• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Neuroshima Hex! - Eliminacje

gry

Serdecznie zapraszamy na wzięcie udziału w eliminacjach do Mistrzostw Polski w Neuroshima Hex!

kwi 26

piątek, godz. 19:10

bilety 25 zł
maj 6

poniedziałek, godz. 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
WYDARZENIE

Każdy jest mile widziany, zarówno początkujący jak i zaawansowani. Nie potrzebujecie nawet własnych armii, gdyż udostępniamy na miejscu: Moloch, Borgo, Hegemonia, oraz Posterunek.



W eliminacjach będą do wygrania nagrody rzeczowe, między innymi, unikatowa armia posterunku pod względem graficznym. Dodatkowo najlepsi będą mogli wzić udział w Mistrzostwach Polski

Nagrody w turnieju finałowym:
Za zajęcie pierwszego miejsca:
Tytuł Mistrza Polski gry Neuroshima Hex 3.0 oraz nagrodę pieniężną w kwocie 1000 zł
Za zajęcie drugiego miejsca:
Tytuł I Vice Mistrza Polski gry Neuroshima Hex 3.0 oraz nagrodę pieniężną 400zł
Za zajęcie trzeciego miejsca :
Tytuł II Vice Mistrza Polski gry Neuroshima Hex 3.0 oraz nagrodę pieniężną 200zł

Dopuszczone do gry są następujące armie, wydane w wersji 3.0: 
Borgo, Dancer, Death Breath, Hegemonia, Mephisto, Missisipi, Moloch, Neodżungla, Nowy Jork, Posterunek, Sharrash, Smart, Stalowa Policja, Uranopolis, Vegas.

Każdy uczestnik rejestruje do trzech różnych armii na czas turnieju.

1. Wszystkie mecze turniejowe rozgrywane są według zasad opisanych w instrukcji do gry Neuroshima Hex 3.0, z następującymi wyjątkami:
a) Przed rozpoczęciem meczu uczestnicy w sposób losowy wyznaczają gracza, który pierwszy wybierze jedną ze swoich zgłoszonych do turnieju armii. Drugi gracz nie może wybrać takiej samej armii.
b) Następnie gracze przygotowują stos swoich armii żetonów ustawiając je w sposób losowy. Podczas gry gracz może mieć rozłożone żetony w maksymalnie trzech stosach. Nie dopuszcza się rozkładania żetonów na większą liczbę stosów lub rozmieszczania ich na powierzchni stołu w sposób mieszany.
c) Gracz, który pierwszy wybierał armię, jako pierwszy wystawia swój sztab, i jako pierwszy rozpoczyna rozgrywkę.
2. Gracz ma możliwość w każdej chwili sprawdzić rozpiskę żetonów swojej armii. Ma także możliwość przeglądania stosu odrzuconych żetonów swoich i przeciwnika. Sprawdzanie tych elementów nie może jednak spowolnić, ani zakłócić gry.
3. Jeśli zakończył się czas rozgrywki danej rundy a gracze nie zakończyli jeszcze rozgrywki, wówczas przeprowadzana jest tzw. Terminacja.

Terminacja:
Gracz, który wykonywał swoją turę w momencie ogłoszenia końca czasu rundy dokańcza ją. Następnie rozpoczynając od następnego gracza rozgrywane są jeszcze 3 rundy.
Na zakończenie ostatniej rozgrywanej tury jeśli wynik meczu nie został ustalony wcześniej, przeprowadzona zostaje Ostateczna Bitwa.

Opinie