Oceny (39)

Małgorzata Cz
Termin usługi: grudzień 2022

Po dziesięciu latach skorzystania z usług po raz drugi wróciłam do Joris. Jestem zadowolona :) Doradzili, mają doświadczenie, w sprawie reklamacji zadziałali (takie rzeczy się zdarzają). Polecam!

Armatura łazienkowa

6.0
Marcin
Termin usługi: listopad 2021

Doradztwo na wysokim poziomie, cierpliwość przy zmianach w projekcie, szeroki asortyment i dobrej jakości produkty. Polecamy dalej :)

Armatura łazienkowa

5.8
Agata Schilf
Termin usługi: lipiec 2021

Jestem Bardzo zadowolona z obsługi , przechowywania zamówionego asortymentu oraz transportu i kontaktu już po realizacji . Na koniec roku 2020 zamówiłam WsYstko co jest potrZebne do dwóch łazienek . Nie wiedziałam kiedy odbiorę dom i do tego czasu firma wszystko przetrzymywała mi we własnym magazynie bez żadnych opłat . Dla mnie - laika co do doboru elementów łazienkowych doradztwo było super. Transport i kompletność również bez zastrzeżeń . Już po wykończeniu spuchła mi jedna szuflada - z mojej winy - kapało . Chciałam dokupić element a Panowie z firmy Joris sami zaproponowali , żeby złożyć w moim imieniu reklamację . Wszystko zrobili za mnie a ja otrzymałam cała nową szufladę . Naprawdę bardzo polecam

Armatura łazienkowa

6.0
Krzysztof
Termin usługi: czerwiec 2021

bajeczki brzmią super do czasu złożenia zamówienia i zapłaty... później zestawy niekompletne, błędy na fakturach, niedotrzymane terminy, nieodbieranie telefonów i nieoddzwanianie... unikaj jeśli cenisz swój czas i zdowie

Armatura łazienkowa

1.0
A.
Termin usługi: lipiec 2020

Zdecydowanie odradzam. Wszystko jest ok jak się słucha tzw doradcy i nie ma własnego pomysłu a bezkrytycznie przyjmuje jego wizje. W momencie gdy pojawiają się pytania zaczyna się głupkowate poczucie humoru. Np "Można tak zrobić ale lustro musiałby być zbite" itp. Próba zrobienia głupka z klienta na każdym kroku. Głupkowate poczucie humoru dopisuje również w dalszych etapach realizacji zamówienia. Mam na myśli Pana Jarka. Nie ma możliwości anulowania zamówienia nawet jeśli towar nie wyjechał jeszcze od producenta. Nie ma możliwości zwrotu nierozpakowanych produktów.

Glazura, terakota

1.8
Damian
Termin usługi: styczeń 2020

Polecam w 100% pełen profesjonalizm od projektu do transportu towaru do mieszkania.

Glazura, terakota

6.0
Nnnna3
 

Firma tylko dla ludzi mających duuuzo czasu duuuzo cierpliwości. Podejście do złożenia zamówienia idealne. Szybki termin, wszystko od ręki. Po złożeniu zamówienia zaczął się dramat. brak kontaktu, brak odzewu - o wszystko trzeba sie prosić! Wyczarowanie towaru wybranego się nie udało, pozostałe płytki czekały w domu i nie było szans na ich zwrot, więc nie było opcji zmiany koncepcji. Dużo uszkodzonych produktów przyjeżdżalo. Kompletowanie zamówienia zajęło ok. 2 miesiące. I hit usłyszały od Pracownik "co ja mogę" . Nie ma szans załatwić coś z przełożonym, bo nie raczy odpowiadać. Nigdy więcej.

Armatura łazienkowa

2.0
K
 

Firma wzbudza zaufanie do momentu złożenia zamówienia, później zaczynają się problemy. Brak jakiejkolwiek informacji mimo wielu próśb i telefonów. Opóźnienia w dostawie albo towar uszkodzony, niemiła obsługa, która potrafi odpowiedzieć "i co ja zrobie, szefowi proszę się poskarżyć". Źle wyliczają potrzebną ilość kafli, to problem, który pojawił się przy dwóch zamówieniach. Panowie z transportu bardzo niemili, krzyczą na klienta, że nie można podjechać pod samo wejście do domu, mimo iż pobierają opłatę za wniesienie, nie wnoszą niektórych rzeczy bez pomocy zamawiającego a za to się płaci. Trzeciej szansy już temu miejscu nie dam i nie polecam.

Armatura łazienkowa

3.0
Kat.
 

Firmę poleciła mi koleżanka... ja niestety już nikomu nie polecę. O wszystko trzeba się upominać, bo nikt o niczym sam nie poinformuje. Prośba o kontakt kończy się tym, że dzwonię po kilku dniach sama i słyszę "nie mam dla pani tej baterii, więc po co miałem dzwonić?". Zamówienie opóźnione o 3 tygodnie, po odbiór jeździliśmy sami, żeby nie czekać drugie tyle. Zero rekompensaty, żadnego "przepraszam". Obsługa miła do momentu złożenia zamówienia. Nie polecam, szkoda nerwów.

Armatura łazienkowa

3.4
poszkodowana
Termin usługi: wrzesień 2018

Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta jak w tej firmie. Buta, arogancja a przede wszystkim brak organizacji pracy to cechy, które naraziły mnie na spore straty materialne do których firma się nie poczuwa. Zamówienie nie było dobrze zweryfikowane i przyszedł towar niepasujący z brakiem możliwości wymiany! Jeśli nie jedziesz tam po konkretny model WC tylko potrzebujesz pomocy, doradztwa i masz dłuższą listę zakupów omijaj tę firmę szerokim łukiem. Szanowny Panie właścicielu - jeśli jesteś zmęczony swoją pracę - zatrudnij dobrego sprzedawcę bo klientów będzie ubywać...

Kasia W
 

Do Firmy Joris trafiłam z polecenia. Dział handlowy oceniam doskonale. Panowie słuchają jakie potrzeby ma klient i według tych potrzeb doradzają pod każdym względem (budżetu, gustu, funkcjonalności). Wiedza na temat oferowanych produktów jest imponująca. Projekty aranżacyjne bardzo przemyślane -bo umówmy się wszyscy chcemy ładnie, modnie ale i funkcjonalnie - Zakupiłam w firmie Joris m.in. płytki podłogowe, ścienne oraz balkonowe jak również kabinę prysznicową, sanitariaty, zlewozmywak i baterie. Wszystkie produkty spełniły moje oczekiwania (dodam, że jestem bardzo wymagająca) Asortyment jest szeroki, jest w czym wybierać. Magazyn działa bez zarzutu. Widać, że Firma Joris stawia na jakość produktów oraz zadowolenie klienta. Polecam w 100%

Armatura łazienkowa

6.0
Piotr
Termin usługi: styczeń 2018

Witam. Płytki, które miałem otrzymać w ubiegły piątek (12 stycznia) nie mam do teraz (środa - 17 stycznia). Lekceważący stosunek do klienta - oczywiście sam musiałem pod koniec dnia planowanej dostawy dzwonić i dowiadywać się co jest grane. W poniedziałek dostałem telefon, że płytki będą dziś a po mojej dzisiejszej interwencji już wiem, że dziś ich nie zobaczę. Nie dotrzymują terminów i nie informują o tym klienta. Z oczywistych względów nie mogę nic jeszcze powiedzieć na temat jakości towaru.

Glazura, terakota

2.2
Alicja
Termin usługi: styczen luty 2017

Firma została mi polecona przez dwie znajome i rzeczywiście nie zawiodłam się. Pan Leszek fantastycznie wszystko dobrał i doradził Co do terminów to cóż - trzeba był liczyć się z lekkim opóźnieniem,które było wkalkulowane w czas remontu. Kolejne rzeczy i materiały zamawiane bardzo sprawne. Żadnych problemów z dogadaniem się jeśli chodzi o obsługę. Ceny nie do przebicia nawet w sklepach internetowych. Polecam szczerze.

Glazura, terakota

5.2
Ira
Termin usługi: Wrzesien 2016

Zamowilismy plytki do kuchni w tej firmie i jestesmy zadowoleni: od poczatku do wykonania zamowienia dostalismy swietna rade, telefony z zawiadomieniem w jakim trakcie jest nasze zamowienie, dotrzymanie terminow i docenianie klienta! Pan Jarek wszystko doradzil i pomogl zdecydowac z wyborem plytek. Bardzo dziekujemy!

Glazura, terakota

6.0
Anita
Termin usługi: 2015

Zdecydowanie odradzam. Niedotrzymywanie terminów, sprzedaż sprzętu z nieodpowiednimi wymiarami, sprzedaż niekompletnych zestawów np. kabiny na wymiar. Lekceważący stosunek do klienta i przekłamywanie sytuacji. Od zamówienia sprzętu mija właśnie 15 miesięcy, do dnia dzisiejszego brak kompletu. DRAMAT

Glazura, terakota

2.0
Anna
Termin usługi: grudzień 2015,styczeń 2016

Nie mogę zrozumieć jak można było napisać coś niemiłego o tej firmie - jestem po prostu zachwycona!!!!Tyle marudzenia, zmian wyborów a tu ciągle uśmiech na twarzy i bardzo profesjonalne i życzliwe podejście do klienta.NAPRAWDĘ POLECAM!!!

Glazura, terakota

6.0
Dorota
Termin usługi: 2014

I dziwię się, że nagle pojawiły się same dobre opinie. Sprzedawcy sami dokładnie nie wiedzą co sprzedają, po zamówieniu do sklepu nie ma już możliwości zwrotu - to już lepiej zamawiać w sklepie internetowym tam ma się 14 dni na zwrot jeśli coś nie pasuje. Zamówienie przyszło też z dużym opóźnieniem co oznacza katastrofę jak ma się dokładnie wyznaczoną datę rozpoczęcia remontu.

Glazura, terakota

2.6
Tomasz
Termin usługi: 2015-05-01

Rewelacyjne miejsce - szukałem kafli do łazienki i przypadkiem trafiłem do Jorisa. Jestem pod wrażeniem przeogromnego wyboru kafli, armatury i dodatków - doskonała alternatywa dla marketów gdzie, prawda, jest taniej ale dużo gorzej jakościowo i zupełnie nie ten wybór. Ostatecznie wybrałem kafle Paradyżu Adilio Rivo, które były nowością i producent nie mógł ich jeszcze dostarczyć (a stendy już były...). Po przesunięciu terminu dostawy przez Paradyż panowie z Jorisa stanęli na wysokości zadania i zaoferowali mi przepiękne białe rektyfikowane hiszpańskie kafle Azteci z dodatkowym rabatem, w ramach ukłonu do klienta. Wyszło drożej ale to zupełnie inny towar i jeszcze lepsza jakość. Ostatecznie jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Polecam dla każdego, kto chce mieć szeroki wybór i wysoką jakość w sensownych cenach. Pozdrowienia dla Pana Tadeusza i Pana Jacka. Do miłego następnego razu!

Glazura, terakota

6.0
jolly
Termin usługi: 2014

obsluga - telefon, kontakt osobisty, email, bardzo RZECZOWE podchodzenie do tematu. bez zbędnego bajeru. Ceny bardzo dobre, zwłaszcza jak się zamówi kompleksowo na remont całej łazienki. Udało mi się wynegocjować dobrą cenę. Terminowe dostarczenie zamówienia - bez zarzutów. Szybki transport, mimo, że poza wojewodztwo pomorskie. Wszystko jak najbardziej ok

Glazura, terakota

5.0
Michał
 

Zakupiliśmy w Jorisie wanne narożną. Całą obsługę ciężko mi oceniać, nasz zakup pilotował szef i szczerze polecam. Rzeczowy i profesjonalny kontakt, Pan pomógł nam wybrać odpowiedni model, a transport do Pruszcza Gdańskiego był gratis. Ja jestem zadowolony.

Armatura łazienkowa

4.8