Właśnie otworzyły się nowe możliwości

Czy wiesz, że Interkam sp. z o.o. jest w Grupie Kapitałowej Orange Polska SA. ?

Czy wiesz że

Od dnia 02 marca 2022 roku, firma Interkam sp. z o.o. jest w Grupie Kapitałowej Orange Polska SA., dzięki temu wszyscy nowi Klienci będący w zasięgu Interkam będą mogli skorzystać z Oferty Orange.

Jeżeli jesteś Klientem Interkam - dawniej Interkar, Twoje warunki umowy nie ulegają zmianie, możesz nadal korzystać z dotychczasowej oferty, dodatkowo Klienci usług Interkam mogą przejść do oferty Orange w dowolnym momencie umowy, bez żadnych konsekwencji finansowych.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wyjątkowymi usługami, m.in. nowoczesnym internetem światłowodowym, bogactwem pakietów telewizyjnych oraz usługami mobilnymi w sieci 5G.

Ze szczegółami zapoznasz się w Biurze Obsługi Klienta Interkam w Redzie(nr tel.: 58 678-76-02), najbliższym Salonie Orange, na stronie www.orange.pl lub infolinii Orange 801234567

Najczęściej zadawane pytania

1

Jestem nowym Klientem, gdzie powinienem się udać aby zamówić usługę?

Klienci w zasięgu Światłowodu mogą skorzystać z oferty Orange już dziś. Aby sprawdzić, czy Klient jest w zasięgu Orange wystarczy sprawdzić możliwości techniczne na stronie internetowej. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą na stronie www.Orange.pl, do kontaktu z naszą infolinią 801234567 lub do Salonu Orange lub Interkam

2

Mam już usługi w Orange np. Telefon komórkowy, czy mogę przejść z Interkam do Orange i połączyć usługi w jeden pakiet?

TAK, Klienci Interkam posiadający usługi w Orange mogę połączyć usługi w pakiet Love

3

Czy wszyscy Klienci w zasięgu Interkam są w zasięgu oferty Orange?

Nie, natomiast zasięg jest ciągle rozszerzany, dlatego zachęcamy do sprawdzenia możliwości techniczny na stronie Interkam

4

Mam usługi w Interkam, czy mogę w dowolnym momencie przejść do Oferty Orange? Czy zapłacę karę, jeżeli jestem w trakcie umowy lojalnościowej?

TAK, Klienci Interkam mogą w dowolnym momencie trwania umowy przejść do oferty Orange. Klienci, którzy są w trakcie umowy lojalnościowej migrując do oferty Orange nie zapłacą kary.

Uwaga! Warunkiem braku kary jest przejście a taką sama ilość usług (Klient Internetu + Telewizja nie może przejść na sam Internet) oraz terminowy zwrot urządzeń dzierżawionych (max 14 dni od daty uruchomienia Oferty Orange).

5

Co się stanie, jeżeli nie zwrócę sprzętu dzierżawionego w ciągu 14 dni?

W przypadku braku zwrotu sprzętu w ciągu 14 dni zostanie naliczana kara zgodnie cennikiem/Regulaminem usług Interkam. Po tej dacie niezwrócony sprzęt przechodzi na własność Klienta.

6

Co z opłatami za usługi Interkam wystawionymi przed migracją do Orange?

Klient powinien uregulować wszystkie faktury wystawione przez Interkam przed podpisaniem umowy z Orange.

7

Jestem Klientem Interkam, przeszedłem do oferty Orange w trakcie cyklu bilingowego, czy otrzymam automatyczną bonifikatę za okres od daty uruchomienia usług Orange?

Nie, Klienci, którzy przejdą do Orange w trakcie cyklu bilingowego nie otrzymają automatycznej bonifikaty do zapłaconej faktury.

8

Czy podczas instalacji usług Orange Polska Monter odbierze mój stary sprzęt?

NIE, zwrot sprzętu dzierżawionego jest po stronie Klienta. Klient zwraca sprzęt dzierżawiony do Salonu Interkam

9

Jestem Klientem Interkam i mam usługi świadczone drogą radiową, czy mogę skorzystać z Oferty Orange?

TAK, Klienci usług Interkam po weryfikacji możliwości technicznych otrzymają propozycję Oferty. W ramach Oferty Orange nie ma usług świadczonych drogą radiową.

10

Czy nowi Klienci mogą skorzystać z oferty Interkam

TAK, ale wyłącznie w miejscach gdzie nie jest dostępny Internet światłowodowy dostarczany przez Orange. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Internetu na stronie internetowej

Orange Polska S.A. Sprawdź co przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie

Interkam sp. z o.o.

Biuro Obsługi Klienta Reda: ul. Spółdzielcza 7
pon.-pt.: 1000-1800

(58) 678 76 02
biuro.reda@interkam.pl

Serwis: pon.-pt.: 800-1800 sob.: 900-1500