Kliniczny Oddział Ratunkowy Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

Kliniczny Oddział Ratunkowy Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Matka - opinia

Dnia 7.10.2020 r o godz.13 moja 26 letnia córka w 31 tyg. ciąży z zatrzymanym od 9h moczem szukała pomocy na KOR. Została przyjęta do segregacji po 2,5 h. Po kolejnych kilku godzinach zrobiono jej usg i stwierdzono zatkanie obu nerek, założono cewnik. Córka od godz. 4 rano cały czas była na nogach, bo jak tylko usiadła ból stawał się nie do zniesienia. Przy próbie zjedzenia czegoś, czy napicia się wody wymiotowała. W poczekalni pełno, ciężko chorych ludzi z różnymi chorobami w tym z podejrzeniem covid. Niektórzy czekający od poprzedniej doby. Pracownicy chamscy, nieczuli na cierpienie innych . Moja córka po awanturach została zbadana przez urologa około godz. 21. Na pytanie "jeżeli mocz ma wstrzymany od 17h nie ma zagrożenia życia dla niej i dziecka? pan doktor odpowiedział " Nie ma, chyba. Ginekolog zdecyduje, a zbada panią rano jeżeli test na covid będzie negatywny". Moja Córka stała na korytarzu i słaniała się na nogach ze zmęczenia i bólu. Nie pozwolili zięciowi przy niej być, bo "epidemia jest, nie wiecie?" Nie wytrzymałam i wskoczyłam do córki, kiedy drzwi otworzył pielęgniarz, który wcześniej proszony przez córkę o pomoc powiedział ,,Wszystkich nie da się uratować"

  • Matka
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2020
opinia

6.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Agnieszka Chwazik - opinia

Chciałbym bardzo gorąco podziękować całej obsłudze KOR (mój pobyt dnia 11.08 br.). Każdy - od Pań w rejestracji na Paniach salowych skończywszy to bardzo kompetentni, mili i uczynni ludzie. Każdemu kto będzie musiał skorzystać z pomocy w takim miejscu życzę takiego traktowania. I nie mówę tu tylko o mnie. Obserwowałam podejście do innych osób, w tym leżących. Pełen podziw. Dziękuję.

  • Agnieszka Chwazik
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Alicja - opinia

Byłam na Korze wczoraj o godzinie 16.00, wyszłam o godzinie 5.00 kolejnego dnia. Na dzień dobry słyszę od pani z rendgienem w oczach (ludzie z pierdołami przychodzą, a my tu ludzi ratujemy) Mam nadzieję że kiedyś ta pani dożyje swojej pięknej starości w tym pięknym kraju i usłyszy te słowa w swoim kierunku.

  • Alicja
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

M - opinia

Byłam dzisiaj z ojcem 77 lat, w ciągu 7 godzin tylko zmierzyli ciśnienie i temperaturę , po zwróceniu uwagi lekarz łaskawie nas przyjął, powiedział, że schorzenie nie nadaje się do leczenia szpitalnego, tylko raczej na antybiotyki, dał skierowanie na pobranie krwi, gdzie na wyniki mieliśmy czekać kolejna 4 godziny, a pewnie dłużej. Zrezygnowaliśmy z takiego leczenia. Przez 7 godzin nikt nie kontrolował stanu pacjentów oczekujących, żenada, chamstwo i brak poszanowania dla pacjenta, a w szczególności tych starszych osób, które kilka, kilkanaście godzin siedzą na twardych krzesłach!

  • M
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

5.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Sylwia M. - opinia

Na oddział KOR-u trafiłam 4.02 po godzinie 23 z błędnie rozpoznaną diagnozą kolki nerkowej. Wcześniejsza wizyta w przychodni rejonowej zaowocowała w niepotrzebne leczenie bez prawidłowego zdiagnozowania i nie wzięcia pod uwagę możliwości powstałego bólu w związku ze stwierdzoną u mnie jakiś czas temu dyskopatią kręgów L4/L5. Pomimo widocznego zmęczenia lekarzy i pielęgniarek zajęto się moim przypadkiem fachowo i życzliwie (np. od razu otrzymałam zastrzyk przeciwbólowy ). Lekarz dyżurny po wykonaniu badań i wydaniu zaleceń mógł mnie odesłać do domu, jednakże poszedł o krok dalej i zapewnił mi dalsze leczenie w poradni neurochirurgicznej gdzie powinnam być skierowana prawie rok temu. Muszę przyznać, że czas spędzony na pogotowiu jest wielkim problemem ( zostałam wypisana nad ranem 5 lutego ), ale jest to wina systemu a nie lekarzy, których jest zaledwie dwóch na naprawdę sporą liczbę oczekujących pacjentów. W każdym razie ja ze swojej strony bardzo dziękuję za udzieloną mi pomoc i życzliwość zarówno lekarzowi jak i paniom pielęgniarkom.

  • Sylwia M.
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

5.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Barbara Stasica - opinia

Otrzymalam pomoc w listopadzie 2019

  • Barbara Stasica
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Z. - opinia

Arogancja, brak szacunku do drugiego człowieka i brak profesjonalizmu. Po udaniu się na KOR ze skierowaniem od lekarza, spędziliśmy na korytarzu 20 godzin. Traktowanie starszych osób, często przyjeżdżających w ciężkim stanie, wystraszonych, nierozumiejących co się z nimi dzieje - karygodne. Brak fachowego podejścia - jak przez 15 godzin, można zrobić komuś z uszkodzonym rozrusznikiem RTG, a nie zlecić konsultacji kardiologicznej? Do tego chyba nawet nie trzeba wykształcenia medycznego, aby wiedzieć od czego jest RTG a od czego kardiolog. Chamskie i wulgarne komentarze diagnostów i lekarzy, pytając o godzinę przyjęcia można usłyszeć w odpowiedzi"jak się pani nie podoba można wyjść" lub "przyszła się pani diagnozować na KOR"? Zadając pytanie o konkretne wyniki badań mające znaczenie diagnostyczne, danego specjalistę (oczywiście Pani Doktor, była bardzo obrażona, iż na nocnym dyżurze musiała przerwać drzemkę), można zostać bardzo szybko zbytym, odpowiedzią typu:„to Pani zapyta sobie swojego lekarza”. Moja propozycja i komentarz jest taki, jeżeli komuś z Państwa nie odpowiada zawód, który wykonujecie, jest bardzo wiele innych miejsc gdzie nie musicie się stykać z pierwiastkiem ludzkim.

  • Z.
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

stano - opinia

tragedia albo tragifarsa!!!82 letnia kobieta ze skierowanie na cito...Opryskliwe odpowiedzi dwoch zajetych tylko sobą lekarek!!!Inni czekaj od 10 rano a Panstwo sa dopiero od 4 godziny...To odpowiedz okolo godz.23 na moje pytanie o mozliwy termin zdiagnozowania.!17 stycznia 2020

  • stano
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

roliwiak - opinia

Przywiozlem utykającą żonę na oddział ratunkowy UCK. Zostaliśmy przekierowani z 7 Szpitala MW, z zaleceniem wykonania badania doopler spuchniętej i bolącej łydki, podejrzenie zakrzepicy. Początkowo przyjął żonę inny lekarz, który potwierdził konieczność wykonania badania USG. Niestety docelowo żona trafiła do nieudacznika, który na oko stwierdził, że nie ma zakrzepicy i badanie USG nie jest konieczne, odesłał nas do domu. Bezczelnie dodał, że oddział ratunkowy nie jest od leczenia żylaków!! Na drugi dzień, zrobiliśmy prywatne badanie usg doppler, które wykazało dwa zakrzepy! Do dzisiaj żona leczy zakrzepice. Zrobię wszystko aby ten konował, stracił prawo wykonywania zawodu. "Pan doktor" dokładnie wie o kogo chodzi.

  • roliwiak
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

4.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

Agnieszka - opinia

SOR działa bardzo słabo i tam trzeba szybko poprawic koordynacje i zmniejszyć czas oczekiwania.

  • Agnieszka
opinia

zadowolony

23.08.2019 byłem z żoną na KOR , zostaliśmy przyjęci bardzo dobrze , najpierw przez miłe panie w rejestracji a następnie przez panią doktor Jadzie .Super obsługa i wielka odpowiedzialność bo przecież każdy z inna dolegliwością a tam wszyscy wiedzą co mają robić. Trochę długo oczekiwaliśmy na konsultację specjalisty no ale cóż jest to przecież Klinika a nie mała przychodnia.Dziękuję za miłą obsługę i pozdrawiam wszystkich , którzy starali się nam pomóc.

  • cezaryboa
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Tragedia lepiej nie chorować.

Ze skierowaniem do szpitala czekam 6 godzin to w głowie się nie mieści mając książeczkę zasłużonego honorowego dawcy krwi i skierowanie do szpitala pilne, ciekawe ile jeszcze będzie się czekać.

  • Ews
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
opinia

4.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.3
 

Jestem pod wrażeniem

Wczoraj przejęto mnie na KOR z bardzo ciężkimi bólami głowy. Spodziewałam się, ze będzie długo, niemiło i pewnie jeszcze gdzieś zostanę odesłana, bo przecież to nie problem na miarę KOR, ale dla mnie to juz była ostatnia deska ratunku, a ja ledwo żyłam, wszelkie leki przestały działać. Byłam naprawdę mile zaskoczona. Począwszy od pań w rejestracji, konkretnie, rzeczowo, az po naprawde rzetelnego i uprzejmego Neurologa (dr Bartosz J.) Także panie opiekujące się pacjentami na sali obserwacyjnej, mimo sporej ilości pracy wypełniały swoje zadania z zaangażowaniem i troską. Pan doktor zlecił cały szereg badań, absolutnie nie zbagatelizował mojego problemu, zalecił od razu leczenie i często zaglądał na sale informować o wynikach i kolejnych krokach. Powtórzę jeszcze raz- jestem pod dużym pozytywnym wrażeniem i chciałam tym samym za opiekę!

  • Ania
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

5.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

W końcu ludzkie podejście

Długo zwlekałam zanim pojechałam do szpitala, bo obawiałam się opryskliwości i braku pomocy, czego doświadczyłam już w jednym gdańskim szpitalu. Niestety los chciał, że nie było już mowy o zwlekaniu i trafiłam wczoraj na kor. i tu pojawiło się ogromne zdziwienie. Fakt, dużo czekania, w sumie spędziłam tam okołu 5-6 godzin, ale wszyscy byli mili i traktowali moje dolegliwości poważnie. Lekarz przeprowadził wszystkie możliwe badania, skonsultował mnie z chirurgiem. Pielęgniarka podała kroplówki i często pytała, jak się czuję i czy czegoś potrzebuję. Zostałam potraktowana tak, jak powinni być traktowani pacjenci w takiej placówce! :)

  • Dm
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »