Hakon - opieka informatyczna

i...@hakon.pl pokaż
Zamknięte - otwarte od 8:00 więcej
  • Zdjęcie 1/1 - Hakon - opieka informatyczna Gdańsk 4
 

O nas

Hakon Software to dynamicznie rozwijająca się firma IT, która powstała w 2003 roku. Oferujemy oprogramowanie i systemy w modelu zarządzanym, wspierając swoich klientów w poprawnym wykorzystywaniu dostarczanej technologii.

Kim jesteśmy

Od samego początku firma Hakon ma na celu zapewnienie wsparcia IT, opartego na spersonalizowanej obsłudze klienta. Do każdej firmy podchodzimy indywidualnie, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa danych.
 
Firma Hakon stale się rozwija, zatrudniając obecnie kilkudziesięciu wykwalifikowanych specjalistów z wielu gałęzi IT m.in. projektowania, audytowania, usprawniania, integracji, zabezpieczenia sieci, aplikacji i systemów, bieżącego utrzymania i rozwijania infrastruktury IT oraz usprawniania przepływu informacji w przedsiębiorstwie.
 
Niewłaściwa opieka informatyczna to jeden z problemów, z którym przychodzą do nas nasi nowi klienci. Z tego względu ponad 95% oferowanego oprogramowania i systemów dostarczamy w modelu zarządzanym, innymi słowy wspieramy swoich klientów w poprawnym wykorzystywaniu dostarczanej technologii na każdym jej etapie.
 
Z firmą Hakon osiągniecie ambitne cele biznesowe, poprzez dostarczenie przez nas rozwiązań komunikacyjnych i informacyjnych. Oprócz usług informatycznych Hakon poświęca również uwagę na zrozumienie potrzeb i zasad działania swoich partnerów. Zapewniamy szybką i skuteczną odpowiedź na wyzwania z zakresu IT.

Najczęściej zadawane pytania

Czy obsługujemy klientów prywatnych?
Nie, nasze usługi dedykujemy wyłącznie firmom.
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy? Czy posiadamy zapis o poufności danych?
Współpraca rozpoczyna się od wywiadu, na podstawie którego poznajemy Twoją firmę. Następnie określamy cele i problemy informatyczne, z którymi się borykasz. Wg indywidualnej oceny rekomendujemy najlepsze i ekonomiczne rozwiązania, wdrażamy i dostosowujemy je do potrzeb Twojego biznesu. Współpraca z nami, pozwoli Ci zapomnieć o problemach związanych z działem IT, wszystkim zajmiemy się sami.
W pierwszej kolejności podpisujemy ze swoimi klientami umowę NDA (Non-Disclosure Agreement), która zawiera zapisy gwarantujące poufność przekazywanych informacji. Nie musisz obawiać się o bezpieczeństwo informacji dotyczących Twojej firmy.
Na jaki okres zawiera się współpracę?
Zależy nam na budowaniu współpracy długoterminowej. Jeżeli chodzi o umowy dotyczące opieki informatycznej zalecany minimalny okres współpracy to 12 miesięcy. W przypadku projektów i dedykowanych wdrożeń czas pracy wynosi od 1 do 3 miesięcy.
Jak dbamy o bezpieczeństwo danych?
Hakon Software wdrożyliśmy wewnętrzne procedury i mechanizmy, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Praktycznie codziennie pracujemy w oparciu o dane poufne oraz wrażliwe, dlatego działamy zgodnie z międzynarodową normą ISO 27001. Dzięki temu firmy współpracujące z nami mają pewność, że potencjalne ryzyka są minimalizowane a nasi specjaliści działają zgodnie z wysokimi standardami.
Skąd będziesz mieć pewność, ile godzin zostało wykorzystanych na poczet usług IT?
Klient otrzymuje do każdej faktury raport prac wykonanych w każdym miesiącu oraz informacje na temat stanu infrastruktury informatycznej. W zależności od potrzeb możemy szczegółowo raportować o stanie aplikacji, sprzętu, bezpieczeństwa danych, gwarancji, dostępu sprzętu zastępczego i wykorzystania licencji.
Jak wygląda wycena usług IT?
Na podstawie przeprowadzonego wywiadu poprosimy Cię o informacje dotyczące oprogramowania, ilości sprzętu oraz użytkowników. Na tej podstawie wstępnie oceniamy pracochłonność związaną z prawidłowym utrzymaniem infrastruktury IT. Następnie wracamy do Ciebie z propozycją cenową.
Czy możesz liczyć na opiekę po wdrożeniu usługi IT?
Nie zostawimy Cię samego z wdrożonymi rozwiązaniami. Przez cały okres współpracy możesz liczyć na nasze doradztwo i pomoc. Współpraca bazuje na umowie SLA, która bardzo dokładnie określa zakres naszego wsparcia. Co to oznacza dla Twojej firmy?

• W każdym momencie możesz zgłosić nam wystąpienie problemu lub błędu w systemie.
• Gwarantujemy dostępność specjalistów gotowych i będących w stanie rozwiązać występujący problem.
• Zapewniamy pełne wsparcie techniczne oraz udzielamy konsultacji.
• Przez cały czas monitorujemy działania wdrożonych rozwiązań, mierzymy ich skuteczność i wydajność.
Czym jest umowa SLA?
SLA, czyli Service Level Agreement jest to umowa określająca gwarantowany poziom świadczenia usług.
Czy moja firma potrzebuje outsourcingu IT?
Jeżeli zależy Ci na ograniczeniu kosztów, czasie i ciągłości pracy Twojego biznesu to ta usługa jest dla Ciebie. Opieka informatyczna zapewni Ci ciągłość pracy pod kątem informatycznym, nie martwiąc się o etat, urlopy i zwolnienia zdrowotne pracownika zajmującego się IT w Twojej firmie.
Co zawiera podstawowy pakiet usługi opieki informatycznej w Hakon Software?
W podstawowym pakiecie usługi outsourcingu IT oferujemy audyt wstępny i wskazówki działań korygujących, pakiet 5 godzin serwisowych, raz w miesiącu przegląd zdalny serwera wraz z weryfikacją backupu, pomoc SOS za pomocą szyfrowanego połączenia, 24/7 monitorowanie parametrów serwera i łącza internetowego.