Oceny (8)

Adam
Termin usługi: wrzesień 2023

Przery w dostawie internetu to standard rozmowa z serwisem (konsultant bez pojęcia) nie dają niczego, Technika proponuje za 6 dni .Mimo moich uwag że to jest notorycznie i pytam kiedy będzie Internet.Odpowiedz cytuję.Do czego ta rozmowa zmierza? A i oświadczył że i tak pan musi płacić

Dostawcy internetu

1.0
Katarzyna Michna
Termin usługi: sierpień 2023 

Opisałam problem i otrzymałam właściwą pomoc, jestem zadowolona

Telewizja kablowa

5.8
Gosia
Termin usługi: sierpień 2023

Najgorsza obsługa klienta. Po przedłużeniu umowy od trzech miesięcy walczę z zawyżonymi fakturami. Reklamacja uznana, faktura korygująca wystawiona a kolejny miesiąc faktura znowu zawyżona. I co miesiąc informacja, ze nie mam wyrażonej zgody marketingowej a zgoda jest wyrażona. Pracownik niestety nie wie czy w czerwcu, czy w lipcu, bo za każdym razem podaje inną datę. A ja zgody wyraziłam w maju przedłużając umowę.

Dostawcy internetu

1.0
Elżbieta
Termin usługi: kwiecień 2023 

Ponieważ kończyła mi się umowa mój telefon się rozdzwonił . Pani oświadczyła mi przez telefon że ponieważ kończy mi się umowa ona ma dla mnie propozycję na nową ,odmówiłam ale kolejny raz zdecydowałam się i tak miała wyglądać ta umowa pakiet który miałam Super Box TV + Internet - cena 114 a do tego 300 Internet . A co się okazało wlepiła mi Max Box 138 złotych opłata to jest świństwo . Od waszego pracownika usłyszałam że bym uważała bo naciągacie nas klientów .Jak tak można . Jeszcze jedno gdzie jest wasza tabela opłat skoro ciągle widnieje tylko vektry może faktycznie wasze ceny są wyssane z palca .

Telewizja kablowa

1.6
  • obsługa:
    3
  • oferta:
    2
  • awaryjność:
    -
  • dodatkowe usługi:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
msikorski89
Termin usługi: styczeń 2023

Szybka i sprawna obsługa. Duża wiedza techniczna u Konsultantów co nie zawsze jest spotykane. Polecam.

Dostawcy internetu

6.0
  • obsługa:
    6
  • oferta:
    6
  • jakość usług:
    6
  • awaryjność:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Marr
Termin usługi: styczeń 2023

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Awarie, notoryczne spadki prędkości, ping i jitter po kilkaset, zawyżone faktury z kwotami z d..., straszenie klienta karami, wciskanie starszym ludziom pakietów za kosmiczne pieniądze... Zamknąć ich powinni.

Dostawcy internetu

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    1
  • jakość usług:
    1
  • awaryjność:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Urszula
Termin usługi: wrzesień 2022 

U mnie wszystko działa dobrze, szybki serwis. Oferta super z Netflix

Telewizja kablowa

6.0
  • obsługa:
    6
  • oferta:
    6
  • awaryjność:
    6
  • dodatkowe usługi:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Anonim
Termin usługi: czerwiec 2022 

Nie polecam , co dziennie przycina się tv i brak sygnału, tragedia