Properties Invest

adres
81-754 Gdynia, Jana Matejki
telefon
502-456-764
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • zaangażowanie:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

nie polecam!

Zerowy kontakt, nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Przekazałam im apartament pod wynajejm. Po wypowiedzeniu umowy przeze mnie, nie zapłacili mi czynszu za ostatni miesiąc.

  • Natalia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

1.0

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • zaangażowanie:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Szczerze NIE polecam !!!

Kontakt telefoniczny i mailowy - zerowy. Szkoda czasu, pieniędzy a przede wszystkim nerwów. Agencja wynajmuje mieszkania nawet nie sprawdzając komu, a później samemu zostaje się z całym lokatorskim syfem !!!

  • Andrzej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

1.8

w kategorii

Agencje nieruchomości i pośrednictwo

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Tylko nie INApartments !!!!!

Nie polecam firme, wspolpraca znimi to Tragedia !!!

  • Michal (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

2.0

w kategorii

Agencje nieruchomości i pośrednictwo

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Katastrofa nigdy więcej !!!!!!!!!!

Firma to same amartoze ! Współpracowałem przez jeden rok i nigdy więcej, brak jakiekolwiek kontaktuj nimi, raporty miesięczne byly zawsze błędne, nie płacą punktualnie i zgodnie z umową ! Próbowałem przez 3 tygodnie kogoś złapać na telefon, Maila i nawet SMS, niestety nie dało radę.

  • Tomek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017

2.2

w kategorii

Agencje nieruchomości i pośrednictwo

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Odradzam! Brak kontaktu, rozwiązanie umowy 4 dni przed wprowadzaką!

Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi komentarzami na tej stronie i również nie polecam firmy INApartments. Nasza sprawa dotyczyła wynajmu długoterminowego. Osoba, która prezentowała nam mieszkanie przez ponad 3 tygodnie zwodziła nas przeróżnymi historiami, nie mogliśmy doprosić się, aby odesłano nam podpisaną przez właściciela umowę. Najpierw Pani nie potrafiła otworzyć przez tydzień skanów umowy w .jpg, potem zwyczajnie przez kilka dni nie odbierała telefonów, innego dnia zdawkowo informowała, że odezwie się kolejnego dnia (oczywiście nie czyniąc tego). Ostatecznie 4 dni przed wprowadzką poinformowała nas drogą e-mailową, że ogłoszenie jednak jest nieaktualne. Po próbach kontaktu oczywiście brak reakcji. Bardzo kiepsko.

  • Magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017

5.2

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • zaangażowanie:
    4
     
  • prowizje i opłaty:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

OK

Mimo początkowych problemów ze znalezieniem najemcy generalnie jestem zadowolony z poziomu obsługi mojego mieszkania. Moglibyście popracować nad ilością zatrudnionych osób, aby obsługa była szybsza..

  • Hubert (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017

NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!

Firma to zbieranina kompletnych amatorów i pośredników w najgorszym tego słowa znaczeniu. Nie wiem czy właściciele wiedzą co robią ich ludzie, ale jeśli tak to tym bardziej nie polecam uch usług. Kompletna ignorancja i brak kompetencji, brak odpowiedzi na maile, telefony, etc. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Najgorsze doświadczenie ostatnich lat jakie miałem w podejściu do klienta.

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017

1.0

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • zaangażowanie:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Apartament niezgodny z ofertą - brudny, zniszczony. Ekipa sprzątająca wysłana dopiero drugiego dnia wieczorem - posprzątana tylko kuchnia. Pourywane rolety, wypalona dziura w kanapie, a nawet wyrwana klamka w drzwiach, niedziałająca żarówka, niedziałająca antena od telewizora. Nie polecam nikomu takich warunków. Biuro ucieka od odpowiedzialności za każdym razem tłumacząc, że akurat nie ma osoby decyzyjnej

  • Justyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017

5.7

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • zaangażowanie:
    6
     
  • prowizje i opłaty:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Polecam

Jestem zadowolona z usług zarządzania. Polecam, właściwie co roku zmieniałem firmę obsługującą mój apartament. Tym razem chyba zostanę na dłużej..

  • Weronika (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017

1.0

w kategorii

Apartamenty - pośrednictwo wynajmu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • zaangażowanie:
    1
     
  • prowizje i opłaty:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tragedia

Z przykrością muszę odradzić współpracę z INApartments. Wszystko ładnie wygląda tylko na zdjęciach. Brak kontaktu to u nich standard.

  • barton (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017