I Urząd Skarbowy w Gdyni

adres
81-353 Gdynia, Władysława IV 2/4 pokaż na mapie
telefon
58 765-46-00, 765-46-96  fax:  58 765-47-00
e-mail
1...@mf.gov.pl pokaż
www
www.pomorskie.kas.gov.pl/pierwszy-urzad-skarbowy-w-g...
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn7:30 - 18:00
wt-pt7:30 - 15:30

Napisali o nas

O nas

NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH - I US Gdynia:

Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT)
NBP O/O Gdańsk 98 1010 1140 0143 7122 2100 0000

Podatek od towarów i usług (VAT)
NBP O/O Gdańsk 48 1010 1140 0143 7122 2200 0000

Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT)
NBP O/O Gdańsk 95 1010 1140 0143 7122 2300 0000

Inne dochody
NBP O/O Gdańsk  89 1010 1140 0143 7122 2700 0000

KP PCC SD (Karta podatkowa, Spadki i Darowizny, Czynności Cywilnoprawne)
NBP O/O Bydgoszcz 69 1010 0055 0202 2080 0007 0000

Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy:
Urząd Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
Nr konta: 73 1440 1026 6153 0410 0000 0065

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni, informuje  o zmianie miejsca urzędowania Działu Kontroli Podatkowej i  Egzekucji Administracji tut. urzędu, pod adresem: Ul. Tadeusza Wendy 15, 81-341 Gdynia - Budynek Morskiej Agencji Gdynia.

Telefony kontaktowe:
Dział Kontroli Podatkowej:
(58) 77 49 756
(58) 77 49 757
(58) 77 49 758

Dział Egzekucji Administracyjnej:
(58) 77 49 747
(58) 77 49 753
(58) 77 49 754
(58) 77 49 755

 

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Obsługa na wysokim poziomie

Skladałem Pcc-3 od zakupu auta i sd czyli darowiznę, urzędniczka przesympatyczna i kompetentna, pomogła wypełnić deklaracje. Obsłużeni petenci wychodzili z pokoju zadowoleni. Oby więcej takich urzędników.

  • Podatnik (mężczyzna, 19-30 lat)
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.5

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Niski poziom obsługi

Przy zgłaszaniu pożyczki od członka rodziny chciałam o coś spytać, pani obsługująca brzmiała na obrażoną że w ogóle pytam. Wręczyła mi formularz i szybko wytłumaczyła jak go uzupełnić. Gdy chciałam upewnić się, co wpisać w jedną z rubryk, potraktowała mnie jak uczennicę która nie rozumie poleceń nauczyciela .Zaczęła robić sobie podśmiechujki i podniesionym głosem (tak, by wszyscy inni obecni na sali słyszeli) upomniała mnie, że "przecież przed chwilą tłumaczyła mi to trzy razy" ( a tłumaczyła tylko raz i to bardzo szybko). Inna sprawa, że moje dane nie zostały zaktualizowane w systemie mimo zapewnień podczas poprzedniej wizyty że w systemie widnieją aktualne dane. Rozumiem, że może być mało pracowników, dużo petentów, stare komputery itd. ale w większości firm pracownicy za takie postępowanie mogliby obawiać sie zwolnienia.

  • ja (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

6.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

zwrot podatku z zagranicy

W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z I US w sprawie zwrotu podatku z zagranicy .Telefon został odebrany bez czekania.Bardzo uprzejma Pani wyjaśniła mi w sposób zrozumiały dla laika co i jak mam zrobić .Nie było to cytowanie artykułów z podatku (tak jak uczyniła to Pani z Izby Skarbowej w Warszawie ) za co jestem niezmiernie wdzięczna

  • Bogumiła (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

nie odbierają telefonów

bareja...

  • nieznany (mężczyzna, 31-40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Brak profesjonalizmu

Urzędniczka wprowadziła mnie w błąd, przez co nie można teraz odebrać zaświadczenia. Brak profesjonalizmu! A dodzwonienie się graniczy z cudem.

  • gość (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.8

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

informacje w sprawie podatku

Bardzo miła obsługa zawsze dokładnie i grzecznie wszystko Panie wyjaśniają ,a w urzędzie chętnie pomagają i to z uśmiechem!

  • Mirka (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Pani Zielińska z Kancelarii- dramatyczna obsługa

Zero informacji, traktowanie petenta jak intruza, podśmiechiwanie się pod nosem., Pozostałe Panie z sali z którymi miałam do czynienia uprzejme, czuło się chęć pomocy i brak zdziwienia, że tak właśnie w kancelarii zostałam obsłużona!

  • dg (kobieta, 31-40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

ocenia -ok

Ja tam zawsze byłam miło obsłużona nawet telefonicznie babki służły pomocą ja też zawsze staram się miło do ludzi jezeli chodzi o czas oczekiwania ,to są procedury ale i tak zawsze trochę szybciej było niektórzy interesanci chcieliby od zaraz ale przypomnieli sobie o sprawie przed chwilą właśnie......,że muszą dostać dokument np

  • ala (kobieta, pow. 40 lat)
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy skarbowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jestem załamana poziomem obsługi.

Osobiście w urzędzie nie byłam, zadzwoniłam z nadzieją na uzyskanie odpowiedzi na jedno pytanie związane z działalnością gospodarczą, jedna Pani zanim zadałam całe pytanie rozłączyła się bez słowa, druga pod nosem szepnęła "Jezu, o co chodzi" i również odłożyła słuchawkę. Rozumiem, mogłam zadać pytanie z serii tych trudnych, mogły nie wiedzieć, ale czy fakt na jakim stanowisku pracują i dobre wychowanie nie obliguje żeby chociaż odpowiedzieć "Bardzo mi przykro, nie umiem pani pomóc?" lub zasugerować mi, że zadzwoniłam pod zły numer? Wstyd.

  • Mieszkanka Gdyni (kobieta, 19-30 lat)
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      4.3
       
    • pomoc merytoryczna:
      4.3
       
    • czas oczekiwania:
      4.0
       
    • ocena ogólna:
      4.3
       
    średnia ocena (max 6)
    4.3