Agata Meble - salon meblowy

Napisali o nas

  • W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble
    W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble artykuł sponsorowany 25 października 2012 (12 opinii) W piątek o godz. 10 zostanie otwarty jeden z największych w Polsce salonów Agata Meble. Klienci znajdą w nim meble z każdego zakątka świata. Czekać na nich będzie też przemiła...

Opinie + Oceń

opinia

Mała - opinia

Ostatni raz w życiu zrobiłam zakup w sieci Agata meble.Mówię o zamówieniu w sklepie internetowym.Zamrożone pieniądze!Zaraz będzie dwa tygodnie w opoznieniu dostawy i totalne zero informacji.Wydzwaniam co drugi dzień od przekroczonego terminu i z drugiej strony słyszę ,że mam czekać na maila i tak co drugi dzień....Żenada..Odradzam zakupów w tej sieci.Sama jutro idę do rzecznika praw konsumenta!

  • Mała
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

natalia - opinia

Uwaga !!!Zakupy, w tym sklepie to jakiś dramat!!! Robienie zakupów w Agata meble to strata czasu, pieniędzy i niestety nerwów. Twój zakup kończy się w momencie wydania Twoich pieniędzy. Meble kupione w Lutym w salonie z pomocą obsługi klienta, dotarły nie kompletne! Zabrakło najwżniejszej części, aby można było go poskładać. Co robi sklep Agata meble? Ma Cie w głębokim poważaniu. Rozwalone kartony z elementami mebli zalegają w pokoju od miesięcy! spychalstwo jeden dział odsyła do drugiego, i tak robisz błędne koło. Osobiście zrobiłam kilkadziesiąt kilometró do sklepu AGATA w sprawie reklamacji. rezultat? Zmarnowane paliwo, a szczątki mebla nadal zalegają w domu nie złożone. Profesjonalny montażysta z resztą płatny, nie jest w stanie dobrze złożyć mebli !!! Od Lutego BRAK zwrotu pieniędzy, co jest nawet nie zgodne prawem. Natomiast firma nic sobie z tego nie robi, bo kolejne dziesiątki nowych klientów codziennie wchodzi do sklepu. warto przeczytać komentarze rozsiane po internecie od bezradnych oszukanych klientów firmy agata meble! Proszę zauważyć, że jako jedyny sklep nie mają ocen w google!

  • natalia
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

3.4

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

Gabi - opinia

Czekam na meble już 22 dni, 3 razy interweniowałem i otrzymuję ciągle tą samą odpowiedź z automatu na adres e-mail, że wysyłka może potrwać do 8 dni roboczych, ale 8 dni roboczych w ciągu 22 dni dawno już upłynęło. żadnego konkretnego terminu nie podają. Przy zakupie była informacja, ze towar dostępny od ręki jak po 2 tygodniach zapytałem dlaczego go nie otrzymałem, to odpowiedź była, że właśnie zjechał do magazynu no i oczywiście dostawa do 8 dni roboczych. nigdy tam już niczego nie kupię, wcześniej kupowałem dużo, ale własnym transportem teraz byłem zmuszony zamówić z dostawą.

  • Gabi
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

Urszula Nawrocka - opinia

Mam bardzo dobre zdanie na temat Sklepu meblowego Agata . Miła obsługa , reklamacja rownież, bez żadnych problemów i w normalnym terminie

  • Urszula Nawrocka
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2020
opinia

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Ostrzeżenie dla Klientów Agata Meble (II)

(ciąg dalszy z cz. I) Będąc więc postawionym w sytuacji "bez wyjścia" przyjąłem rozwiązanie, jakie mi zaproponowano, czyli usunięcie wady poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Blisko miesiąc od momentu złożenia reklamacji przywieziono mi identyczną uszkodzoną i dodatkowo zabrudzoną kanapę wraz z zapakowaną oddzielnie dodatkową szufladą (bez możliwości montażu! - brak otworów w szufladzie). Byłem zbulwersowany powyższym potraktowaniem mnie, jako klienta, a także rozwiązaniem reklamacji, która miała miejsce. Nie mam więcej sił, ani nie chcę prowadzić dalszych dyskusji z salonem "Agata Meble", ani z działem reklamacji (po wcześniejszych doświadczeniach), a jedyne co pozostaje mi zrobić i co mogę zrobić, to ostrzec Ciebie, Szanowny Konsumencie, przed kontaktem i zakupami w niniejszym salonie. I będę to czynił przy każdej możliwej okazji... Z poważaniem, wzburzony i bezsilny klient p.s. uwaga na przemiłą obsługę!

  • Wzburzony i bezsilny klient
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Ostrzeżenie dla Klientów Agata Meble (I)

Szanowny Kliencie! Piszę do Ciebie z ostrzeżeniem przed zakupami i kontaktem z salonem Agata Meble w Gdańsku i sposobem rozpatrywania reklamacji. W połowie września br. dokonałem zakupu dwóch sof za cenę blisko 2 400 zł. Po przywiezieniu i rozpakowaniu okazało się, że jedna z nich jest uszkodzona (połamana szuflada!). Na miejscu spisano reklamację z prośbą o wymianę na nową, bez uszkodzeń. Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź, że moje "roszczenia dotyczące wymiany towaru na nowy zostały odrzucone, a reklamacja będzie realizowana poprzez usunięcie wady" (jak się dowiedziałem się w biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów, niestety w pierwszej kolejności sprzedawca ma prawo do usunięcia wady, jeżeli jest to tańszym kosztem niż wymiana towaru na nowy). W rozmowie bezpośredniej w dziale reklamacji poinformowano mnie, że usunięcie wady będzie zrealizowane poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Jednocześnie poinformowano mnie, że mogę złożyć odwołanie od takiego załatwienia reklamacji, jednak w praktyce będzie wiązało się to z tym, że mogę stracić i sofę i nie odzyskać za nią pieniędzy. (ciąg dalszy w cz. II)

  • Wzbużony i bezsilny klient
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

Wysłali mi uszkodzoną kanapę której nie przyjąłem, od tego czasu minął miesiąc, reklamacja niby uznana ale od miesiąca czekam i nic, gdy zadzwonię to albo nie odbierają ale przesuwają wciąż sprawę o tydzień.

  • Kuba
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

3.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

nie polecam

Zrobiliśmy duże zamówienie w salonie Agata. Bardzo tego żałujemy. Narożnik, którego model oglądaliśmy na stronie, na żywo wyglądał tandetnie. Dzięki zaangazowanej Pani z działu sof i kanap wybraliśmy fajny model, ale niestety nie uniknęliśmy rozczarowania. Nie dość, że narożnik dostaliśmy uszkodzony, to w dodatku nie jest wygodny, w przeciwieństwie do modelu oglądanego i testowanego w sklepie. Na nasze nieszczęście wadę dostrzegliśmy dopiero po rozlożeniu, a 14 dni na zwrot minęlo. Na reklamację się nie zdecydowaliśmy, bo to uszkodzenie mechaniczne, wiec pewnie ocenionoby, ze to nasza wina. Poza tym, czas realizacji w Agacie jest koszmarny. Na stół i krzesła czekamy już 6 tygodni, bez konkretnej informacji kiedy meble do nas dotrą(enigmatycznego sms o tym, że jest opóźnienie nie biorę pod uwagę). Postanowilośmy telefonicznie dowiedzieć się czegoś. Pani która jakimś cudem odebrała telefon(w Agacie z reguły nikt nie podnosi sluchawki),nie była w stanie nam pomóc, bo w systemie żadnej informacji nie znalazła. Kazała nam dzwonić na konkretny dział, gdzie nikt nie odbiera, obojętnie o jakiej godzinie się dzwoni. Zakupy i kontakt z tym sklepem to dla nas przykra przygoda.

  • Małgorzata
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »