Indoor Karting Halowy Tor Kartingowy

adres
80-219 Gdańsk, al. Zwycięstwa 14
(Multkino parking podziemny, poziom -2)

znajduje się w Multikino Gdańsk

telefon
794-521-241, 601-532-280
www
www.indoorkarting.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


5.7

w kategorii

Gokarty

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • atrakcyjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Polecam.

Po przeczytaniu opinii wyżej bardzo się zdziwiłem, ponieważ nic z napisanego wyżej mnie osobiście nie spotkało. Miła i pomocna obsługa, długi tor, żadnych problemów z gokartami, świetnie pojeździliśmy i do tego wisienką na torcie stała się wygrana w loterię majówkową (voucher na 10 minut). Zdecydowanie polecam.

  • Wład z Gdańska (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019

2.5

w kategorii

Gokarty

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • atrakcyjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Nie polecam, obsługa jest niepoważna

Rezerwacja przez telefon - wszystko pięknie ładnie, Pani bardzo miła, odpowiada rzetelnie na każde pytanie. Obsługa na miejscu - tragedia. Dwóch młodych chłopaków, jeden, za przeproszeniem tak sepleni, że nie idzie go zrozumieć. Co gorsza, po prostu kłamie - mówi, że nie ma możliwości płacenia kartą płatniczą, po czym po chwili zmienia zdanie. Wisienka na torcie - płacimy za jazdę 20 minutową - 2 x po 10 minut, a dostajemy 2 x 8 minut. I to jeszcze napisane jest jak byk na kartce z czasami końcowymi. Pierwszy i ostatni raz.

  • Fr3d (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

1.2

w kategorii

Imprezy - organizacja, animacje

  • jakość usług:
    1
     
  • kreatywność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!

W ferie zimowe odwiedziłem tor z synem. Miałem dwa vouchery do wykorzystania na torze. Pan z obsługi poinformował na wstępie, że vouchery są nieważne. Spytałem się, na jakiej podstawie? Pan odpowiedział, że straciły one ważność już parę lat temu. Pytam się dalej, gdzie jest to napisane? Nie ma takiej informacji na voucherze, która informuje o dacie ważności. Żądam realizacji voucherów. Dochodzi do jazdy syna (realizacji). Panu jednak z obsługi nie daje to spokoju i kontaktuje się z kimś telefonicznie, po czym informuje mnie, że vouchery są nieważne. Pytam się dalej, na jakiej podstawie. Pan informuje, że była taka informacja w internecie. Przepraszam, ale nie każdy śledzi Państwa stronę na bieżąco, tym bardziej, że takiej informacji o stronie nie było na voucherze. Pan przerywa jazdę syna gdyż nie zgodziłem się na powtórną zapłatę, którą kiedyś dokonałem kupując vouchery. Zdziwienie syna o zakończeniu jazdy, którą przerywa obsługa bezcenne :( !!! Gratuluje postawy Panu z obsługi i temu Panu na ,,gorącej linii". NIE POLECAM NIKOMU TAKIEJ OBSŁUGI.

  • Adam (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »