General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.

adres
83-010 Straszyn, Starogardzka 12
 
inne oddziały
telefon
58 320-60-20  fax:  58 320-60-30
www
www.gls-poland.com
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


2.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Kurier olewa

Nie polecam. kurier się nie zjawia, nawet telefonów nie raczy odebrać.

  • S. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

powinni zamknac te firme

Co za bezczelna firma cały dzień człowiek siedzi w domu na paczkę a tu sms ze nikogo nie zastali

  • rzetelny (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam tej firmy

  • Niezadowolony (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Żadnych problemów

Super...na czas i profesjonalnie, bez najmniejszych zastrzeżeń. polecam!!!

  • Jedrek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia firma

Firma tragedia, na pewno w pomorskim, jakby jej nie było w ogóle nie odczulibyśmy braku. Na przesyłkę trzeba czekać nieraz z trzy dni, bo albo nie ma kto dowieźć albo się paczka zgubi. Na tyle opinii o tej firmie w internecie nic "góra" z tym nie robi. Najlepiej nabrać zleceń i ich nie wykonać. Porażka. Na chwilę obecną najgorsza firma kurierska jaką znam. Wybierając ofertę sprzedających odrzucam tych którzy korzystają z firmy GLS.

  • Marcin (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

reklamacja

brak jakiegokolwiek kontaktu ze Straszynem, punkt odbioru w Gd Barniewicka 105 - beznadziejny, krótko otwarty. Paczka niestety opłacona i ciekawe czy w ogóle ją zobaczę

  • mm (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

dno muł i wodorosty

Jeżeli tylko będzie możliwość wyboru kuriera innego niż gls albo paczkomatu to zawsze wybiorę inna opcje. Kurier bezczelnie kłamie, że nikogo nie zastał, w dużej firmie w której zawsze ktoś pracuje do 22 co najmniej. O 13 z kurierem rozmawiam o 13:02 wpisuje że nikogo nie zastał, no przeciez to szczyt skurwysyństwa, mam nadzieję że czytają to zarządzający, jakich maja pracowników. Kierownik kuriera czy kto to tam był p. Mateusz taki sam, nie ma wpływu na swoich pracowników. Na 3 paczki, które zamówiłam, wszystkie 3 są do odbioru w punktach. Gdybym chciała do punktu to bym sobie zamówiła za niższą cenę.

  • Magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

GLS to jakas pomyłka

kurier zamiast dostarczac paczkę do domu /opłacona 12 zł / wrzuca ja do saloniku prasowego i jedz sam człowieku i sobie odbieraj to ja sie pytam dlaczego i za co ja płace .Oszustwo i chamstwo

  • Wiesia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

GLS firma wirtualna - nie dostarcza paczek

To jest firma teoretyczna. Kurier nie dzwoni i nie dostarcza przesyłki, natomiast 3-krotna interwencja na infolinię bezskuteczna. Od 30 listopada 2018 nie mogę wyegzekwować paczki.

  • Krystyna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kurier nawet nie raczy odpowiedzieć na sms-a,

Żeby przybliżyć godzinę wizyty Więc albo warujesz 5 godzin, albo awizo i paczka ląduje w punkcie odbioru, ponowne dostarczenie przesyłki tu nie istnieje Płaci się za dostarczenie przesyłki, A najlepiej odbieraj sobie sam Szybka runda po adresach ( bo po co kontaktować się z klientem I komplikować sobie życie) i zrzut do punktu odbioru

  • Gość (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

Bezczelność tej firmy to norma

Cały dzień oczekiwania na przesyłkę.miała być w godz 11.30do 16.30 i nic z tego kurier bezczelnie wpisał o godz 14.10 odbiorca odmówił przyjęcia

  • Marian (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

Zawiedziony

Nie polecam tej firmy. Cały dzień oczekiwania i przychodzi sms że kurier nie zastał nikogo w domu i pozostawił przesyłkę w saloniku. Jakaś porażka. Inne firmy dostarczają i nie ma problemu.

  • George (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Masakra

Dostałem maila 29 października że przesyłka zostanie doręczona 29 października 2018r. między 8 a 13. Do 31 października nie dostałem przesyłki. Dzwoniłem na infolinie dwa dni. Nikt nie odbierał. Drugiego dnia za 43 połączeniem ktoś odebrał telefon, po czym usłyszałem że kurier ma dużo pracy i nie może się wyrobić. Dostałem numer telefonu do kuriera. Dzwoniłem 29.10 , 30.10, 31.10 i nikt nie odebrał mimo że był sygnał. Zadzwoniłem ponownie na infolinie i usłyszałem że nic nie da się zrobić. Przesyłka to ważny towar dla mojego klienta z którym wiązała mnie umowa. Przez GLS będę mial problemy. Gdyby firma dotrzymała terminu który podała w mailu nie było by problemu. Wystarczyło napisać że przesyłka będzie 31.10 i nie byłoby problemu. Nie polecam. Zero kontaktu, zero pomocy. Wysyłasz paczke i nie wiesz czy dojdzie czy zaginie a nikt się nawet nie zainteresował tym tematem. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.

  • Wojciech (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

Kurier nie dostarcza przesylek

Rodzice caly dzien byli w domu, kurier wpisal, ze 1.10 i 2.10 odbiorcy nie bylo, co wiecej nie zostawil zadnego powiadomienia przez co nie wiedzialam, ze przesylka przyszla i dzis dopiero sie dowiedzialam od nadawcy, ze zostala wyslana poprawnie. Kontrolujcie swoich kurierow i zwalniajcie tych, ktorzy sa nierzetelni.

  • ar (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

jeden wielki dramat

Paczka miala zostac doreczona do mnie 5.10, caly dzien siedzialam w domu a tu informacja odbiorca nieobecny. Infolinia w zaden sposob nie chciala pomoc, jedyne co zrobili to dali mi numer do kuriera, który nie odebral telefonu 10 razy i ciągle miał włączoną pocztę głosową. Kolejny raz paczka miala zostać doręczona do mnie 8.10, znowu caly dzien czekania w domu i znowu ta sama sytuacja: odbiorca nieobecny, kurier wciąż miał włączoną pocztę głosową. Pan z infolinii kazal mi kontaktować sie z nadawcą i przez nadawcę złożyć reklamację, oczywiście tak zrobiłam, nadawca mowi, że będzie ponowna próba doręczenia przesyłki, ale dobrze wiem, że kurier znów nie przyjedzie. Szczęście, ze paczka nie została przeze mnie opłacona.

  • Weronika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Porażka

Zazwyczaj bylo wszystko ok ale ostatnio kurier dal popis. zamówiłam większą paczkę niz zwykle, na tyle dużą ze kurierowi chyba nie chcialo sie jej wnosić na piętro, a zatem nie zareagował na prośbę zeby byc doslownie chwile później, tylko zostawil awizo, wozil paczke do godziny 15, i dopiero po 15 zawiozl do Parcelshopu ktory jest oddalony od mojego miejsca zamieszkania o ok 2km. Ja nie jestem zmotoryzowana więc 40kg paczkę będę pewnie niosła na plecach, bo Panu kurierowi nie pasowalo by podjechac kilkadziesiąt minut pozniej. Gdyby zechcialo mu sie o 15:00 podjechac do mnie zamiast wlasnie o tej godzinie pojechac do Parcelshopu, to nie nie byłoby problemu- bylam w domu od 13:00 ale po co sie starac dostarczyc paczke skoro juz jest za nia zaplacone? Wydaje mi sie ze za uslugi tej firmy place po to zeby miec paczkę dostarczoną do domu, a nie latac po miescie i musiec jej szukac oraz wydawac dodatkowe pieniądze na taksowke zeby ją przetransportowac.

  • Karolina (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Totalna porażka na każdej linii

Kurier jeździ z wyłączonym telefonem, przesyłek nie dostarcza ani do mieszkania ani do parcel shopu, mimo że wszyscy w domu oznacza przesyłkę jako "brak odbiorcy w mieszkaniu", zero kontaktu, zero awizo, infolinia 15min+ oczekiwania nie ma pojęcia gdzie jest przesyłka i kiedy będzie dostarczona. Paczka z drugiego końca kraju idzie ponad tydzień! Nigdy więcej!

  • Bronek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

omijać szerokim łukiem

Dwa dni czekania w domu na przesyłke, dwa dni wiadomość ze strony kuriera,że nie zastał nikogo w domu. ...! do tego umawianie się z nim przez tel ,że do 14.30 przyjechać mam po tą paczke bo on będzie po mieście krązył. Dzwonie kilka razy to tel wyłączył. Zero kontaktu , zero fachowego podejścia do klienta, z innymi usługami nie mam problemów,ale z takim czymś pierwszy raz się spotkałam. DO tego dostałam wiadomość,że mam sobie pojechać po paczke do filii w Straszynie. Nie polecam

  • Patrycja W (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Od 3 dni brak informacji o planowej dostawie, brak kontaktu

3 dni po planowanym odbiorze paczki, brak paczki, brak jakiejkolwiek informacji mejlowej, brak odpowiedzi na zapytanie wysłane w formularzu. Fachowe ignorowanie klienta

  • Pau103 (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsluga klienta przez telefon

Kurier nie odebral paczki przez 2 dni, siedzialam w domu jak glupia - zero informacji ze nikt nie przyjedzie. Zadzwonilam do biura do Straszyna, osoba, ktora odebrala byla niegrzeczna, zaczela mnie straszyc ze mam sobie uwazac, nie wiem po co tam siedzi bo nie potrafil odpowiedziec mi na zadne z moich pytan o chociaz probie pomocy z jego strony nie wspomne. Poprosilam o nazwisko kuriera i jeg wlasne chcac zlozyc skarge jednak zakryl sie "rodo" a gdy mu powiedzialam ze nie wymagam danych osobowych tylko nazwisko to sie bezczelnie rozlaczyl. Tyle bylo pomocy z jego strony. Teraz nawet chca zlozyc na niego skarge nie potrafie nawet podac konkretnej osoby a nie chce "wrzucac wszystkich z obslugi do jednego wora". Bezczelny typ, ktory powinien wykazac sie checia pomocy a czekal tylko zeby sie mnie pozbyc z linii a w koncu sie rozlaczyl.

  • Izabela Milton (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
    • obsługa:
      1.6
       
    • oferta:
      1.4
       
    • czas realizacji:
      1.7
       
    • bezpieczeństwo:
      1.7
       
    • przystępność cen:
      1.7
       
    • ocena ogólna:
      1.5
       
    średnia ocena (max 6)
    1.8