NET-S M. Chmielewski, J. Chmielewska sp. j.

adres
81-356 Gdynia, Starowiejska 17
telefon
58 661-11-22  fax:  58 661-11-22
www
www.net-s.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Przydatne akcesoria do iPhone'a
    Przydatne akcesoria do iPhone'a 26 września 2012 (39 opinii) Jedni widzą w nim jedyny, słuszny telefon, inni wybiorą każdą inną markę, oby tylko nie Apple. Jedno jest pewne, obok iPhone'a niewielu przechodzi obojętnie. Wszyscy, którzy...

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Sprzedają towar, którego nie mają, potem odmawiają prawa do zwrotu, janusze biznesu

  • Tymek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Nie polecam

Nie polecam. 2 tygodnie czasu realizaji bez uprzedzenia o tym fakcie a dodatkowo brak możliwości rezygnacji z zamówienia.

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Ostrzegam same kłopoty

towar miał byc dostępny 24 h , zmieniające się statusy 1-3 dni, kolejne do 3 dni, kolejne etc, zakup z fakturą ale do celów prywatnych , w koncu złozone odstąpienie od umowy ale NET-S pomimo sprzeciwu wysyła sprzet na dodatek pod zły adres. Trudno się dodzwonić, poza tym informują, że sprawy sądowe są im znane i sie nie przejmują. TREŚĆ NET-S "....wzywamy do zakończenia realizacji zawartej umowy i odbioru zamówienia do dnia xxxxx. z siedziby naszej spółki (możliwa jest wysyłka naszym kurierem po przedpłacie 20.99 zł za kolejny transport). W przypadku nieodebrania zamówienia w w/w terminie od dnia xxxx. zmuszeni będziemy nałożyć na Państwa opłatę magazynową w wysokości 15 zł dziennie, która będzie fakturowana po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, aż do skutecznego odebrania zamówienia." Ta firma to jakaś paranoja. Dlaczego takie firmy są wspierane dotacjami skoro tak traktuja ludzi. Nie mają towaru i jak ktoś chce z tego powodu zrezygnowac z zamówienia to nie ma prawa bo zaznaczył fakturę.

  • brenas (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.8

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Nie mają towaru, a na stronie podają "dostępny"

Sklep sprzedaje towar którego nie mają. Status "dostępny" oznacza u nich "wysyłka za 10 dni roboczych" Słaby kontakt.

  • Jan (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.2

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Nie wysyłają towaru

Niestety po zakupie i przelaniu pieniędzy, brak towaru, brak zwrotu, brak kontaktu - nie polecam

  • Bartosz Gembiak (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.5

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.5
 

Dysk SSD

Towar i obsluga profesjonalne OK

  • flyshark (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.4

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

Xiaomi A1 działał 2 tygodnie - odmówiono gwarancji

Zakupiłem Xiaomi A1. Czieszyłem się nim 2 tygodnie. Od pierwszego dnia był w etui ochronnym. Po 2 tygodniach noszenia w kieszenie wyświetlacz przestał działać. Oddałem na gwarancję. Tam dopatrzono się rysy (malutkiego pęknięcia) i odmówiono gwarancji. To tak jakby samochód się rozpadł od jeżdżenia i producent się wymiguje od odpowiedzialności bo 'uszkodzenie mechaniczne'

  • Konrad Marszałek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

KKP

Sympatyczny i dostępny bez problemów sklep internetowy

  • KKP (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

ostrzegam przed zakupem

zakupiłem bezprzewodową kamerę cofania Garmin za 401.03 zł przed zakupem rozmawiałem z przedstawicielem sklepu który poinformował mnie że mając nawigacje Garmin 61 moge mieć podgląd i widzę co się znajduje z tyłu pojazdu tylko muszę zakupić w ich sklepie kompletną bezprzewodową kamerę cofania Garmin BC-30 i jak mi polecono zakupiłem w/w kamerę po zamontowaniu przez zakład specjalistyczny okazało się że kamera nie działa gdyż brak jest przewodu z nadajnikiem.Obecnie już miesiąc koresponduje pisemnie oraz za pomocą internetu aby mi przesłano za pełną odpłatnością brakujący przewód,nie mam właściwej odpowiedzi telefonicznie nie mogę się dodzwonić podaje swój nr . kontaktowy prosząc o kontakt , kamera jest mi bardzo potrzebna gdyż jestem inwalidą 1 grupy posiadam 80 lat mam uszkodzone kręgi szyjne nie mogę się odwracać.Sprzedano mi bubel z którego nie mogę korzystać.

  • inwalida (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

FATALNY SPRZEDAWCA

Najgorsze dotąd doświadczenie zakupu w sklepie internetowym. Otrzymałem kamerę termowizyjną rzekomo nową ale z rysami. Temat reklamacji odwlekany. Brak możliwości kontaktu. Telefon bo biura czynny jest przez godzinę dziennie i kolejka do operatora w słuchawce (odliczanie osób) trwa do 40 minut. FATALNY sklep. Finalnie reklamacja odrzucona z uzasadnieniem, że taką wadę można zgłosić jedynie tego samego dnia. Kurier dostarczył paczkę o godzinie 17. Reklamacja zgłoszona następnego dnia rano. Moje prośby by wskazać zapis w regulaminie, który to reguluje - pozostały bez odpowiedzi. Byłem nawet pod siedzibą chcąc to zgłosić ale bałagan (masa śmieci) na posesji skrajnie mnie zniechęcił. Zakwalifikowałem tą firmę jako nie wartą zachodu. Ostrzegam każdego. Poniżej korespondencja: -------------------------------- Wiadomość napisana przez sklep w dniu 29.03.2018, o godz. 15:39: Witam serdecznie, Szanowny Panie Jakubie, bardzo mi przykro, ale nie możemy uznać reklamacji, ponieważ wada produktu powinna zostać stwierdzona tego samego dnia, w którym towar został odebrany, natomiast reklamację zgłosił nam Pan dnia kolejnego i w związku z tym nie możemy przyjąć Pana reklamacji.

  • Jakub (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.6

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

Alkomat

Alcomaty zgodne z opisem przesyłka szybka zapakowane bardzo dobrze

  • Karol (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Aparaty fotograficzne

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Unikać jak ognia

Niestety ale wyższy poziom poszanowania praw konsumenta i innych przepisów prawa zapewni przypadkowa osoba sprzedająca "oryginalną perfumę" za 5 zł pod supermarketem. Wśród naruszeń z którymi miałem do czynienia wymienić można chociażby: - wprowadzanie w błąd co do możliwości złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi i podawanie zamiast tego informacji o sposobie skorzystania z gwarancji producenta - uchylanie się, z naruszeniem przepisów prawa, od poniesienia kosztu dostarczenia reklamowanego towaru, - uchybianie ustawowemu terminowi rozpatrzenia reklamacji, - kłamstwa w korespondencji e-mail dotyczące daty rozpatrzenia reklamacji, - odmowa kontaktu w sprawie reklamacji i odsyłanie klienta do serwisu producenta, - uchylanie się od spełnienia żądania wymiany rzeczy na wolną od wad mimo uznania żądania za zasadne, - odmowa przyjęcia rzeczy wadliwej w razie wymiany na wolną od wad, - odsyłanie sprzętu wadliwego informując, że jest sprawny, - uchylanie się, z naruszeniem przepisów prawa, od zwrotu ceny towaru po odstąpieniu od umowy, - ponowne uchylanie się, z naruszeniem przepisów prawa, od poniesienia kosztu dostarczenia towaru

  • szj (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2016
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Bardzo niski poziom obsługi, długi czas oczekiwania, zapisy niezgodne z art 33 Prawa konsumenckiego

Po raz drugi zawiodłem się na tym sklepie. Kilka lat temu nie przyjęli zwrotu pomimo, że wysłali złą wersję oprogramowania (na fakturze było prawidłowo, w paczcie wersja o połowę tańsza). Zwrot nie uznany, bo opakowanie oprogramowania otwarte, a takie przyszło w paczcie. Teraz zamówiłem po paru latach kartę SD , nie dotrzymany termin wysyłki zadeklarowany w liście potwierdzającym zamówienie. Co ciekawe, o przedłużonym czasie klient dowiaduje się dopiero z listu z zamówieniem, bardzo zmyślna polityka firmy. Po wysłaniu listu z prośbą o anulowanie zamówienia, ze względu na przedłużający się czas wysyłki, nagle dostaję maila, że właśnie paczka do mnie wyjechała. W międzyczasie sprawdziłem jak będzie wyglądał potencjalny zwrot niepotrzebnego towaru. Znalazłem zapis, który jest niezgodny z art 33 Prawa konsumenckiego. Twierdzą, że zwracają całe 1,5 zł (słownie jeden złoty pięćdziesiąt groszy) za przesyłkę, podczas gdy nie ma możliwości podczas zamawiania wybrania tak taniej opcji przesyłki. Krótko mówiąc, nie polecam tego sklepu. Każdy zakup wiąże się z problemami po stronie sprzedawcy. Trzeci raz nie popełnię tego błędu i oficjalnie będę gdzie tylko się da odradzał ten sklep.

  • Adalbert (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Krzysia

Kupowałam akcesoria do drukarki. Tanio, bez zastrzezeń co do jakości i szybka wysyłka

  • Krzysia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Masakra!! Nie kupujcie w tym sklepie!

To jest jakiś dramat. Najgorsze jest to, że kupiłam tam produkt tylko dlatego, że w Ceneo ma wysoką opinię i odznaczenie "zaufany sprzedawca". Nie dajcie się nabrać! Prawda jest taka, że mają zablokowane dodawanie opinii od tak - po zakończonej transakcji powinnam dostać formularz do wypełnienia i wystawienia opinii ale oczywiście nie dostałam ponieważ złożyłam reklamację... W skrócie: towar otrzymałam uszkodzony w 3 miejscach (opakowanie nie było uszkodzone) ale o reklamacji nawet nie chcieli słyszeć. Bez zastanowienia uznali, że to na pewno wina kuriera i mam sama dociekać się reklamacji u kuriera. Obsługa fatalna - pracownik chamski, a w dodatku wciskał mi totalne głupoty. Ostatecznie machnęłam ręką bo towar nie był drogi ale nigdy w życiu nic w tym sklepie nie kupie. Pisałam również skargę do Ceneo w sprawie braku możliwości dodania negatywnej opinii - podobno sklep miał awarię i nie przesłał im informacji o zakupie więc nie otrzymałam formularza z Ceneo. I w ten sposób drodzy Państwo wyrabia się pięciogwiazdkową opinię sklepu i nabiera ludzi!!!

  • agata (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

Ostrzegam

Zamówienie złożone 30 kwietnia 2018 , 2 tygodnie minęło a towaru brak , nie chcą zwrócić pieniędzy bo zakup na firmę. Ostrzegam nie kupujcie w tej firmie.

  • Karol (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Szybko, sprawnie, bezproblemowo

Polecam wszystkim. Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem.

  • kudel (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.4

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

waldek

szybka dostawa do sklepu miła obsługa

  • waldek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.0

w kategorii

Aparaty fotograficzne

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam

19 stycznia w sklepie zakupiłem kijek do selfie, otrzymałem maila potwierdzającego wpłatę i termin realizacji w ciągu 1-3 dni roboczych. Do piątku 23 lutego ze strony sklepu nie otrzymałem żadne wiadomości, toteż zadałem pytanie o status realizacji poprzez formularz kontaktowy. Tego samego dnia (tutaj jedyny plus za szybką odpowiedź), oznajmiono mi, że oczywiście z winy dostawcy termin wysyłki ulegnie przedłużeniu. 26 lutego okazało się jednak, że z powodu braku towaru całość transakcji nie będzie przeprowadzona i że sklep dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy. Dzień później poinformowano mnie, że "zlecono zwrot poniesionych kosztów" i że "w najbliższych kilku dniach przelew zostanie zrealizowany". Przelew z mojej strony zrealizowałem w kilka sekund (transfer w tym samym banku), ale zwrot może już potrwać kilka dni. Całość zakupów trwa już półtora tygodnia a efekt jest taki, że nie mam ani towaru ani wydanych na niego pieniędzy. Każdy może wyciągnąć samodzielnie wnioski. Dla mnie to były pierwsze i ostatnie zakupy w sklepie Net-s. P.S. Dokładnie ten sam kijek do selfie wczoraj kupiłem u konkurencji, jutro dostawa.

  • Marcin (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.7

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • promocje:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Brak możliwości kontaktu ze sklepem

Bardzo długi czas realizacji zamówienia i żadnej możliwości kontaktu ze sklepem. Można pisać i dzwonić. Żadnego odzewu.

  • Jarek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »