InPost Oddział Gdańsk - nadawanie i odbieranie paczek

adres
80-180 Gdańsk, Energetyczna 21
(Kowale)
 
inne oddziały
telefon
722-444-000
www
https://twoj.inpost.pl
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 20:00

Opinie + dodaj ocenę


Tragedia

Tak jak wyżej. Ich "kurier" nawet obok prawdziwego kuriera nie stał.

  • Mahyn (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

koszmar

In Post w Gdyni(Al.Zwyciestwa ) zamówienie ,natomiast zmienili na Trakt sw Wojciecha! Szlag moze czlowieka trafic! Pisanie do nich,skargi,bełkot infolinii to żenada!!! Nie polecam !!!

  • Mariola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.8

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Są plusy i także minusy

Powiem tak ja jestem zadowolona, szybko się paczuszka jest u mnie. Ale jedno male ale kurier nie miły nie kompetentny ,brak szacunku. Reszta ok.

  • Mała (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.8

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

tragedia

Właśnie odebrałem komputer. Popękana obudowa, pokrzywiony stelaż komputera, latający luzem wiatrak. Nowy komputer. Zapakowany w karton strecz i folię bąbekową i cały popękany. Jak najdalej od InPost A co z podzespołami? to się okaże.

  • zen. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

dziadostwo

Oczekuję przesyłki rano sms z info że przesyłka jest w dostarczeniu u kuriera przez cały dzień nie widać kuriera ani paczki godz 18:35 w systemie INPOST informacja (przesyłka dostarczona) ciekawe komu ikto za nią zapłacił

  • mężczyzna (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

żenada

tragednia 18 12 paczka miala zostac odebrana dzis mamy 21 12 i nic skladam reklamacje firma krzaczor nr paczki 520000012684240018072551

  • bartek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.8

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Bałagan

Korzystałam z paczkomatu wiele razy i byłam zadowolona do wczoraj. Otrzymałam informacje ze mój paczkomatu jest przepełniony wiec paczka została przekierowana do POP Gdańsk Marusarzówny. Udałam się do punktu a tam...punkt zamknięty. Bez żadnej informacji. Zero obsługi, paczek tylko zupełnie pusty lokal. Dzwonie na infolinię. Pani mówi ze moja paczka wróciła do oddziału bo chyba jest jakiś problem z POP. Zpewnila ze paczka nie wróci do nadawcy i zostanie dostarczona na paczkomatu -dostane smsa. Kilka godzin później dostaje smsa ze nieśmiało przypominają ze paczka czeka na Marusarzówny jeszcze tylko 24 godziny. No chyba jakiś żart. .. na infolini juz nie można było się dodzwonić. I tak oto... nie wiem co z moja paczka.

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Klintka

Dostałam informację,że paczka do odbioru w paczkomacie,gdy pojechałam w ciągu 24 godz. Paczki juz nie było,prezentu nie będzie Masakra, nigdzie nie mozna się dodzwonić. Paczko gdzie jesteś?

  • Dorota (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Najgorsze usługi kurierskie!!!!!

Przedwczoraj dostałam wiadomość, że paczka jest do odbioru w danym punkcie obsługi klienta. Dzisiaj przychodzę po ową paczkę po czym Pani mi mówi, że jej nie ma bo kurier zabrał wczoraj wszystkie paczki inpost i ona nie ma pojecia co i jak (nie dostałam żadnej wiadomości w tej sprawie). Godzinę temu przychodzi mail, że paczka jest doręczona po czym po zejściu na klatkę schodowa okazuje się, że etui na telefon o wartości ponad 100zł, kurier pozostawił w skrzynce na listy, która w dodatku jest popsuta i niezamykana na klucz (każdy, pierwszy lepszy człowiek może ją otworzyć). Ciężko było wejść na 3 piętro. Żenada. Pierwszy i ostatni raz wybrałam Wasze usługi.

  • Wiktoria (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.7

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Obecna praca tej firmy śmiechu warta

2 paczki są od tygodnia w Gdańsku i nie mogą dotrzeć, ani do paczkomatu ani do puktu odbioru. 4-krotny kontakt telefoniczny wymagajacy każdorazowo odczekania od kilkunastu do kilkudziesięciu minut na połączenie nie potrafi sprawić aby paczka została dostarczona. Dodatkowo sms-y z informacja o przekazaniu i możliwości odbioru paczki są wysyłane, mimo że fizycznie paczka nie znajduje się jeszcze w punkcie odbioru.

  • leo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.7

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Kasia

Paczka przez kogoś nieudolność zamiast do Pruszcza Gdańskiego trafiła do oddziału w Gdańsku. Tam jest chyba czarna dziura,bo trafiła tam 18.12 g 8:08 i do tej chwili niby tam jest. Z Pruszcza do ich oddziału jest 13km i chyba jakiś pracownik ja niesie osobiście w ślimaczym tempie,bo swoim tempem w 24h bym to odebrała. Totalna masakra. Uwaga,oddział Gdańsk to Czarna Dziura

  • Katarzyna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

od 5 dni w Gdańsku, nie może trafić do paczkomatu

Paczka od 5 dni jest już w Gdańsku, ale nie podjęto nawet próby umieszczenia w paczkomacie. Telefonicznie dowiedziałam się, że może dizś do 17.00 się uda - a jak nie, to do końca tygodnia na pewno (jest wtorek). Na pytanie, czy mogę odebrać w oddziale usłyszałam, że nie, bo to paczka paczkomatowa i odbiera się je w paczkomacie. TO JĄ DO NIEGO WŁÓŻCIE!

  • Załamka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.3

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Paczkomaty- odradzam

Paczkomat, w którym miałem do odbioru paczkę był uszkodzony. Zgłosiłem to na infolinię. Pomimo deklaracji, że czas na odbiór zostanie przedłużony, tak się nie stało. Następnie trzykrotnie dzwoniłem na infolinię, gdzie zapewniano, że paczka zostanie ponownie skierowana z oddziału do paczkomatu (podawali nawet dokładne terminy...). Niestety, tak się nie stało. Gdy zadzwoniłem na infolinię po raz kolejny, poinformowano mnie, że paczka została zwrócona do nadawcy. Cała sytuacja wydaje się niezwykle absurdalna. Łącznie 9 dni straconych. Paczki z winy inpostu nie mogłem odebrać. Totalny bałagan w firmie- nawet tak prostej sprawy nie potrafią załatwić. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy.

  • K1929 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Totalny brak profesjonalizmu

To co się wyprawia w tym oddziale to jakieś totalne nieporozumienie. Moja paczka została wysłana przez nadawcę 11.12.17 r., a już następnego dnia dostałem maila z informacją od Inpost, że moja paczka zostanie tego dnia doręczona. Późnym popłudniem dostałem maila z potwierdzeniem odbioru przesyłki, mimo że nikt tej paczki nie odebrał. Dzwoniłem już do BOKu czterokrotnie, za każdym razem zostały wysyłane do kuriera prośby o kontakt. W piątek 15.12 został wysłany przez pracownika BOKu email do kierownika oddziału z prośbą o wyjaśnienie. Dziś jest 18.12 a nikt z tego oddziału nawet nie próbował się do mnie odezwać. Kierownik oraz kurier powinni zostać wywaleni z pracy za totalny brak profesjonalizmu, ignorancję oraz fatalny kontakt z klientem.

  • Patryk (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.3

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

szybcy i zarazem powolni

4DNI PACZKA WĘDRUJE Z GDAŃSKA DO GDYNI NA PIESZO BYŁOBY SZYBCIEJ ŚMIESZNA FIRMA

  • RYSZARD (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.5

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Firma była dobra, jednak ostatnio coraz słabiej.

Z paczkomatów korzystałem od początku ich istnienia, byłem bardzo zadowolony z inicjatywy, wszystko przebiegało bardzo sprawnie i szybko nawet w soboty. Jednakże od pewnego czasu poziom drastycznie spadł, czas oczekiwania się wydłużył a paczki zaczęły przychodzić w gorszym stanie niż się spodziewałem. Przykładowo dziś odebrałem paczkę, która była nasiąknięta wodą z chlorem, który był mocno wyczuwalny (szczególnie w aucie jak wracałem :

  • JD (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Tragedia!!!!

Korzystałam z paczkomatów bardzo chętnie ale to co się dzieje od listopada w tej firmie powoduje że odechciewa mi się więcej jakiegokolwiek kontaktu! Na paczkę czekałam kilka tygodni. Po kilku telefonach dowiedziałam się że została przekierowana do paczkomatu prawie w Pruszczu a miało być na Morenie.... zadzwoniłam i wysłano interwencje do oddziału Gdańsk. Potem zadzwoniłam jeszcze raz żeby się upewnić czy odeślą do właściwego paczkomatu. Prosili uzbroić się w cierpliwość bo na pewno paczka dotrze do mojego paczkomatu. Po kilku dniach dzwonię bo nie ma żdanej informacji i co? Paczka zwrócona do nadawcy!!!!! Szlag mnie trafił!

  • barbara (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

InPost najgorszy

Paczka miała zostać dostarczona przez kuriera. Była awizowana dwa razy chociaż za każdym razem byłam w domu czekając na kuriera. Kurier się ze mną nie kontaktował, w skrzynce awizo tez nie zostawił. Teraz czekam już pare dni aż inoost rozwiąże sprawę i ciagle słyszę ze mam zadzwonić kolejnego dnia.

  • Ami (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

Ostatni raz

Firma z której zamawiam jedzenie dla zwierząt wysyła je w ciągu paru godzin, jednak kurier przejmujący paczkę jest niewidzialny i nigdy się nie spotkaliśmy, jednak status jest, że próba doręczenia się nie udała. Chyba za słabo próbowane było bo od dwóch dni ktoś non stop jest w domu. Brak kontaktu telefonicznego, brak paczki, brak możliwości złożenia sensownej reklamacji. Inpost dajecie ciała.

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

2.0

w kategorii

Urzędy pocztowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Stanowczo odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy.

Za paczkę zapłaciłam w paczkomacie a paczki nie było. Pani z infolinii kazała czekać 24h na wyjaśnienie. Spokojnie poczekałam. Do dziś nikt mi nie wyjaśnił dlaczego tak się stało. Dzwonię codziennie i każdy coś innego mówi. Na stronie InPost widzę, że niby odebrałam paczkę 06 grudnia, tylko jakimś dziwnym cudem trafiła do oddziału. Miała być w paczkomacie niby wczoraj - haha tylko w jakim? Ta firma to jakieś nieporozumienie. Na dzień dzisiejszy pieniędzy brak i paczki brak.

  • Joa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
    • obsługa:
      1.4
       
    • oferta:
      1.7
       
    • jakość usług:
      1.2
       
    • terminowość:
      1.3
       
    • przystępność cen:
      2.0
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6)
    1.5