FedEx Express Polska

Gdańsk 80-298, Botaniczna 14

FedEx Express Polska

Wybierz numer

22 211-80-00 801-002-800
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (208)

RAF
Termin usługi: październik 2017

Pierwszy i ostatni raz wysłałem przesyłki tym kurierem. Najpierw kurier nie przyjechał w wyznaczonych godzinach. Pomimo dobrego opakowania oraz znaków informujących o wrażliwych przesyłkach. Obie dostarczono na miejsce uszkodzone. Pojawił się problem ze złożeniem reklamacji. 3 razy był wzywany kurier aby spisać protokoły uszkodzenia, ponieważ przesyłki odebrali rodzice adresata i nie otwierali ich do czasu jego przyjścia. Za każdym razem coś się działo i nie mógł dojechać. W związku z faktem, że miałem wykonane fotografie przedmiotów wysyłanych (bezpośrednio przed ich spakowaniem) oraz fotografie zapakowanych przesyłek z listami przewozowymi. Złożyłem reklamacje. Nadmienię jeszcze że przesyłki były ubezpieczone. Pierwsze reklamacje zostały rozpatrzone negatywnie. Odwołanie od nich również. Straciłem dzięki firmie FEDEX pieniądze.

ANNA
Termin usługi: czerwiec 2018

opinia zła , czekałam na dwie paczki oczywiście kurier nie dowiózł, albo mnie nie było w domu albo odmówiłam odbioru wszystko ściema nie mozna sie nigdzie dodzwonić ani skontaktować

Filip
Termin usługi: maj 2018

Zamówiłem paczkę z Zalando, która miała przyjść w dniu 28.05. Będąc w pracy dostałem maila z potwierdzeniem przesyłki - podejrzewałem, że któryś z moich współlokatorów ja odebrał. Niestety przesyłki nie zobaczyłem na oczy. Jakakolwiek próba połączenia z infolinią kończy się automatycznym rozłączeniem rozmowy. Tragedia...

Jo
Termin usługi: maj 2018

Drugi dzień czekam na przesyłkę. Nie ma mozliwosci skontaktować sie ani z kurierem ani z oddziałem. Telefon 0801....nie jest obsługiwany przez komórki. Probuje załatwić coś z konsultantem. Nie wiem czy pan skończył chociaz gimnazjum bo kompletnie nie rozumie o czym do niego mówię. Do tego połączenia same się urywają. Bo nie chcę podejrzewać ze pracownik rozłącza się celowo. Nie pierwszy raz kurier nie dojeżdża pod moj adres (cały dzień ktoś jest w domu I CZEKA!) a paczka nagle wraca do oddziału Fedex. Widzę ze jest wiecej klientów z podobnymi doświadczeniami. Drodzy pracownicy Fedexu. Moze czas sie ogarnąć?!

Agata
Termin usługi: maj 2018

Zdecydowanie nie polecam!! Od 18.05.2018 czekam na przesyłkę kurierską. Widzę po nr listu przewozowego, że paczka oczekuje w Oddziale FedEx - Gdańsk od 19.05.2018 i tak do dnia dzisiejszego. Nadawca paczki rozmawiał z kierownikiem oddziału, który obiecał dopilnować, by paczka dotarła dziś do mnie, jednakże na stronie pojawiają się wyłącznie aktualizacje statusu "Przesyłka w oddziale FedEx. GDAŃSK". To jest jakiś skandal, czas mnie nagli, ponieważ to bardzo ważna przesyłka.

Rok
Termin usługi: maj 2018

Zamawiałam z zalando 3 walizki - wszystkie jednakowych wymiarów. Pan kurier dostarczył mi tylko jedną i kazał zapłacić za 3. Nawet nie pofatygował się na samochód żeby zobaczyć czy jest tam reszta zamówienia. Próbował zrobić ze mnie idiotkę, że w jednym kartonie znajdują się trzy walizki.... porażka... to nie pierwszy taki przypadek gdy kurier z fedexu zachowuje się po chamsku, używając jakiś głupich odzywek. A jaki był oburzony gdy chciałam paczkę przy nim otworzyć, chociaż miałam do tego prawo. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy przyjadą, nie ma żadnego kontaktu z kurierem, nie wspominając już o całej firmie Fedex - tylko e-maile przyjmują ! Korzystałam z innych firm kurierskich i jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś takim jak w tej firmie... Nigdy nie było żadnego problemu. Dla mnie totalna porażka jeśli chodzi o tą firmę... nie polecam !

jedenz
Termin usługi: maj 2018

Trzecia przesyłka i te same kłopoty. Nie są w stanie doręczyć przesyłki do instytucji w której bez przerwy ktoś jest. Przesyłka wielokrotnie wraca do Oddziału z adnotacją : niemożność doręczenia. BOK nie jest w stanie wyjaśnić na bieżąco na czym polega problem - widzi jedynie status przesyłki taki sam jak zamawiający. Jedyne co mogą zrobic to napisać mail do oddziału - brak przepływu informacji wewnątrz firmy.

I
Termin usługi: maj 2018

Dokonałam zwrotu przez firmę Zaladno i niestety przez firmę fedex. Kurier miał przyjechać po zwrot dnia 7maja- nie przyjechał, ponowiłam zwrot - 10 maja- nie przyjechał, całe 2 dni stracone między 7 a 19 bez wychodzenia z domu bo przecież może w kadej chwili przyjechać... i dziś 14maja- akcja z kurierem, który dzwonił w trakcie mojej drugiej rozmowy przez telefon. Szybko przerwałam i oddzwoniłam po czym kurier wielkimi literami i na wysokim C oznajmił, dlaczego nie ma mnie w domu kiedy on dzwoni do domofonu, że on już znika stąd, mówię mu że jestem na osiedlu i że będę za 2 min, na to on skwitował że jest już właśnie 4 ulice dalej. Rozbawił mnie swoją zdolnością teleportacji 4 km w przeciągu 5 sek, bo tyle trwała chwila zanim do niego oddzwoniłam. Przerażająca liczba negatywnych opinii na gogle i trójmiasto. Rzeczywiście pracownicy niekompetentni, nieodpowiedzialni, pyskaci, oburzeni odpowiadają na smsy z rażącymi błędami ortograficznymi. Całe szczęście Zalando rozwiązało już umowę z fedexem,

KF
Termin usługi: maj 2018

Brak jakiegokolwiek kontaktu z kuriereM. Oczywiście spytałem jak mogę się skontaktować...ale tonie możliwe bo nadawca nie zaznaczył a oni nie mogą....... Słowem komentarza to wstyd że w 2018 roku należy zaznaczać czy dzwonić czy nie dzwonić? Przecież to usługi kurierskie. Przecież dzisiaj to standard. Jak mamy się znaleźć z kurierem. A może wychodzą z założenia że jedzie wielki Fedex i całą rodziną należy oczekiwać przyjścia.... sa nie poważni!!! Bardzo duży minus. Oczywiście polecam......omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam

Aga
Termin usługi: maj 2018

Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.Kurier nie ma żadnego obowiązku,będzie jak będzie a jak nie będzie to też nic się nie stanie.(najwyżej wpiszę że odmówiono odbioru przesyłki-to słowa bardzo nieuprzejmej pani z infolinii).Po perypetiach i uzgodnieniu że kurier będzie w tych i tych godzinach-trzy godziny czekania i kolejnym telefonie na infolinie odpowiedź że to była tylko sugestia i kurier nie ma obowiązku być w tych godzinach.Nie ma obowiązku zadzwonić nie ma obowiązku być w określonych godzinach w ogóle nie ma żadnego obowiązku.W dobie dzisiejszych bezpłatnych rozmów,smsów itp taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.Telefon do kuriera to najpilniej strzeżona tajemnica. Nie polecam i współczuję przyszłym oczekującym na paczkę. Infolinia to klepanie formułek jak mantrę .Ocena 1 to aż nadto.

Loki
Termin usługi: maj 2018

Działanie tej pseudofiremki kurierskiej to jakaś kpina. Przesyłka ekspresowa wysłana 7 maja z doręczeniem na 8 maja. Status w systemie niewidoczny do 9 maja. W końcu łaskawie kurier 9 maja dostaje przesyłkę do doręczenia (w dwa dni to poczta doręcza paczki). W domu siedzi cały dzień osoba dorosła, kurier zwraca paczkę do magazynu po "nieudanym doręczeniu". Nikt się do domu nie pofatygował, nie dzwonił do drzwi, nie nawiązał kontaktu telefonicznego. Firma sobie kpi "kurier nie ma obowiązku dzwonić". W dobie nielimitowanych rozmów za groszowe abonamenty, gdzie dzwonią nawet panowie z Poczty Polskiej!!! W dodatku kontakt telefoniczny to opcja... płatna! Odbiór w magazynie - kolejna kpina. Infolinia podaje czas odbioru do 19:30, na drzwiach magazynu kartka "czynne do 18:00" i z ręcznym dopiskiem "odbiór 18:00 - 19:30 telefon...". Dobrze, że na infolinii zażądałem przygotowania paczki do wydania. W życiu nigdy więcej kontaktu z tymi partaczami. Pracuję w spedycji i logistyce od 25 lat, ale z taką indolencją, lekceważeniem i chamstwem się jeszcze nie spotkałem.

I.
Termin usługi: maj 2018

To są jakieś jaja!! Nie polecam tej firmy nikomu! Już drugi raz kurier nie przyjechał po tę samą przesyłkę, którą bezskutecznie próbuję zwrócić do sklepu. Koczuję jak debil drugi dzień w oczekiwaniu na kuriera, bo przecież w tej firmie nie ma wyznaczonej pory odbioru, jest to cały dzień, do godziny 17, więc nie możesz ruszyć się z domu. Na infolinii nikt nie odbiera, telefon stacjonarny w gdyńskim punkcie wiecznie zajęty, czat: Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00. Usługi miedzynarodowe Czat jest niedostępny. Usługi krajowe Czat jest niedostępny. A rano dostaję informację: Nieudana próba odbioru przesyłki zwrotnej. NIGDY WIĘCEJ TEJ FIRMY!

Zbigniew
Termin usługi: maj 2018

Porażka usług, kurier nie dostarczył przesyłki, wogóle jei było go w pobliżu adresu doręczenia, w systemie poinformował o nei udanej próbie. Porażka to zbyt delikatne okrełśenie a infolinia to kolejna porażka zero wsparcia jedynie procedury bezskuteczne. i to jest Fedex ?

Przemek
Termin usługi: maj 2018

Czekam od 3 dni na przesylke... okazuje sie ze przez dwa dnj dawali ja nie temu kurierowi

Tomek
Termin usługi: kwiecień 2018

Kurier nie kontaktuje sie z odbiorca paczki, zaznacza ze jest zle podany adres dostarczenia paczki. Brak słów bo to juz po raz drugi bez żadnego, dosłownie zadnego kontaktu z osoba ktora podawała dane do KONTAKTU.

Szymon
Termin usługi: kwiecień 2018

Totalna porażka firma zatrudnia niepoważnych ludzi. Kurier niby doręczył przesyłkę w 19.04.2018 a ja jej nie mam do dnia dzisiejszego 23.04.2018. Infolinia zbywa mnie informacją, że kurier będzie się kontaktował a telefon milczy.

MK
Termin usługi: kwiecień 2018

Gdybym mogła wystawiłabym 0. Kurier w ciągu 3 dni 2 razy próbuje dostarczyć paczkę. W końcu odsyła jaz powrotem. Nie kontaktuje się z klientem w celu ustalenia kiedy będzie w domu.

aga
Termin usługi: kwiecień 2018

czekam dwa dni na kuriera, podobno by l ale ja będąc w domu jakos go nie widziałam. totalna masakra. ta firma to ,,narodowy cud", niewidzialni kurierzy ,infolinia cukierkowo niezorientowana. NIE POLECAM

Marta
Termin usługi: kwiecień 2018

Trzeci dzień czekam na odbiór przesyłki ode mnie. Nie miałam żadnego kontaktu ze strony firmy FedEx, a muszę co chwila wypełniać nowe formularze zamówienia odbioru. Interwencje przez infolinie nic nie dają - wysyłają tylko ponaglenia do oddziału w Gdańsku, a efekt jest żaden. To jakaś kpina!!!!

grazyna
Termin usługi: marzec 2018

Brak słów żeby ocenić tzw.firmę kurierską.4 dni czekałam na dostarczenie dywanu w końcu po interwencjach Sprzedającego który bardzo się zaangażował i interweniował w centrali dywan w końcu dostarczono.W ten sam dzień miałam otrzymać również inną przesyłkę dostarczoną przez FedEx ale się nie doczekałam mimo że cały dzień z mężem byliśmy w domu.Jakie było moje zdziwienie gdy wieczorem przeczytałam że kurier zwrócił przesyłkę do placówki.Powód - nie wiadomo jaki.Właściwie to nic nie wiadomo.Od czego podawany jest przy wysyłce kurierskiej nr telefonu - jest to wprost wymagane jeżeli kurierzy firmy FedEx z niej nie korzystają,zero telefonu,zero sms - mają gdzieś czy dostarczą przesyłkę czy nie ale firma pieniądze kasuje.DLATEGO ZDECYDOWANIE NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY !!!