O nas
Opis działalności
Działamy na rynku zarządzania nieruchomościami od 1995 r. Aktualnie zarządzamy i administrujemy wspólnotami mieszkaniowymi na terenie Gdyni, Sopotu, Gdańska i Warszawy. Wybór naszej usługi gwarantuje niską i stałą cenę usługi, transparentność rozliczeń, uczciwość, wysoką jakość, profesjonalizm, internetowy dostęp do indywidualnego konta (IOK).
Marki i specjalizacje
- Usługi księgowości
- Obsługa nieruchomości
- Zarządzanie nieruchomościami
- Administracja nieruchomościami
- Usługi dodatkowe
- Wspólnoty mieszkaniowe
Oferujemy Internetową Obsługę Klienta dla właścicieli nieruchomości na stronie internetowej administratora, gdzie można zgłaszać przez internet awarie w nieruchomości, sprawdzać stan wpłat, treści ogłoszeń, zarządzeń, uchwał wspólnoty mieszkaniowej, głosować przez internet nad uchwałami wspólnoty.
Produkty i usługi
Zarządzanie nieruchomościami
ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ZAKRES USŁUG
1. Przejęcie nieruchomości, dokumentacji technicznej, przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji, prowadzenie książki obiektu.
2. Wykonywanie czynności zwykłego zarządu nieruchomością określonych w ustawie o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994r w rozdziale 4, a w szczególności:
1. Opracowywanie rocznego planu gospodarczego i korekt tego planu - w tym przychodów i wydatków z funduszu remontowego wspólnoty mieszkaniowej.
2. Realizacja planu gospodarczego uchwalonego przez wspólnotę.
3. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz wspólnoty dotyczących dostaw energii elektrycznej, zimnej wody, dostawy ciepła, odprowadzenie ścieków, wywozu śmieci, ubezpieczenia nieruchomości.
4. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty dotyczących konserwacji urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, utrzymaniem czystości w częściach wspólnych nieruchomości, pielęgnacji zieleni.
5. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty dotyczących okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonywanie za dodatkową opłatą okresowych przeglądów budowlanych, nadzoru nad robotami remontowymi.
7. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty dotyczących przeprowadzania deratyzacji i dezynfekcji.
8. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty dotyczących przeprowadzania windykacji na drodze sądowej zaległych opłat od członków wspólnoty poprzez Kancelarię Prawniczą zgodnie z podjętą uchwałą o windykacji.
9. Organizowanie przetargów na roboty remontowe.
10. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz wspólnoty dotyczących robót remontowych i modernizacyjnych nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne.
11. Nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów w imieniu i na rzecz wspólnoty.
Oceny (4)
Nie mam żadnych zastrzeżeń
Zarządzanie i administracja nieruchomościami
najgorsi z najgorszychdziałanie na szkodę mieszkańców, sztama z wynajmującymi turystom, zniszczenia naprawiane z kasy wszystkich właścicieli
Zarządzanie i administracja nieruchomościami
Najgorsze osiedle na jakim mieszkałam pod kazdym wzgledem,opłat,zarzadzania,kontaktu. Absud goni absurd.Niedawno wymieniali urzadzenia , a teraz ponownie wymiana wodomierzy na zdalne ( gdzie zgodnie z nowym prawem maja na to jeszcze 4 lata bo 20027r. )-każa płacic 300zł- od czego jest fundusz remontowy, fundusz balkonowy i inne wymyslone bzdety bo lista tego jest b. długa ,kilkanascie pozycji , ale najwazniejsze to podwyzszanie sobie pensyjek. w czasie najwyzszej inflacji bezsensowne decyzje,które mogłyby poczekac, kolejny przykład-malowanie balkonów, nazywany "remontem".zgłoszenia mieszkancow sa ignorowane. mozna by wymieniac długo, co sie tu dzieje i jak traktują ludzi, nawet minimum szacunku i wywiazywania sie ze swoich obowiazków.
Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry, proszę o kontakt w powyższej sprawie z administratorem budynku, trudno odnieść się do powyższej opinii z powodu braku adresu nieruchomości, której to dotyczy. Nie ma takiej sytuacji, w której liczniki wymieniamy co roku. Liczniki należą do właściciela lokalu i on jest odpowiedzialny za ich wymianę. Jeżeli wykonuje to administracja to zbiera na ten cel środki w zaliczkach od właścicieli na podstawie planu gospodarczego. Wymiana następuje co 5 lat zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzanie i administracja nieruchomościami
Super, dobrze przygotowana oferta i kompleksowa zarządcza i administracyjna obsługa nieruchomości.
Zarządzanie i administracja nieruchomościami