FedEx Express Polska

adres
80-298 Gdańsk, Budowlanych 27
telefon
0 801-002-800
www
www.opek.com.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Najniższy poziom

Usługi kurierskie pozostawiają wiele do życzenia, ale gdański fedex to najgorsza firma, z jaką się do tej pory spotkałam.

  • Iza (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Firma porażka

Od wczoraj moja przesyłka ma status doręczony o godzinie 16.45 byłem w domu.Pani z bazy mi mówi ze kierowca zostawił to pod numerem 2, w całym domu nikt o tym nie wie.Kierowca kłamie

  • Ryszard (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Nie ma takiego numeru Gdańsk

Brak towaru juz drugi dzień ktoś dyspozycję zmiany terminy ani ja ani dostawca

  • Andrzej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

brak odbiorów , brak doręczeń

Przestrzegam wszystkich przed Fedexem z Gdańska!!! Najgorszy kurier, jaki tu istnieje. Zamówione do nadania pilne paczki - nie przyjeżdża ich nikt odebrać, a Pani z infolinii (jeśli po pół godziny się tam w ogóle da radę dodzwonić) - informuje, że po wioskach to kurierzy nie jeżdżą za często. Kolejna paczka, na jaką ja czekam - niby Standard Next Day, leży w oddziale już 3 dzień i nikt nie zamierza mi jej przywieźć, a waży 200 kg, jest pilna, potrzebna do firmy. Rośćcie w razie co drogą sądową! Sprawy są darmowe. PS - gdzie ten FEDEX z "Cast away" ?!

  • wilson (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

nie zadowolony Z FEDEX

W niedziele rano zamówiłem w poniedziałek wieczorem już w Gdańsku z Olsztyna i tu się zaczynają schody że strony firmy kurierskiej FedEx. Paczka po tygodniu w firmie FedEx oraz braku czasu kuriera na dostarczenie paczki dotarła 5 pięter niżej niż powinna z strony kuriera zero kontaktu. 5 dni dzwonienia na infolinię po 5 razy dziennie coś dało firma ta powinna zakończyć Swoją pracę z dniem dzisiejszym. Inne firmy są o 10000 % lepsze i szybsze

  • nie zadowolony Z FEDEX (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Nieudana próba doręczenia przesyłki

Moja przesyłka trafiła do firmy FedEx w dniu 02.11.17 r. W dniu 10.11.17 o godz. 12:30 kurier zanotował ,iż klient odmówił odebrania przesyłki. Przez te kilka dni trwała ciuciubabka. A to błędny adres ,a to klienta nie ma w domu. Aż w końcu klient z tego wszystkiego odmówił przyjęcia przesyłki chociaż bardzo chciał ją otrzymać i czekał na nią. Kontaktował się z firmą wysyłkową w celu uzgodnienia adresu.(był oczywiście zgodny) Wydzwaniał do firmy wysyłkowej ,na infolinię firmy FedEx. Miła pani informowała,że oddzwoni za godzinę. Zadzwoniła po 24 godzinach. W końcu klient poprosił aby kurier jak ma problem z dotarciem pod adres by zadzwonił na tel klienta . Zadzwonił 10.11.2017 roku o godz.12:37 informując iż wiezie moją przesyłkę. Klient czekał,czekał. O godz. 13:57 odważył się wykonać tel do kuriera z pytaniem czy dzisiaj będzie z przesyłką. Dostał odpowiedź iż dzisiaj nie był i nie będzie.Lecz o godz.12:30 kurier już wiedział ,że klient odmówi odbioru co zanotował w statusie przesyłki.Zapewniam,że nie mieszkam na końcu świata. Od lat korzystam z usług firm kurierskich. Z taką ignorancją i robieniem z klienta przysłowiowego idioty nie spotkałam się. Omijajcie FedEx szerokim łukiem

  • Ewa J. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

LIPA !!! ZERO !!!

Od 3 dni czekam na paczkę i nadal jej nie ma. Dzisiaj święto i to na dzisiaj był potrzebny prezent, który nie dotarł dzięki tej dziwnej firmie. Śledzenie paczki wykazuje , że każdego dnia zostaje wydana kurierowi... w domu jest zawsze ktoś obecny, a kuriera ani widu ani słychu. Infolinia to kolejna ciekawostka : wprowadzony kod i pan który twierdzi, że paczka jest w rękach kuriera, więc próbuję połączenia z konsultantem , co okazuje się praktycznie niemożliwe - czekałam kilka razy na linii bez skutku. Przez internet kupuję bardzo często, ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałam i nie zostawię tak całej sprawy.

  • Agula (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Trzymajcie się jak najdalej.

Towar miał być dostarczony w poniedziałek ,a został w piątek.Po dwukrotnej interwencji w sklepie internetowym. A tłumaczenie? Najpierw nikogo nie było w domu,co było nieprawdą.Potem źle podany adres.Co też było nieprawdą. Na infolinii tej pseudo firmy nikt nie odpowiadał i trzeba było interweniować w sklepie.Żenada.

  • M. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Przesyłka zaginęła

Przesyłka ze sklepu zaginęła - winnym okazała się firma kurierska FedEx. Pierwszy raz mam taki przypadek. Odradzam.

  • Rafał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

NIE NIE NIE

Najgorsza firma kurierska w Polsce!!!!Rzekomo 3 razy kurier próbował dostarczyć przesyłkę. Tak wynika z maili;)))))))Śmiechu warte!!!Cały czas byłam obecna w pracy i żadnego kuriera u mnie nie było. Kpiny. Zero kontaktu . Odradzam współpracę

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Kolejny dzień oczekiwania na doręczenie

Moja opinia niczym nie będzie różnić się od wszystkich pozostałych tutaj. Kurier nie dojeżdża do mnie 2. dzień, mimo mojej ciągłej obecności w domu. Obsługa na infolinii fatalna - otrzymałam informację, że kurier nie zdążył (!), nie ma obowiązku kontaktu z klientem, i że na pewno będzie już dzisiaj... po czym znów go nie ma!

  • magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Zero profesjonalizmu!!!

Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informację o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych- sądząc po komentarzach poniżej to chyba ich zwyczajowa praktyka, albo zwyczajna ściema. Zapłacona przesyłka ekxpresowa a leży już od 2 dni w centrum logistycznym- i wg infolinii- MOŻE dostarczą jutro. Między 10 a 17!!

  • A (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Przesyłka nie pobrana z oddziału, fałszywa dyspozycja odbioru wasnego w oddziale

Przesyłka od 5 dni leży w oddziale w Gdańsku. W statusie : 1. wydana kurierowi do doręczenia godz 9.34, 2. Przesyłka oczekuje w oddziale godz 9.39 ( 5 minut później). 3. Dyspozycja odbioru własnego w oddziale- status z następnego dnia. Pod adres kurier się nie pofatygował, nikt też nie wydawał dyspozycji odbioru własnego. Jestem cały czas w domu. Infolinia porażka, za 3 razem udało mi się dobić do konsultanta. Informacja dla wszystkich - połączenie z konsultantem nr 9 ! Obsługa nieprzyjemna. PORAŻKA !

  • mARTA (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ocena ZERO

Portal trojmiasto.pl nie daje mi możliwości dania oceny ZEROWEJ! Firma Fedex nie zasługuje nawet na oceny w postaci 1 (jedynek). Zerowe poczucie obowiązku, zerowe poczucie lojalności, zerowe dbanie o klienta! Mam nadzieje,że te zera przeistoczą się w zera na Waszych kontach! Tego życzę firmie FEDEX z całego serca!

  • Karolina Główczyńska (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

najgorsza firma kurierska w trójmieści

brak kontaktu z firmą, pod numerem infolinii włącza się automatyczna sekretarka, w mailu i sms brak nr do kuriera, co to ma być ?

  • wafel (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

brak kontaktu

Nieprofesjonalna firma kurierska, brak kontaktu- nikt nie odbiera telefonu, kurier widmo(miał być i przepadł bez wieści). Nie szanują czasu klientów.

  • maria (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Przesyłka opóźniona o 2 dni FedEx Express!! Brak kontaktu z kurierem.

Wybrałem FedEx Express spośród wielu opcji dostarczenia przesyłki płacąc drożej niż u innych kurierów aby dostać przesyłkę jak najszybciej. Termin doręczenia przesyłki był na 31.10.2017r. Dostałem maila od FedEx, że przesyłka przyjdzie na czas - Super! ale nie doszła! Po wpisaniu tracking nr na stronie FedEx wyświetliło info: "Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi" Przesyłkę otrzymałem dopiero 2 dni później. W mailu nie było nr telefonu do kuriera. Na infolinii konsultantka FedEx zaproponowała, że poprosi kuriera aby ten do mnie zadzwonił i powiedział kiedy dostarczy przesyłkę! Nie zadzwonił ani pierwszego dnia, ani drugiego! Zmarnowałem całe dwa dni (praktycznie 3 dni bo święta były, ale spoko) czekając na przesyłkę którą doręczono pod koniec drugiego dnia! Kurier powiedział, że mają za dużo pracy i się nie wyrabiają na czas. FedEx Express - Śmiechu warte!!

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dramatycznie niski poziom obsługi.

Nieudana próba doręczenie przez kuriera przy całodniowym pobycie pod wskazanym adresem doręczenia.

  • Adam (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Porażka

Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informacje o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych.

  • Kamila (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

masakra

Paczka miała byc juz wczoraj, ale kurier "się nie wyrobił" a dziś rano rzekomo została dostarczona, jesli więc tak, to na pewno nie do mnie.

  • niezadowolony (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
    • obsługa:
      1.0
       
    • oferta:
      1.4
       
    • czas realizacji:
      1.2
       
    • bezpieczeństwo:
      1.5
       
    • przystępność cen:
      1.6
       
    • ocena ogólna:
      1.2
       
    średnia ocena (max 6)
    1.4