Oceny (104)

Ireneusz
Termin usługi: grudzień 2023

Dzisiaj 9.12. zapłaciłem za zamówioną rogówkę. W listopadzie w momencie składania zamówienia pytałem się Pani Aleksandry sprzedającej czy w najbliższym czasie będzie jakaś promocja i może warto wstrzymać się z zakupem, odpowiedziała że NIE. Także, te 200 złotych za wydane 2500 zł, które bym dziś otrzymał składając zamówienie przeszło mi koło nosa! Bardzo nie ładnie. Odradzam zakupy.

Salony meblowe

1.0
nikola
Termin usługi: październik 2023

ogólnie masakra. kila lat temu kupiłem komodę , po 1,5 roku się rozpadła, pomyslałem może złe uzytkowanie itd. trudno. nie była za droga taka budżetowa , chociaż żywotność 1,5 roku to krótko i niszczenie środowiska. Ale teraz kupiłem komodę premium, w sklepie obejrzałem była OK zonie się podobał więc sporo zapłaciliśmy i kurcze jaki gupi byłem , brak info o dostawie , tylko zadania wpłąty całości .(...)

Salony meblowe

1.0
Ozi
Termin usługi: wrzesień 2023

Agata meble jest ok ale firma transportowa niestety jeżeli jest możliwe nie korzystać usługi tej firmy jest porażka

Salony meblowe

6.0
P.S.
Termin usługi: sierpień 2023

Nie polecam sklepu, jakaś absolutna porażka. Odmówiono mi wymiany na inny kolor towaru oryginalnie zapakowanego bo nogi do zakupionych krzeseł zostały raz przykręcone i odkręcone. Chciałem wymienić na jaśniejszy kolor, bo sztucznym świetle salonu materiał miały całkiem inny odcień. Stwierdziłem to dopiero po przykręceniu nóg krzeseł (dosłownie 4 śrubek). No cóż, nigdy więcej do tak nie uprzejmego sklepu. Resztę potrzebnych rzeczy zamówiłem w innych sklepach z uprzejmą obsługą, gdzie klient nie jest traktowany jak intruz.

Salony meblowe

1.0
Paulina Z
Termin usługi: lipiec 2023

Przestrzegam! Nie kupujcie w Agata Meble. Zakupiony naroznik wygląda jakby był używany. Ma widoczne ślady po montażu z innej strony. Porażka

Salony meblowe

1.0
Ula
Termin usługi: luty 2023

KUBO łóżko. Dwukrotnie reklamowaliśmy ten sam towar z powodu tej samej wady fabrycznej: podczas snu złamała się deska w stelażu łóżka - użytkownik spadł na podłogę :-(( Raz uznali reklamację - dosłali wadliwy element, drugi raz odrzucili, bo niby źle zamontowane przeze mnie. Sami sobie zaprzeczają: raz ta sama wada pochodzi od producenta, a kolejny raz to już moja wina. Ponadto na ten towar czekaliśmy 6 tygodni chociaż mówiono nam, że ma być 3. Łóżko właściwie rozlatuje się w rękach, materiały jakość koszmarna. Nigdy więcej tego nibysklepu! W odrzuceniu reklamacji zasłaniają się odmową uczestnictwa na drodze pozasądowej. Zastanawiam się nad powierzeniem sprawy adwokatowi.

Salony meblowe

1.0
Uzytkownik
Termin usługi: styczeń 2023

Druga sofa i drugi zwrot. Smród w mieszkaniu utrzymuje sie juz tydzien. Mieszkanie wywietrzone sofa odkurzona i zapach nie mija. Zapach stechlizny. Przy pierwszej sofie od nich mielismy to samo. Takie cos powinno byc karane.

Salony meblowe

2.2
Natalia T
Termin usługi: styczeń 2023

Tragedia! Zakupiłam narożnik, który przyjechał wadliwy niemalże w każdym elemencie. Poręcz z dziurą w piance - gniecenie niesamowicie rzucające się w oczy. Materiał pomarszczony w miejscach w których nie powinien być. Niedopasowane dwie części narożnika prawa z lewą przez co pomiędzy widać bardzo nieestetyczną szparę. Mebel prezentuje się tragicznie. Problemy z reklamacją złożona w dzień odbioru mebla. Wysłali do mnie serwis producenta, który miał się przyjrzeć sprawie. Sam serwis dopatrzył się jeszcze większej ilości wad fabrycznych niż ja podałam w reklamacji. Chcą zabrać narożnik do naprawy w warunkach fabrycznych przez co będę siedziała i spała na podłodze. Prosiłam w reklamacji o wymianę mebla na nowy a nie sztukowanie go od nowa w 10 miejscach. Płaciłam za produkt pełnowartościowy a nie taki wybrakowany bubel! Mało elokwentne Panie z działu reklamacji odpisywały mi na reklamacje zresztą bardzo nieskładnie, że tylko naprawa wchodzi w grę a ja będę musiała spać i siedzieć na podłodze... Po licznych odwołaniach pozostał mi już tylko sąd. Nie odpuszczę im. Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salony meblowe

1.0
Vladan
Termin usługi: wrzesień 2022

3 produkty, 3 reklamacje.. brawo Agatameble.

Salony meblowe

2.8
Klient
Termin usługi: sierpień 2022

Kupilam kanapę narożna po 3 dniach na szwie rozerwany materiał poprostu za mocno naciągnięty i pękło na szwie .zglosilam reklamację i oczywiście nie uznano ,stwierdzono że zostało uszkodzone nożem,gdzie z noża wogole nie korzystalam ponieważ było to zapakowane w karton i nie trzeba było używać noza

Agnieszka
Termin usługi: wrzesień 2022

Nie polecam, mega rozczarowanie. Kupiłam kanapę i przy zakupie zamówiłam tkaninę którą jest wytapocerowana. Dostaję sms że tkanina jest do odbioru i zapraszają do Salonu. Jadę, płacę. po zapłaceniu, nie przed, PO! Pan kasjer informuje mnie że muszę jechać po nią do magazynu 4 km dalej. Masakra, to kawałeczek szmatki. Pytam się dlaczego nie powiedział mi przed zapłatą to bym mogła zrezygnować z zamówienia. I tak bym zrobiła! Te 4 km jechałam 30 min. W międzyczasie z nudów postanowiłam sprawdzić, czy w necie znajdę tę tkaninę. I okazuje się ze sklep z którego agata zamówiła dla mnie tkaninę ma sklep internetowy w którym zapłaciła bym za nią 40 zł., a w Agacie zapłaciłam 140. nigdy więcej!

Salony meblowe

2.4
Wiesia
Termin usługi: lipiec 2022

Obsługa udzieliła mi niezbędnych informacji telefonicznie przy reklamacji łóżka. Jestem bardzo zadowolona z otrzymanej pomocy

Salony meblowe

4.6
Kamila
Termin usługi: lipiec 2022

Fotel zamówiony, zapłacony przy sprzedaży czas oczekiwania to maksymalnie tydzień na czym nam bardzo zależało ponieważ później czekała nas miesięczna delegacja:/ opóźnienie 3 tygodnie kiedy pojechaliśmy ostatniego dnia do salonu powiedziano nam że towar będzie za 2 dni( kiedy My mieliśmy już być na wyjeździe) na pytanie czy w ramach rekompensaty za czas oczekiwania coś przewidują usłyszeliśmy ze nie i na transport z firmy tez nie możemy liczyć. Poprosiliśmy o rozmowę przedstawicielkę dyrekcji. Bardzo niemiła Pani. Zrezygnowaliśmy z transakcji i zażądaliśmy zwrotu pieniędzy w momencie kiedy pierwszy raz podniosła na Nas głos w rozmowie! Nie polecam ! Poziom żenada! Kanapę tez bym oddała ale nie ma już jak.

Salony meblowe

3.4
Adam
Termin usługi: maj 2022

Nie polecam ten sklep to tragedia. Towar zamówiony już dawno powinien byc dostarczony ale nikt nic nie wie i nie poczuwa się do winy za opóźnienia.

Salony meblowe

1.0
Grzegorz
Termin usługi: maj 2022

Unikać!!!. Na zamówienie czeka się w nieskończoność (termin na fakturze chyba losuje komputer) a obsługa ma wylane na klienta.

Salony meblowe

1.0
Lukasz
Termin usługi: maj 2022

Odradzam zakupy w tym sklepie. Czas oczekiwania do 28 dni, w praktyce oznaczało to 28 w górę. Po 28 dniach dostałem różne wytłumaczenia co stało się z moim zamowieniem. Ostatecznie któraś z paczek była uszkodzona. Oczekiwanie na zamówienie nowej od 2 tygodni w gore. W związku z tym, że żaden z pracowników sklepu jak i infolinii nie próbowali jakkolwiek przyspieszyć tego procesu wziąłem sprawy w swoje ręce : dokładnie ten sam narożnik jest dostępny od zaraz przez internet. Próbowałem nie rezygnować z zamówienia tylko jakoś to przyspieszyć. Nie udało się, chciałem zamówić nowy jeszcze raz po cenie w której kupiłem go miesiąc temu - nawet za to, że muszę czekać kolejny miesiąc nie chcieli mi jej sprzedać po starej cenie tylko nowej 300 zł droższej. Jestem zdumiony poziomem wylania na mnie. odradzam wszystkim

Salony meblowe

2.8
Adam
Termin usługi: marzec 2022

Oto krótka (a właściwie długa) historia naszej kuchni. Zamówiliśmy meble razem z kompletem AGD do kuchni plus transport i montaż. W umówionym terminie, po demontażu starej kuchni, dowiedzieliśmy się, że meble nie trafiły do magazynu. Kolejne niemal dwa tygodnie czekania w warunkach obozowych. Przywiezione meble nie do końca zgodne z projektem, przepłaciłem m.in. za blat, zamiast węższego dostaliśmy szeroki, co prawda został docięty, niemniej kilkaset zł straty. Kuchnia złożona nie do końca z projektem, nie tego oczekiwaliśmy. Na dzień dobry uszkodzona lodówka w drodze do magazynu, jakby ja ktoś kopnął albo do niej strzelał. Do tego niesprawna mikrofala, do wymiany właściwie cały środek, a mimo tego sklep odmówił wymiany i teraz mam czekać miesiąc lub więcej, aż serwis sprowadzi części zamienne z Włoch. Tak jak piszą inni recenzenci, obsługa jest super miła dopóki się nie zapłaci. Jak już dostaną ciężko zarobione kilkadziesiąt tysięcy zł, mają człowieka w... poważaniu. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, odradzam też rodzinie, znajomym i nieznajomym. P.S. Powodzenia z dodzwonieniem się do działu reklamacji. Łatwiej dostać się do Fort Knox.

Salony meblowe

1.0
Paweł, Gdańsk
Termin usługi: październik 2021

Nie polecam. Początkowy zachwyt przerodził się w rozczarowanie. Z początku do duze wrażenie wywarł ogromny wybór i co tu dużo mówić niskie ceny. Jak zwykle okazało się że tanie znaczy nijakie. Umeblowane prawie całe mieszkanie a zakupione meble wytrzymują próby czasu,uszkadzają się w krótkim czasie. Tandeta. Brak gwarancji na towar, tylko rękojmia która mija po 2 latach nawet jeśli zgłosisz reklamację w trakcie trwania odpowiedzialności sprzedawcy. Wielu osobom poleciłem, teraz szczerze odradzam. Pawel, Gdańsk

Salony meblowe

3.2
Dariusz
Termin usługi: styczeń 2022

Kupiłem rogówkę. Opłaciłem transport wraz z dostawą i montażem!!!! Panowie wnieśli rogówkę, kartony wynieśli, ale rogówki nie złożyli. Usługa była opłacona!!! Mają szczęście, że nie byłem przy tym obecny. bo bym ich zmiażdżył. Ogólne dno

Salony meblowe

3.0
Marian
Termin usługi: grudzień 2021

Zgadzam się z moimi przedmówcami Ten salon to porażka miła obsługa do momentu zakupu towaru później niewiarygodne, obcesowe, traktowanie klienta. Kupiłem bardzo drogie meble kuchenne na wymiar. Zepsuł się uchwyt reling prostokątny górny do szuflady za około jak się okazało 78gr. Co odpisał sklep? :Po weryfikacji reklamacji, opisana wada to uszkodzenie mechaniczne niewłaściwego użytkowania czy obchodzenia się z meblem niewłaściwy sposób.Uszkodzenie mechaniczne powstało z winy Klienta lub osób trzecich, za które Sprzedawca ani Producent nie może ponosić odpowiedzialności. Jak wynika ze zdjęć mocowanie relingu jest urwane. Przypomnę że w szufladzie są 4 uchwyty a jeden się złamał.

Salony meblowe

3.4