Agata Meble - salon meblowy

Napisali o nas

  • W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble
    W piątek otwarcie nowego salonu Agata Meble artykuł sponsorowany 25 października 2012 (12 opinii) W piątek o godz. 10 zostanie otwarty jeden z największych w Polsce salonów Agata Meble. Klienci znajdą w nim meble z każdego zakątka świata. Czekać na nich będzie też przemiła...

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kris - opinia

Niestety, reklama to jedyna rzecz jaka tej sieci wychodzi. Na dwa duże zakupy w tej sieci oba okazały się 'trafione'. Zamówione stoliki nocne przyjechały do nas rozbite co okazało się dopiero po rozpakowaniu. Oczywiście sklep mimo że stoliki dostarczył początkowo nie chciał słyszeć o jakiejkolwiek wymianie i dopiero interwencja u kierownika salonu przyniosła skutek. Opóźniona o kilka tygodni dostawa to przy tych 'przebojach' mały pikuś. Infolinia, jest tylko po to żeby była bo załatwić przez nią oczywiście niczego nie można. Żeby tego było mało, po 2 miesiącach eksploatacji rozpada się łóżko kupione w tym samym salonie. Wezwany na miejsce technik salonu potwierdza nieprawidłowy montaż, ale oczywiście nie zostawia nam protokołu z oględzin. Reakcja sklepu na zgłoszoną reklamację jest tym razem bardzo szybka. Oczywiście zostaje przez salon odrzucona bo winny jest klient bo po co na kanapie siedzi. Odradzam wszystkim kupowanie w tej sieci, bo doświadczeń podobnych do naszych jak się okazuje jest całe mnóstwo. Sklep pewnie liczy na to że większość klientów da za wygraną. My postanowiliśmy z nieuczciwością i dyletanctwem walczyć i idziemy z reklamacją do sądu. Wszystko ma swoje granice

  • Kris
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020
opinia

1.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Klient - opinia

Sprzedają meble uszkodzone, nie można zrezygnować z zakupu, nie zwracają pieniędzy za sprzedany, uszkodzony mebel, reklamacja trwa bardzo długo,nie zależy im na klientach. Zdecydowanie nie polecam.

  • Klient
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

Łukasz - opinia

Czarny przestrzec wszystkich chętnych przed zakupem czegokolwiek w tym salonie, jakość produktów jest fatalna pomimo tego iż są prezentowane w bardzo ładnym świetle. Lecz najgorsze w tym wszystkim że kiedy już dojdzie do reklamacji to dział reklamacji powyższej firmy ma w głębokim poszanowaniu państwa sprawę, a jakiekolwiek próby kontaktu są po prostu niemożliwe. Rogówka zakupiona za 3300 zł wytrzymała 3 miesiące, uszkodzona odebrana z mieszkania pieniądze nie oddane do tej pory pomimo upływu trzech tygodni zostawia się ludzi bez niczego. Ostrzegam i nie polecam!!!!

  • Łukasz
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2021
opinia

1.2

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Marzena - opinia

Jakość mebli i obsługa posprzedażowa to tragedia na reklamację trzeba czekać miesiącami, mimo, że z ich winy meble przyjeżdżają niekompletne. Mimo opłaconej dostawy trzeba sobie samemu po brakujące elementy pojechać. Problem ze zwrotem, wszystko robią na złość byleby jak najpóźniej oddać pieniądze za wadliwy produkt. Szczerze odradzam!

  • Marzena
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020
opinia

2.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Kinga - opinia

W lipcu kupiłam między innymi stół szklany w którym wybuchła półka. Sklep oczywiście nie uznał reklamacji - mimo, że ja w niczym nie zawiniłam. Półka wybuchła sama - bez niczego. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Miałam otrzymać samą półkę "w ramach dobrych relacji" - i na tym koniec. Dział reklamacji w Gdańsku nie odbiera ode mnie telefonów - ani nie oddzwania. Mogę śmiało powiedzieć, że mój numer jest rozłączany Raz zadzwoniłam z innego numeru - oddzwonili po 15 minutach. Przypadek? Nie otrzymałam odpowiedzi dlaczego nie oddzwaniają na mój numer. Raz odpowiedzieli na maila - że to tylko grzecznościowo mam otrzymać półkę i mam czekać. Czekam łącznie ponad dwa miesiące. Szczerze nie polecam.

  • Kinga
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2020
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »