Agata Meble - salon meblowy

adres
80-174 Gdańsk, Przywidzka 10

znajduje się w Morski Park Handlowy

telefon
58 888-12-00
www
www.agatameble.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble
    W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble artykuł sponsorowany 25 października 2012 (12 opinii) W piątek o godz. 10 zostanie otwarty jeden z największych w Polsce salonów Agata Meble. Klienci znajdą w nim meble z każdego zakątka świata. Czekać na nich będzie też przemiła...

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

szybko i sprawnie

nam robili meble na zamówienie. żona chciala kuchnie na wymiar i w sumie dziwie sie tym komentom bo realizacja byla na czas. w srode zakonczylismy realizacje. obsluga tez bez zarzutu - bardzo pomogli przy stworzeniu projektu, spfrzedawca doradzal, podpowiadal... pobierali nawet wymiary bo mamy dosyc niewymiarowe mieszkanie, pozniej wniesli sprzet i zamontowali i tez bylo miło... jakosc kuchni dokladnie taka jak w katalogu - ja nie mam żadnych uwag

  • Mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Meble dla dzieci

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Stracone nerwy

zamówione meble wyznaczony ostateczny termin realizacji i nic... czekaj sobie dalej ... A do kiedy a może w poniedziałek a może we wtorek nie wiadomo i tylko mijają się z prawdą zależy kto odbierze telefon

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie

Odradzam stanowczo zgłoszenie 2017/REKL/GKR/003881

Zamówione meble łacznie z dostawą i montażem. Podczas montaży - polecany przez nich montażysta stwierdza braki w częściach, stwierdza złe wymiary elementów, spisuje protokół. Wszystko przedstawione w salonie Agaty Meble - odpowiedź z dnia 03.09.2017r znak: 2017/REKL/GKR/003881 : po analizie dokumentacji przyjecia na ich magazyn i wydania stwierdza sie że wszystko było w komplecie i wszytko pasowało. Nikt mi nie powie że na magazynie liczą elementy rozcinając wszystkie paczki oraz sprawdzają wymiary. Nie ja to stwierdziłam tylko ich montażysta. Efakt jest taki że meble stoją i podpierają ścianę. Mam ponad 60 lat i chciałam sobie zrobić mały remont na tzw. jesień życia - zrobiłam: wydałam odkładane przez 2 lata pieniądze i masę nerwów patrząc na elementy podpierające ściany. co mi zostało? iśc do sądu - bo Agata twierdzi jedynie " nie bo nie". Pamiętajcie ich odpowiedzialność kończy sie w momencie gdy dokonacie zapłaty w kasie - nawet jak na magazynie otworzycie każdą paczkę - gdzie nie ma zbytnio tego możliwości zrobić - to i tak za wiele nie zdziałacie. Kupujecie kota w worku i na "chybił trafił" . Szkoda że nie posłuchałam opinii innych.

  • jada (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

ok

Zamówiłam w agacie kolejny mebel, a mianowicie biurko (jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach) - od momentu złożenia zamówienia, do otrzymania paczki minął zaledwie tydzień (a w opisie było ponad 20dni na zrealizowanie!). Przesyłka bardzo profesjonalnie zapakowana, co było ważne, ze względu na szklany blat. I w dodatku bardzo miły kontakt ze Sprzedającym

  • gobaria (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: tak

3.4

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

opóźnienia

Kupiłem . To znaczy zamówiłem i zapłaciłem za rogówke i stół kucheny. Odczekałem 5 tygodni i nic..!!! W sklepie nie potrafią nawet powiedzieć kiedy towar będzie . Słyszę tylko :"prawdopodobnie będzie za...",lub " chyba będzie......." Jedyne co dobre to fakt, że z powodu braku wygodnego legowiska mniej czasu spędzam przed telewizorem, bo dłuższe siedzenie na krześle nie służy.

  • Andrzej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia - uszkodzone meble

Co sie od nich kupuje to uszkodzone albo nie spasowane albo części brakuje. Nie można dodzwonić się na reklamację, wciskają kity kłamią i tylko mówią że robią co mogą A moim zdaniem nic nie robią

  • Wściekły klient (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.04.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dramat

Nieterminowi, kompletny chaos , nawet po zgłoszeniu dwóch reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu. Po zapłaceniu za towar nie można go otrzymać bo firma transportowa ma takie terminy dostaw, że trzeba czekać kilka dni a potem na nich cały dzień siedzieć w domu i czekać. Po prostu większego bałaganu chyba w słusznie minionych czasach nie było. Zdecydowanie nie polecam. KOSZMAR !!!

  • Niezadowolony już na szczęście BYŁY klient! (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Maj 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

NIE POLECAM

Kupiłam 2 kanapy, meble do salonu i na przedpokój. Obie kanapy uszkodzone, dziurawa komoda, pomylone półki przy zamówieniu. Reklamacja dotycząca uszkodzonej kanapy - odrzucona dwukrotnie. Nie polecam nikomu. "Agata i jesteś w domu - pełnym uszkodzonych mebli!!!"

  • Sandra (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 01.04.2017
  • Polecam innym: nie

5.4

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Bardzo polecam - Kuchnie Agata

Bardzo polecam Pana Marcina z działu kuchnie. Pan Marcin zaprojektował nam kuchnie, podszedł do tematu bardzo profesjonalnie i kompleksowo. Na każde nasze wątpliwości odpowiadał rzeczowo. Projektując brał pod uwagę nasze pomysły, ale potrafił skorzystać ze swojego doświadczenia i zaproponować nam lepsze pomysły. Pomógł nam również przy doborze sprzętu AGD - jego wiedza na temat jakości różnych sprzętów jest bardzo duża. Bardzo bardzo polecam! :)

  • Justinek (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 28.02.2017
  • Polecam innym: tak

5.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Polecam

Bardzo dobry sklep z artykułami meblarskimi. Szeroka oferta Agaty pozwala klientowi wybrać dosłownie wszytsko czego potrzebuję. Zawsze jesem zadowlona i dalej polecam

  • kinga (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak

2.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

przestrzegam kupujących w salonie na przywidzkiej

Zakupiłam w salonie sofę, która miała zostać dostarczona do mnie do domu przez firmę DTS. Przy odbiorze okazało się że kolory sofy są niezgodne z zamówieniem. Została złożona reklamacja i w trakcie jej rozpatrywania okazało się że dwie sofy zostały pomylone w transporcie trafiły pod inne adresy tylko teraz PYTANIE !!! przez kogo, gdyż dział reklamacji twierdzi, iż to wina firmy transportowej DTS a, firma DTS twierdzi, że to błąd producenta, który błędnie oznaczył etykiety. W trakcie wizyty w salonie byliśmy odsyłani to do działu reklamacji to do firmy DTS i okazało się, że powinniśmy się cieszyć że właściwa sofa do nas dotrze a DTS wyświadcza w sumie Agata meble przysługę, że mebel za darmo do nas dotrze. Nie dość, że sofa była przez tydzień czasu użytkowana i nie jest to nowy mebel,nikt nie poczuwa się do winy ani zadość uczynienia a co dopiero PRZEPROSIN. Pozostaje niesmak.

  • gość 123456 (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

4.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.6
 

polecam

Z zakupu mebli w tym salonie jestem bardzo zadowolona, meble dobrej jakości i niskiej cenie, w sam raz na moja kieszeń, prezentują się ślicznie :)

  • adamella (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

2.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Sprzedaz

System sprzedazy jak za czasow PRL Trzeba prosic by sprzedali Nie mozna kupic przez strone internetowa Nie zachecaja do wspolpracy

  • Ripper (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Agata !!Czytaj

Drogie ceny, na dzień promocji zawyżone :D. Pani z obsługi nie wiedziała jak włączyć drukarkę, czekałem 30min na wydrukowanie zamówienia. Umowy, nie korzystne dla klienta

  • Krzysztof 42 (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Reklamacja w 3 miesiące + żenująca obsługa reklamacji

We wrześniu kupiliśmy zestaw mebli producenta forte, w którym po złożeniu okazało się że w każdym z 3 elementów zestawu była wada. Złożyłem reklamację i... przy pierwszym spotkaniu z serwisem przyjechali nie przygotowani - zamiast sprawdzić towar który forte im przekazało do wymiany dopiero przy mnie okazało się ze nie mają tego co trzeba. przy drugim spotkaniu przywieźli elementy które były w moim zestawie do wymiany, ale przy montażu okazało się że też są też wadliwe. przy trzeciej próbie kobieta i facet z działu reklamacji mimo że siedzą 3m obok siebie nie potrafili ze sobą rozmawiać-rano dzwoni ona że wymienią cały mebel, a po południu on mnie dopytuje co jest z moja reklamacją. Żenada+brak komunikacji - na to można liczyć! Kultura osobista osób z tego działu sięga dna. Dopiero monit u dyr sklepu sprawę ruszył dalej. czwarta próba -przywieziony został nowy cały mebel, który przy montażu okazał się być tez wadliwy,wiec (uwaga to nie żart!!!) zaproponowali mi wymianę na ten który jest na wystawie-super co? Kupiłem nowy mebel a proponują używkę demo z wystawy..Normalnie myślałem że się cofnąłem do prl-u!! piąta próba=nowy mebel złożono i w końcu nie był wadliwy. 3 miesiące!!

  • Stolarz amator (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta

sprzedający w dziale kanap totalnie niekompetentny, nie potrafi poprawnie złożyć zamówienia. Składał je dwa razy nieskutecznie przez co czas oczekiwania na kanapę sięgnął 2 miesięcy, sprawa jeszcze w toku bo musiał złożyć zamówienie po raz trzeci co oczywiście wydłuża czas o kolejne 6 tygodni. Łącznie 3,5 miesiąca oczekiwania. Jak ktoś lubi czekać i jest cierpliwy to polecam sklep :)

  • tadeusz (mężczyzna, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Obsługa kas

Obsługa na kasie to skrajna niekompetencja. Najpierw pani (specjalnie z małej litery) prowadzi PRYWATNĄ rozmowę przez telefon, zmuszając wszystkich do słuchania owej konwersacji, o której poziomie nie będę się wypowiadał, przyczyniając się do tworzenie kolejki. Po czym poprosiła rozmówce, żeby chwilę poczekał, żeby z wielką łaską wykonała swój obowiązek i obsłużyła klienta, wykazując się skrajną niekompetencją twierdząc, że dopiero co kupionego towaru nie można wymienić na inny w tej bądź wyższej cenie. Oczywiście musiało to się skończyć interwencją kierownika, który potwierdził możliwość dokonania wymiany. To nie pierwszy raz kiedy jestem obsługiwany przy kasie "jak za karę". Obsługa na sklepie to zupełnie inna bajka.

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.02.2016
  • Polecam innym: nie

5.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

Obsługa w porządku

Dużo tutaj negatywnych opinii, ale ja się wyłamię. Zakupiłem w Agata Meble zestaw krzeseł, kanapę i meble do salonu. Plusy: - panowie z magazynu załadowali mi kanapę na samochód zanim zdążyłem poprosić ich o pomoc, za co byłem bardzo wdzięczny; - meble przyszły 3 tygodnie przed terminem (sprzedawca uprzedzał mnie, że dostawa może potrwać i podał mi najdłuższy termin). W sumie czekałem na meble 3 tygodnie. - meble mają ciekawe rozwiązania ułatwiające montaż - większość części meblowych jest dobrej jakości. - obsługę salonu i magazynu oceniam dobrze. Minusy: -płyty meblowe grubości około 18mm słabej jakości. Podczas montażu kołka płyta pękła pomimo, że wykonywałem to delikatnie. Ogólnie oceniam pozytywnie salon Agata Meble. Pozdrawiam szczególnie magazyn za pomoc w załadunku czerwonej Corolli kombi ;-)

  • Tomi76 (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 31.12.2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

bałagan

Tragedia, 3miesiące czekałam na wymiane kanapy i po 3 miesiącach przyszła nie ta kanapa... w sklepie nikt nic nie wie. Dwa razy upominałam sie o kanapę , dzwoniłam do producenta który wysłał mi dokumenty które świadczą o tym że kanapa była po tygodniu wysłana do sklepu. Gdybym sie nie dopominała to pewnie nigdy bym nie dostała towaru. Mało tego, Panowie którzy przyjechali z meblem byli bardzo nie mili, przyjechali nie zgodnie z ustaloną godziną. Bardzo sie śpieszyli i w sumie byli szczęsliwi że przywiezli nie ten mebel bo mogli sobie niechać nie męcząc sie składaniem kanapy.

  • Anita B. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

3 na 5 mebli uszkodzonych - po reklamacji miesiąc i nic.. / Gdańsk

Nie polecam sklepu, już sam też więcej tam nie wejdę. Po dostarczeniu mebli okazało się, że szafa ma uszkodzoną listwę ozdobną, łóżko ma źle wywiercone otwory do montażu a komoda ma uszkodzoną listwę ozdobną na froncie... Reklamacja została złożona 19.12 a dzisiaj (15.01.2016) dalej meble nie są skręcone. PORAŻKA !

  • Bartek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.12.2015
  • Polecam innym: nie