Inpro SA

adres
80-320 Gdańsk, Opata Jacka Rybińskiego 8
telefon
58 340-03-81  fax:  58 554-14-41
e-mail
d...@inpro.com.pl pokaż
www
www.inpro.com.pl
Godziny otwarcia
pn-pt8:00 - 17:00
sob10:00 - 14:00

Napisali o nas

O nas

Spółka INPRO istnieje od 1987 roku i w ciągu ponad 30 lat swojej działalności uzyskała pozycję jednej z najbardziej uznanych i liczących się firm deweloperskich na rynku trójmiejskim.

Priorytetem INPRO jest doskonała lokalizacja projektów i nacisk położony na wysoką jakość wykonania. Dostosowanie oferty do wymagań klientów sprawiło, że INPRO znalazło się wśród czołowych deweloperów w Trójmieście ze względu na liczbę sprzedanych mieszkań. Od początku istnienia firmy do dnia dzisiejszego Spółka zrealizowała ponad 60 inwestycji i oddała do użytku około6 tys. lokali wśród których warto wymienić: Trzy Żagle, Kwartał Kamienic, Chmielna Park, Hotel Mikołajki*****, City Park , Czwarty Żagiel, Wróbla Staw domy i mieszkania, Kwartał Uniwersytecki I, Harmonia Oliwska (etap I i II), osiedle Debiut (etap I). Obecnie w ofercie sprzedażowej znajduje się ponad 500 mieszkań i domów.
Od 2011 roku akcje INPRO S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji INPRO S.A. nabyła udziały w Spółce Domesta, co przełożyło się na wzmocnienie pozycji Grupy w segmencie mieszkań popularnych.
INPRO zdobyło wiele nagród i wyróżnień, m.in. Mieszkaniowa Marka Roku i Budowlana Firma Roku. Deweloper znalazł się także w rankingu TOP 100 największych pomorskich firm oraz w ścisłej czołówce rankingów sporządzonych przez Manager Magazine oraz Forbes.

Zdjęcia

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Zmęczony nabywca. - opinia

Jestem już zmęczona czekaniem na mieszkanie i dopraszaniem się o informacje. Deweloper zgodził się na wstępne oględziny ewentualnych poprawek w mieszkaniu. Jednak często brak czystości w mieszkaniu, nie pozwala na jego dokładne sprawdzenie. Jest to strata naszego czasu i pieniędzy na wynajętych fachowców w tym celu. Na osiedlu zalega woda, tylko czekać na zniszczenia w halach garażowych. Deweloper też zapomniał w swoim projekcie o bezpiecznych drogach dla rodziców z dziećmi w wózkach. Jestem coraz bardziej rozczarowana inwestycją, nie wspominając o pogłębiających się problemach finansowych związanych z dużym opóźnieniem :-(

  • Zmęczony nabywca.
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

na czas odbiorów mieszkań wszystkie lokale na osiedlu Azymut będą odpowiednio przygotowane.
Zalegająca woda jest wodą opadową i gromadzi się na powierzchni terenu, nie ma to wpływu na szczelność izolacji garażu. Dodatkowe odwodnienia zostaną wykonane do 28.02.2020 r.
Na osiedlu nie występują przeszkody w dostępie budynków przez osoby z dziećmi w wózkach. Dostęp do wszystkich budynków zapewniony jest zgodnie z projektem poprzez drogę wewnętrzną i chodniki , a następnie windami na każdą kondygnację.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nabywca mieszkania z Azymutu - opinia

Nie mogę nic dobrego powiedzieć o Inpro, jestem w takim położeniu, że mega opóźnienia w oddaniu mieszkania przykrywają nieliczne plusy tego dewelopera. Najgorszy jest brak kontaktu i ciągłe kłamstwa dotyczące terminu oddania lokali. Sam już chyba doczekam jakoś tych odbiorów ale innym szczerze odradzam współpracy z Inpro, jeśli nie chcecie wpaść w pułapkę finansową i z zakwaterowaniem.

  • Nabywca mieszkania z Azymutu
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami pokontrolnymi PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br. Wszystkie mieszkania zamierzamy przekazać w ciągu kilku dni od uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Jeśli jakieś kwestie chciałby Pan ustalić i omówić z nami prosimy o wysłanie maila do naszej firmy do osoby z działu sprzedaży z którą miał Pa dotychczasowy kontakt. Na pewno udzielimy odpowiedzi.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Wojtek - opinia

Jako nabywca mieszkania na osiedlu Azymut w Gdyni przestrzegam przed korzystaniem z usług Inpro S.A. Deweloper nie radzi sobie z realizacją inwestycji i komunikacją z nabywcami lokali: 1. żaden z terminów opisanych w Prospekcie Informacyjnym nie został dotrzymany: ⁃ termin wydania lokalu był kilkukrotnie przekładany ⁃ termin przeniesienia własności również nie został dotrzymany ⁃ przyczyny opóźnienia na budowie zostały uargumentowane "kaskadową rzeźbą terenu" czego firma działająca na rynku od ponad 30 lat nie potrafiła przewidzieć 2. deweloper nie potrafi uzyskać pozwolenia na użytkowanie: ⁃ nie był w stanie dostarczyć dokumentacji do PINB, brakowało podstawowych dokumentów i podpisów więc Urząd wydał decyzję odmowną (więcej informacji do uzyskania w Urzędzie) ⁃ trwa kolejna próba uzyskania pozwolenia na użytkowanie a PINB zgłasza nieprawidłowości w wykonaniu osiedla i odstępstwa od projektu budowlanego 3. komunikacja z nabywcami lokali jest na zatrważająco niskim poziomie: ⁃ klienci są zbywani ogólnikowymi oświadczeniami zarządu ⁃ deweloper unika otwartej i szczerej komunikacji zasłaniając się wewnętrznymi procedurami i RODO Zdecydowanie odrazam #inpro #azymut, szkoda nerwów.

  • Wojtek
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami.
Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Adam - opinia

Deweloper ma bardzo duże problemy z zakończeniem inwestycji Azymut w Gdyni. Unika odpowiedzialności za wydłużające się opóźnienia. Groteskowe komunikaty przedstawiane przez Inpro S.A. nie ułatwiają trudnej już sytuacji nabywców, którzy od wielu miesięcy oczekują na przekazanie kluczy. Ponadto Deweloper uchyla się od naprawy nienależycie wykonanych robót budowlanych - na osiedlu jest bardzo duży problem z odprowadzeniem wód opadowych. Po każdym deszczu na całym osiedlu stoi woda. Wynika to z oszczędności poczynionych w trakcie budowy. Inpro, zamiast zastosować do zasypek gruntu przepuszczalnego, użyło gruntu z wykopu (gliny), która nie przepuszcza wody.

  • Adam
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

1.4

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

nabywca Azymut - opinia

Osiedle Azymut w Gdyni miało być oddane do użytkowania w czerwcu 2019 roku. Inpro S.A. nie poradziło sobie z realizacją zadnia i w lutym 2020 roku mieszkańcy nadal nie otrzymali kluczy do swoich mieszkań. Winą są niewłaściwe działania dewelopera, który wniosek o pozwolenie na użytkowanie złożył dopiero 10.10.2019 roku. Pomimo wezwań Nadzoru Budowlanego deweloper nie był w stanie uzupełnić dokumentacji formalnej. 2.12.19 roku Nadzór Budowlany wydał decyzję odmowną w sprawie pozwolenia na użytkowanie - powód: deweloper nie dostarczył kilkunastu dokumentów, które są wymagane przepisami prawa! W grudniu Inpro złożyło ponowny wniosek i znowu zostało wezwane do uzupełnienia dokumentacji. Dopiero na początku stycznia 2020 odbyła się obowiązkowa kontrola Nadzoru Budowlanego na budowie osiedla Azymut. Podczas kontroli okazało się, że place zabaw wykonane są zbyt blisko okien. Ponadto uwagi nadzoru dotyczyły wysokości skrzydła nieotwieralnego okien od podwyższonej części podłogi i deweloper musi wykonań dodatkowe zewnętrze zabezpieczania. To jest niezgodne z dokumentami z prospektu informacyjnego. W tej chwili nie wiadomo, czy to są jedyne uwagi Nadzoru i kiedy mieszkańcy otrzymają klucze!

  • nabywca Azymut
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
potwierdzamy, że uwagi pokontrolne PINB dotyczą tych dwóch kwestii o których Pan wspomina. Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, że będziemy informować na bieżąco o zakończeniu prac oraz w zakresie czynności związanych z wydaniem przez PINB pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

LMK - opinia

Azymut to ich anty-wizytówka. W sytuacjach kryzysowych firma zachowuje się jak dziecko we mgle (z całym szacunkiem dla dzieci i mgieł). W prospekcie jak i podczas zakupu mieszkania wszystko było w jak najlepszym porządku. Natomiast gdy pojawiły się problemy, przedstawiciele firmy najpierw przesuwali terminy których i tak wiedzieli, że nie dotrzymają. Następnie, próbowali zwalić winę na PINB a ostatecznie nabrali wodę w usta wysyłając jedynie ogólnikowe komunikaty. tragedia. bez dwóch zdań jeden z gorszych deweloperów w Trójmieście! Zdecydowanie odradzam. Na prawdę nie warto psuć sobie nerwów. Jest tyle innych, bardziej wiarygodnych deweloperów.

  • LMK
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
przede wszystkim chcielibyśmy Pana przeprosić za opóźnienia. Dla nas również jest to bardzo wyjątkowa sytuacja. W ciągu 32 lat działalności ukończyliśmy ponad 65 inwestycji i przekazaliśmy ponad 6500 mieszkań. To pierwsza tego typu sytuacja w historii firmy kiedy mamy tak znaczące opóźnienie w przekazywaniu mieszkań. Zawsze dbaliśmy i dbamy o wysoką reputację i zadowolenie naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej uzyskać pozwolenie na użytkowanie i rozpocząć przekazywanie mieszkań.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

K. - opinia

Jestem zawiedziony działaniami tego dewelopera. Kupiłem mieszkanie na os. Azymut z terminem oddania do końca sierpnia 2019, mamy praktycznie luty 2020 i nadal nic nie wiadomo. Za każdym razem pracownicy Inpro "wyrażają nadzieję, że może za kolejnym podejściem otrzymają odbiór budowy". Ot fachowcy. Dodam, że ponoszę od kilku miesięcy koszty wynajmu oraz kredytu hipotecznego, a nadal nie mogę tam zamieszkać! Łącznie miesięcznie wyrzucam w błoto prawie 2,5 tys.zł. Tragedia, a deweloper zamiast odszkodowań przesyła jedynie przeprosiny w mailach.

  • K.
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami.
Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami pokontrolnymi PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Wszystkie mieszkania zamierzamy przekazać w ciągu kilku dni od uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowo informujemy, że zgodnie z umową deweloperską zostaną Państwu przyznane odsetki, które naliczymy przy ostatecznym rozliczeniu mieszkania.

autor: INPRO S.A.

opinia

2.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Azymut - Właściciel - opinia

Nie polecam. Właściciele (strony umowy deweloperskiej) lokali w inwestycji Azymut bardzo się zawiedli na firmy inpro. czekamy już PONAD 6 miesięcy na wydanie mieszkań. Deweloper czyni powolne działania, aby naprawić swoje uchybienia. design i sprzedaż w inpro jest okej, reszta leży

  • Azymut - Właściciel
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Marzena - opinia

Zachowanie Inpro w sytuacji kilkumiesięcznego opóźnienia inwestycji #Azymut jest szczytem braku profesjonalizmu i braku poszanowania dla klienta. Brak wyjaśnień, brak informacji, brak terminu odbioru mieszkań, które miały być wydane mieszkańcom w czerwcu 2019.

  • Marzena
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Marzeno,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. W ostatnim czasie wielokrotnie też publikowaliśmy odpowiedzi na opinie klientów na portalu trójmiasto. Na chwilę obecną możemy potwierdzić, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tylko wyjaśniam - opinia

Inpro polecam wróżkom. Deweloper nie powie Ci kiedy otrzymasz klucze... #OsiedleAzymut

  • Tylko wyjaśniam
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani/Szanowny Panie,
informujemy, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Wszystkie mieszkania zamierzamy przekazać w ciągu kilku dni od uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.8

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    3
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Magdalena - opinia

Deweloper Inpro S.A. od miesięcy zwodzi nabywców mieszkań na osiedlu #Azymut w Gdyni. Już dwa razy nie dostał pozwolenia na użytkowanie. Wszystko wskazuje na to, że będzie i trzeci raz. Bo niestety w ich zapewnienia, zbywanie i mydlenie oczu nikt już nie wierzy. Najgorsze jest to, że ma w poważaniu swoich klientów i Inpro S.A. nie chce pokazać dokumentacji z PINB. A miało być tak pięknie i tak niedawno Pan prezes i obiecywał klucze w drugiej połowie stycznia 2020, no i gdzie te klucze Panie prezesie? Nabywcy czekają a ich cierpliwość się kończy.

  • Magdalena
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Magdaleno,
informujemy Panią, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, że będziemy informować na bieżąco o zakończeniu prac oraz w zakresie czynności związanych z wydaniem przez PINB pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.5

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Agnieszka - opinia

Zakupiliśmy mieszkanie w Azymucie. I zaczął się koszmar. Od października 2019 deweloper z powodu zaniedbań nie uzyskał pozwolenia na użytkowanie. O problemach nie poinformował nas - dowiedzieliśmy się z komunikatów wysyłanych do GPW. Nie jesteśmy w stanie uzyskać od dewelopera prawdziwych powodów decyzji odmownej Inspektoratu Budowlanego w Gdyni. Dewelepor złożył ponowny wniosek na początku grudnia 2019 i procedura nadal trwa. Na osiedlu wykonywane sa dodatkowe prace zlecone przez inspektorat, jednak jako nabywcy nadal nie jesteśmy informowani o skali problemu. Tymczasem płacimy za wynajmowane mieszkanie, przechowywanie mebli, prąd w niewydanym mieszkaniu oraz wykończenie pod klucz prawie ukończone przez rekomendowaną przez dewelopera firmę SML. Na nasze prośby i pytanie otrzymujemy wyłącznie przeprosiny, bez konkretów. Deweloper składa kolejne obietnice terminów nieralnych do realizacji, co jeszcze pogarsza naszą sytuację. Nie wiemy, czy potrwa to jeszcze 2 miesiące, czy rok. Zainwestowaliśmy sporą kwotę, a jesteśmy traktowani jak zbędny element. Bardzo przykre.

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani, w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami.
Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami. Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.

autor: INPRO S.A.

opinia

2.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Małgorzata Malinowska - opinia

#azymut dobra lokalizacja, lafna zabudowa i to ma tyle. Opóźnienia w oddaniu mieszkań 7 miesięcy. Kontakt z klientami na niskim poziomie. Ludzie są rozgoryczeni... nie mają konkretnych informacji.Płacą kredyty i za wynajm mieszkań. Jak dlugo #Inpro?

  • Małgorzata Malinowska
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Małgorzato,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.

autor: INPRO S.A.

opinia

2.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Dagmara - opinia

Od lipca 2019 oczekuję na swoje mieszkanie zakupione na osiedlu Azymut w Gdyni. Deweloper ma ponad półroczne opóźnienie. Rozumiem, że takie sytuacje się zdarzają ale wtedy należy się nam jakiekolwiek wyjaśnienie, prawdziwe wyjaśnienie a nie wieczne spławianie. Deweloper ciągle mija się z prawdą, wiecznie informuje nabywców, że tym razem na pewno uzyska pozwolenie na użytkowanie, i co? Wciąż PINB nie wydał pozwolenia. Gdybym wiedziała, że tak będzie wyglądała współpraca z Inpro to nigdy w życiu nie zdecydowałabym się na zakup mieszkania u nich.

  • Dagmara
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Dagmaro,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
W ciągu 32 lat działalności ukończyliśmy ponad 65 inwestycji i przekazaliśmy ponad 6500 mieszkań. To pierwsza tego typu sytuacja w historii firmy kiedy mamy tak znaczące opóźnienie w przekazywaniu mieszkań. Zawsze dbaliśmy i dbamy o wysoką reputację i zadowolenie naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej uzyskać pozwolenie na użytkowanie i rozpocząć przekazywanie Państwu mieszkań.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Michał - opinia

Absolutnie nie polecam firmy inpro. kontakt ze strony dewelopera praktycznie urywa się po podpisaniu umowy deweloperskiej. Wielomiesięczne opóźnienie z oddaniem lokalu do użytkowania.

  • Michał
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

chcielibyśmy bardzo przeprosić za opóźnienia w przekazywaniu lokali mieszkalnych na osiedlu Azymut w Gdyni. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie zakończymy procedurę uzyskania pozwolenia na użytkowanie i tym samym będziemy mogli rozpocząć przekazywanie Państwu mieszkań.

Chcielibyśmy poinformować, że komunikację z Klientami w sprawie sytuacji na osiedlu Azymut prowadzimy za pośrednictwem oficjalnych listów i bezpośrednich spotkań z klientami. Ostatnia korespondencja do nabywców mieszkań na osiedlu Azymut została wysłana w dniu 22 stycznia br., a spotkanie zostało zorganizowane 20 stycznia br.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Michał - opinia

Osiedle #azymut stoi bez pozwolenia na użytkowanie. Deweloper ma gdzieś klientów i nie informuje dokładnie o przebiegu spraw związanych z odbiorami lokali tylko ciagle mydli oczy przyszłym lokatorom. Drogie #inpro! Ludzie Wam zaufali, powierzyli często swoje całe oszczędności. Tym czasem Wy macie to gdzieś. Pozdrawiam ozięble.

  • Michał
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie Michale,
bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. W ostatnim czasie wielokrotnie też publikowaliśmy odpowiedzi na opinie klientów na portalu trójmiasto. Na chwilę obecną możemy potwierdzić, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.3

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    3
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Gdynianka - opinia

Zakupiłam mieszkanie na osiedlu Azymut biorąc pod uwagę termin oddania osiedla-lipiec 2019r. Po kilkukrotnym przekładaniu terminu odbioru, po 7 miesiącach opóźnienia, nadal nie wiem, kiedy otrzymam klucze do swojego mieszkania. W tym czasie materiały zdrożały, ekipy remontowe podniosły ceny, a ja nadal nie mam własnego mieszkania. Nie mogę nawet zamówić wybranych materiałów, bo nie mam ich gdzie składować. Po tym jak przyszła z Inpro informacja, że odbiory będą po 12.listopada 2019, mieszkańcy zgodnie z zaleceniem podpisała umowę na prąd i od tamtej pory płacą rachunki za puste mieszkanie. Inpro zupełnie zbywa temat rekompensat za opóźnienie. Gdybym miała świadomość, ile nerwów stracę przez tą inwestycję i ile czasu będę czekać na odbiór kluczy, na pewno bym się nie zdecydowała na zakup mieszkania w Inpro.

  • Gdynianka
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

Zdajemy sobie sprawę z niedogodności i dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, że będziemy informować na bieżąco o zakończeniu prac oraz w zakresie czynności związanych z wydaniem przez PINB pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Magda - opinia

Kupiłam mieszkanie na osiedlu #Azymut w lutym 2019, budowa miała zakończyć się w czerwcu 2019. Jest koniec stycznia 2020 i nadal nie wiem kiedy odbiorę klucze. Inpro nie informuje o rzeczywistych terminach, właściwie nie informuje o niczym. Najpierw miał być wrzesień, potem ze od 12 listopada będą wydawać klucze... nic bardziej mylnego. Komunikacja jest dramatyczna, masło maślane. Naprawdę szkoda nerwów na to wszystko. Poprzepadaly mi zaliczki na ekipę remontowa, mieszkam w wynajętym mieszkaniu i magazynuje zakupione do mieszkania rzeczy po znajomych. Dobrze ze nie wymówiłam umowy najmu w listopadzie bo bym nie maila gdzie mieszkać... dramat

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

Zdajemy sobie sprawę z niedogodności i dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, że będziemy informować na bieżąco o zakończeniu prac oraz w zakresie czynności związanych z wydaniem przez PINB pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Robert - opinia

Duże opóźnienia i zdawkowe informacje. Szkoda bo zapowiadało się bardzo dobrze...

  • Robert
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

chcielibyśmy bardzo przeprosić za opóźnienia w przekazywaniu lokali mieszkalnych na osiedlu Azymut w Gdyni. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie zakończymy procedurę uzyskania pozwolenia na użytkowanie i tym samym będziemy mogli rozpocząć przekazywanie Państwu mieszkań.

Chcielibyśmy poinformować, że komunikację z Klientami w sprawie sytuacji na osiedlu Azymut prowadzimy za pośrednictwem oficjalnych listów i bezpośrednich spotkań z klientami. Ostatnia korespondencja do nabywców mieszkań na osiedlu Azymut została wysłana w dniu 22 stycznia br., a spotkanie zostało zorganizowane 20 stycznia br.

autor: INPRO S.A.

opinia

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

G&M - opinia

Od 7 miesięcy czekam na mieszkanie zakupione w inwestycji Azymut, termin oddania mieszkania z umowy deweloperskiej był już wielokrotnie przekładany. Zdecydowałam się na zakup właśnie ze względu na deklarowany termin oddania. Aktualnie od sierpnia spłacam ratę kredytu, muszę wynajmować inne mieszkanie, bo nadal nie mam swoich kluczy! Bardzo słaba komunikacja z deweloperem - nie informował o przyczynach braku odbioru prze PINB, dopiero pod naciskiem zostały wysłane zdawkowe informacje. Dramat wielu osób, które zakupiły mieszkania w inwestycji Azymut. Nikomu nie życzę takich doświadczeń!

  • G&M
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

chcielibyśmy bardzo przeprosić za opóźnienia w przekazywaniu lokali mieszkalnych na osiedlu Azymut w Gdyni. Informujemy, że trzeciego oraz dziewiątego stycznia 2020 roku odbyła się obowiązkowa kontrola zakończonej budowy inwestycji Azymut, która została przeprowadzona przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gdyni. Stwierdzono, że wykonane zostały wszystkie roboty budowlane objęte pozwoleniem na budowę i projektem budowlanym umożliwiające oddanie obiektu do użytkowania z tym, że należy wykonać zalecenia pokontrolne w szczególności w zakresie nawierzchni poliuretanowej na placu zabaw i jej odległości od okien oraz wysokości skrzydła nieotwieralnego od „podwyższonej części podłogi”.

Mamy nadzieję na wykonanie wszelkich prac do połowy lutego br. oraz że w niedługim czasie zakończymy procedurę uzyskania pozwolenia na użytkowanie i tym samym będziemy mogli rozpocząć przekazywanie Państwu mieszkań.

Dodatkowo chcielibyśmy poinformować, że komunikację z Klientami w sprawie sytuacji na osiedlu Azymut prowadzimy za pośrednictwem oficjalnych listów i bezpośrednich spotkań z klientami. Ostatnia korespondencja do nabywców mieszkań na osiedlu Azymut została wysłana w dniu 22 stycznia br., a spotkanie zostało zorganizowane 20 stycznia br.

autor: INPRO S.A.

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Aktualne inwestycje

  • Brawo

    Brawo

    Pruszcz Gdański, przy skrzyżowaniu ulic Domeyki i Strzeleckiego  
    • Zabudowa: wielorodzinna
    • Metraż: od 38 do 126 m2
    • Sprzedaż: w trakcie
    • Realizacja: w budowie
  • Ostoja

    Ostoja

    Rumia, ul. Jeziorna  
    • Zabudowa: wielorodzinna
    • Metraż: od 40 do 80 m2
    • Sprzedaż: w trakcie
    • Realizacja: w budowie
  • Start

    Start

    Gdańsk, ul. Nowatorów  
    • Zabudowa: wielorodzinna
    • Metraż: od 37 do 132 m2
    • Sprzedaż: w trakcie
    • Realizacja: w budowie