NET-S M. Chmielewski, J. Chmielewska sp. j.

adres
81-356 Gdynia, Starowiejska 17
telefon
58 661-11-22  fax:  58 661-11-22
www
www.net-s.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Przydatne akcesoria do iPhone'a
    Przydatne akcesoria do iPhone'a 26 września 2012 (39 opinii) Jedni widzą w nim jedyny, słuszny telefon, inni wybiorą każdą inną markę, oby tylko nie Apple. Jedno jest pewne, obok iPhone'a niewielu przechodzi obojętnie. Wszyscy, którzy...

Opinie + dodaj ocenę


5.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Krzysia

Kupowałam akcesoria do drukarki. Tanio, bez zastrzezeń co do jakości i szybka wysyłka

  • Krzysia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

zadowolony z obsługi net-s.pl

zadowolony z obsługi net-s.pl

  • Sławek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

GODNY POLECENIA

Super sklep wszystko szybko sprawnie i rzetelnie.

  • Anna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Klient po raz ostatni

Po pól roku użytkowania padł dysk. Cóż zdarza się nie wyprodukował go sklep. W ramach gwarancji przekazałem go do sklepu. Termin naprawy/ wymiany określony na karcie przyjęcia dysku w ramach reklamacji określono na 14 dni. Minął miesiąc, brak kontaktu ze strony sklepu. W czasie mojej osobistej wizyty w sklepie, sprzedawca odpowiedział, że dysk został wysłany do producenta i dotychczas nie wrócił. Niestety dysk wyprodukowany w Kalifornii więc mogę jeszcze poczekać bardzo długo. Dysk kupiłem w tym konkretnym sklepie, który z jego sprzedaży pobrał należny zysk. Niech więc sprzedawca rozlicza się z producentem z tytułu wadliwego wyrobu. Ja zapłaciłem za towar sprzedawcy i oczekuję od niego albo wymiany na towar wolny od wad albo zwrot gotówki. Poziom obsługi w sklepie wprost żenujący. Jako infolinie włączona jest automatyczna sekretarka, która poleca kontakt ze sklepem przez formularz kontaktowy, na który i tak nikt nie odpowiada. Widzę na tym forum kilka pozytywnych komentarzy wychwalających sklep. Czy aby nie pochodzą one od personelu i znajomych?. Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie. Omijajcie go szerokim łukiem.

  • Klient po raz ostatni (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

czekam tydzien na wysylke z gdyni do gdanska

jedyne co dobre to cena bo na wysyłkę jednej części czekam tydzień

  • stracony-klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.8

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Ten sklep a przede wszystkim ich serwis to jakiś żart!

Ten sklep a przede wszystkim ich serwis to jakiś żart! To obraza miasta Gdynia. Ceny mają stosunkowo dobre, i to tyle. Cała reszta to potworny dramat! Czas oczekiwania na towar wydłuża się w nieskończoność. Na infolinii czeka się około godziny w kolejce. Infolinia serwisu nie odbiera w ogóle! Z ciekawości czekałem raz 2 godziny. Obsługa serwisowa to najgorsza część tego pseudo-sklepu. Serwisant Tomek jest niemiły, nieprofesjonalny, robi łaskę, nie odpisuje na maile, a jeśli już zrobi łaskę i odpisze, to bardzo zdawkowo. Unikać jak ognia! A jeśli skusisz się ceną, to wiedz, że awaria sprzętu oznacza konieczność kupna nowego, bo serwis zajmie wiele tygodni. D R A M A T !!!

  • Maciej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zamówienie dysku

Nie polecam tego sklepu nawet swojemu wrogowi, dno i wodorosty. Brak kontaktu, brak zainteresowania klientem i jego sprawą, brak możliwości kontaktu z pracownikiem tylko zamówienie, które nie jest zrealizowane od 6 dni, a sklep nieczynny w dniu 16.06.2017r.

  • niedoszły klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Tusz do drukarki canon mg2450

bardzo szybka realizacja. Polecam

  • Dorota (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

jestem zadowolony !

od wielu lat kupuję, serwisuje i jest ok !

  • daranonim (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Najgorzej wydane pieniądze od lat czyli serwis Net-S Gdynia Starowiejska

Miałem ogromną nieprzyjemność oddać laptopa i komputer stacjonarny do serwisu Net-S w Gdyni na Starowiejskiej. Zazwyczaj sam konserwowałem swój sprzęt ale z uwagi na brak czasu (praca, treningi i studia) postanowiłem dać im swój sprzęt... 12 dni czekałem na jakikolwiek odzew co z komputerami, pomijam fakt że dodzwonić sie do nich graniczy z cudem i można najwyżej pogadać z automatem. Na laptopa czekałem ponad 2 tygodnie gdzie dowiedziałem się że koszt naprawy wynosi tyle że mógłbym kupić nowy więc nie zrobili z nim nic... za pożal sie boże "ekspertyzę" zapłaciłem 120zł... Pomyślałem troche dużo, no trudno. Dziś odebrałem komputer stacjonarny i uważam że zostałem grubo naciągnięty, ponad 3 tygodnie czekałem aby go odkurzyli i podłączyli jeden kabel, a gdy otrzymałem komputer wcale nie był odkurzony wyglądał tak samo jak go oddawałem. Sprzedawca tłumaczył sie że mają zepsutą sprężarkę... to czemu proponują tą usługę pytam ? Nikomu nie polecam tego salonu strata pieniędzy i przedpiastowskim czasu. Jak poprosiłem namiar do przełożonego, chłopak pracujący w serwisie nie chciał mi go nawet podać. Mam nadzieje że wasz pracodawca to przeczytai i sie zastanowi kogo zatrudnia..

  • Marcin (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik/listopad 2016
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »