETER-MED
Gdańsk Stare Przedmieście
Programista PHP - student
Programista PHP - student Centrum Zdrowia ETER-MED
Gdańsk Stare Przedmieście

O nas

Podstawowe i specjalistyczne usługi medyczne dla osób ubezpieczonych w NFZ, dla klientów Medicover, Allianz, DantexMed, Cmp, Uniqa, MedicaPolska, Polsko Amerykańskiego Systemu Medycznego, jak również konsultacje i diagnostyka komercyjna.

Jesteśmy polską, innowacyjną, dynamicznie rozwijająca się  firmą, która istnieje na rynku medycznym od 1999 roku.
Świadczymy usługi zarówno z zakresu podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej dla wszystkich osób ubezpieczonych w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ), a także dla klientów: Allianz,  DantexMed, Enel-Med (w zakresie tomografii komputerowej), Polsko Amerykańskiego Systemu Medycznego (PASM II) czy iMED24.
Świadczymy również odpłatne specjalistyczne konsultacje medyczne, posiadamy ofertę skierowaną do klubów sportowych, ale też dla osób fizycznych i firm.
W 2014 roku stworzyliśmy pierwszy w Polsce internetowy sklep z usługami medycznymi, dzięki czemu macie Państwo możliwość zakupienia drogą online m.in. konsultacji specjalistycznych, badań laboratoryjnych, badań obrazów i różnorodnych zabiegów fizykoterapeutycznych bez wychodzenia z domu!
W 2016 roku otworzyliśmy nowoczesny i przyjazny pacjentom Szpital Chirurgii Jednego Dnia 1DayClinic.pl. Oferujemy Państwu szeroki zakres zabiegów i operacji z dziedziny okulistyki, laryngologii, chirurgii, chirurgii plastycznej i ortopedii.
W 2017 roku dzięki naszej inicjatywie rozpoczął działalność Dzienny Dom Opieki Medycznej dla Seniorów. Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, który zapewnia bezpłatną opiekę lekarską, pielęgnacyjną, opiekuńczą, rehabilitacyjną oraz rekreacyjną osobom,  które ukończyły 65 rok życia.
W obecnych czasach, kiedy stale słyszymy o coraz trudniejszej dostępności i coraz słabszej jakości usług medycznych w Polsce, Centrum Medyczne Eter-Med wychodzi naprzeciw tym problemom, usprawniając swoją pracę tak, aby Pacjenci byli zawsze zadowoleni, rzetelnie zdiagnozowani oraz leczeni. Specjaliści pracujący w klinice dbają o to, aby Pacjenci zawsze czuli się komfortowo i bezpiecznie.
Naszą priorytetową wartością jest dobro Pacjenta!
Rejestracja internetowa jest dostępna pod adresem: https://portal.etermed.pl
Firma jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk Północ, VII Wydziale Gospodarczym KRS:0000126348. Kapitał zakładowy wynosi 330.000 PLN. NIP: 583-27-08-120 .
Adres siedziby głównej: 
80-822 Gdańsku ul. Żabi Kruk 10    tel.  58 3202600
Pozostałe nasze placówki:
80-767 Gdańsk, ul. Jaskółcza 7/15 (Gdańsk, Dolne Miasto), tel.  58 3202600
80-336 Gdańsk, Kazimierza Górskiego 1 Gdańsk Oliwa /blisko przystanku SKM Żabianka/ (teren AWFIS) tel.  58 3202600
83-020 Cedry Wielkie, ul. Płażyńskiego 18, tel.  58 3202600
80-680 Gdańsk, Kolonijna 2,    tel. 58 308 00 38
82-110 Sztutowo, Kanałowa 7, tel. 55 247 83 09
82-112 Ostaszewo, ul. Kościuszki 37 tel. 55 612 90 60
Kolejna placówka wkrótce …

 

Opinie + Oceń


3.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

Kiedyś było biedniej ale przyjaźniej dla pacjenta

Bardzo mieszane odczucia. Pacjentka przychodni od wielu, wielu lat, pamiętająca czasy gdy było kilku lekarzy rodzinnych: Niewęgłowski, Hoffmann, Sadowska, Bobeł, Jagielska. Był dwupiętrowy barak, przeciętne wyposażenie, przychodnia gorzej prosperowała ale była rodzinna atmosfera, wysoka jakość usług i pacjent mógł zawsze liczyć na pomoc. Obsługa w starej rejestracji profesjonalna. Teraz obiekt jest okazały i nowoczesny ale pacjent leczący na NFZ zszedł na dalszy plan. Ogromna rotacja wśród rejestratorek (sytuację ratuje Pani Krystyna), o wiele częściej "nie da się", odległe terminy do lekarza rodzinnego (nieraz miesiąc) a w razie choroby trudno się dostać do innego lekarza. Jest portal pacjenta ale niektórzy lekarze jak widać są przeznaczeni jedynie dla pacjentów komercyjnych (za 130 złotych). Niektórzy lekarze "rodzinni" koszmarni, przewinęło się wcześniej jedno nazwisko. Z ETER-MEDu zrobił się moloch, widać że usługi komercyjne są priorytetem. Nie skreślam jeszcze całkowicie ale pokazuję żółtą kartkę.

  • Józefina
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
  • Status: stały klient

Odpowiedź obiektu:

Kiedyś w Polsce przypadało 5 lekarzy na 1000 mieszkańców, teraz zaledwie około 2.
W przypadku wprowadzenia płacy minimalnej na poziomie 4000zł. w rejestracji będzie tylko jedna rejestratorka i będą skrócone godziny pracy przychodni.
Zachęcamy do wypróbowania innych przychodni.
Skruchę przyjmiemy ze zrozumieniem.

autor: ETER-MED


4.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

Polecam lekarzy za dobrane leczenie lub poradę

W przychodni pracuje dużo lekarzy chorób wewnętrznych oraz rodzinnych. Polecam lekarzy, do których się niestety długo czeka - dr D.G. oraz dr A.S. Polecam także dr D.R. dermatolog - dobrze dobrane leczenie (trądzik, zapalenie mieszków włosowych). Jako niepełnoletnia chodziłam do pediatry dr K.GM. Pani doktor poleciła mi wielu dobrych specjalistów i włączała trafne leczenie. Rejestracja jest możliwa przez portal co znacznie usprawniło proces umawiania się na wizytę, ponieważ telefonicznie trzeba czekać kilkanaście minut w kolejce.

  • Stała pacjentka
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Status: stały klient

2.7

w kategorii

Laboratoria medyczne

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Gdańsk ul. Górskiego 1 badanie krwi i moczu

Robiłem kilka badań krwi i moczu, otrzymałem informację, że wszystkie badanie będą dostępne tego samego dnia w internecie. Po sprawdzenie wyników okazało się, że nie ma badań na osmolalność moczu i krwi. Poszedłem następnego dnia dowiedzieć co się stało. Panie kazały mi poczekać na zewnątrz. Po chwili wyszła Pani Pielęgniarka i powiedział mi, że powinienem swoje badani robić w Akademii bo tam są moje wyniki. Trochę mnie zamurował, ponieważ nie miałem ochoty specjalnie jeździć gdzieś indziej, ale po chwili pomyślałem, że może Pani się pomyliła i chodziło jej o próbki. No i dokładnie tak było. Spytałem się kiedy mogę odebrać i gdzie mogę odebrać wyniki Pani Pielęgniarka powiedział, że tutaj za 3 dni. Spytałem się czemu Pani mnie nie poinformowała (wtedy niepotrzebnie nie przychodził bym i się nie denerwował) i Pani Pielęgniarka stwierdziła, że Ona nie wie ile badania trwają. Nagle przyszła druga Pani Pielęgniarka i stwierdziła, że laboratorium nie wie ile badania trwają. Po tych stwierdzeniach jestem w szoku do dni dzisiejszego. Podsumowując pacjent ma zgadywać kiedy i gdzie wyniki będą.

  • Rafał
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Śliwarska! jak tak można?

Byłem dziś u tej osoby. Dramat. dolegliwości związane z biegunką męczą mnie od tygodnia. efektem jest wycieńczony organizm ( opowiadałem jej ze szczegółami moje problemy) a ona zaproponowała mi listę leków z konkretnej apteki, i dała l4 tylko na dzisiejszy dzień. Totalny brak zrozumienia mimo tego że ledwo stoję na nogach. Zapytałem jej czy to znaczy że mam jutro iść w takim stanie do pracy, w odpowiedzi usłyszałem że jutro mogę przyjść znowu.... wypisałem się z tej przychodni. to już drugi raz jak zostałem tam źle potraktowany.

  • CHORY
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

dot.wizyty lekarskiej

Witam przyszłych pacjentów tej placówki. Chciałabym uprzedzić przed wizytą u Pani Julity Śliwarskiej. Z rozmysłem nie napisałam skrótu dr przed nazwiskiem tej Pani gdyż po mojej wizycie trwającej chwilę zastanawiałam się czy ta Pani rzeczywiście "szczyci" się dyplomem uczelni medycznej. No cóż w wieku 65 lat człowiek się "sypie" odczuwa już różne dolegliwości.Po ciężkim ataku bólu przyjęłam pierwszą wolną wizytę z "marszu" , no i pech chciał że trafiłam na tę Panią.Bez jakiegokolwiek wywiadu lekarskiego, przebadania (oprócz lekkiego kilkusekundowego dotyku dłońmi środka pleców (no może moje nerki już tam się przemieściły) ,Pani na karteczce napisała mi nazwę tabletek do zażywania Ibuprom i uznała że już koniec wizyty. Byłam po prostu w szoku totalny brak komunikacji z pacjentem nie mówiąc już nic o jakiejkolwiek empatii wobec pacjenta. Zrozumiałam po wyjściu dlaczego jak przyszłam do przychodni pod drzwiami gabinetu tej Pani nie było pacjentów. Życzę wszystkim zdrowia nawet tej Pani.

  • Ala Trzebiatowska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • Status: stały klient

3.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.7
 

Infolinia

Masakrycznie długi czas oczekiwania na połączenie z rejestracją, nie ma bezpośredniego telefonu a jedynie infolinia, na której po komunikacie "jest pan / pani pierwszy/ pierwsza w kolejce" czeka się na połączenie około 12 minut... jeszcze jeden minus - brak parkingu dla pacjentów w placówce Żabi Kruk

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Status: stały klient

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,
Czas oczekiwania na infolinii wynika z liczby dzwoniących w danym momencie. Proszę próbować w innych porach, a najlepiej korzystać z rejestracji internetowej: portal.etermed.pl – w tym celu należy założyć konto i je autoryzować w jednej z naszych rejestracji.
Parking jest po drugiej stronie ulicy Toruńskiej, a bliżej przychodni nie mamy możliwości zaoferować.
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii.Jest dla nas bardzo cenna.
Dziękujemy!

autor: ETER-MED


Książka sanepidowska

Nie polecam tej opcji czekalam długo na orzecznika i gdy wkoncu miała być moja wizyta zadzwonili że lekarz ma zwolnienie i jedyny termin to na popołudnia gdzie nie mogę. Niby dostosowują się do klienta A gdy klient nie może to mają to gdzieś poprosiłam o numer menagera to co nie dostalam A gdy chciałam zwrot pieniędzy bo mi nie pasuje ani im powiedzieli że w umowie mają że nie zwracają pieniędzy. Więc jeżeli chcecie opcję książeczki Sanepidowskiej odradzam .

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Status: pierwsza wizyta

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani, lekarz jak każdy człowiek może zachorować. Zaproponowaliśmy wybór innego dnia i godzin, które dostaliśmy od naszego lekarza orzecznika - więc to jedyne co mogliśmy w tej sytuacji zaproponować.
Ponadto dokonując zakupu przez nasz sklep internetowy zaakceptowała Pani regulamin, z którego jasno wynika, iż nie dokonujemy zwrotów za usługi medyczne. Mimo to, nie raz zdarzyło się, że zwroty na prośbę klienta zostały przez nas robione, ale nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu jeśli wszystkie badania z pakietu zostały już wykonane. Mamy nadzieję, że jednak skorzysta Pani z wizyty u naszego orzecznika. Zapraszamy serdecznie.

autor: ETER-MED


5.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Ogólnie zadowolona ale z położnej nie

Ogólnie bardzo sobie chwalę przychodnię, laboratoria i szkołę rodzenia. I wszystko byloby pięknie tyle ze po porodzie chcialam umówić się na wizytę położnej w domi i zdezylam się z murem. Pani mi odmówiła bo za daleko (tereny miasta Gdańsk)... mam sobie szukać sama kogoś. Gdzie wymagalam wizyt w celu monitorowania wagi wcześniaka. Także tego nie polecam.

  • Ola (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2016
  • Status: stały klient

5.5

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.5
 

Polecam

Już nie mam problemu z umówieniem się przez telefon, można zapisywać się do lekarza przez internet - to jest bardzo duże udogodnienie. Lekarze i obsługa bez zarzutów, nawet wysyłają powiadomienia przed wizytą. Polecam przychodnie, z cała rodziną korzystamy z niej od lat.

  • Hania (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Status: stały klient
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »