Agata Meble - salon meblowy w Gdańsku, przy ul. Przywidzkiej 10, to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do stworzenia komfortowego i stylowego wnętrza. Oferujemy szeroki wybór mebli do każdego pomieszczenia: od kuchni i salonów po sypialnie i pokoje dziecięce. W naszym asortymencie znajdują się m.in. narożniki, sofy, fotele, stoły, krzesła, meblościanki, komody, witryny, materace, stelaże oraz artykuły wyposażenia wnętrz i dodatki. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu w Morskim Parku Handlowym!
Tekst wygenerowany automatycznie
Oceny (107)
Jedna wielka masakra. Narożnik zakupiony za ponad 7 tys. Po niecałym roku użytkowania zapadnięte gąbki. Zgłoszona reklamacja i pojechał do naprawy. Przez dwa tygodnie oglądanie tv na dywanie i wrócił... w jeszcze gorszym stanie niż pojechał. Kolejna reklamacja w toku i czekanie. Zdjęcia narożnika tydzień po powrocie z naprawy.
Salony meblowe
Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie. Wszystko jest fajnie do momentu reklamacji Narożnik zamówiony w styczniu 2024 dociera na koniec lutego w usłudze transport z montażem! Wszystko byłoby w porządku gdyby był w zamawianym kolorze i wybranym materiale. Miał być niebieski - przyszedł zielony. Zgłoszenie reklamacyjne 02.03.2024, reklamacja uznana. Przyjeżdża ekipa żeby go odebrać ale nie potrafi go rozmontować i odmawia obioru. Czekamy na inną ekipę która przyjeżdża innego dnia z narzędziami. Narożnik jedzie do przetapicerowania. W między czasie telefony z naszej strony z pytaniem kiedy? - oni nic nie wiedzą, dadzą znać Kończy się weekend majowy (zaczęło się w styczniu), przyjeżdża ekipa z narożnikiem ale. Nie mają narzędzi żeby go skręcić bo myśleli że żona im pożyczy. Proponują że jak dojadą do domu to sprawdzą u siebie czy mają takie narzędziami ewentualnie zadzwonią Kolejne umawianie terminu. Przyjeżdża kolejna ekipa już przygotowana ale w trakcie montażu okazuje się że brakuje elementów montażowych a kanapa jest uszkodzona, wygięta w banan, buja się a deski skrzyni są połamane. Odmawiamy odbioru ale Panowie nie zabierają kanapy.
Salony meblowe
Dzisiaj 9.12. zapłaciłem za zamówioną rogówkę. W listopadzie w momencie składania zamówienia pytałem się Pani Aleksandry sprzedającej czy w najbliższym czasie będzie jakaś promocja i może warto wstrzymać się z zakupem, odpowiedziała że NIE. Także, te 200 złotych za wydane 2500 zł, które bym dziś otrzymał składając zamówienie przeszło mi koło nosa! Bardzo nie ładnie. Odradzam zakupy.
Salony meblowe
ogólnie masakra. kila lat temu kupiłem komodę , po 1,5 roku się rozpadła, pomyslałem może złe uzytkowanie itd. trudno. nie była za droga taka budżetowa , chociaż żywotność 1,5 roku to krótko i niszczenie środowiska. Ale teraz kupiłem komodę premium, w sklepie obejrzałem była OK zonie się podobał więc sporo zapłaciliśmy i kurcze jaki gupi byłem , brak info o dostawie , tylko zadania wpłąty całości .(...)
Salony meblowe
Agata meble jest ok ale firma transportowa niestety jeżeli jest możliwe nie korzystać usługi tej firmy jest porażka
Salony meblowe
Nie polecam sklepu, jakaś absolutna porażka. Odmówiono mi wymiany na inny kolor towaru oryginalnie zapakowanego bo nogi do zakupionych krzeseł zostały raz przykręcone i odkręcone. Chciałem wymienić na jaśniejszy kolor, bo sztucznym świetle salonu materiał miały całkiem inny odcień. Stwierdziłem to dopiero po przykręceniu nóg krzeseł (dosłownie 4 śrubek). No cóż, nigdy więcej do tak nie uprzejmego sklepu. Resztę potrzebnych rzeczy zamówiłem w innych sklepach z uprzejmą obsługą, gdzie klient nie jest traktowany jak intruz.
Salony meblowe
Przestrzegam! Nie kupujcie w Agata Meble. Zakupiony naroznik wygląda jakby był używany. Ma widoczne ślady po montażu z innej strony. Porażka
Salony meblowe
KUBO łóżko. Dwukrotnie reklamowaliśmy ten sam towar z powodu tej samej wady fabrycznej: podczas snu złamała się deska w stelażu łóżka - użytkownik spadł na podłogę :-(( Raz uznali reklamację - dosłali wadliwy element, drugi raz odrzucili, bo niby źle zamontowane przeze mnie. Sami sobie zaprzeczają: raz ta sama wada pochodzi od producenta, a kolejny raz to już moja wina. Ponadto na ten towar czekaliśmy 6 tygodni chociaż mówiono nam, że ma być 3. Łóżko właściwie rozlatuje się w rękach, materiały jakość koszmarna. Nigdy więcej tego nibysklepu! W odrzuceniu reklamacji zasłaniają się odmową uczestnictwa na drodze pozasądowej. Zastanawiam się nad powierzeniem sprawy adwokatowi.
Salony meblowe
Druga sofa i drugi zwrot. Smród w mieszkaniu utrzymuje sie juz tydzien. Mieszkanie wywietrzone sofa odkurzona i zapach nie mija. Zapach stechlizny. Przy pierwszej sofie od nich mielismy to samo. Takie cos powinno byc karane.
Salony meblowe
Tragedia! Zakupiłam narożnik, który przyjechał wadliwy niemalże w każdym elemencie. Poręcz z dziurą w piance - gniecenie niesamowicie rzucające się w oczy. Materiał pomarszczony w miejscach w których nie powinien być. Niedopasowane dwie części narożnika prawa z lewą przez co pomiędzy widać bardzo nieestetyczną szparę. Mebel prezentuje się tragicznie. Problemy z reklamacją złożona w dzień odbioru mebla. Wysłali do mnie serwis producenta, który miał się przyjrzeć sprawie. Sam serwis dopatrzył się jeszcze większej ilości wad fabrycznych niż ja podałam w reklamacji. Chcą zabrać narożnik do naprawy w warunkach fabrycznych przez co będę siedziała i spała na podłodze. Prosiłam w reklamacji o wymianę mebla na nowy a nie sztukowanie go od nowa w 10 miejscach. Płaciłam za produkt pełnowartościowy a nie taki wybrakowany bubel! Mało elokwentne Panie z działu reklamacji odpisywały mi na reklamacje zresztą bardzo nieskładnie, że tylko naprawa wchodzi w grę a ja będę musiała spać i siedzieć na podłodze... Po licznych odwołaniach pozostał mi już tylko sąd. Nie odpuszczę im. Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salony meblowe
3 produkty, 3 reklamacje.. brawo Agatameble.
Salony meblowe
Kupilam kanapę narożna po 3 dniach na szwie rozerwany materiał poprostu za mocno naciągnięty i pękło na szwie .zglosilam reklamację i oczywiście nie uznano ,stwierdzono że zostało uszkodzone nożem,gdzie z noża wogole nie korzystalam ponieważ było to zapakowane w karton i nie trzeba było używać noza
Nie polecam, mega rozczarowanie. Kupiłam kanapę i przy zakupie zamówiłam tkaninę którą jest wytapocerowana. Dostaję sms że tkanina jest do odbioru i zapraszają do Salonu. Jadę, płacę. po zapłaceniu, nie przed, PO! Pan kasjer informuje mnie że muszę jechać po nią do magazynu 4 km dalej. Masakra, to kawałeczek szmatki. Pytam się dlaczego nie powiedział mi przed zapłatą to bym mogła zrezygnować z zamówienia. I tak bym zrobiła! Te 4 km jechałam 30 min. W międzyczasie z nudów postanowiłam sprawdzić, czy w necie znajdę tę tkaninę. I okazuje się ze sklep z którego agata zamówiła dla mnie tkaninę ma sklep internetowy w którym zapłaciła bym za nią 40 zł., a w Agacie zapłaciłam 140. nigdy więcej!
Salony meblowe
Obsługa udzieliła mi niezbędnych informacji telefonicznie przy reklamacji łóżka. Jestem bardzo zadowolona z otrzymanej pomocy
Salony meblowe
Fotel zamówiony, zapłacony przy sprzedaży czas oczekiwania to maksymalnie tydzień na czym nam bardzo zależało ponieważ później czekała nas miesięczna delegacja:/ opóźnienie 3 tygodnie kiedy pojechaliśmy ostatniego dnia do salonu powiedziano nam że towar będzie za 2 dni( kiedy My mieliśmy już być na wyjeździe) na pytanie czy w ramach rekompensaty za czas oczekiwania coś przewidują usłyszeliśmy ze nie i na transport z firmy tez nie możemy liczyć. Poprosiliśmy o rozmowę przedstawicielkę dyrekcji. Bardzo niemiła Pani. Zrezygnowaliśmy z transakcji i zażądaliśmy zwrotu pieniędzy w momencie kiedy pierwszy raz podniosła na Nas głos w rozmowie! Nie polecam ! Poziom żenada! Kanapę tez bym oddała ale nie ma już jak.
Salony meblowe
Nie polecam ten sklep to tragedia. Towar zamówiony już dawno powinien byc dostarczony ale nikt nic nie wie i nie poczuwa się do winy za opóźnienia.
Salony meblowe
Unikać!!!. Na zamówienie czeka się w nieskończoność (termin na fakturze chyba losuje komputer) a obsługa ma wylane na klienta.
Salony meblowe
Odradzam zakupy w tym sklepie. Czas oczekiwania do 28 dni, w praktyce oznaczało to 28 w górę. Po 28 dniach dostałem różne wytłumaczenia co stało się z moim zamowieniem. Ostatecznie któraś z paczek była uszkodzona. Oczekiwanie na zamówienie nowej od 2 tygodni w gore. W związku z tym, że żaden z pracowników sklepu jak i infolinii nie próbowali jakkolwiek przyspieszyć tego procesu wziąłem sprawy w swoje ręce : dokładnie ten sam narożnik jest dostępny od zaraz przez internet. Próbowałem nie rezygnować z zamówienia tylko jakoś to przyspieszyć. Nie udało się, chciałem zamówić nowy jeszcze raz po cenie w której kupiłem go miesiąc temu - nawet za to, że muszę czekać kolejny miesiąc nie chcieli mi jej sprzedać po starej cenie tylko nowej 300 zł droższej. Jestem zdumiony poziomem wylania na mnie. odradzam wszystkim
Salony meblowe
Oto krótka (a właściwie długa) historia naszej kuchni. Zamówiliśmy meble razem z kompletem AGD do kuchni plus transport i montaż. W umówionym terminie, po demontażu starej kuchni, dowiedzieliśmy się, że meble nie trafiły do magazynu. Kolejne niemal dwa tygodnie czekania w warunkach obozowych. Przywiezione meble nie do końca zgodne z projektem, przepłaciłem m.in. za blat, zamiast węższego dostaliśmy szeroki, co prawda został docięty, niemniej kilkaset zł straty. Kuchnia złożona nie do końca z projektem, nie tego oczekiwaliśmy. Na dzień dobry uszkodzona lodówka w drodze do magazynu, jakby ja ktoś kopnął albo do niej strzelał. Do tego niesprawna mikrofala, do wymiany właściwie cały środek, a mimo tego sklep odmówił wymiany i teraz mam czekać miesiąc lub więcej, aż serwis sprowadzi części zamienne z Włoch. Tak jak piszą inni recenzenci, obsługa jest super miła dopóki się nie zapłaci. Jak już dostaną ciężko zarobione kilkadziesiąt tysięcy zł, mają człowieka w... poważaniu. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, odradzam też rodzinie, znajomym i nieznajomym. P.S. Powodzenia z dodzwonieniem się do działu reklamacji. Łatwiej dostać się do Fort Knox.
Salony meblowe