Multimedia Polska S.A. - Biuro Obsługi Klienta
Oceny (8)
Przery w dostawie internetu to standard rozmowa z serwisem (konsultant bez pojęcia) nie dają niczego, Technika proponuje za 6 dni .Mimo moich uwag że to jest notorycznie i pytam kiedy będzie Internet.Odpowiedz cytuję.Do czego ta rozmowa zmierza? A i oświadczył że i tak pan musi płacić
Dostawcy internetu
Opisałam problem i otrzymałam właściwą pomoc, jestem zadowolona
Telewizja kablowa
Najgorsza obsługa klienta. Po przedłużeniu umowy od trzech miesięcy walczę z zawyżonymi fakturami. Reklamacja uznana, faktura korygująca wystawiona a kolejny miesiąc faktura znowu zawyżona. I co miesiąc informacja, ze nie mam wyrażonej zgody marketingowej a zgoda jest wyrażona. Pracownik niestety nie wie czy w czerwcu, czy w lipcu, bo za każdym razem podaje inną datę. A ja zgody wyraziłam w maju przedłużając umowę.
Dostawcy internetu
Ponieważ kończyła mi się umowa mój telefon się rozdzwonił . Pani oświadczyła mi przez telefon że ponieważ kończy mi się umowa ona ma dla mnie propozycję na nową ,odmówiłam ale kolejny raz zdecydowałam się i tak miała wyglądać ta umowa pakiet który miałam Super Box TV + Internet - cena 114 a do tego 300 Internet . A co się okazało wlepiła mi Max Box 138 złotych opłata to jest świństwo . Od waszego pracownika usłyszałam że bym uważała bo naciągacie nas klientów .Jak tak można . Jeszcze jedno gdzie jest wasza tabela opłat skoro ciągle widnieje tylko vektry może faktycznie wasze ceny są wyssane z palca .
Telewizja kablowa
-
obsługa:3
-
oferta:2
-
awaryjność:-
-
dodatkowe usługi:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Szybka i sprawna obsługa. Duża wiedza techniczna u Konsultantów co nie zawsze jest spotykane. Polecam.
Dostawcy internetu
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
awaryjność:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Awarie, notoryczne spadki prędkości, ping i jitter po kilkaset, zawyżone faktury z kwotami z d..., straszenie klienta karami, wciskanie starszym ludziom pakietów za kosmiczne pieniądze... Zamknąć ich powinni.
Dostawcy internetu
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
awaryjność:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
U mnie wszystko działa dobrze, szybki serwis. Oferta super z Netflix
Telewizja kablowa
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
awaryjność:6
-
dodatkowe usługi:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Nie polecam , co dziennie przycina się tv i brak sygnału, tragedia