Oceny (1)

WaldekKaszubski
Termin usługi: grudzień 2023

Mieszkam na Fikakowie i czasem muszę robić zakupy w tym markecie . Ucieszyłem się kiedy jakiś czas temu , po remoncie , zobaczyłem nowiutkie kasy samoobsługowe. Niestety , od jakiegoś czasu zwykle są nieczynne . Na pytanie dlaczego , jedna z kasjerek z rozbrajającą szczerością poinformowała mnie , że automaty często się zawieszają , a personel nie ma czasu na ciągłe resetowanie tych urządzeń . Jakoś w innych sieciówkach personel potrafi sobie z tym kłopotem poradzić . System w Rossmanie działa bezawaryjnie , w Lidlu zawsze jest oddelegowany ktoś z personelu do pomocy w obsłudze . W Biedronkach natychmiast po zaistnieniu problemu pojawia się ktoś z obsługi Obsługa Merkusa woli generować długie kolejki do zwykłych kas. Dzisiaj , około godziny 12 , odstałem ponad 15 minut w kolejce Nie miałem czasu na zakupy w innym sklepie ( kupowałem mięso i wędliny ) Co do obsługi na stoisku mięsnym i wędliniarskim Nie będę się pastwił nad tym paniami . Co do kasjerek Dwie panie , które obsługują przy stoisku z alkoholami są na poziomie . Pozostałe jak sprzedawczynie kiełbasy . Unikam robienia zakupów w Merkusie również z powodu bardzo wysokich cen

Supermarkety

1.6