Perspecta

adres
80-855 Gdańsk, Wały Piastowskie 1
(lok. 1508)
telefon
58 783-89-49  fax:  58 742-57-70
www
www.perspecta.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Perspecta w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


5.0

w kategorii

Szkolenia

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • czas trwania kursu:
    6
     
  • poziom nauczania:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Praktyki

w perspecta miałem okazję odbyć 3 miesięczną praktykę HR-ową. Jej kompleksowy program pozwala poznać praktycznie wszystkie kroki w organizacji i realizacji szkoleń. System praktyk jest elastyczny, wygodny zwłaszcza dla osób studiujących lub pracujących. Dodatkowo opiekun praktyk zawsze służy wsparciem i informacjami. Zadania są zróżnicowane i nie mają charakteru "zapychaczy", które niczego nie uczą. Praktykant ma stosunkowo duże pole manewrów przy realizacji zadań, a także ma okazję realizować własne pomysły. Szczerze polecam praktyki w perspecta, szczególnie młodym, zainteresowanym HR ludziom, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy. Jest to idealna okazja by poznać "od zaplecza" jeden z najważniejszych elementów zarządzania kadrą, jakim są szkolenia.

  • Praktykant
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

6.0

w kategorii

Szkolenia

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • czas trwania kursu:
    6
     
  • poziom nauczania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Trening technik sprzedaży i obsługi klienta

Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie. Program bardzo szeroki i bogaty, w trakcie szkolenia dostosowany do potrzeb grupy, co jest jak najbardziej na plus. Prowadząca szkolenie była dobrze przygotowana, co więcej - wyraźnie korzystała z narzędzi i informacji, które przekazywała grupie, co było szczególnie widoczne po części szkolenia skupionej na odpowiedniej mowie ciała i postawie - była żywym przykładem, jak przekazana wiedza powinna być używana w praktyce. Rzeczywiście miała miejsce wyraźna przewaga praktyki nad teorią - każde narzędzie i metoda przedstawiona na szkoleniu zostały przećwiczone przez grupę. W skrócie - firma zdecydowanie godna polecenia.

  • Justyna P.
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

2.3

w kategorii

Szkolenia

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    6
     
  • czas trwania kursu:
    1
     
  • poziom nauczania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

szkolenie dla działu handlowego

Najsłabsze ze szkoleń w jakich uczestniczyli pracownicy naszej firmy. Mało wniosków, zadania trywialne, nieprzełożone na to co dzieje się w firmie. Na połowę zapowiedzianych działań nie starczyło czasu, a obiecane wnioski dla pracodawcy nigdy do nas nie dotarły. Certyfikaty, które za to dotarły zawierały błędy i nie zostały poprawione. Napisałam maila opisującego nasze stanowisko, niestety jedyna odpowiedź, to to, że Pani przebywa na L4, ale minęło prawie pół roku, maile z zaproszeniami od Perspecty dalej dostaję, więc coś chyba w firmie się dzieje.. Mogliby się chociaż ustosunkować. Górna półka cenowa, spodziewałam się świetnie przygotowanego szkolenia, a było słabo. Myślę, że Pani ma wiedzę i doświadczenie, może to przemęczenie albo rutyna, tylko, że dla nas to nic nie zmienia, zmarnowany czas i pieniądze.

  • Zuzanna Milewska
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

6.0

w kategorii

Szkolenia

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • czas trwania kursu:
    6
     
  • poziom nauczania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Rewelacja!

Serdecznie polecam, kompleksowe szkolenie, profesjonalizm, wiedza i umiejętności. Szkolenie jest bogate w treści ale też praktykę, która nie tylko pozwala zdobyć nowe umiejętności ale też daje uczestnikowi do myślenia.

  • Michalina
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »