Agata Meble - salon meblowy

znajduje się w Morski Park Handlowy

Agata Meble

Wybierz numer

58 888-12-00

Opinie (9)

Grzegorz
Termin skorzystania z usługi: maj 2022

Unikać!!!. Na zamówienie czeka się w nieskończoność (termin na fakturze chyba losuje komputer) a obsługa ma wylane na klienta.

w kategorii

Salony meblowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    1
  • jakość asortymentu:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Lukasz
Termin skorzystania z usługi: maj 2022

Odradzam zakupy w tym sklepie. Czas oczekiwania do 28 dni, w praktyce oznaczało to 28 w górę. Po 28 dniach dostałem różne wytłumaczenia co stało się z moim zamowieniem. Ostatecznie któraś z paczek była uszkodzona. Oczekiwanie na zamówienie nowej od 2 tygodni w gore. W związku z tym, że żaden z pracowników sklepu jak i infolinii nie próbowali jakkolwiek przyspieszyć tego procesu wziąłem sprawy w swoje ręce : dokładnie ten sam narożnik jest dostępny od zaraz przez internet. Próbowałem nie rezygnować z zamówienia tylko jakoś to przyspieszyć. Nie udało się, chciałem zamówić nowy jeszcze raz po cenie w której kupiłem go miesiąc temu - nawet za to, że muszę czekać kolejny miesiąc nie chcieli mi jej sprzedać po starej cenie tylko nowej 300 zł droższej. Jestem zdumiony poziomem wylania na mnie. odradzam wszystkim

w kategorii

Salony meblowe

2.8
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    6
  • jakość asortymentu:
    1
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    1
Adam
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

Oto krótka (a właściwie długa) historia naszej kuchni. Zamówiliśmy meble razem z kompletem AGD do kuchni plus transport i montaż. W umówionym terminie, po demontażu starej kuchni, dowiedzieliśmy się, że meble nie trafiły do magazynu. Kolejne niemal dwa tygodnie czekania w warunkach obozowych. Przywiezione meble nie do końca zgodne z projektem, przepłaciłem m.in. za blat, zamiast węższego dostaliśmy szeroki, co prawda został docięty, niemniej kilkaset zł straty. Kuchnia złożona nie do końca z projektem, nie tego oczekiwaliśmy. Na dzień dobry uszkodzona lodówka w drodze do magazynu, jakby ja ktoś kopnął albo do niej strzelał. Do tego niesprawna mikrofala, do wymiany właściwie cały środek, a mimo tego sklep odmówił wymiany i teraz mam czekać miesiąc lub więcej, aż serwis sprowadzi części zamienne z Włoch. Tak jak piszą inni recenzenci, obsługa jest super miła dopóki się nie zapłaci. Jak już dostaną ciężko zarobione kilkadziesiąt tysięcy zł, mają człowieka w... poważaniu. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, odradzam też rodzinie, znajomym i nieznajomym. P.S. Powodzenia z dodzwonieniem się do działu reklamacji. Łatwiej dostać się do Fort Knox.

w kategorii

Salony meblowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    1
  • jakość asortymentu:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Paweł, Gdańsk
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Nie polecam. Początkowy zachwyt przerodził się w rozczarowanie. Z początku do duze wrażenie wywarł ogromny wybór i co tu dużo mówić niskie ceny. Jak zwykle okazało się że tanie znaczy nijakie. Umeblowane prawie całe mieszkanie a zakupione meble wytrzymują próby czasu,uszkadzają się w krótkim czasie. Tandeta. Brak gwarancji na towar, tylko rękojmia która mija po 2 latach nawet jeśli zgłosisz reklamację w trakcie trwania odpowiedzialności sprzedawcy. Wielu osobom poleciłem, teraz szczerze odradzam. Pawel, Gdańsk

w kategorii

Salony meblowe

3.2
  • obsługa:
    5
  • oferta:
    6
  • jakość asortymentu:
    1
  • przystępność cen:
    2
  • ocena ogólna:
    2
Dariusz
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2022

Kupiłem rogówkę. Opłaciłem transport wraz z dostawą i montażem!!!! Panowie wnieśli rogówkę, kartony wynieśli, ale rogówki nie złożyli. Usługa była opłacona!!! Mają szczęście, że nie byłem przy tym obecny. bo bym ich zmiażdżył. Ogólne dno

w kategorii

Salony meblowe

3.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    5
  • jakość asortymentu:
    4
  • przystępność cen:
    4
  • ocena ogólna:
    1
Marian
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

Zgadzam się z moimi przedmówcami Ten salon to porażka miła obsługa do momentu zakupu towaru później niewiarygodne, obcesowe, traktowanie klienta. Kupiłem bardzo drogie meble kuchenne na wymiar. Zepsuł się uchwyt reling prostokątny górny do szuflady za około jak się okazało 78gr. Co odpisał sklep? :Po weryfikacji reklamacji, opisana wada to uszkodzenie mechaniczne niewłaściwego użytkowania czy obchodzenia się z meblem niewłaściwy sposób.Uszkodzenie mechaniczne powstało z winy Klienta lub osób trzecich, za które Sprzedawca ani Producent nie może ponosić odpowiedzialności. Jak wynika ze zdjęć mocowanie relingu jest urwane. Przypomnę że w szufladzie są 4 uchwyty a jeden się złamał.

w kategorii

Salony meblowe

3.4
  • obsługa:
    4
  • oferta:
    4
  • jakość asortymentu:
    3
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    1
Celina
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Zamówiłam kanapę w październiku. Teraz w listopadzie tydzień przed dostawą dzwonią do mnie że kanapy nie dostanę bo jej nie będzie. Jakieś jaja zaliczkę wzięli ciekawe kto obracał moimi pieniędzmi przez miesiąc i czy mi odsetki zwrócą. nie polecam do dziś nie dostałam zwrotu zaliczki.nie dbaja o klienta już tam nic nie kupie

w kategorii

Salony meblowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    -
  • jakość asortymentu:
    -
  • przystępność cen:
    -
  • ocena ogólna:
    -
Wiola
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Beznadzieja,bajka kończy się wraz z wydaniem pieniędzy, meble w paczkach przyjeżdżają uszkodzone ,reklamacja totalna zlewka na klienta,wielotygodniowe czekanie na załatwienie sprawy to jeżdżenie do salonu Agata ,zmarnowane paliwo i czas ,i tylko nerwy.Po głebszym dochodzeniu piękne meble jak nas informowano podobno z Polski okazały sie produkowane na Ukrainie. Gdybyśmy wiedzieli o rym wczesniej napewno byśmy ich nie kupili.Przyszłym klientom.radzimy zanim coś kupią zeby sie naprawde dobrze zastanowili czy kupować w tym sklepie,a punkt reklamacyjny jest wręcz oblegany,każdy ma tam jakis problem. Któregos dnia będąc przy odbiorze wymienionych elementów poprosilismy o rozpakowania czy to są te elementy i czy kompletne odpowiedź pana z magazynu była taka że on nie ma czasu tylko podetknąl kwitek do podpisania że odbieramy ,jak sie mąz uparł dopiero przyszedł inny pan który rozpakował i własnie wtedy przekonaliśmy się na własne oczy jak panowie z magazynu obchodzą sie z tymi meblami ,jeden wiózł na paleciaku jakieś meble w paczkach a drugi przejezdzajac obok innym wózkiem widłowym walnąl w te meble 2 razy i widzielismy ze zostały uszkodzone a potem takie komuś wysyłają.Żenada

brog danuta
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Witam,nie moge pozytywnie ocenic,poniewaz brakuje jednej paczki, zlozylismy reklamacje NR:2021/10/REKL/GKR/000180a prducent ma dwa tygodnie na skontaktowanie się z nami.!!!!Meble kupione 30.09.021.później jeszcze czekac na dowiezienie i montaz.Czy mam z tego powodu "skakać z radosci" ?