Najlepsze parkingi Gdańsk

Oceny (7)

Jarosław
Termin usługi: styczeń 2024

W dniu 19-01-2024 r ok. godz. 17.00 pracownik parkingu miał pretensje, że musi odwieść na lotnisko pasażerów. Informował,że można dojść pieszo w ciągu 5 min. Choć w ofercie jest transport w dwie strony. W dniu 29-01-2024 r ok. godz.11.00 kolejny pracownik przywiózł mnie pod parking z lotniska i odjechał na inne parkingi z pasażerami. Stałem przed szlabanem ok. 30 min pracownik widząc mnie pojechał sobie myć pojazd na myjnie. Wracając z odległości otworzył mi szlaban. Odebrałem to jaką złośliwość, głupotę i całkowity brak odpowiedzialności za powierzone obowiązki służbowe. W/g mnie powyższe zachowania tych dwóch panów działają na szkodę innych dobrze wykonujących swoją pracę osób a zarazem złą opinię parkingu na której powinno zależeć właścicielowi. W/g mnie należy przeprowadzić rozmowy i zweryfikować przydatność w pracy niektórych nieodpowiedzialnych opryskliwych, butnych pracowników. Panu, który w dniu 30-grudnia-2023 r pracował na nocnej zmianie należy się pochwała był sympatyczny, uprzejmy, opiekuńczy, chętny do pracy i pomocy klientom parkingu. Życzę właścicielowi więcej takich pracowników.

Parkingi

2.6
Kasia
Termin usługi: czerwiec 2023

Najgorszy parking, nieodpowiedzialni i gburowaci kierowcy

Marek
Termin usługi: marzec 2023

nie polecam !!! To samo co Pan Piotr tu opisuje poniżej. W dniu 16.06.2022 ok godz. 17:40 dokonałem rezerwacji parkingu na okres 16.02.2022 do 23.06.2022 przez panel internetowy i dokonałem płatności BLIK. Ponieważ nie otrzymywałem potwierdzenia rezerwacji na e-mail zadzwoniłem do obsługi i otrzymałem informacje, że nie ma miejsc parkingowych ( ze względu na długi weekend Bożego Ciała), a panel internetowy jest stary, nie działa itp. i jeżeli chcę mieć miejsce parkingowe to mogę przyjechać i zapłacić gotówką 120 zł - na co przystałem i tak się stało - presja wylotu za kilka godzin to sprawiła że przystałem na to. Niestety do dziś dnia nie otrzymałem zwrotu zapłaty BLIK, pan telefonicznie przekazał mi , że reklamacje mam składać na ten e-mail ale e-mail to chyba fake bo dostałem zwrotkę o nie dostarczeniu e-maila. To samo też było z odbiorem z lotniska czekaliśmy ponad 60 min. identyczne tłumaczenie, że jest on sam, żeby tylko kierowca jechał itd.... Szkoda, że na wasze opinie trafiłem gdy walczę o zwrot kasy.

Piotr
Termin usługi: czerwiec 2022

Nie polecam. Zarezerwowaliśmy miejsce i opłaciliśmy online. Przy wjeździe na parking dozorca próbował wyłudzić od nas pieniądze, twierdząc, że tego dnia płatności online nie działały i na pewno nie jest opłacone. Gdy pokazaliśmy dowód przelewu, wpuścił nas ze słowami "no, niestety, się państwu udało". Żenada.

Karolina
Termin usługi: grudzień 2018

Auto odstawione i poprawione zaparowane. Po 4 dniach zastalismy samochód w innym miejscu. Bardzo opryskliwy właściciel, rzucający słuchawką a później nie odbierając telefonu. Totalna porażka. Nigdy więcej

Paulina
Termin usługi: lipiec 2018

olutnie odradzam!!!. Za parking na tydzień została pobrana opłata w której powinien być zapewniony transport na lotnisko i z powrotem. O ile nie było problemu z tym pierwszym to odmówiono odebrania dwójki pasażerów, zabrano jednego i polecono aby własnym autem pojechać po bagaże i pozostałego pasażera tłumacząc że ma za dużo osób do odebrania. ostatni raz parking gama!

b1aly
Termin usługi: wrzesień 2017

Samochód wydany bez konieczności pokazania żadnego dowodu, że do mnie należy. Brak odzewu na prośbę o wystawienie faktury VAT, mimo kilku przypomnień i obietnic, że to zrobią - najpierw informacja na lotnisku że wyślą następnego dnia, póżniej bezskuteczne próby uzyskania faktury. Nie polecam, na lotnisku jest dużo konkurencji, z której usług byłem bardziej zadowolony.