FedEx Express Polska

Gdańsk 80-298, Botaniczna 14

FedEx Express Polska

Wybierz numer

22 211-80-00 801-002-800

Oceny (208)

Niezadowolony klient
Termin usługi: grudzień 2022

Kurier raz zadzwonił do drzwi, nie zaczekał aż otworzę i od razu odjechał białym busem. Zero kontaktu, telefonu, smsa. Po przeczytaniu opinii innych klientów widać, że jest to standardowe zachowanie FedEx w Gdańsku. Jest obawa utraty przesyłki. Infolinia nie istnieje, nie ma z kim rozmawiać. Ostatni raz korzystam z tego kuriera i innym odradzam.

jaro330
Termin usługi: grudzień 2022

Kurier podobno podjoł dwie próby dostarczenia przesyłki ,dwa dni siedzenia w domu i nic. Firmie fedex życze na święta dużego kopa w d....e żeby niezakłuconym miłym lotem opuścił polskÉ

Daria
Termin usługi: grudzień 2022

Najgorsza firma kurierską - brak kontaktu z infolinia, monitorowanie nieaktualne, kurier nie przyjeżdża w wyznaczonym terminie

Kobieta
Termin usługi: czerwiec 2022

Również nie polecam. Kurier trzy razy z rzędu nie odbiera przesyłki. Na infolinii nic nie mogą poradzić, nie mają nawet numeru telefonu do kuriera obsługującego dany region.

Ola
Termin usługi: maj 2022

Mimo informacji iż przesyłka dotrze w dniu 19.05.2022 nadal czekam. To już drugi dzień a kuriera jak nie było tak nie ma. Nie polecam.

Krzys
Termin usługi: maj 2022

Masakra .Infolinia wogóle nie działa.Punkt odbioru FedEx który według nich ma być otwarty do 19 zamykają już o 15. Aplikacja z google zawiesza się i niewiadomo gdzie jest przesyłka .SMS przychodzą mylne .Najpierw że paczka czeka w punkcie by godzinę później następny SMS że została wydana do doręczenia to gdzie jest moja paczka .Nie wiem Trzy dni i dalej nie wiem

Maciek
Termin usługi: marzec 2022

Generalnie masakra kuriera nie było a oznaczył przesyłkę jako odmowę odbioru przez odbiorcę.

Jerzy
Termin usługi: grudzień 2021

Doświadczenie koszmarne. Trzy dni oczekiwania na przesyłkę, czwartego dnia przerzucona przez ogrodzenie, co skutkowało częściowym zniszczeniem zawartości. Próby kontaktu bezskuteczne, nie licząc systemowych, głupich odpowiedzi w rodzaju "dobro klienta najważniejsze i robimy wszystko, aby sprostać", itp bredzenie korporacyjne. Zero zainteresowania, brak kontaktu z kurierem, beznadziejny w praktyce system śledzenia przesyłki. Jednym słowem dno. Złożona reklamacja, bez merytorycznej odpowiedzi. Klient jest dla nich "zerem".

Dariusz Sokołowski
Termin usługi: grudzień 2021

Nie polecam !!!! Czekam jak .. na odbior. Zero kontaktu Zero możliwości rozmowy z konsultantem. Omijać szerokim łukiem

Piotr
Termin usługi: grudzień 2021

Proszę omijać szerokim łukiem te firmę. Najgorsza firma kurierska ever!!

Zbigniew
Termin usługi: sierpień 2021

Bojkotowac tę firme. Zeby odebrac przesylke musialem jechac na inne osiedle. Kurier sam okresla gdzie i kiedy przesylka bedzie do odbioru. Mój jedzi nieoznakowanym bialym busem o rejestracji CB. Mlody szybki pobudzony. Mowi ze jest wśrod nich najgrzeczniejszy. Wyobrazam sobie co robia inni.

jerzy
Termin usługi: maj 2021

jest godz.8.04 jeszcze nie otrzymałem paczki a czekam od 00.01 dn.25 05 2021 ale nie to jest najgorsze tylko to że każe mi się czekać do 23.59 25 05 2021.Zaczekam a ze mną należność za pobranie 44 zł w nominale 1 gr zobaczę jak długo kurier będzie liczył oczywiście nie na napiwek.

Sławka
Termin usługi: maj 2021

Najgorsza firma kurierska na rynku.Po prostu koszmar,zero kontaktu z kurierem i zero profesjonalizmu.Nie polecam nikomu .

grzegorz
Termin usługi: listopad 2020

nie polecam! Paczka nadana prawidłowo, kurier odebrał bez żadnych zastrzeżeń. Potem przyszła faktura na dopłatę 90 zł, za rzekomo źle zapakowaną paczkę! Nigdy więcej nie wyślę nic przez Fedex. Reklamacji nie uznali. Wypchajcie się swoimi 90 złotymi, każdemu będę odradzać wasze usługi i wszędzie będę ludzi przed wami ostrzegać. Nie pozdrawiam. Ach i wszystko przez furgonetka.pl, tez odradzam! Bazują na frajerach!

Lucy
Termin usługi: styczeń 2021

Mimo tego że nikogo nie było w domu i paczka nie została odebrana na stronie internetowej w śledź przesyłkę kurier zaznaczył odbiorca nie uiścił opłaty i odmówił przyjęcia przesyłki. Jak bym mogła dałabym -5 gwiazdek, najgorsza forma kurierska, brak kontaktu z kurierem. Zresztą to już nie pierwsza akcja z tą firmą. Jak widzę na stronach że przesyłkę ma dostarczyć fedex rezygnuje z zakupu.

klient
Termin usługi: listopad 2020

Fatalnie.... siedziałem w domu... czekam, czekam , wg, mejla doręczenie miało być pomiędzy 11-13. Dzień minął i nie było żadnego kontaktu od kuriera. Następnego dnia sprawdzam system FEdex i widzę, wpis z godz. 20.11 o nieudanej próbie doręczenia i awizacji... Żart, żart żart. Kontakt też jest utrudniony - infolinia nie działa, można jedynie napisać mejla... Najgorsza firma kurierska

k
Termin usługi: październik 2020

Cóż, jak u wielu innych osób - cały dzień siedziałam w domu, ale rzekomo "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana". A poczta tego samego dnia jakoś dała radę przynieść inną paczkę.

Monika
Termin usługi: czerwiec 2020

Szkoda słów na tą firmę sms otrzymany wczoraj ze kurier przyjedzie z przesyłką zero kontaktu od kuriera, sprawdzam dzisiaj dlaczego nie otrzymałam przesyłki a tam widnieje informacja o dostarczonej przesyłce o godz 6.47 dzisiaj rano, kilkakrotnie dzwoniłam do firmy zapewniali mnie ze napewno dzisiaj kurier będzie najpierw że o 13.00 potem że o 15.00 a na końcu że o 18.00 i ani widu ani słychu żeby kurier przyjechał, szkoda słów jednym słowem nie polecam oddziału w gdańsku. z kurierami z odziału w słupsku nie było żadnych problemów

Dex
Termin usługi: czerwiec 2020

Aktualnie chyba najgorsza firma kurierska w regionie: - Paczka samodzielnie oznaczona przez kuriera jako dostarczona, infolinią potwierdziła że to błąd kuriera, jednak status nie został cofnięty - po konsultacji z infolinią i kilkukrotnym zapewnieniu że "dzisiaj będzie" minął tydzień że jednak nie dojechała - procesy zarządzania chyba leżą i kwiczą bo w sumie nikt nie wie co ma robic, dzwonią z zastrzeżonych numerów w ramach procesu interwencyjnego - ukryte możliwości kontaktu na stronie www - brak kontaktu od kuriera lub kogokolwiek z Gdańska w związku z sytuacją (centrala bez możliwości interwencji)

Daria
Termin usługi: czerwiec 2020

Nie ma gorszej firmy kurierskiej. Jako jedyni nie dostarczają przesyłek kolejnego dnia roboczego, w historii statusów przesyłek kłamią (np o próbie doręczenia której nie było), infolinia nie ma realnego wpływu na świadczone usługi i składane reklamacje. Finalnie jak chce się otrzymać przesyłkę trzeba po nią samemu pojechać! W przypadku usługi wysyłki kurier dwukrotnie nie stawił się aby przesyłkę odebrać, infolinia zapewniała w każdym z przypadków że "napewno będzie". Co ciekawe kurier zadzwonił że po przesyłkę przyjedzie gdy zlecenie było już dawno anulowane i usługa zamówiona w innej firmie - bałagan na całego! nie polecam!!!