NET-S M. Chmielewski, J. Chmielewska sp. j.

adres
81-356 Gdynia, Starowiejska 17
telefon
58 661-11-22  fax:  58 661-11-22
www
www.net-s.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Przydatne akcesoria do iPhone'a
    Przydatne akcesoria do iPhone'a 26 września 2012 (39 opinii) Jedni widzą w nim jedyny, słuszny telefon, inni wybiorą każdą inną markę, oby tylko nie Apple. Jedno jest pewne, obok iPhone'a niewielu przechodzi obojętnie. Wszyscy, którzy...

Opinie + dodaj ocenę


2.7

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • promocje:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Brak możliwości kontaktu ze sklepem

Bardzo długi czas realizacji zamówienia i żadnej możliwości kontaktu ze sklepem. Można pisać i dzwonić. Żadnego odzewu.

  • Jarek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Opinia

Szybka dostawa, produkt zgodny z opisem. Super!!!

  • Angelika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

09.01.2018r oddałem na gwarancję router . Dziś jest 08.02.2018r i dalej nie otrzymałem sprawnego routera ani zwrotu gotówki . Moje maile ignorują , jest rok 2018 a firma rodem z komuny .

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Nie polecam

Dałem się skusić atrakcyjną ceną, jednak nie polecam tego sklepu. Brak kontaktu, długie czekanie na towar.

  • Michaił (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    2
     
  • promocje:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

NIE POLECAM - brak kontaktu, zero profesjonalizmu

Kupiłem 4 dyski do serwera. Przy podłączeniu jeden okazał się uszkodzony - po prostu "umarł" po chwili od podłączenia. Normalna sprawa, po to jest gwarancja. Niestety okazuje się że Net-s jest jak firma krzak: nie można się dodzwonić bo podany numer to automat informujący że nikt telefonów nie odbiera. Na emaile też nikt nie odpisuje. W końcu się udało uzyskać informację jak odesłać sprzęt na gwarancji. Dysk odesłałem kurierem, dobrze zabezpieczony. Po 10 dniach od odebrania przez Net-s paczki informują mnie że dysk jest uszkodzony mechanicznie z zewnątrz i to już nie jest ich problem.... i co mam zrobić? nic oprócz pójścia do sądu... NIE POLECAM, BARDZO ZŁA FIRMA!

  • Łukasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Kompletny brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od Umowy

Potwierdzam wcześniejszą opinię jednego z pechowców, którzy mieli nieprzyjemność korzystać z usług tego sklepu. Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu umowy i odesłaniu przedmiotu miesiąc temu. Zero kontaktu jakimkolwiek kanałem. Nie polecam nikomu, bo szkoda nerwów. Chętnie przećwiczę ścieżkę przedsądowego wezwania do zapłaty oraz e-sąd, ale ogólnie szkoda czasu na takie pseudosklepy.

  • Diamond (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

zadowolony z obsługi net-s.pl

zadowolony z obsługi net-s.pl

  • Sławek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • promocje:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Serwis GWARANCYJNY nie działa

W grudniu 2016 kupiłem w net-s duże dyski do serwera plików. Niemal dokładnie po roku jeden z nich znacznie zwolnił transfer zaczął zgłaszać błędy odczytu. Zdarza się, po to jest 2-letnia gwarancja. Skontaktowałęm się z serwisem. Tu pierwsze zdziwienie: kontakt jest możliwy tylko drogą mailową, a odpowiadają po tygodniu... OK, odpowiedzieli, żebym odesłał do nich dysk. Na szczęście odesłałem kurierem, więc mam potwierdzenie, bo od tego czasu serwis net-s zamilknął. Od 6 tygodni nie mam żadnej informacji poza "zgłosze jest w trakcie realizacji". Nie da się dodzwonić (pod numerem kontaktowym jest tylko automat, który mówi że jedyną drogą kontaktu jest email), a na emaile nie odpowiadają. Chyba pozostaje droga sądowa... NIE POLECAM!!!

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2016
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.4

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

polecam

w miarę szybka realizacja 4 dni, cena najlepsze jaką znalazłem w sieci. niestety słaby kontakt, na odpowiedz na maila czekałem prawie dzień. może to zwiażane z okresem świętecznym, lecz powinni więcej osób zatrudnić ! paczka zapakowana starannie, towar dotarł s stanie nie naruszonym. wezmę pod uwagę ten sklep przy następnych zakupach

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Zero kontaktu

Nie polecam - zamówienie złożone, całkowity brak kontaktu zarówno przez tel jak i @.

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.8

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

szybki bezproblemowy zakup

szybki bezproblemowy zakup

  • Paweł (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Marcin

Super sklep, zamawiasz - otrzymujesz, bez zbędnych formalności. Polecam :)

  • Marcin (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

GODNY POLECENIA

Super sklep wszystko szybko sprawnie i rzetelnie.

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kpina!

Sprzedawca sprzedaje towar którego nie posiada na stanie, bardzo długi czas realizacji! W przypadku pomyłki w formularzu nie można liczyć na pomoc pracowników (pomimo wielu próśb, nie doczekałem się korekty do FV). Ignorancja ze strony obsługi. podejście typu "kup i sam się martw" Zdecydowanie NIE polecam!!!

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Nie zwracają pieniędzy przy odstąpieniu od umowy!

Opinia dotyczy zamówienia 396961 z dnia 2017-11-06: Niestety większość negatywnych opinii na temat tego sklepu jest prawdziwa. Kupiłem u nich router, odstąpiłem od umowy i odesłałem. Dziś mija 27 dni od dnia kiedy otrzymali zwrócony sprzęt. Nie odpowiadali na maile. Dopiero przedsądowe wezwanie do zapłaty wysłane do księgowości sprawiło, że ktoś ze sklepu napisał maila, że postarają się jak najszybciej zwrócić. Niestety minął kolejny tydzień - brak pieniędzy i jakiejkolwiek informacji. Składam pozew do e-sądu w postaci elektronicznego postępowania upominawczego i każdemu kto ma podobny problem ze sklepem net-s radzę zrobić to samo. Koszt to 1,25% żądanej kwoty (nie mniej niż 30 zł), którego zwrotu od sklepu oczywiście można się domagać nawet jeżeli w trakcie postępowania sklep zwróci pieniądze i wycofamy pozew. Szkoda nerwów...

  • Daniel (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Amatorzy

Potwierdzam powyższe negatywne opinie. Ten sklep to jakieś nieporozumienie. Przez 2 tygodnie status zamówienia to "w realizacji". Oczywiście żadnych odpowiedzi na pytania wysłane przez formularz kontaktowy. Nie sprawdziłem opinii przed zakupem i to był mój błąd. Teraz jest nerwówka.

  • KN (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Amatorka

Witam. Zamówienia nie ma od 8 dni roboczych !!! Zero kontaktu ze sklepem, Nie polecam !!!!

  • Klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Klient po raz ostatni

Po pól roku użytkowania padł dysk. Cóż zdarza się nie wyprodukował go sklep. W ramach gwarancji przekazałem go do sklepu. Termin naprawy/ wymiany określony na karcie przyjęcia dysku w ramach reklamacji określono na 14 dni. Minął miesiąc, brak kontaktu ze strony sklepu. W czasie mojej osobistej wizyty w sklepie, sprzedawca odpowiedział, że dysk został wysłany do producenta i dotychczas nie wrócił. Niestety dysk wyprodukowany w Kalifornii więc mogę jeszcze poczekać bardzo długo. Dysk kupiłem w tym konkretnym sklepie, który z jego sprzedaży pobrał należny zysk. Niech więc sprzedawca rozlicza się z producentem z tytułu wadliwego wyrobu. Ja zapłaciłem za towar sprzedawcy i oczekuję od niego albo wymiany na towar wolny od wad albo zwrot gotówki. Poziom obsługi w sklepie wprost żenujący. Jako infolinie włączona jest automatyczna sekretarka, która poleca kontakt ze sklepem przez formularz kontaktowy, na który i tak nikt nie odpowiada. Widzę na tym forum kilka pozytywnych komentarzy wychwalających sklep. Czy aby nie pochodzą one od personelu i znajomych?. Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie. Omijajcie go szerokim łukiem.

  • Klient po raz ostatni (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Bark kontaktu za sklepem

Sklep zainkasował wpłatę za blisko 500zł, nie mam od ponad 2 tygodni żadnego odzewu w sprawie realizacji zamówienia !!! Infolinia jest nieczynna, na 2 maile brak odpowiedzi

  • Bartłomiej (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.8

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

opinia

Dobry towar, dobry sprzedawca, przystępna cena,

  • Michał Błażejewski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0