FedEx Express Polska

Gdańsk 80-298, Botaniczna 14

FedEx Express Polska

Wybierz numer

22 211-80-00 801-002-800

Oceny (208)

Valentin
Termin usługi: marzec 2019

Jak tylko widzę że mam przesyłkę przez fedex jestem gotowy do problemów. Nie polecam fedexa nikomu.

Klient
Termin usługi: luty 2019

Nie polecam FedEx'u. Kurier podejmuje paczkę, a potem nie chce mu się jej przywieźć (bo przecież za kilka godzin będzie weekend) i odwozi do oddziału. Kpina. Telefony Gdańsk: 58 762 30 08, 58 762 30 06 do tego można wysłać maile na polska@fedex.com i plmaster@fedex.com

Marta
Termin usługi: styczeń 2019

Fimra porażka, wszystko co Pani przedemną napisała to prawda, identyczna sytuacja która powtarza się kolejny raz, na infolinii bajzel, zero pomocy, o kurierze nie wspomnę , zero kontaktu, po całym dniu siedzenia w domu, status nie udane doręczenie zart? Nie polecam!

Iwona
Termin usługi: styczeń 2019

To jest jakaś tragedia. Siedząc cały dzień w domu i czekania na kuriera otrzymałam maila że doręczenie się nie powiodło bo nikogo nie było i przesyłka została awizowana bo kurier nawet nie zaczył sie zjawić A juz nie wspomnę o tel.!!! Dzwoniąc na infolinię zgłosiłam zaistniałą sytuację i pani powiedziała że paczka będzie dostarczona dzisiaj(piątek) i cooo i nic po całym dniu czekania(znowu) o godz. 17.50 dostałam informacje "dyspozycja zmiany terminu doręczenia" czy to JEST jakiś żart??!!! I wiem że działanie pana kuriera jest celowe ponieważ to nie pierwsza taka akcja ze strony kuriera frdexu!!!! nie polecam tragedia masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!

Mateusz
Termin usługi: styczeń 2019

Kurier nawet się nie fatyguje na osiedle ani zadzwonić domofonem. Po prostu wpisuje w trackingu że nie ma mnie w domu. Jak to możliwe że to jeszcze istnieje?

PAPM
Termin usługi: grudzień 2018

Czekałam na przesyłkę od 18 grudnia. Dostarczono do ochrony osiedla bez informacji telefonicznej ani sms-owej. Oczywiście pioruny posypały się na sprzedawcę a nie na kuriera. Nikomu nie polecam FedEx-u

Hanna
Termin usługi: grudzień 2018

wczoraj miałam dostać zamówiony towar z dostawą zleconą przez sprzedającego firmie FedEx i naczytawszy się negatywnych opinii byłam przygotowana na "to najgorsze" ale bardzo miło zostałam zaskoczona. Otóż kurier będąc pod moim blokiem zadzwonił do mnie żeby upewnić się że jestem w domu i po kilku chwilach przyniósł mi zamówiony towar. Bardzo dziękuję za terminowość (zamówiłam w poniedziałek a w środę towar był u mnie) i kulturę kuriera

eugeniusz kwiatkowski
Termin usługi: grudzień 2018

dowiaduję się że kurier był z przesyłką 2 razy a ja o tym nic nie wiem brak informacji jakiejkolwiek tel. smsa nic nie polecam z innymi nie mam problemu ale sądzę że wina leży po stronie kuriera który podobno w okresie przed świątecznym nie ma obowiązku telefonowania to niech w ogóle nie bierze paczek

bartosz
Termin usługi: grudzień 2018

Fedex odebrał paletę od nadawcy, a gdy dowieźli ją do Gdańska to poinformowali, że nie mają samochodu z windą (waga 250 kg) i że albo odbieram sam (ciekawe w jaki sposób jako osoba prywatna), albo odeślą do nadawcy na mój koszt. Taka praktyka jest godna terrorystów i szantażystów. Odradzam jesli nie lubisz tracić pieniędzy , czasu i nerwów.

Opcjonalny
Termin usługi: listopad 2018

Chciałem zwrócić towar zakupiony przez internet, na zwrot miałem ustawowe 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, które mijały we wtorek. Zamówiłem najpierw kuriera w piątek (weekend przed deadline'owym wtorkiem) po odbiór paczki, dostałem maila, że do 17-tej będzie u mnie, dla pewności zadzwoniłem jeszcze na infolinię żeby się upewnić, że kurier na pewno będzie. Otrzymałem zapewnienie, również o telefonie od kuriera przed przyjazdem (robi tak każda inna firma kurierska). Nie przyjechał. W poniedziałek znów zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację, że muszę złożyć zamówienie na kuriera ponownie. Znów zadzwoniłem na infolinię żeby się upewnić, że kurier przyjedzie i dostałem informację, że będzie u mnie w ciągu godziny, bo wcześniej zero odzewu. Po półtorej godziny znów zadzwoniłem i na pytanie, czy ten kurier w końcu przyjedzie, czy nie, bo muszę już dziś tą paczkę wysłać, pani z infolinii powiedziała, że kurier u mnie był przed 15 minutami i nikogo nie zastał, a tak się głupio składa, że cały czas byłem w domu. Na szczęście w Sferisie przemiłe panie bez problemu przedłużyły mi możliwość zwrotu towaru, więc dla tego sklepu akurat plus.

Martyna
Termin usługi: listopad 2018

Dodzwonić się nie da, a jak już się udało po paru próbach- pan bardzo nie miły i opryskliwy, w dodatku rozłączył mi się w połowie zdania bez żadnego dowodzenia. Nie polecam! Nie mogę nawet bez żadnych komplikacji zmienić adresu odbioru paczki. Masakra.

Joanna
Termin usługi: listopad 2018

Szkoda że wcześniej nie przejrzałam opinii o Fedexie. Niestety skorzystałam - zakupy internetowe, akurat kurier był gratis. Kurier wpisuje w system że nikogo nie zastał - już trzykrotnie. Tyle że ja siedziałam non stop w domu, mam sprawny dzwonek i domofon. Dwukrotny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego efektu - obiecanki cacanki, że zainterweniują i kurier się skontaktuje. Sprawdzałam też zgodność podanego adresu i telefonu, więc nie ma opcji innej niż kurier-oszust, a firma najwyraźniej nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy - jak to pani na infolinii powiedziała, nie mogą mi obiecać że kurier się skontaktuje czy dotrze (?!). Robienie ludzi w wała, to mało powiedziane.

Wik
Termin usługi: listopad 2018

Jak w ogole ta firma istnieje jeszcze na polskim rynku?! Każda firma ktora korzysta z tej firmy jest spalona:) poważeni, jak slysze ze ktos cos fedexem wysyla to jzu wiem ze nie otrzymam nigdy zamowinia..chyba ze sam je odbiore gdzies w trasie, tylko wczesniej trzeba zdobyc nr na kuriera co raczej jest neimożliwe w 90% przypadków... Nie polecam tej fimry nikomu! Jesli chcesz spokojnie otrzymać/wyslac zamówienie to juz lepiej skorzystać z przypadkowo napotkanego dzika w lesie...

Karol
Termin usługi: listopad 2018

Kurier niby był 2 razy u mnie z przesyłką i niestety nie zastał nikogo w domu, guzik prawda! Nie róbcie z ludzi idjotów

Anna
Termin usługi: listopad 2018

Czekam od rana na przesyłkę kurier miał 7 km do mojej siedziby . To skandal jutro piszę do dyrekcji

Michał
Termin usługi: listopad 2018

Kurier nie dostarcza przesyłki, nawet go nie ma a pojawia się status w systemie o "nieudanej próbie doręczenia". 2 razy

Jacek
Termin usługi: październik 2018

Nie polecam. Brak kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Brak kontaktu ze strony kuriera. "Pomyłki" w wydaniu przesyłki kurierowi właściwemu według regionu lub niewydanie przesyłki kurierowi do doręczenia i przekładanie w nieskończoność doręczenia do adresata. Na infolinię najpierw nie można się dodzwonić, a jak już się uda dodzwonić, to niczego nie udaje się ustalić. Nikt nic nie wie. Przesyłki nie ma.

klient ostatni raz
Termin usługi: październik 2018

nie wysyłajcie Fedexem, nie dojdzie!!!! - taką solidną firmę w Stanach Germanie całkiem zniszczyli w Polsce. Tylko Niemcy tak potrafią spieprzyć robotę!!!!!!!

Dawid
Termin usługi: październik 2018

"Dyspozycja zmiany terminu doręczenia" tak zakończył się mój dzień w domu w oczekiwaniu na przesyłkę. Wcześniej dostałem zapewnienie, że przesyłka zostanie dziś doręczona, a o godzinie 18:07 dostaję wiadomość jak powyżej. Co ciekawe infolinia fedexu pracuje do godziny 18:00... sprytnie

Paulina
Termin usługi: sierpień 2018

Podejmują przesyłki jak leci, jeśli wszystko jest ok i uda się przewieść przesyłkę w całości to jest i ok dla Kuriera, natomiast jak coś uszkodzą to nie uznają reklamacji! Co więcej, przesyłka nadana przeze mnie została ubezpieczona, a reklamacja mimo to odrzucona, bo jak zostało to ujęte w decyzji – Firma nie świadczy usług transportu rzeczy jaką im zleciłam ! Jak nie świadczy, jak przyjęli zlecenie, ubezpieczyli, wzięli za to pieniądze, w efekcie podjęli paczkę prawidłowo zapakowaną i oznaczoną i zawieźli do odbiorcy ?! Wszystkie informacje nt przewożonego przedmiotu były i na liście przewozowym i na każdej ścianie kartonu paczki !! Kwota reklamacji nie jest spora, a produkt żaden bardzo wartościowy, natomiast zachowanie i praktyka firmy Kurierskiej jest skandaliczna ! Jeśli takie problemy sprawia Kurier w przypadku kwoty ubezpieczenia 200 PLN to co by było w przypadku dużo bardziej wartościowego, ubezpieczonego transportu !