Multimedia Polska S.A. - Biuro Obsługi Klienta

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Marcin - opinia

Najgorszy syf jaki można wybrać ciągły brak internetu

  • Marcin
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Paweł - opinia

Nigdy więcej!!! Codziennie skanowanie kanałów, brak obrazu, przerywanie, często telewizja po prostu nie działa i wyświetla się brak sygnału! Lista kanałów zmienia się bez wcześniejszego powiadamiania, nagle brakuje kanałów które były wcześniej. Podobno można oglądać programy z catch up tv, podobno, bo wiąże się to z przerywaniem programu co 5 sekund..... Jak najszybciej rezygnuję z tych pseudo usług! nie polecam!!!! żenada!!

  • Paweł
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021
opinia

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

k - opinia

Dramat, codziennie jakis problem, przerywający internet....

  • k
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Anna - opinia

Masakra nigdy więcej. nie polecam!

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2021
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Multidno - opinia

Codziennie ten g@wniany dekoder aktualizuje mi kanały przez co przerywa oglądanie. Szlag mnie trafia ! NIGDY więcej multimedii!

  • Multidno
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2020
opinia

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

maciej - opinia

Skarga na opieszałość Multimedia przy migracji nr tel. z Plus, skutkująca blokadą nr telefonu. Tel. z konsultantką Patrycja Leśniewicz zawarłem umowę przeniesienia nr tel. do Multimedia. Otrzymałem kurierem(21.02.2020) dokumenty, z których część przekazałem kurierowi. Natychmiast reagowałem zgłoszeniem tel. do BOK na brak karty i umowy. Otrzymałem info. że wszystko jest OK i otrzymam dalszą korespondencję kurierem. Od 3 dni staram się poprzez tel BOK ustalić co się dzieje w sprawie(18.052020 Cieślak Agnieszka) następnie kolejni konsultanci i rozłączane rozmowy. W efekcie w dniu 20.05.2020 oddzwania pani Leśniewicz i informuje mnie że w dniu migracji numeru wyśle kurierem umowę i kartę sim. Poinformowałem ze nie zgadzam się na takie rozwiązanie bo telefon nr tel. przestanie działać. Zaproponowałem odbiór umowy w BOK Gdańsk Gospody. Zostałem zapewniony przez P.Leśniewicz że oddzwoni. Nie zrobiła tego. to są żarty?żądam reakcji!

  • maciej
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

2.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Basia - opinia

Niestety, aneks do umowy mamy do 31.01.2021 i niestety musimy do tego czasu wytrzymać. Akurat teraz, podczas zakazu wychodzenia z domu, uraczono nas reklamą VOD przy każdej zmianie kanału, przy każdej próbie kliknięcia na pasek , generalnie przy każdym użyciu pilota !!! Reklama zajmuje prawie pół ekranu od lewej strony. Jest to bardzo zakłócające, irytujące i denerwujące!!! Wyłączyć nijak się tego nie da, nie ma możliwości!!! Dzwoniłam do serwisu, niestety powiedziano mi że to specjalnie zrobiono (sic) ,wg mnie aby ludzi "naciągać" na oglądanie!!! prosiłam aby zmieniono mi ustawienia na poprzednie, odpowiedziano mi, że nad tym pracują bo nie jedna dzwonię w tej sprawie, moim zdaniem powinna być możliwość aby to komu przeszkadza mógł sobie sam wyłączyć!!! Czekam prawie tydzień, a programista który to uruchomił nie potrafi zrobić opcji aby to wyłączyć (sic) albo nie może , bo ma takie zalecenia. Brak słów.

  • Basia
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kacper - opinia

Tragedia !!!! firma dno dna. nie znam drugiej takiej. próba wypowiedzenia umowy to męka. wypowiedzenie wysłane, ruter zwrócony, a oni z uporem maniaka wysyłają f-ry. kontakt dramatyczny. moja kancelaria ich rozjedzie w imię zasad, bo takie traktowanie klientów w XXI wieku to .................... bez komentarza. nie polecam ! ludzie nie podpisujcie z tą pseudo-firmą żadnych umów.

  • Kacper
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »