O nas
Godziny pracy Zespołu Obsługi Klienta:
Poniedziałek 7.45 - 15.45
Wtorek 7.45 - 18.00
Środa 7.45 - 15.45
Czwartek 7.45 - 15.45 Piątek 7.45 - 15.45
Zespół Obsługi Klienta:
- zapewnia indywidualną obsługę klientów, których działania zwiększają zatrudnienie na terenie województwa,
- ułatwia klientowi poruszanie się w sprawach załatwianych w Urzędzie,
- prowadzenie rejestru kandydatów byłej Wojewódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Gdańsku oraz wydawanie zaświadczeń niezbędnych przy likwidacji książeczek mieszkaniowych w banku,
- buduje więzi informacyjne z poszczególnymi wydziałami,
- poznaje potrzeby i opinie mieszkańców województwa,
- odciąża poszczególne wydziały od funkcji informacyjnej.
Poniedziałek 7.45 - 15.45
Wtorek 7.45 - 18.00
Środa 7.45 - 15.45
Czwartek 7.45 - 15.45 Piątek 7.45 - 15.45
Zespół Obsługi Klienta:
- zapewnia indywidualną obsługę klientów, których działania zwiększają zatrudnienie na terenie województwa,
- ułatwia klientowi poruszanie się w sprawach załatwianych w Urzędzie,
- prowadzenie rejestru kandydatów byłej Wojewódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Gdańsku oraz wydawanie zaświadczeń niezbędnych przy likwidacji książeczek mieszkaniowych w banku,
- buduje więzi informacyjne z poszczególnymi wydziałami,
- poznaje potrzeby i opinie mieszkańców województwa,
- odciąża poszczególne wydziały od funkcji informacyjnej.