Zadzwoń i umów się na spotkanie +48 500 412 421

JAWOR. Kancelaria doradztwa podatkowego
i biuro rachunkowe.

 

O NAS

Biuro Rachunkowe Kancelaria Doradztwa Podatkowego JAWOR powstało w 1996r. Nasz zespół posiada wykształcenie zdobyte w renomowanych szkołach wyższych oraz doświadczenie pozyskane przy prowadzeniu księgowości firm zarówno handlowych, produkcyjnych jak i usługowych. Dbamy, aby pracownicy na bieżąco śledzili nowości z zakresu prawa, finansów i rachunkowości. 

Nasze atuty to:
– licencja Ministra Finansów;
– konkurencyjne ceny;
– szybkie terminy realizacji usług;
– zaangażowanie w sprawy Klientów;
– solidność;
– pełna komputeryzacja;
– dostosowanie naszych usług do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów.

Naszym celem jest zapewnienie kompleksowego doradztwa rachunkowo-finansowego i gospodarczego firmom polskim i zagranicznym. 

Zapraszamy!

ZAKRES USŁUG

OBSŁUGA MAŁYCH
I ŚREDNICH FIRM

Biuro rachunkowe Kancelaria Doradztwa Podatkowego JAWOR specjalizuje się w obsłudze małych i średnich firm w zakresie ewidencji księgowych oraz rozliczeń kadr i płac:
– prowadzenie ewidencji ryczałtowych;
– ewidencje podatku od towarów i usług;
– obsługa pracowników;
– rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

PROWADZENIE KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów:
– ewidencja kosztów i przychodów;
– ewidencja środków trwałych;
– ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług;
– obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli;
– rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH

Prowadzenie ksiąg handlowych:
– wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów
i usług);
– rozliczenie właścicieli;
– sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych);
– obsługa pracowników;
– rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA

Obsługa kadrowo płacowa, w tym sporządzanie:
– list płac;
– pasów wynagrodzeń;
– imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA);
– deklaracji ZUS;
– deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT 4);
– deklaracji PFRON;
– przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS;
– przygotowywanie dla Zarządu (właścicieli) wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
– pomoc w organizacji szkoleń BHP;
– nadzór nad dokumentacją kadrową – w tym przygotowanie akt pracowników nowozatrudnionych.

REJSTRACJE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Rejestracje działalności gospodarczej:
– osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą;
– spółki cywilne;
– spółki osobowe;
– spółki partnerskie;
– spółki handlowe.

REKOMENDACJE

KONTAKT

KONTAKT

Email: brjawor@wp.pl
Telefon stacjonarny:
(58) 346 55 55   |   (58) 340 98 98
Telefon komórkowy:
506 441 760   |   500 412 421
Fax: (58) 346 55 55
wew. 35

ADRES BIURA

Centrum handlowo-usługowe
“LOTNIA”
ul.Żwirki i Wigury 12/36
ul.Żwirki i Wigury 12/53
80-463 Gdańsk

GODZINY OTWARCIA

Pn-Pt: 8:00 – 17:00
Sobota:
Zamknięte
Niedziela: Zamknięte