Pracownia Kontakt. Kinga Stolarska|Integracja sensoryczna| Konsultacje psychologiczne rodzicielskie

Pracownia Kontakt.

Wybierz numer

608-433-340
p...@gmail.com pokaż
Dziś nieczynne więcej
  • Zdjęcie 1/4 - Pracownia Kontakt. Gdańsk 4
  • Zdjęcie 2/4 - Pracownia Kontakt. Gdańsk 3
  • Zdjęcie 3/4 - Pracownia Kontakt. Gdańsk 2
  • Zdjęcie 4/4 - Pracownia Kontakt. Gdańsk 1
 

O nas

Diagnoza procesów integracji sensorycznej.
Konsultacje psychologiczne dla rodziców.
Diagnoza dzieci poniżej 4 roku życia przy użyciu programu diagnostycznego KATIS.
Konsultacje SI, Konsultacje on-line.

Terapią oraz diagnozą procesów przetwarzania sensorycznego zajmuje się od 10 lat, nieustannie zdobywając doświadczenie na sali terapeutycznej oraz uzupełniając swoją wiedzę na licznych kursach i szkoleniach. Aktualnie poza działalnością diagnostyczną w ramach Pracowni Kontakt, prowadzę terapię SI w Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju “Po Drodze”.
 
Z wykształcenia jestem psychologiem - z zamiłowania terapeutką Integracji Sensorycznej, członkinią Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej (certyfikat nr 2471). Dzięki swojemu bazowemu wykształceniu, licznym kursom z zakresu komunikacji oraz doświadczeniu wyniesionemu z pracy z dziećmi pomagam również rodzicom w lepszym zrozumieniu dzieci, budowaniu relacji opartych na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspierającej komunikacji, prowadząc konsultacje psychologiczne dla rodziców.
 
Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, właścicielką owczarka australijskiego, fanką jogi, spacerów po lesie i dobrej książki.

Wybrane kursy i szkolenia:
> Kurs I i II stopnia w zakresie integracji sensorycznej (PSTIS).
> Kurs Bilateralna Integracja - program terapeutyczny.
> KATIS - standaryzowane narzędzie do diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej dzieci w wieku od 12 m.ż. do 4 lat.
> Kurs doskonalący umiejętności diagnozy i wyciągania wniosków klinicznych dla terapeutów integracji sensorycznej (PTIS).
> KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r.ż.
> Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0 -36 (PSTIS).
> Szkoła Konsultacji (Rodzicielstwo Bliskości dla profesjonalistów, Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk)
> Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów oraz ich integracji w ośrodkowym układzie nerwowym (o.u.n.). Sposoby oddziaływań terapeutycznych w aspekcie terapii SI.
> Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
> „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi" - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych.
> Interocepcja w praktyce terapeuty SI – jak świadomość ciała wpływa na nasze emocje i jak pomóc dziecku poprawić świadomość interoceptywną.
> Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia z uwzględnieniem zaburzeń napięcia mięśniowego.
> Narzędzie M-CHAT- R/F- praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka.
> Trening astronautyczny, badanie widzenia oraz zintegrowane przedsionkowe, słuchowe i wizualne strategie terapeutyczne.
> Ocena gotowości małego dziecka do funkcji jedzenia w ujęciu sensomotorycznym.
> Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym.
> Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci.
> Integracja sensoryczna w rozwoju niemowląt i dzieci - Susanne Smith Roley (PSTIS)
> Wprowadzenie do terapii zaburzeń modulacji sensorycznej: STEPSI – narzędzie do efektywnego rozumowania klinicznego - Tracy M. Stackhouse (PSTIS).
> Podstawy wiedzy o neurorozwoju.
> Zabawa inspirująca rozwój część 1 i 2.
> NVC w kontaktach z dziećmi i młodzieżą (Marianne Gothlin, Fundacja Świadomego Rozwoju)
> Program Wspierania Rodziny (Aleksandra Karasowska)
> Rozwiązywanie Konfliktów i Mediacje Rówieśnicze (Pracownia Psychologiczna. Elżbieta Sołtys).
> Podstawy treningu i warsztatu psychologicznego.

Wykształcenie:
> Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, studia magisterskie – psychologia
> Szkoła Rozwoju Umiejętności Trenerskich TROP w Warszawie
> Studium Nonviolent Communication (NVC)
> Studia Podyplomowe, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne. Praca dyplomowa: „Zaburzenia przetwarzania sensorycznego a funkcjonowanie dziecka w szkole”

Zapraszam do Kontaktu!