Multimedia Polska S.A. - Biuro Obsługi Klienta

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

maciej - opinia

Skarga na opieszałość Multimedia przy migracji nr tel. z Plus, skutkująca blokadą nr telefonu. Tel. z konsultantką Patrycja Leśniewicz zawarłem umowę przeniesienia nr tel. do Multimedia. Otrzymałem kurierem(21.02.2020) dokumenty, z których część przekazałem kurierowi. Natychmiast reagowałem zgłoszeniem tel. do BOK na brak karty i umowy. Otrzymałem info. że wszystko jest OK i otrzymam dalszą korespondencję kurierem. Od 3 dni staram się poprzez tel BOK ustalić co się dzieje w sprawie(18.052020 Cieślak Agnieszka) następnie kolejni konsultanci i rozłączane rozmowy. W efekcie w dniu 20.05.2020 oddzwania pani Leśniewicz i informuje mnie że w dniu migracji numeru wyśle kurierem umowę i kartę sim. Poinformowałem ze nie zgadzam się na takie rozwiązanie bo telefon nr tel. przestanie działać. Zaproponowałem odbiór umowy w BOK Gdańsk Gospody. Zostałem zapewniony przez P.Leśniewicz że oddzwoni. Nie zrobiła tego. to są żarty?żądam reakcji!

  • maciej
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

2.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Basia - opinia

Niestety, aneks do umowy mamy do 31.01.2021 i niestety musimy do tego czasu wytrzymać. Akurat teraz, podczas zakazu wychodzenia z domu, uraczono nas reklamą VOD przy każdej zmianie kanału, przy każdej próbie kliknięcia na pasek , generalnie przy każdym użyciu pilota !!! Reklama zajmuje prawie pół ekranu od lewej strony. Jest to bardzo zakłócające, irytujące i denerwujące!!! Wyłączyć nijak się tego nie da, nie ma możliwości!!! Dzwoniłam do serwisu, niestety powiedziano mi że to specjalnie zrobiono (sic) ,wg mnie aby ludzi "naciągać" na oglądanie!!! prosiłam aby zmieniono mi ustawienia na poprzednie, odpowiedziano mi, że nad tym pracują bo nie jedna dzwonię w tej sprawie, moim zdaniem powinna być możliwość aby to komu przeszkadza mógł sobie sam wyłączyć!!! Czekam prawie tydzień, a programista który to uruchomił nie potrafi zrobić opcji aby to wyłączyć (sic) albo nie może , bo ma takie zalecenia. Brak słów.

  • Basia
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kacper - opinia

Tragedia !!!! firma dno dna. nie znam drugiej takiej. próba wypowiedzenia umowy to męka. wypowiedzenie wysłane, ruter zwrócony, a oni z uporem maniaka wysyłają f-ry. kontakt dramatyczny. moja kancelaria ich rozjedzie w imię zasad, bo takie traktowanie klientów w XXI wieku to .................... bez komentarza. nie polecam ! ludzie nie podpisujcie z tą pseudo-firmą żadnych umów.

  • Kacper
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Jeśli zależy wam na stabilnym dostępie do sieci

polecam omijać. Od kilku dni używam komórki jako modemu, bo internet albo działa jakby go nie było, albo zwyczajnie go nie ma. Multimedia była problematyczna od kiedy pamiętam, ale ostatnio przeginają.

  • Anonim
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

omijać

Polecam omijać. Przy podpisywaniu umowy wszystko ładnie, do czasu przyjścia instalatora. Sprzęt z antykwariatu, robota na sztukę. Wypadające końcówki i problemy z dostawą telewizji i internetu. Tłumaczenie braku tv kablowej i internetu przez zakłócające nadajniki w pobliżu to jakaś bajka dla dzieci. Prośba o instalatora od roku i nic. Jak już szanowny Pan instalator był umówiony między 11ą a 13ą to zwyczajnie zanotował że nikogo nie było w domu a ja jak pajac od 8ej do 16ej na księcia czekałem.

  • Bert
opinia

1.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Byłam abonentką

Zrezygnowałam z usług Multimediów z powodu nie lojalności tej firmy. Nie dostawałam rzetelnych informacji co spowodowało naliczanie dodatkowych opłat ( nie zostałam poinformowana o zakończeniu promocji). Przy wypowiadaniu umowy, oraz przy zdawaniu dekoderów nikt nie powiedział że zostały nie dopłaty. Nie dostałam również w tej kwestii żadnej informacji drogą listową, emailową bądź smową. Skończyło się straszeniem windykatorem. W rozmowie telefonicznej również nie dowiedziałam się skąd dokładnie powstałe nie dopłaty. O ile do jakości sprzedawanych usług nie mam żadnych zastrzeżeń, o tyle obsługa osób zatrudnionych w Multimediach ( Gdańsk , ul. Gospody) oraz osoby pracującej na infolinii pozostawia wiele, wiele do życzenia. Rozmowę zakończyłam życząc panu żeby darł się tak na żonę, jak drze się na mnie. To jakaś pomyłka!!! Chciałam prostego wyjaśnienia skąd ta nie dopłata, nie mam zamiaru nikogo oszukiwać, a zostałam okrzyczana jak małe dziecko. Po firmie o takim zasięgu usług można spodziewać się że zatrudniają osoby przeszkolone w kontaktach z osobami które było nie było, ale płacą na ich pensje.

  • ela
opinia

nie dotrzymują umowy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ludzie nie nabierajcie sie przy podpisywaniu lub przedłuźaniu umowy z multimedia .do dziś zbywaja mnie krecą i kłamią a oferty ktora obiecali do dziś nie dostałam mimo usilnych kontaktow telefonicznych na infolini pracuja sami kłamcy którzy cały czas oszukuja i zbywaja klienta.ludzie piszcie na nich do rzecznika praw numer znajdziecie w internecie .ja bede pisala skarge na nich do rzecznika jesli nie odniosa sie do mojego pisma ktore im wysłałam o dotrzymanie umowy ktorej nie dotrzmali przy podpisywaniu nowej umowy.juz nigdy wiecej nie uczciwych operatorów sieci !!!!!!!!!!!! nie polecam multimedi jak najdalej od takich nielojalnych firm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Monika klient któremu niedotrzymali pelnej umowy!!!!
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
opinia

1.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Polsat Cyfrowy

1, 5 godz w kolejce żeby usłyszeć - ale ja nie rozumiem po co Pan do nas przyjechał.

  • Telemaniak
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »