InPost Oddział Gdańsk - nadawanie i odbieranie paczek

adres
80-180 Gdańsk, Energetyczna 21
(Kowale)
telefon
722-444-000
www
https://twoj.inpost.pl
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 20:00

Opinie + dodaj ocenę


Nie polecam - niedokładność, złe traktowanie paczek i klienta

Bez żadnego poinformowania dostarczają przesyłkę do innego, niż wskazanego paczkomatu. Kiedyś dzwonili, kiedy paczkomat był przepełniony, a teraz już im nawet nie zależy, bo to mój problem. Ta firma schodzi na psy. Zdecydowanie nie polecam. Pomysł i idea fajne, ale wykonawcy tragiczni. Gdy byłem raz przy dostawie, obrażony kurier rzucał paczkami i uderzał nimi o paczkomat z całej siły (mam nawet nagranie) - to chyba nie jest prawidłowe podejście i nikt nie chce, by jego przesyłka była traktowana w ten sposób.

  • Klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient

1.7

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Sciemniacze

Przesyłki z odbiorem z paczkomatow jesCze Ok. Masakra robi sie gdy ma przyjechać kurier. Zamówiłam towar. Ponoć kurier był u mnie dwa razy , dzień po dniu i zostawiał awiza. Z tym ze żadnego awiza nie znalazłam , nikt do mnie nie dzwonił zeby uprzedzić ze będzie. Nie zastal mnie w domu .... bo nie siedziałam od rana do nocy czekając na niego. Nie wpadł na pomysł, jak robią to inni kurierzy z innym firm , ze można zostawić paczkę u sąsiada , obok w sklepie. Mam nadzieje, ze sytuacja na rynku w koncu da wam popalić i zaczniecie myśleć o klientach i zwolnicie kurierów leniów.

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

NAJGORSZA FIRMA

Paczka nie dotarła do mnie, brak jakiejkolwiek informacji, po osobistym przyjeździe do oddziału w Gdańsku okazuje się, że paczkę ma któryś z kurierow ale nie ma możliwości zlokalizowania który. Obsługa i stosunek do klienta pozostawiają wiele do życzenia. Szanujemy swój czas. Zdecydowanie nie polecam tej firmy!

  • Arkadiusz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Zamówiłem kuriera po odbiór dwóch paczek.

Miał być w godz. 13-17 po wielu próbach dodzwonienia się do niego, twierdzi że był rano i nikogo nie zastał. Twierdzi, że miał w systemie odbiór o 9.30 rano. W centrali nie ma żadnej informacji o tym, że był i nikogo nie zastał. Gdyby był to powinien to zgłosić w swoim systemie. Ogólnie nie polecam korzystania z usług tej firmy.

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.5

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Nie mogę odebrać własnej paczki

Paczka dotarła do oddziału w czwartek, a w piątek została dana kurierowi o godzinie 8:32 - taka informacja była na śledzeniu paczki. O godzinie 13 dzwonilem na infolinie czy mogę odebrać paczkę osobiście otrzymalem numer telefonu do oddziału i miałem dzwonić. Zadzwonilem a tam zero odzewu przez 40 minut nikt nie odbierał telefonów. W końcu kiedy mi się udało dodzwonić okazało się ze nie wiedza jaki kurier ma paczkę, jakiś ma i muszę czekać i tyle nie pomogą mi. Nadeszła godzina 19 i paczka dalej ze statusem ze doreczyciel niedługo dorzeczy, zacząłem znowu prosić ze ja ja chce odebrać wtedy od tego kuriera podjade gdziekolwiek a ci ze nie mogę bo nie wiedza kto ma. Minął piątek i paczka nie nadeszła w sobotę rano zadzwonilem na infolinie i dowiedziałem się ze oddział jest w sobotę ogólnie czynny do 12 i mogę spróbować po paczkę pojechać osobiscie. Na miejscu dowiedziałem się ze paczki osobiście nie mogę odebrać bo jest ich za dużo i jej nie znajdą. Najszybciej paczka dotrze po weekendzie. To chore ze nie mogę odebrać własnej paczki w żaden sposób! I chore ze przez 24 godziny doreczyciel nie dal rady mojej paczki włożyć do paczkomatu a ja mogłem do niego w każdej chwili podjechać!

  • Patryk (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Najgorsza firma kurierska

Kurwier twierdzi ze dwa razy byl i awiozo zostawil. Jednak awiza brak, przed domem mam kamere i nie ma na niej kuriera! Na infolini przyyjmuja reklamacje i nic z tego nie wynika...

  • KrisL (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

żenada!!!

Zamówiłam paczkę do paczkomatu koło mojego domu, kurier zostawił ją zupełnie w innym miejscu niż miał na zleceniu. Z centralą główną nie idzie się dogadać, za każdym razem rozmawiam z kimś innym i otrzymuję inną informację. Zapewniono mnie, ze jeszcze tego samego dnia paczka do mnie dotrze. Niestety, po ponad dobie nadal paczki nie ma. Z oddziałem w Gdańsku kontaktu nie ma, dziewczyna na słuchawce siedzi i rozłącza wszystkie połączenia przychodzące. Po 2 dniach i chyba 20 próbach udało mi się dodzwonić, kobieta wmawia mi, że adres, pod który dostarczono przesyłkę jest prawidłowy (mam przed oczami zamówienie z zupełnie innym i mogę to szybko udowodnić). Po dwóch dniach paczka jest odebrana przez kuriera z błędnego paczkomatu i zamiast dostarczyć ją do mnie, zabiera ją z powrotem na sortownię, żeby przekazać innemu kurierowi, który ma ją przywieść do mnie.

  • Aneta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jakiś żart

Dostaje sms, że nie powiodła się próba dostarczenia dokumentów. Cały dzień przebywam w domu oczekując na kuriera, który ma dla mnie ważne dokumenty, a tu taka wiadomość. Kurierowi nawet nie chciało się dostarczyć przesyłki, lepiej zaznaczyć że próba dostarczenia się nie udała. Polecam zmienić kurierów

  • Kasia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nigdy wiecej

W Gdańsku w oddziale czekała 6 dni. Mieszkam 2 kilometry od sortowni. Odebrałem ją sobie osobiście. Zero wyjasnienia. MASAKRA.

  • Wlodzimierz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

Porażka. Przesyłka została wysłana ekspresowo po czym utknęła w oddziale w Gdańsku na 2 tygodnie ! Nie pomagały telefony na infolinię - " uprzejma " Pani poinformowała że ona nie wie co się dzieje z przesyłką, podała numer do Oddziału w Gdańsku w którym nikt nie odbierał telefonu. Cały czas były wyjaśniane " losy mojej przesyłki ". Po kilku monitach, reklamacjach, telefonach przesyłka cudem znalazła się w paczkomacie. Jak ją odebrałam wyglądała jakby przeżyła wojnę. Nie polecam. Obsługa i terminowość na dnie totalnym.

  • Agnieszka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

tragedia! nigdy więcej nie skorzystam!

Paczka ma status ODEBRANO (godz 19:10) nie widziałam kuriera na oczy, biuro zamknięte było od 17 więc nie wiem jakim cudem miałabym odebrać paczkę o 19. Zgłoszone do Inpostu, zero odzewu, paczki nie ma. Nie odpuszcze im...zgłoszę na policję.

  • marrta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta

3.3

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.3
 

Zmiana adresu siedziby firmy !!!

Byłam dziś (21.07.2017) na Kowalach w celu wyjaśnienia gdzie podziewa się moja paczka. Po dojeździe okazało się, że na ul. Energetyczna 21 nie ma już siedziby firmy InPost. W internecie nie ma żadnej wiadomości o zmianie lokalizacji. Poszłam więc do firmy obok, gdzie Pani mi powiedziała iż inpost przeniósł się gdzieś na Trakt Św Wojciecha. Udałam się tam, ale nigdzie firmy nie znalazłam, a 1,5 godz zmarnowałam na bezsensownej jeździe. !!! Proponuje firmie inpost aktualizacje danych adresowych

  • Aleksandra (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.7

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Paczka wysłana paczkomatem "nie mieści się" w paczkomacie

Ja natomiast zamówiłem paczkę, którą gość w Gliwicach wysłał paczkomatem (fizycznie umieścił w paczkomacie) a im w Gdańsku do paczkomatu podobno już ta przesyłka nie wchodzi i nie mogą jej tam umieścić (prawdopodobnie chodziło o to że zamówiłem dwie identyczne paczki płacąc za każdą oddzielnie i moje przesyłki w paczkomacie zajęły by aż dwie duże przegródki). Pan zadeklarował się, bym wybrał zatem godzinę o której kurier na 100% się pojaw w ramach rekompensaty niby błędu. Oczywiście poprosiłem o godz. 17.00 pan był po godzi 21.30 i jeszcze zapytany czemu nie był jak się umawiał- pretensjonalnie tłumaczył się ile to on nie ma roboty... oczywiście telefonu z którego do mnie dzwonili później już po 17 nie odbierali a dzwoniłem kilkukrotnie... NIE POLECAM! ŻENADA! JAKOŚĆ KIEPSKA I STOSUNEK DO KLIENTA...

  • klient inpost (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

masakra

Jak można dostarczać przesyłkę przez tydzień,kurier bezczelnie kłamie,że dzwonił na mój telefon,a ja żadnego takiego połączenia nie miałem,w dzisiejszych czasach powinna się zająć tym policja.

  • Maciej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.5

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Brak słów

Ważne dokumenty zostały do mnie nadane 12.06 w ciągu max 2dni miały być u mnie, dzisiaj jest już 19 a dokumentów dalej nie ma. Ta firma to jest jakaś masakra, za co oni pobierają opłaty za nic nie robienie. Masakra nigdy więcej

  • Agata (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nigdy więcej!

dostałam maila z potwierdzeniem odebrania przeze mnie przesyłki, która nigdy do mnie nie dotarła! Pomimo kilku interwencji na infolinii przesyłka się nie znalazła. Po drugiej interwencji zadzwonił do mnie kurier z informacją, że "przecież" dostarczył przesyłkę... Ale żadnego potwierdzenia nie ma... Nigdy więcej InPostu!

  • Hanna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

masakra

TO nie pierwszy raz kiedy paczka zostala rzekomo "dostarczona" a tak naprawde podrozuje sobie po miescie. Dlaczego czas dostarczenia jest tak istotny? chociazby ze wzgledu na fakt ze zawartosc paczki jest waznym prezentem slubnym! NIE POLECAM oddzialu inpost w Gdansku!!!!!!!!!!!!

  • jaroslaw (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Przesyłka pozostawiona w sklepie

Syn zamówił paczkę,która firma InPost miała doreczyc. Kurierowi nie chciało się wjeżdżać w uliczkę i zostawił przesyłkę w sklepie na rogu. Na codzien mam doczynienia z różnymi kurierami ale Ci z tej firmy to jest porażka.

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

4 punkty POP inpost są nieczynne

Przygotowałam 2 przesyłki e-commerce inpost żeby nadać je w punkcie POP i jakież było moje zdziwienie gdy 4 odwiedzone przeze mnie punkty (Gdańsk Przymorze/Zaspa) które ewidentnie widnieją na mapie na stronie Inpost były nieczynne: 2 zrezygnowały ze współpracy z inpost, 1 punkt nie istnieje a w 1 była awaria systemu. Złożyłam reklamacje drogą mailową - brak odzewu. Zadzwoniłam na infolinię gdzie "miła pani" poinformowała mnie że powinnam była zamówić z odbiorem przez kuriera. Żenada

  • Joanna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Paczka na adres - kurier zostawia ją w jakimś sklepie :(

Po raz pierwszy spotykam się z tak nierzetelną firmą kurierską, jakość usług beznadziejna :( miałam dziś otrzymać paczkę status: doręczenie na adres ale Pan Kurier nie raczył do mnie podjechać zostawił paczkę kilka ulic dalej ode mnie w sklepie spożywczym - brak słów na to aby ocenić jakość usług firmy InPost - nie polecam nikomu bo szkoda czasu i nerwów płacisz za dostarczenie do domu a potem biegasz po mieście aby odebrać paczkę :(

  • Danuta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
    • obsługa:
      1.3
       
    • oferta:
      1.6
       
    • jakość usług:
      1.2
       
    • terminowość:
      1.2
       
    • przystępność cen:
      2.0
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6)
    1.4