Agata Meble - salon meblowy

adres
80-174 Gdańsk, Przywidzka 10

znajduje się w Morski Park Handlowy

telefon
58 888-12-00
www
www.agatameble.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble
    W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble artykuł sponsorowany 25 października 2012 (12 opinii) W piątek o godz. 10 zostanie otwarty jeden z największych w Polsce salonów Agata Meble. Klienci znajdą w nim meble z każdego zakątka świata. Czekać na nich będzie też przemiła...

Agata Meble - salon meblowy w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Ostrzeżenie dla Klientów Agata Meble (II)

(ciąg dalszy z cz. I) Będąc więc postawionym w sytuacji "bez wyjścia" przyjąłem rozwiązanie, jakie mi zaproponowano, czyli usunięcie wady poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Blisko miesiąc od momentu złożenia reklamacji przywieziono mi identyczną uszkodzoną i dodatkowo zabrudzoną kanapę wraz z zapakowaną oddzielnie dodatkową szufladą (bez możliwości montażu! - brak otworów w szufladzie). Byłem zbulwersowany powyższym potraktowaniem mnie, jako klienta, a także rozwiązaniem reklamacji, która miała miejsce. Nie mam więcej sił, ani nie chcę prowadzić dalszych dyskusji z salonem "Agata Meble", ani z działem reklamacji (po wcześniejszych doświadczeniach), a jedyne co pozostaje mi zrobić i co mogę zrobić, to ostrzec Ciebie, Szanowny Konsumencie, przed kontaktem i zakupami w niniejszym salonie. I będę to czynił przy każdej możliwej okazji... Z poważaniem, wzburzony i bezsilny klient p.s. uwaga na przemiłą obsługę!

  • Wzburzony i bezsilny klient
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Ostrzeżenie dla Klientów Agata Meble (I)

Szanowny Kliencie! Piszę do Ciebie z ostrzeżeniem przed zakupami i kontaktem z salonem Agata Meble w Gdańsku i sposobem rozpatrywania reklamacji. W połowie września br. dokonałem zakupu dwóch sof za cenę blisko 2 400 zł. Po przywiezieniu i rozpakowaniu okazało się, że jedna z nich jest uszkodzona (połamana szuflada!). Na miejscu spisano reklamację z prośbą o wymianę na nową, bez uszkodzeń. Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź, że moje "roszczenia dotyczące wymiany towaru na nowy zostały odrzucone, a reklamacja będzie realizowana poprzez usunięcie wady" (jak się dowiedziałem się w biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów, niestety w pierwszej kolejności sprzedawca ma prawo do usunięcia wady, jeżeli jest to tańszym kosztem niż wymiana towaru na nowy). W rozmowie bezpośredniej w dziale reklamacji poinformowano mnie, że usunięcie wady będzie zrealizowane poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Jednocześnie poinformowano mnie, że mogę złożyć odwołanie od takiego załatwienia reklamacji, jednak w praktyce będzie wiązało się to z tym, że mogę stracić i sofę i nie odzyskać za nią pieniędzy. (ciąg dalszy w cz. II)

  • Wzbużony i bezsilny klient
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

Wysłali mi uszkodzoną kanapę której nie przyjąłem, od tego czasu minął miesiąc, reklamacja niby uznana ale od miesiąca czekam i nic, gdy zadzwonię to albo nie odbierają ale przesuwają wciąż sprawę o tydzień.

  • Kuba
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

3.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

nie polecam

Zrobiliśmy duże zamówienie w salonie Agata. Bardzo tego żałujemy. Narożnik, którego model oglądaliśmy na stronie, na żywo wyglądał tandetnie. Dzięki zaangazowanej Pani z działu sof i kanap wybraliśmy fajny model, ale niestety nie uniknęliśmy rozczarowania. Nie dość, że narożnik dostaliśmy uszkodzony, to w dodatku nie jest wygodny, w przeciwieństwie do modelu oglądanego i testowanego w sklepie. Na nasze nieszczęście wadę dostrzegliśmy dopiero po rozlożeniu, a 14 dni na zwrot minęlo. Na reklamację się nie zdecydowaliśmy, bo to uszkodzenie mechaniczne, wiec pewnie ocenionoby, ze to nasza wina. Poza tym, czas realizacji w Agacie jest koszmarny. Na stół i krzesła czekamy już 6 tygodni, bez konkretnej informacji kiedy meble do nas dotrą(enigmatycznego sms o tym, że jest opóźnienie nie biorę pod uwagę). Postanowilośmy telefonicznie dowiedzieć się czegoś. Pani która jakimś cudem odebrała telefon(w Agacie z reguły nikt nie podnosi sluchawki),nie była w stanie nam pomóc, bo w systemie żadnej informacji nie znalazła. Kazała nam dzwonić na konkretny dział, gdzie nikt nie odbiera, obojętnie o jakiej godzinie się dzwoni. Zakupy i kontakt z tym sklepem to dla nas przykra przygoda.

  • Małgorzata (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

6.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

narożnik

Po 15 latach wymienilismy wreszcie stary naroznik. Blisko mamy do salonów agata wiec nie bylo z wyborem wiekszego zachodu. Mielismy tez upoatrzony model sypialniany bo zakochałam sie narożniku ktory za kazdym razem jak ogladam swoj serial wraca do mnie jak boomerang. Ale jest wreszcie i u nas :D Z dostawa tez nie bylo problemu. Na drugi dzien przywieźli i wniesli na gore

  • Helena (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

2.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Nie polecam

Zamowilismy w sklepie narożnik. Obsługa hmm jedna Pani się nami zainteresowała i pomogła w zakupie a reszta stała w kupce i udawała że nas nie widzi a na nasze pytania odpowiadały bardzo opryskliwie. Zamowilismy narożnik z opcja dostawy, w której mieliśmy zaznaczony montaż. Jakiez było moje zdziwienie gdy po przyjeździe Panów, wnieśli narożnik rozpakowali, dali do podpisania papiery odnośnie zadowolenia z dowozu i zaczęli wychodzić. Na moje pytania co z montażem powiedzieli że w pkt 2 jest napisane że do 15 minut po przyjeździe a ich 15 minut wlasnie mija. Szkoda tylko że Panowie cwaniacy siedzieli w aucie po przyjeździe przed rozpakowaniem, jedli śniadanie i palili fajkę aby im ten czas minął. Na domiar złego okazalo się że w jednym miejscu narożnika jest pęknięcie i radz sobie człowieku sam. Odradzam zakupy w tym miejscu, ceny do jakości zdecydowanie za wysokie a i obsługa pozostawia wiele do życzenia o reklamacji nie wspomnę.

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

6.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Zakupy i proces reklamacyjny

Jeżeli chodzi o ceny to mają rynkowe dobre, dodatkowo raty więc można przebierać w formach płatności. Panie które Nas obsługiwały były bardzo zaangażowane i udzieliły wszystkich informacji jakich potrzebowaliśmy. Wypoczynek kupiony i odebrany. Po rozpakowaniu okazało się, że nie ma jednej poduszki na oparciu. Złożyłem reklamację w poniedziałek 11.02 o godzinie 10 i ku mojemu zaskoczeniu po godzinie 13 miałem telefon od producenta mebla w sprawie brakującej poduszki. Po ustaleniu szczegółów 14.02 dosłali nowy komplet poduszek aby uniknąć różnić odcieni. 15.02 odebrałem cały komplet z salonu w Gdańsku. Ja daje mocne 5 dla Agata Meble i dla firmy pres mebel. mimo reklamacji wszystko załatwione mega szybko. Polecamy. Nie wiem czy to nam się tak udało ale mamy wrażenia pozytywne.

  • Jarek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »