FedEx Express Polska

adres
80-298 Gdańsk, Budowlanych 27
telefon
22 211-80-00, 0 801-002-800
www
www.opek.com.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

- opinia

Nie polecam tej firmy. Kurier nie przyjeżdża pod wskazany adres tylko wpisuję nieudaną próba doręczenia, błędny adres a ja mam fakturę na e-mailu i jest dobry adres!!

  • (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Porażka!

Nigdy nie polecę tej firmy. Czekam na pilną przesyłkę- pracuję z domu, więc jestem od 7:00 do 17:00 pod wskazanym adresem. Wieczorem dostaje informację, że próba dostarczenia o 11:30 nie powiodła się!!! Żart? Nie- z tego co wiem, to standard! Najgorsza firma kurierska, a jaką miałam do czynienia!

  • BC (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

- opinia

Jestem rozżalona i zniesmaczona. Mozna caly dzien siedziec w oknie a i tak dostanie się informacje ze mnie nie bylo. Brak słów !!!!

  • (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Niedoręczają przesyłek

6231402013556 Niestety, muszę wystawić negatywną opinię, ponieważ z kurierem nie ma żadnego kontaktu. Czekałam na paczkę całe dwa dni w domu, mimo to podobno była nieudana próba doręczenia przesyłki i i ją awizowano. Nawet telefoniczny kontakt z infolinią 6-krotny w tych dwóch dniach oraz zapewnień że kurier dostarczy przesyłkę, nic nie pomógł. Prawda jest taka, że nie chce im się jeździć w korkach w godzinach szczytu i nie dostarczają przesyłek. Przykra sytuacja. A ja na kolejny 3 dzień muszę wziąć urlop. Zdecydowanie odradzam przesyłanie paczek za pośrednictwem niekompetentnej firmy Fedex.

  • Grazyna (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

Obsługa..!

Beznadzieja..! Drugi raz ta śmieszna polaczkowa firma odstawiła moją przesyłkę do nadawcy. W formularzu za każdym razem jest poprawny numer telefonu i niestety kurier nie pofatygował się zadzwonić do mnie i poinformować mnie o przesyłce. Dwa dni siedziałem i "warowałem" w domu w oczekiwaniu na przesyłkę tak więc nie było możliwości abym mógł się rozminąć z kurierem. Nawet gdyby to przecież po to jest numer telefonu... Chyba że się mylę..? Myślę o wysłaniu zażalenia na fedex Polska do biura w USA .

  • Dariusz
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Porażka

dwa razy mieli dostarczyć mi przesyłkę. Za 1 razem czekałem 8 dnia. w tej chwili przesyłka od 22.03 2019 jest na magazynie w Gdańsku, planowany termin dostarczenia był 25. Następnie dowiedziałem się że termin to 26, w tej chwili po telefonie do nich otrzymałem informację że ponaglają magazyn, i podobno 27 ma być dostawa. Ogólnie duży minus na dostawy.

  • MF (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

totalny dramat

Jak tylko widzę że mam przesyłkę przez fedex jestem gotowy do problemów. Nie polecam fedexa nikomu.

  • Valentin (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

Od razu reklamujcie przesyłki przez stronę internetową

Nie polecam FedEx'u. Kurier podejmuje paczkę, a potem nie chce mu się jej przywieźć (bo przecież za kilka godzin będzie weekend) i odwozi do oddziału. Kpina. Telefony Gdańsk: 58 762 30 08, 58 762 30 06 do tego można wysłać maile na polska@fedex.com i plmaster@fedex.com

  • Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dramat

Fimra porażka, wszystko co Pani przedemną napisała to prawda, identyczna sytuacja która powtarza się kolejny raz, na infolinii bajzel, zero pomocy, o kurierze nie wspomnę , zero kontaktu, po całym dniu siedzenia w domu, status nie udane doręczenie zart? Nie polecam!

  • Marta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Masakra.

To jest jakaś tragedia. Siedząc cały dzień w domu i czekania na kuriera otrzymałam maila że doręczenie się nie powiodło bo nikogo nie było i przesyłka została awizowana bo kurier nawet nie zaczył sie zjawić A juz nie wspomnę o tel.!!! Dzwoniąc na infolinię zgłosiłam zaistniałą sytuację i pani powiedziała że paczka będzie dostarczona dzisiaj(piątek) i cooo i nic po całym dniu czekania(znowu) o godz. 17.50 dostałam informacje "dyspozycja zmiany terminu doręczenia" czy to JEST jakiś żart??!!! I wiem że działanie pana kuriera jest celowe ponieważ to nie pierwsza taka akcja ze strony kuriera frdexu!!!! nie polecam tragedia masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Iwona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

Kurier nawet się nie fatyguje na osiedle ani zadzwonić domofonem. Po prostu wpisuje w trackingu że nie ma mnie w domu. Jak to możliwe że to jeszcze istnieje?

  • Mateusz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dziadowska firma

Czekałam na przesyłkę od 18 grudnia. Dostarczono do ochrony osiedla bez informacji telefonicznej ani sms-owej. Oczywiście pioruny posypały się na sprzedawcę a nie na kuriera. Nikomu nie polecam FedEx-u

  • PAPM (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

a ja jestem przeciwnego zdania

wczoraj miałam dostać zamówiony towar z dostawą zleconą przez sprzedającego firmie FedEx i naczytawszy się negatywnych opinii byłam przygotowana na "to najgorsze" ale bardzo miło zostałam zaskoczona. Otóż kurier będąc pod moim blokiem zadzwonił do mnie żeby upewnić się że jestem w domu i po kilku chwilach przyniósł mi zamówiony towar. Bardzo dziękuję za terminowość (zamówiłam w poniedziałek a w środę towar był u mnie) i kulturę kuriera

  • Hanna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

brak kontaktu

dowiaduję się że kurier był z przesyłką 2 razy a ja o tym nic nie wiem brak informacji jakiejkolwiek tel. smsa nic nie polecam z innymi nie mam problemu ale sądzę że wina leży po stronie kuriera który podobno w okresie przed świątecznym nie ma obowiązku telefonowania to niech w ogóle nie bierze paczek

  • eugeniusz kwiatkowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

totalne dno

Fedex odebrał paletę od nadawcy, a gdy dowieźli ją do Gdańska to poinformowali, że nie mają samochodu z windą (waga 250 kg) i że albo odbieram sam (ciekawe w jaki sposób jako osoba prywatna), albo odeślą do nadawcy na mój koszt. Taka praktyka jest godna terrorystów i szantażystów. Odradzam jesli nie lubisz tracić pieniędzy , czasu i nerwów.

  • bartosz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

1.7

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

FedEx u mnie przejął od DHL pałeczkę miana najgorszej firmy kurierskiej w Trójmieście.

Chciałem zwrócić towar zakupiony przez internet, na zwrot miałem ustawowe 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, które mijały we wtorek. Zamówiłem najpierw kuriera w piątek (weekend przed deadline'owym wtorkiem) po odbiór paczki, dostałem maila, że do 17-tej będzie u mnie, dla pewności zadzwoniłem jeszcze na infolinię żeby się upewnić, że kurier na pewno będzie. Otrzymałem zapewnienie, również o telefonie od kuriera przed przyjazdem (robi tak każda inna firma kurierska). Nie przyjechał. W poniedziałek znów zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację, że muszę złożyć zamówienie na kuriera ponownie. Znów zadzwoniłem na infolinię żeby się upewnić, że kurier przyjedzie i dostałem informację, że będzie u mnie w ciągu godziny, bo wcześniej zero odzewu. Po półtorej godziny znów zadzwoniłem i na pytanie, czy ten kurier w końcu przyjedzie, czy nie, bo muszę już dziś tą paczkę wysłać, pani z infolinii powiedziała, że kurier u mnie był przed 15 minutami i nikogo nie zastał, a tak się głupio składa, że cały czas byłem w domu. Na szczęście w Sferisie przemiłe panie bez problemu przedłużyły mi możliwość zwrotu towaru, więc dla tego sklepu akurat plus.

  • Opcjonalny (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

dramat!

Dodzwonić się nie da, a jak już się udało po paru próbach- pan bardzo nie miły i opryskliwy, w dodatku rozłączył mi się w połowie zdania bez żadnego dowodzenia. Nie polecam! Nie mogę nawet bez żadnych komplikacji zmienić adresu odbioru paczki. Masakra.

  • Martyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Lepeij wysłać paczkę gołębiem

Szkoda że wcześniej nie przejrzałam opinii o Fedexie. Niestety skorzystałam - zakupy internetowe, akurat kurier był gratis. Kurier wpisuje w system że nikogo nie zastał - już trzykrotnie. Tyle że ja siedziałam non stop w domu, mam sprawny dzwonek i domofon. Dwukrotny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego efektu - obiecanki cacanki, że zainterweniują i kurier się skontaktuje. Sprawdzałam też zgodność podanego adresu i telefonu, więc nie ma opcji innej niż kurier-oszust, a firma najwyraźniej nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy - jak to pani na infolinii powiedziała, nie mogą mi obiecać że kurier się skontaktuje czy dotrze (?!). Robienie ludzi w wała, to mało powiedziane.

  • Joanna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

1.3

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Koszmary z fedexu

Jak w ogole ta firma istnieje jeszcze na polskim rynku?! Każda firma ktora korzysta z tej firmy jest spalona:) poważeni, jak slysze ze ktos cos fedexem wysyla to jzu wiem ze nie otrzymam nigdy zamowinia..chyba ze sam je odbiore gdzies w trasie, tylko wczesniej trzeba zdobyc nr na kuriera co raczej jest neimożliwe w 90% przypadków... Nie polecam tej fimry nikomu! Jesli chcesz spokojnie otrzymać/wyslac zamówienie to juz lepiej skorzystać z przypadkowo napotkanego dzika w lesie...

  • Wik (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 10 / nie zgadzam się 0

Szkoda gadać

Kurier niby był 2 razy u mnie z przesyłką i niestety nie zastał nikogo w domu, guzik prawda! Nie róbcie z ludzi idjotów

  • Karol (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.1
       
    • oferta:
      1.3
       
    • czas realizacji:
      1.2
       
    • bezpieczeństwo:
      1.3
       
    • przystępność cen:
      1.4
       
    • ocena ogólna:
      1.1
       
    średnia ocena (max 6)
    1.2