I Urząd Skarbowy w Gdyni

adres
81-353 Gdynia, Władysława IV 2/4 pokaż na mapie
telefon
58 765-46-00, 765-46-96  fax:  58 765-47-00
e-mail
1...@mf.gov.pl pokaż
www
www.pomorskie.kas.gov.pl/pierwszy-urzad-skarbowy-w-g...
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn7:30 - 18:00
wt-pt7:30 - 15:30

Napisali o nas

O nas

NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH - I US Gdynia:

Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT)
NBP O/O Gdańsk 98 1010 1140 0143 7122 2100 0000

Podatek od towarów i usług (VAT)
NBP O/O Gdańsk 48 1010 1140 0143 7122 2200 0000

Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT)
NBP O/O Gdańsk 95 1010 1140 0143 7122 2300 0000

Inne dochody
NBP O/O Gdańsk  89 1010 1140 0143 7122 2700 0000

KP PCC SD (Karta podatkowa, Spadki i Darowizny, Czynności Cywilnoprawne)
NBP O/O Bydgoszcz 69 1010 0055 0202 2080 0007 0000

Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy:
Urząd Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
Nr konta: 73 1440 1026 6153 0410 0000 0065

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, informuje  o zmianie miejsca urzędowania Działu Kontroli Podatkowej i  Egzekucji Administracji tut. urzędu, pod adresem: Ul. Tadeusza Wendy 15, 81-341 Gdynia - Budynek Morskiej Agencji Gdynia.

Telefony kontaktowe:
Dział Kontroli Podatkowej:
(58) 77 49 756
(58) 77 49 757
(58) 77 49 758

Dział Egzekucji Administracyjnej:
(58) 77 49 747
(58) 77 49 753
(58) 77 49 754
(58) 77 49 755

 

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Bardzo miłe zaskoczenie

W urzędach skarbowych bywam często i muszę przyznać, że to jest mój ulubiony urząd. Po remoncie jest jeszcze lepiej. Panie i pan bardzo mili, jedynym minusem jest mało stanowisk obsługi, ale jak była duża kolejka to kierownik również obsługiwał podatników. Bardzo miła Pani jest na zaświadczeniach i tak gdzie się składa PCC. Wszyscy tak powinni obsługiwać. Moim zdaniem pani od wpłat najmniej przyjemna, ale ogólnie ok.

  • interesant (mężczyzna, 31-40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Sala obslugi

Jedyny plus- nowa sala obslugi. Pani w kancelarii bardzo nieuprzejma. Bardzo jest arogancka i nie ma podstawowej wiedzy na temat tego gdzie co się znajduje i jakie dokumenty są wymagane. Szkoda że kierownik sali nie zwróci żadnej uwagi tej pani tylko sam stal i się uśmiechał pod nosem...jak jego pracownik syczy i warczy na ludzi.

  • Ramona (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Dawno nie zostałam tak miło obsłużona!

pan w okularach na sali obsługi (bardzo miły) szybko załatwił sprawę, którą próbowałam w II US w Gdyni załatwić przez 2 tygodnie! Bardzo dziękuję za pomoc.

  • Joanna Mach (kobieta, 31-40 lat)
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Nowa sala, nowa lepsza zmiana?

Byłam dzisiaj złożyć w urzędzie PIT-28. Nie dość, że na sali obsługi wkońcu czuć biurowe pomieszczenie a nie PRL to jeszcze obsługa na sali okazała się rewelacyjna. Pani, która wprowadzała zeznanie pokazała mi gdzie popełniłam błędy rachunkowe od razu wskazując jaka powinna być prawidłowo wyliczona kwota. Super rozwiązanie - chociaż raz nie otrzymam wezwania. Poza tym Pan kierownik sali bardzo pomocny i w bardzo prosty sposób rozwiązał mój problem dotyczący kasy fiskalnej. polecam!

  • Barbara (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Obsługa na wysokim poziomie

Skladałem Pcc-3 od zakupu auta i sd czyli darowiznę, urzędniczka przesympatyczna i kompetentna, pomogła wypełnić deklaracje. Obsłużeni petenci wychodzili z pokoju zadowoleni. Oby więcej takich urzędników.

  • Podatnik (mężczyzna, 19-30 lat)
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.5

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Niski poziom obsługi

Przy zgłaszaniu pożyczki od członka rodziny chciałam o coś spytać, pani obsługująca brzmiała na obrażoną że w ogóle pytam. Wręczyła mi formularz i szybko wytłumaczyła jak go uzupełnić. Gdy chciałam upewnić się, co wpisać w jedną z rubryk, potraktowała mnie jak uczennicę która nie rozumie poleceń nauczyciela .Zaczęła robić sobie podśmiechujki i podniesionym głosem (tak, by wszyscy inni obecni na sali słyszeli) upomniała mnie, że "przecież przed chwilą tłumaczyła mi to trzy razy" ( a tłumaczyła tylko raz i to bardzo szybko). Inna sprawa, że moje dane nie zostały zaktualizowane w systemie mimo zapewnień podczas poprzedniej wizyty że w systemie widnieją aktualne dane. Rozumiem, że może być mało pracowników, dużo petentów, stare komputery itd. ale w większości firm pracownicy za takie postępowanie mogliby obawiać sie zwolnienia.

  • ja (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

6.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

zwrot podatku z zagranicy

W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z I US w sprawie zwrotu podatku z zagranicy .Telefon został odebrany bez czekania.Bardzo uprzejma Pani wyjaśniła mi w sposób zrozumiały dla laika co i jak mam zrobić .Nie było to cytowanie artykułów z podatku (tak jak uczyniła to Pani z Izby Skarbowej w Warszawie ) za co jestem niezmiernie wdzięczna

  • Bogumiła (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

nie odbierają telefonów

bareja...

  • nieznany (mężczyzna, 31-40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Brak profesjonalizmu

Urzędniczka wprowadziła mnie w błąd, przez co nie można teraz odebrać zaświadczenia. Brak profesjonalizmu! A dodzwonienie się graniczy z cudem.

  • gość (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

informacje w sprawie podatku

Bardzo miła obsługa zawsze dokładnie i grzecznie wszystko Panie wyjaśniają ,a w urzędzie chętnie pomagają i to z uśmiechem!

  • Mirka (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Pani Zielińska z Kancelarii- dramatyczna obsługa

Zero informacji, traktowanie petenta jak intruza, podśmiechiwanie się pod nosem., Pozostałe Panie z sali z którymi miałam do czynienia uprzejme, czuło się chęć pomocy i brak zdziwienia, że tak właśnie w kancelarii zostałam obsłużona!

  • dg (kobieta, 31-40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

ocenia -ok

Ja tam zawsze byłam miło obsłużona nawet telefonicznie babki służły pomocą ja też zawsze staram się miło do ludzi jezeli chodzi o czas oczekiwania ,to są procedury ale i tak zawsze trochę szybciej było niektórzy interesanci chcieliby od zaraz ale przypomnieli sobie o sprawie przed chwilą właśnie......,że muszą dostać dokument np

  • ala (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      5.0
       
    • pomoc merytoryczna:
      5.0
       
    • czas oczekiwania:
      4.6
       
    • ocena ogólna:
      5.0
       
    średnia ocena (max 6)
    4.8