Joris - armatura łazienkowa, glazura

80-180 Gdańsk, Aleksandra Dulina 1A/2 Mapka
58 535-64-57, 300-48-62, 320-02-37  fax:  58 320-02-39
www.joris.com.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + Oceń

opinia

1.8

w kategorii

Glazura, terakota

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

A. - opinia

Zdecydowanie odradzam. Wszystko jest ok jak się słucha tzw doradcy i nie ma własnego pomysłu a bezkrytycznie przyjmuje jego wizje. W momencie gdy pojawiają się pytania zaczyna się głupkowate poczucie humoru. Np "Można tak zrobić ale lustro musiałby być zbite" itp. Próba zrobienia głupka z klienta na każdym kroku. Głupkowate poczucie humoru dopisuje również w dalszych etapach realizacji zamówienia. Mam na myśli Pana Jarka. Nie ma możliwości anulowania zamówienia nawet jeśli towar nie wyjechał jeszcze od producenta. Nie ma możliwości zwrotu nierozpakowanych produktów.

  • A.
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2020
opinia

6.0

w kategorii

Glazura, terakota

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Damian - opinia

Polecam w 100% pełen profesjonalizm od projektu do transportu towaru do mieszkania.

  • Damian
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

2.0

w kategorii

Armatura łazienkowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Czarowanie i "co ja mogę "

Firma tylko dla ludzi mających duuuzo czasu duuuzo cierpliwości. Podejście do złożenia zamówienia idealne. Szybki termin, wszystko od ręki. Po złożeniu zamówienia zaczął się dramat. brak kontaktu, brak odzewu - o wszystko trzeba sie prosić! Wyczarowanie towaru wybranego się nie udało, pozostałe płytki czekały w domu i nie było szans na ich zwrot, więc nie było opcji zmiany koncepcji. Dużo uszkodzonych produktów przyjeżdżalo. Kompletowanie zamówienia zajęło ok. 2 miesiące. I hit usłyszały od Pracownik "co ja mogę" . Nie ma szans załatwić coś z przełożonym, bo nie raczy odpowiadać. Nigdy więcej.

  • Nnnna3
opinia

3.0

w kategorii

Armatura łazienkowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Nie polecam

Firma wzbudza zaufanie do momentu złożenia zamówienia, później zaczynają się problemy. Brak jakiejkolwiek informacji mimo wielu próśb i telefonów. Opóźnienia w dostawie albo towar uszkodzony, niemiła obsługa, która potrafi odpowiedzieć "i co ja zrobie, szefowi proszę się poskarżyć". Źle wyliczają potrzebną ilość kafli, to problem, który pojawił się przy dwóch zamówieniach. Panowie z transportu bardzo niemili, krzyczą na klienta, że nie można podjechać pod samo wejście do domu, mimo iż pobierają opłatę za wniesienie, nie wnoszą niektórych rzeczy bez pomocy zamawiającego a za to się płaci. Trzeciej szansy już temu miejscu nie dam i nie polecam.

  • K
opinia

3.4

w kategorii

Armatura łazienkowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

Nie polecam

Firmę poleciła mi koleżanka... ja niestety już nikomu nie polecę. O wszystko trzeba się upominać, bo nikt o niczym sam nie poinformuje. Prośba o kontakt kończy się tym, że dzwonię po kilku dniach sama i słyszę "nie mam dla pani tej baterii, więc po co miałem dzwonić?". Zamówienie opóźnione o 3 tygodnie, po odbiór jeździliśmy sami, żeby nie czekać drugie tyle. Zero rekompensaty, żadnego "przepraszam". Obsługa miła do momentu złożenia zamówienia. Nie polecam, szkoda nerwów.

  • Kat.
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »