Pure Jatomi Fitness

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 256
(poziom 2)

znajduje się w Centrum Handlowe Klif

 
inne oddziały
telefon
58 585-85-00
www
jatomifitness.pl/pl/kluby-fitness/gdynia-klif
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Siłownie i fitness kluby

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam

Mam 2 karnety ponad 2 lata. Podobnie jak u kolegi w komentarzu poniżej otrzymałem nowa kartę z banku (poprzednia skończyła sie ważność- kontynuacja). Ze strony Jatomi same nieprzyjemne zdarzenia: nie wpuszcza Cie na zajęcia, tracisz cżas na wyjaśnianie, nie ma osób kompetentnych. Odsyłanie od Anasza do Kajfasza. Każdy mówi ze przekaże sprawę menadżerowi. Krótko mówiąc jak masz zostać członkiem są przemili, jak jest prosty problem do rozwiązania. Jatomi ma Cie mówiąc w nosie. Chciałbym podkreślić ze to nie nie jest jedyna taka sytuacja. Musza sie jeszcże bardzo dużo nauczyć w kwesti obsługi klienta.

  • EUcitizen (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: stały klient

2.2

w kategorii

Siłownie i fitness kluby

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Nie polecam

Nie mialem oplaconej silowni (chodze tam juz 2 lata, zona oplacona silownia za rok z gory). Pech chcial ze karta stracila waznosc i zero gotowki w kieszeni. Nie wpuscili mnie na trening;-) Poprosilem o rozmowe z manager'em, odpowiedz - zajety. Za takie ceny sa lepsze miejsca.

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02.02.2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem

2.7

w kategorii

Siłownie i fitness kluby

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Obsługa tragedia

Kiedyś chodziłam do tej silowni kiedy był stary skład trenerski, było fajnie.... Był klimat..., było miło...! Teraz jest masakra brak trenerów którzy pomogliby przy ćwiczeniu, obsługa katastrofa, pani manager obradująca za plecami. Miałam przyjemność byc światkiem takiej sytuacji. Obrażone recepcjonistki, obrażone ze musza obsługiwać ludzi!! Ogolnie nie fajnie...

  • Powracająca, niestety (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.04.2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: jestem stałym klientem
    • obsługa:
      1.0
       
    • oferta:
      2.3
       
    • wyposażenie:
      3.7
       
    • klimat i wystrój:
      1.7
       
    • przystępność cen:
      2.7
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6)
    2.3